Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Nisi svatio com port radi normalno i prepozna ga i kad ga spojim sa autom upali crvenu diodu i onda idem na data read al nista se ne desava samo kao da cita i napise da isljucim kontakt i pokusam za 10 sec a dole mi napise data read error0

untitled.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko iz Kragujevca ima legalni FIATECUSCAN?, ako ima neka se javi na pm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam dobio elm327 ver 1.4.Povezao sam preko laptopa i sve ok radi konekcija.Ali na parametri kad ih ocita sa upaljenim motorom jedino mi baguje broj obrtaja.Motor lepo radi na 800 rpm na tabli ali FES mi pokazuje 200 rpm.Kad dodajem gas na FES-u isto skace ali za manjim vrednostima nego kao na tabli.Auto lepo radi ide ko zmaj.Pomoc ne znam zasto bi to bagovalo?

Edited by Nišlija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ELM327 ODBII v1.4 Bluetooth,nisam jos uspeo da ga spojim sa laptopom na FIATECUSCAN (prepoznaje adapter ali nisam birao pravi ECU) ali mi radi tj ocitava parametre na telefonu.

Mene zanima sledece.

Da li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?

Da li on na neki nacin opterecuje ECU? (posto sam u par navrata kad je bio konektovan i ja zaverglam na leru,gas se par sekundi zadrzi na oko 1500 RPM i onda se spusti na standardnih 800 RPM,a bez njega to linearno radi)

U pitanju je Fiat Punto Classic 1.2 8v Dynamic A/C

Edited by Igorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Da li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?

Ja mislim da ne bi trebalo da Elm bude prikljucen na OBD konektor.Mislim da i bez kontakta na njemu ima napon pa bi trosio pomalo akumulator .Neka me neko ispravi ako gresim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam dobio elm327 ver 1.4.Povezao sam preko laptopa i sve ok radi konekcija.Ali na parametri kad ih ocita sa upaljenim motorom jedino mi baguje broj obrtaja.Motor lepo radi na 800 rpm na tabli ali FES mi pokazuje 200 rpm.Kad dodajem gas na FES-u isto skace ali za manjim vrednostima nego kao na tabli.Auto lepo radi ide ko zmaj.Pomoc ne znam zasto bi to bagovalo?

ISTO SE POJAVILO KOD MENE, A NA bmw U CALETOVOM LEPO RADI I OCITAVA

Ako saznash zasto je to tako onda mi javi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ELM327 ODBII v1.4 Bluetooth,nisam jos uspeo da ga spojim sa laptopom na FIATECUSCAN (prepoznaje adapter ali nisam birao pravi ECU) ali mi radi tj ocitava parametre na telefonu.

Mene zanima sledece.

Da li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?

Da li on na neki nacin opterecuje ECU? (posto sam u par navrata kad je bio konektovan i ja zaverglam na leru,gas se par sekundi zadrzi na oko 1500 RPM i onda se spusti na standardnih 800 RPM,a bez njega to linearno radi)

U pitanju je Fiat Punto Classic 1.2 8v Dynamic A/C

Da li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?

Ja mislim da ne bi trebalo da Elm bude prikljucen na OBD konektor.Mislim da i bez kontakta na njemu ima napon pa bi trosio pomalo akumulator .Neka me neko ispravi ako gresim.

Ne smeta da je stalno povezan. Mnogi su fiksno povezali OBD2 dijagnostiku na carputer (komp u kolima) pa na lepim interfejsima tipa Dashcommand prate stalno dodatne parametre motora u vožnji. Nisam sreo po forumima da je neko imao probleme. Potrošnja struje ze smešno zanemarljiva jer i ECU kao i carputer, auto radio, alarm, stalno su vezani ali je potrošnja zanemarljiva. Ako baš hoćeš, stavi mali prekidač na bluetooth(na vod za napajanje) pa isključuj kad ti ne treba. A kakvu potrebu imaš da je stalno ukjljučen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Da ne moram stalno da otvaram onu kasetu gde se konektuje (pored volana) i ne razdrndam onaj konektor cestim stavljanjem i vadjenjem kad hocu da ocitam nesto u toku voznje.

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upaljač? Koji je kod greške, da vidimo svi?

B1037-Cigar lighter and air condition light ( fatal )

inace izlazi mi i P0404 - EGR

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ pozdrav

i kod mene se javlja greska P0404 za AGR vec duze vreme doduse kod mene je blokiran.

Nemoj da te brine ako si ga blokirao ja vozim tako vec 15000km bez problema.

