medijaadi 0 Posted April 16, 2011 Nisi svatio com port radi normalno i prepozna ga i kad ga spojim sa autom upali crvenu diodu i onda idem na data read al nista se ne desava samo kao da cita i napise da isljucim kontakt i pokusam za 10 sec a dole mi napise data read error0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dingokg 1 Posted April 16, 2011 Da li neko iz Kragujevca ima legalni FIATECUSCAN?, ako ima neka se javi na pm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadPaja 0 Posted April 19, 2011 (edited) Danas sam dobio elm327 ver 1.4.Povezao sam preko laptopa i sve ok radi konekcija.Ali na parametri kad ih ocita sa upaljenim motorom jedino mi baguje broj obrtaja.Motor lepo radi na 800 rpm na tabli ali FES mi pokazuje 200 rpm.Kad dodajem gas na FES-u isto skace ali za manjim vrednostima nego kao na tabli.Auto lepo radi ide ko zmaj.Pomoc ne znam zasto bi to bagovalo? Edited April 19, 2011 by Nišlija Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igorn 4 Posted April 19, 2011 (edited) Imam ELM327 ODBII v1.4 Bluetooth,nisam jos uspeo da ga spojim sa laptopom na FIATECUSCAN (prepoznaje adapter ali nisam birao pravi ECU) ali mi radi tj ocitava parametre na telefonu.Mene zanima sledece.Da li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?Da li on na neki nacin opterecuje ECU? (posto sam u par navrata kad je bio konektovan i ja zaverglam na leru,gas se par sekundi zadrzi na oko 1500 RPM i onda se spusti na standardnih 800 RPM,a bez njega to linearno radi)U pitanju je Fiat Punto Classic 1.2 8v Dynamic A/C Edited April 19, 2011 by Igorn Quote Share this post Link to post Share on other sites
NenadPaja 0 Posted April 19, 2011 ^^^ Da li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?Ja mislim da ne bi trebalo da Elm bude prikljucen na OBD konektor.Mislim da i bez kontakta na njemu ima napon pa bi trosio pomalo akumulator .Neka me neko ispravi ako gresim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted April 20, 2011 Danas sam dobio elm327 ver 1.4.Povezao sam preko laptopa i sve ok radi konekcija.Ali na parametri kad ih ocita sa upaljenim motorom jedino mi baguje broj obrtaja.Motor lepo radi na 800 rpm na tabli ali FES mi pokazuje 200 rpm.Kad dodajem gas na FES-u isto skace ali za manjim vrednostima nego kao na tabli.Auto lepo radi ide ko zmaj.Pomoc ne znam zasto bi to bagovalo?ISTO SE POJAVILO KOD MENE, A NA bmw U CALETOVOM LEPO RADI I OCITAVAAko saznash zasto je to tako onda mi javi Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 20, 2011 a moze li na primer kad gledas grafike namestiti manje osvezavanje od 20/min Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted April 20, 2011 Imam ELM327 ODBII v1.4 Bluetooth,nisam jos uspeo da ga spojim sa laptopom na FIATECUSCAN (prepoznaje adapter ali nisam birao pravi ECU) ali mi radi tj ocitava parametre na telefonu.Mene zanima sledece.Da li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?Da li on na neki nacin opterecuje ECU? (posto sam u par navrata kad je bio konektovan i ja zaverglam na leru,gas se par sekundi zadrzi na oko 1500 RPM i onda se spusti na standardnih 800 RPM,a bez njega to linearno radi)U pitanju je Fiat Punto Classic 1.2 8v Dynamic A/CDa li ovaj adapter sme da stoji stalno prikljucen na ODBII port (posto vidim da je pod napajanjem cak i kad je kljuc izvadjen)?Ja mislim da ne bi trebalo da Elm bude prikljucen na OBD konektor.Mislim da i bez kontakta na njemu ima napon pa bi trosio pomalo akumulator .Neka me neko ispravi ako gresim.Ne smeta da je stalno povezan. Mnogi su fiksno povezali OBD2 dijagnostiku na carputer (komp u kolima) pa na lepim interfejsima tipa Dashcommand prate stalno dodatne parametre motora u vožnji. Nisam sreo po forumima da je neko imao probleme. Potrošnja struje ze smešno zanemarljiva jer i ECU kao i carputer, auto radio, alarm, stalno su vezani ali je potrošnja zanemarljiva. Ako baš hoćeš, stavi mali prekidač na bluetooth(na vod za napajanje) pa isključuj kad ti ne treba. A kakvu potrebu imaš da je stalno ukjljučen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Igorn 4 Posted April 20, 2011 (edited) ^^^ Da ne moram stalno da otvaram onu kasetu gde se konektuje (pored volana) i ne razdrndam onaj konektor cestim stavljanjem i vadjenjem kad hocu da ocitam nesto u toku voznje. Edited April 22, 2011 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted April 21, 2011 Upaljač? Koji je kod greške, da vidimo svi?B1037-Cigar lighter and air condition light ( fatal )inace izlazi mi i P0404 - EGR Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jagodinac 3 Posted April 21, 2011 ^^^ pozdravi kod mene se javlja greska P0404 za AGR vec duze vreme doduse kod mene je blokiran.Nemoj da te brine ako si ga blokirao ja vozim tako vec 15000km bez problema.Cao Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted April 21, 2011 ^^^ cao druze, ja nisam blokirao EGR ventil, pa mislim da ovo znaci da je dosta zacepljen jer imam one knedle u ubrzanju na oko 2800rpm , kao da na sekund izgubi snagu i onda nastavi da ubrzava, sad ce kod nekod dobrog majstora da ide posle praznika, da vidimo sta je prljavo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 22, 2011 ^^^ Hteo sam da pitam da li ti je motor chipovan, pa sam tek onda pročitao tvoj potpis. Loša mapa je uzrok tvog problema na 2800 rpm a možda i nekih drugih kojih nisi ni svestan. Ima ovde jedna tema gde smo nešto šturo započeli diskusiju o tome ali imaš na nekim ozbiljnim forumima dosta toga da pročitaš. Nije taj remap tako jednostavna stvar da može da se radi za par minuta, treba to prepustiti stručnjacima. To što ti se dešava nema veze sa EGR-om. Vrati fabričku mapu u auto pa nam javi da li imaš rupu na 2800 rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted April 22, 2011 Potpis je malo NABUDZEN, auto josh uvek nije CIPOVAN Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 22, 2011 @JTD_POWERTi ga nisi čipovao a šta ako je to uradio prethodni vlasnik. Pazi ja sam ubeđen da je u tome problem, možda nisam u pravu. Svakako te ništa ne košta da mu usviraš fabričku mapu pa da proveriš da li se problem opet javlja. Al prvo utvrdi koji ti je sw i hw Stilo ih ima 10-ak (svi 115KS):1037362803 02810103371037363168 02810103371037363234 02810103371037363820 02810103371037366058 02810103371037363207 02810103371037366535 02810103371037366687 02810103371037367473 02810113961037367790 02810114211037367791 02810113981037369113 02810115531037369108 02810113961037369127 02810115521037371889 02810115531037367473 0281011398Onda mogu da probam da ti nađem original mapu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted April 22, 2011 (edited) Ja sam imao 0400 egr grešku. U većini slučajeva on ni ne pali lampicu na komandnoj tabli, čuči zapisan jer je u jednom trenutku senzor protoka vazduha kod egr-a "izmerio" nedovoljnu količinu. Ako auto ide dobro i ne troši previše ne treba previše brinuti. Ja sam moju obrisao, gnjavim ga nakon