Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Actuators znaci da preko FES-a ukljucis npr:

Ventilator hladnjaka

Benzinsku pumpu

Razne indikatore I skale na instrument panelu

Ustvari upravo to sto I pise u opcijama actuatora

Da proveris da li radi to sto proveravas:)

Sent from my PMP5097CPRO using Tapatalk 4

Edited by gogi1101

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala znaci to je jedna vrsta testiranja tih komponenti koje su date.Ovo drugo mi je bitnije kako da ocitam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako
Probaj da nadjes na netu normalne vrednosti za te parametre koji te zanimaju,ili mozda neko ko to zna napise

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad bi neko mogo da napise kako su oznaceni u fes-u ti parametri i koje su im vrednosti,vrtim po netu ne mogu da nadjem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada postoji problem, izbaciće ti grešku. Ako greške nema, onda zaključuješ da je sve ok, da nijedan parametar ne iskače iz dozvoljenog opsega.

Sad ti uporno pokušavaš da vidiš ono što već znaš, a to je da su svi parametri ok, ali eto...hoćeš ti ''peške'' da uporediš dve cifre i da vidiš da su iste...Uporno tražiš da npr. saznaš koji je to ciljani pritisak turbine, ciljana količina vazduha i da onda uporediš sa onim što je izmereno (što vidiš na dijagnostici).

Tvoj auto je sve već to uporedio i sve je ok čim ti nije izbacio grešku. ;)

 

Plus, ne postoji jedna cifra, jedan broj koji treba da saznaš, jer nije ista npr. količina vazduha ako je auto u leru, ili na 25% gasa, ili na pola gasa, ili na punom gasu...ne znam kako misliš da izguglaš ili da ti neko kaže cifru kada ona nije ista, nego zavisi od uslova vožnje, nije jedna cifra, nego ih ima milion...šta ti znači da npr. dobiješ cifru ciljane količine vazduha, ili pritiska goriva, kada je ta cifra samo za ler npr....i ništa ti ne vredi da nju upoređuješ sa vožnjom, tj. čim pipneš gas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako se onda utvrdjuje da turbina prepunjava a ne izbacuje ni jednu gresku i na pr.ne izbacuje gresku a protokomer ima manji otpor nego sto je potrebno.

Pre mi je kad dodje do 3000 obtaja palio engine fault sada nema znaci da je ecu trebao da zapamti da je bio neki problem a nema nista a auto mi slabije povlaci i kao da secka kad ubrzavam postepeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako se onda utvrdjuje da turbina prepunjava a ne izbacuje ni jednu gresku...

 

Znači da ne prepunjava, jer da to radi eto pištanja, greške, safe mod-a, a ako pritisak ode u nebo eto i gašenja auta odmah. Ako prepunjava spadaju creva, kidaju se, kida se šelna...ne može to da bude bez simptoma. Kada je protokomer neispravan, pišti, eto opet greške. Povežeš dijagnostiku i vidiš šta je prijavio, tj. prijaviće količinu vazduha, odnosno protokomer kad je već neispravan.

 

Na Examiner dijagnostici (Fiatovo zvaničnoj) imaš da izabereš ciljane parametre u jednu kolonu, a onda izmereni parametri budu u drugoj koloni.

 

Kad već kažeš da smatraš da imaš problem sa snagom, onda ova tema:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39541-stilo-jtd-problem-sa-snagom/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Molim vas, da li neko moze da mi preporuci model ELM327 klona koji bi se relativno lako mogao prepraviti (cuo sam za skidanje R4 otpornika) tako da preko BT i OBDII/CANBUS interfejsa mogu da pristupim i body computeru, boardu, instrument tabli, ABS, AirBag i slicno a ne samo preko ECU. Imao sam neki super-mini ali je cak i nakon otvaranja bilo nemoguce skinuti otpornik jer su PCBovi bili kaskadno vezani i nepristupacni za izmenu.

Da li ovaj klasican model moze da se modifikuje tako da se BlueToothom moze pristupiti i body compu bez adaptera? Na sta da pazim i koji model da uzmem?