Cao

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ cao druze, ja nisam blokirao EGR ventil, pa mislim da ovo znaci da je dosta zacepljen jer imam one knedle u ubrzanju na oko 2800rpm , kao da na sekund izgubi snagu i onda nastavi da ubrzava, sad ce kod nekod dobrog majstora da ide posle praznika, da vidimo sta je prljavo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Hteo sam da pitam da li ti je motor chipovan, pa sam tek onda pročitao tvoj potpis. Loša mapa je uzrok tvog problema na 2800 rpm a možda i nekih drugih kojih nisi ni svestan. Ima ovde jedna tema gde smo nešto šturo započeli diskusiju o tome ali imaš na nekim ozbiljnim forumima dosta toga da pročitaš. Nije taj remap tako jednostavna stvar da može da se radi za par minuta, treba to prepustiti stručnjacima. To što ti se dešava nema veze sa EGR-om. Vrati fabričku mapu u auto pa nam javi da li imaš rupu na 2800 rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JTD_POWER

Ti ga nisi čipovao a šta ako je to uradio prethodni vlasnik. Pazi ja sam ubeđen da je u tome problem, možda nisam u pravu. Svakako te ništa ne košta da mu usviraš fabričku mapu pa da proveriš da li se problem opet javlja. Al prvo utvrdi koji ti je sw i hw Stilo ih ima 10-ak (svi 115KS):


  1. 1037362803 0281010337
  2. 1037363168 0281010337
  3. 1037363234 0281010337
  4. 1037363820 0281010337
  5. 1037366058 0281010337
  6. 1037363207 0281010337
  7. 1037366535 0281010337
  8. 1037366687 0281010337
  9. 1037367473 0281011396
  10. 1037367790 0281011421
  11. 1037367791 0281011398
  12. 1037369113 0281011553
  13. 1037369108 0281011396
  14. 1037369127 0281011552
  15. 1037371889 0281011553
  16. 1037367473 0281011398

Onda mogu da probam da ti nađem original mapu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao 0400 egr grešku. U većini slučajeva on ni ne pali lampicu na komandnoj tabli, čuči zapisan jer je u jednom trenutku senzor protoka vazduha kod egr-a "izmerio" nedovoljnu količinu. Ako auto ide dobro i ne troši previše ne treba previše brinuti. Ja sam moju obrisao, gnjavim ga nakon toga da bi je uhvatio ponovo i ne vidim je. Šta je tačan opis greške 0404?

Ima tu više mogućnosti šta ne valja a traženje krivca u lošoj mapi nije baš prvo što bi trebali tražiti.

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao 0400 egr grešku. U većini slučajeva on ni ne pali lampicu na komandnoj tabli, čuči zapisan jer je u jednom trenutku senzor protoka vazduha kod egr-a "izmerio" nedovoljnu količinu. Ako auto ide dobro i ne troši previše ne treba previše brinuti. Ja sam moju obrisao, gnjavim ga nakon toga da bi je uhvatio ponovo i ne vidim je. Šta je tačan opis greške 0404?

Ima tu više mogućnosti šta ne valja a traženje krivca u lošoj mapi nije baš prvo što bi trebali tražiti.

povecana mi je malo potrosnja mozda cak i 1L vishe nego kad sam kupio auto

@JTD_POWER

Ti ga nisi čipovao a šta ako je to uradio prethodni vlasnik. Pazi ja sam ubeđen da je u tome problem, možda nisam u pravu. Svakako te ništa ne košta da mu usviraš fabričku mapu pa da proveriš da li se problem opet javlja. Al prvo utvrdi koji ti je sw i hw Stilo ih ima 10-ak (svi 115KS):


  1. 1037362803 0281010337
  2. 1037363168 0281010337
  3. 1037363234 0281010337
  4. 1037363820 0281010337
  5. 1037366058 0281010337
  6. 1037363207 0281010337
  7. 1037366535 0281010337
  8. 1037366687 0281010337
  9. 1037367473 0281011396
  10. 1037367790 0281011421
  11. 1037367791 0281011398
  12. 1037369113 0281011553
  13. 1037369108 0281011396
  14. 1037369127 0281011552
  15. 1037371889 0281011553
  16. 1037367473 0281011398

Onda mogu da probam da ti nađem original mapu.

hmm da znash da moze da bude, jer mi auto inace ide mnogo bolje od ostalih 115KS koje sam vozio, kako dize do 120 tako dize i nadalje sve do 200 bez nekih usporenja, moze biti da je neka mapa usvirana, drgar reci mi samo sta je SW i HW ?? jer nemam toliko znanje o mapama i chipovanju bash, kao i ovi brojevi ne razumem ih :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bojan2703

Ja ne pričam o EGR grešci, pričam o rupi na 2800rpm. EGR i problemi sa njim su uglavnom zanemarljivi a problem se veoma jednostavno otklanja, grešku posle toga treba zanemarivati (pričam o euro 3 JTD motorima).