toga da bi je uhvatio ponovo i ne vidim je. Šta je tačan opis greške 0404?Ima tu više mogućnosti šta ne valja a traženje krivca u lošoj mapi nije baš prvo što bi trebali tražiti. Edited April 22, 2011 by bojan2703 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dexterhack88 0 Posted April 22, 2011 Ja sam imao 0400 egr grešku. U većini slučajeva on ni ne pali lampicu na komandnoj tabli, čuči zapisan jer je u jednom trenutku senzor protoka vazduha kod egr-a "izmerio" nedovoljnu količinu. Ako auto ide dobro i ne troši previše ne treba previše brinuti. Ja sam moju obrisao, gnjavim ga nakon toga da bi je uhvatio ponovo i ne vidim je. Šta je tačan opis greške 0404?Ima tu više mogućnosti šta ne valja a traženje krivca u lošoj mapi nije baš prvo što bi trebali tražiti.povecana mi je malo potrosnja mozda cak i 1L vishe nego kad sam kupio auto@JTD_POWERTi ga nisi čipovao a šta ako je to uradio prethodni vlasnik. Pazi ja sam ubeđen da je u tome problem, možda nisam u pravu. Svakako te ništa ne košta da mu usviraš fabričku mapu pa da proveriš da li se problem opet javlja. Al prvo utvrdi koji ti je sw i hw Stilo ih ima 10-ak (svi 115KS):1037362803 02810103371037363168 02810103371037363234 02810103371037363820 02810103371037366058 02810103371037363207 02810103371037366535 02810103371037366687 02810103371037367473 02810113961037367790 02810114211037367791 02810113981037369113 02810115531037369108 02810113961037369127 02810115521037371889 02810115531037367473 0281011398Onda mogu da probam da ti nađem original mapu.hmm da znash da moze da bude, jer mi auto inace ide mnogo bolje od ostalih 115KS koje sam vozio, kako dize do 120 tako dize i nadalje sve do 200 bez nekih usporenja, moze biti da je neka mapa usvirana, drgar reci mi samo sta je SW i HW ?? jer nemam toliko znanje o mapama i chipovanju bash, kao i ovi brojevi ne razumem ih Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 22, 2011 @bojan2703Ja ne pričam o EGR grešci, pričam o rupi na 2800rpm. EGR i problemi sa njim su uglavnom zanemarljivi a problem se veoma jednostavno otklanja, grešku posle toga treba zanemarivati (pričam o euro 3 JTD motorima).@JTD_POWERBrojevi su oznake softvera i hardvera za Stilo JTD, da bi menjao mapu moraš znati te informacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted April 22, 2011 (edited) ->BravoJTD: A kako "nabacuješ" fabričku mapu koja odgovara sw i hw verziji a da te ne unesreći immo - tuđ kod ključa? Znamo zasad za virgin dump bačen u ecu na programatoru. Znaš li "klasičnu" foru koja se izvodi sa galetom? Za tim smo svi tragali pa ništa zasad precizno nismo utvrdili. Bane i ja smo nešto bauljali sa immocleanerom ali bez vajde. Znam da je moguće (gledao 2 puta čoveka, na stilu 115 i na mom) očitati mapu sa galetom, sprčkati nešto (da li na njoj primeniti modifikacije ili sa immo nešto drugo) za minut-dva i vratiti sa galetom tuniranu nazad i da to radi. Ako si došao dotle podeli sa nama pa da pravimo još malo štete :=) Izvinjavam se za off ali kada pišem u temama ala "chip tunning" slabo dobijam odgovore. Edited April 22, 2011 by bojan2703 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 22, 2011 @bojan2703Izvini, dva puta sam pročitao ovaj tvoj odgovor ali nikako da te razumem skroz. Odgovoriću na ono što mi je jasno.To vezano za čitanje/pisanje mape uz neki edit iste za 15 minuta niti radim, niti težim ka tome, niti mislim da je to nešto što treba na svom a i na tuđem autu raditi. Smatram da remap treba