Jump to content
FAS Goran
Matteo11

Fiatov motor MJet 1.6 16v - maksimalni pritisak turba?

Recommended Posts

Nebik znao gde da postavim pitanje : koliki je max pritisak turba na motorima Multijet2 1.6 , euro 6 ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ništa , jel moguće ? 

Hoću da montiram barometar čisto da imam u vidu pritisak turba , verujem da ću kupiti onaj u Psi mernoj jedinici samo jer mi lepše izgledaju ... 

Sad imal lepe primerke koji idu do 15 Psi i 25-30 Psi ali pošto nigde nemogu naci podatak koliki pritisak ima moj turbo - onda nebih znao ni koji da kupim ! 

Na jednom ITA forumu sam iskopao cifru od 1.1 bar , i to je sve što sam uspeo da nađem .... 

 

Hajde ako neko zna neka javi ,

 hvala unapred !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbo je GTB1446VZ. 

Evo ti i moj boost log na cipovanom Bravu. 

Citiram sa stranog foruma: "For an average power is usually used a GTB1446vz (1.6 Multijet 120 hp )to make normal power 135-145hp at 1.8-2.2 bar(depends of the boost) with minimal lag."

Samo ne znam sta ce ti to u 1.6 bravu.. Po meni beskorisno, neces ga voziti na stazi.

 

bravo log.JPG

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Matteo11 said:

Imao sam ga u svakom mom dizelu , držim da je barometar koristan uređaj !

 

Bolje kupi Alfu da se ne mucis sa ugradnjom :D

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ljudi ako neko zna molim za pomoc vozim stila cupea 1.6 16 v 

Kad je auta hladan tj kad se nevozi pali ko mina al kad vozim ugasim pa ponovo upalim nece samo vergla pojavi se greska na kompijuteru CAR CODE vergka satima al nece da,upali tek nakon 5/6 sati moze ????

Ako neko zna koja je greska sta zapravo upitanju da li je za el.iili mehanicara kvar

Izvini te sto upadam u temu nevezanu al mi gori ako ko zna pomoc ??

Edited by chicco79

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.5.2018 at 11:33 PM, dekirs said:

Turbo je GTB1446VZ. 

Evo ti i moj boost log na cipovanom Bravu. 

Citiram sa stranog foruma: "For an average power is usually used a GTB1446vz (1.6 Multijet 120 hp )to make normal power 135-145hp at 1.8-2.2 bar(depends of the boost) with minimal lag."

Samo ne znam sta ce ti to u 1.6 bravu.. Po meni beskorisno, neces ga voziti na stazi.

 

bravo log.JPG

GTB1446vz sa 1,8 bar pritiska ????

Ko ti je ovaj turbo killer???

Turbo ubica na srpskom?

Majko mila tuge

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne pogadjam ali na stock turbo ovaj pritisak 

!!!

Vozi li decko ovaj jos ovo?

Za GTB1549 ovo je skoro max pritisak a ne za ovu manju turbinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda meri apsolutni pritisak, a ne nadpritisak u odnosu na atmosferski? Tad bi možda bilo malo nisko, ali bliže normalnim i očekivanim vrednostima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...