@JTD_POWER

Brojevi su oznake softvera i hardvera za Stilo JTD, da bi menjao mapu moraš znati te informacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

->BravoJTD: A kako "nabacuješ" fabričku mapu koja odgovara sw i hw verziji a da te ne unesreći immo - tuđ kod ključa? Znamo zasad za virgin dump bačen u ecu na programatoru. Znaš li "klasičnu" foru koja se izvodi sa galetom? Za tim smo svi tragali pa ništa zasad precizno nismo utvrdili. Bane i ja smo nešto bauljali sa immocleanerom ali bez vajde. Znam da je moguće (gledao 2 puta čoveka, na stilu 115 i na mom) očitati mapu sa galetom, sprčkati nešto (da li na njoj primeniti modifikacije ili sa immo nešto drugo) za minut-dva i vratiti sa galetom tuniranu nazad i da to radi. Ako si došao dotle podeli sa nama pa da pravimo još malo štete :=) Izvinjavam se za off ali kada pišem u temama ala "chip tunning" slabo dobijam odgovore.

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bojan2703

Izvini, dva puta sam pročitao ovaj tvoj odgovor ali nikako da te razumem skroz. Odgovoriću na ono što mi je jasno.

To vezano za čitanje/pisanje mape uz neki edit iste za 15 minuta niti radim, niti težim ka tome, niti mislim da je to nešto što treba na svom a i na tuđem autu raditi. Smatram da remap treba da radi neko malo više opremljen i obrazovan iz te oblasti, sa mnogo više iskustva. Mi bi trebalo da se držimo piši/briši varijante mapa koje je neko takav već modifikovao i testirao. Sve što više pratim tu oblast, sve više viđam posledice loše utađenih mapa (ta varijanta za 15 min.)

Druga stvar Galletto sam odavno počeo da zaobilazim u širokom luku, valjda prvo loše iskustvo :wallbash:

Treće, original sw sam ja ubacivao sa interneta skinut, više puta u više auta, complete write bez problema i nakon svega ključ u bravu i pali! Sve ovo se odnosi na Boshc ECU-e, MM je neka druga priča, BaneTV je tu više istraživao. Ja se sa MM ne igram :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam samo da napomenem još jednu stvar koju sa primetio u poslednje vreme, a to je da većina vas prvenstveno nabavlja ELM 327, mada za većinu vozila pogotovu starijih stari VAG COM KKL 409.1 je daleko funkcionalniji i jeftiniji. Naravno ako mu se uradi modifikacija.

Na primer:

FIAT-Bravo/Brava/Marea/Doblo/Multipla/Stilo/Punto i ALFA-156/147 i LANCIA Libra/Thesis kod većine VAG COM KKL 409.1 završava gotovo sve. Za Fiat-Bravo/Brava/Marea apsloutno sve. Kod ostalih ELM 327 je nužan jedino za sledeće opcije:

  • Service Interval Reset
  • CAN Info
  • CAN Setup
  • Instrument Panel

Ostalo uglavnom pokriva KKL.

Dosta toga zavisi od toga koji je ECU na autu pa ne mogu precizno da definišem modele vozila, najboljeje da pre kupovine pogledate spisak podržanih vozila i tamo vidite koji vam je interfejs najporebniji. Retki su ti modeli na kojima samo jedan interfejs pokriva sve module!

Svakako da nema potrebe da kupujete i modifikujete ELM 327 za vozila na kojima on sa i bez modifikacije ne radi puno toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, jedno informativno pitanje, naime, nisam uspio aktivirat VAG COM 409.1 tako da nemam mogucnost samo one osnove u shareware verziji programa, da li ima neka krekovana verzija ili keygen koji se moze koristit, naime pratio sam temu Uzeo sam ELM 327 bt, radi besprijekorno bar na dva tri auta koja sam probao, naravno stoji tvoja da nema bas sve mogucnosti. Modifikovan je da moze svu grupaciju Fiat Alfa Lancia, sada je dosao i VAG COM KKL 409.1 njega zelim takodjer isprobat, nisam uspio da se konektujem na air-bag ove, moguce da i gresku negdje pravim a da nisam svjestan gdje. Takodjer je moguce da sam malo i medju redovima citao pa da mi je sta promaklo... Unaprijed Hvala

i joj jedno pitanje da li ima neka sema za modifikovanje VAG-COM kkl-a.

Unaprijed Hvala!

Pozdrav Faruk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pišem o korišćenju VAG COM KKL-a i ELM-a isključivo uz primenu sa programom FiatECUScan a zarad dijagnostike na vozilima Fiat grupacije. Tako da ti oko programa za VAG ne mogu pomoći.

VAG COM 409.1 bez modifikacije ima jako šture mogućnosti, ABS i Airbag svakako nisu na spisku dostupnih. Međutim modifikacija je daleko jednostavnija nego za ELM sa CAN-om. Jedan DIP/4, odsečeš vezu na pin 7 i preko DIP-a raspodeliš na ponove 1,3,7 i 9. I to je to!

Edited by Bravo JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala puno na hitrom odgovoru.

I kao sto kazes jeste jednostavno :) ODRADIM I TO ;)

Puno hvala jos jednom!¨

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...