da radi neko malo više opremljen i obrazovan iz te oblasti, sa mnogo više iskustva. Mi bi trebalo da se držimo piši/briši varijante mapa koje je neko takav već modifikovao i testirao. Sve što više pratim tu oblast, sve više viđam posledice loše utađenih mapa (ta varijanta za 15 min.)Druga stvar Galletto sam odavno počeo da zaobilazim u širokom luku, valjda prvo loše iskustvo Treće, original sw sam ja ubacivao sa interneta skinut, više puta u više auta, complete write bez problema i nakon svega ključ u bravu i pali! Sve ovo se odnosi na Boshc ECU-e, MM je neka druga priča, BaneTV je tu više istraživao. Ja se sa MM ne igram Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted April 23, 2011 Hvala na još jednom nesebičnom odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 26, 2011 Hteo sam samo da napomenem još jednu stvar koju sa primetio u poslednje vreme, a to je da većina vas prvenstveno nabavlja ELM 327, mada za većinu vozila pogotovu starijih stari VAG COM KKL 409.1 je daleko funkcionalniji i jeftiniji. Naravno ako mu se uradi modifikacija.Na primer:FIAT-Bravo/Brava/Marea/Doblo/Multipla/Stilo/Punto i ALFA-156/147 i LANCIA Libra/Thesis kod većine VAG COM KKL 409.1 završava gotovo sve. Za Fiat-Bravo/Brava/Marea apsloutno sve. Kod ostalih ELM 327 je nužan jedino za sledeće opcije:Service Interval ResetCAN InfoCAN SetupInstrument PanelOstalo uglavnom pokriva KKL.Dosta toga zavisi od toga koji je ECU na autu pa ne mogu precizno da definišem modele vozila, najboljeje da pre kupovine pogledate spisak podržanih vozila i tamo vidite koji vam je interfejs najporebniji. Retki su ti modeli na kojima samo jedan interfejs pokriva sve module!Svakako da nema potrebe da kupujete i modifikujete ELM 327 za vozila na kojima on sa i bez modifikacije ne radi puno toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FlamingO 1 Posted April 26, 2011 Pozdrav, jedno informativno pitanje, naime, nisam uspio aktivirat VAG COM 409.1 tako da nemam mogucnost samo one osnove u shareware verziji programa, da li ima neka krekovana verzija ili keygen koji se moze koristit, naime pratio sam temu Uzeo sam ELM 327 bt, radi besprijekorno bar na dva tri auta koja sam probao, naravno stoji tvoja da nema bas sve mogucnosti. Modifikovan je da moze svu grupaciju Fiat Alfa Lancia, sada je dosao i VAG COM KKL 409.1 njega zelim takodjer isprobat, nisam uspio da se konektujem na air-bag ove, moguce da i gresku negdje pravim a da nisam svjestan gdje. Takodjer je moguce da sam malo i medju redovima citao pa da mi je sta promaklo... Unaprijed Hvalai joj jedno pitanje da li ima neka sema za modifikovanje VAG-COM kkl-a. Unaprijed Hvala!Pozdrav Faruk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted April 26, 2011 (edited) Ja pišem o korišćenju VAG COM KKL-a i ELM-a isključivo uz primenu sa programom FiatECUScan a zarad dijagnostike na vozilima Fiat grupacije. Tako da ti oko programa za VAG ne mogu pomoći.VAG COM 409.1 bez modifikacije ima jako šture mogućnosti, ABS i Airbag svakako nisu na spisku dostupnih. Međutim modifikacija je daleko jednostavnija nego za ELM sa CAN-om. Jedan DIP/4, odsečeš vezu na pin 7 i preko DIP-a raspodeliš na ponove 1,3,7 i 9. I to je to! Edited April 26, 2011 by Bravo JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
FlamingO 1 Posted April 26, 2011 hvala puno na hitrom odgovoru.I kao sto kazes jeste jednostavno ODRADIM I TO Puno hvala jos jednom!¨ Quote Share this post Link to post Share on other sites