 


cxcb8632.jpg

 

cxcb8633.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu od ovih starijih (crna kutija sa plavo-narandžastom nalepnicom) teško da ćeš pogrešiti. Ono što je veoma važno jeste da proveriš da li je kutija zatvorena šrafovima ili je zalivena. Ako je zalivena biće problem za otvaranje i posle za zatvaranje ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani clanovi foruma, kupio sam ELM327 sa aluminijumskim kucistem, dobio sam i tri adapter kabla: A1; A2 i A3, tropinski kabal za starije modele plavi usb KKL.

Od programa imam instaliran FES 3.6.0 i Multiecuscan 1.8. Na tri punta 2003 god., odradjivao sam dijagnostiku, nemam nikakvih primedbi na FES 3.6.0 (besplatna verzija ). Multiecuscan nisam jos izprobao, jer sam je ovih dana instalirao (besplatnu verziju).

 

Interesuje me da li je i meni potrebna modifikacija ELM-a i KKL-a, pomozite mi gde odprilike da pogledam kako se vrsi promena softvera ako sam dobro razumeo (Ima foru da posle 20min korišćenja izbaci, da ne možeš više od 4 parametra da čitaš istovremeno i ne možeš pristupiti modulima koji su u tabeli na sajtu označeni crvenom bojom.)

Unapred Vam se zahvaljujem na pomoci, poz... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj neku stranicu unazad i skini v1.7 sa kojom mozes raditi sve bez ogranicenja. Sto se tice uredjaja i adaptera, ne treba ti nista vise ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene v1.7 nesto nece,uradio sam sve po upustvu kada u "registeru" u polju "license key" upisem key iz tabele program se startuje kao "registrovan".Kada izdjem iz programa i startujem ga ponovo on se vrati u demo,i onda ponovo moram da upisem key da bi bio registrovan,i tako stalno.Gde gresim... :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Radi provjereno. Vjerovatno si neki korak preskočio.

 

- Otvoriti file "kljucevi.doc",copy bilo koji broj iz tabele  Volume ID, npr 0000-6210

- Startovati "HardDiskSerialNumberChanger.exe" upisati broj koji smo zapisali (0028-94EA),kliknuti na "change".

- nakon poruke da je broj promenjen restartovati racunar.

- Pokrenuti  "SetupMultiecuscan17.msi" i zavrsiti instalaciju do kraja.

- Pokrenuti program i kliknuti na "register" u donjem delom uglu prozora Multicuscan.

- U polje "license key" upisati key iz tabele (3. kolona) koji odgovara uzetom volume id (u ovom slucaju 041D0-70F00-10070A),kliknuti na "activate".

- Restartovati program

- U gornjem levom uglu prozora bi trebalo da pise da je program "Multiecuscan 1.7 registered".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Dovala, skinucu Multiecuscan 1.7 ako uspem da je nadjem na netu, da li je potrebna prerada na ELM327 v.1.3plus i na plavom KKL, hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sam vec napisao :) v1.7 nadji na prethodnim stranama ove teme (nema potrebe traziti bilo gde na netu), a modifikacije nisu potrebne jer imas adaptere (crveni, zuti i zeleni)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thank's Nidzo...probacu opet.


sad nesto kontam,napisao si "copy bilo koji broj iz tabele  Volume ID, npr 0000-6210"

 

Odakle se sad pojavio 0028-94EA....kada Volume ID-eu 0000-6210 odgovara  041D0-70F00-10070A.Zasto u "HardDiskSerialNumberChanger.exe" upisati broj koji smo zapisali (0028-94EA)???

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je primjer. Uzmi ovaj recimo

885A-4F4D    090904700577-0575     65786-67E17-751D09

 

885A-4F4D kucaj u HardDiskSerialNumberChanger (ako si na Windows 7 pokreni ga kao Administrator), sačekaj potvrdu da je uspješno promjenjen broj, restartuj komp, instaliraj i pokreni MES i registruj ga sa 65786-67E17-751D09

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeo bih neku dijagnostiku za FIATA. sta mi preporucujete? ne treba nista specijalno samo osnovno. citanje i brisanje gresaka, brisanje termina servisa, ocitavanje parametara... ili nesto univerzalno, za vise tipova ali da ne bude nesto extra skupo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeo bih neku dijagnostiku za FIATA. sta mi preporucujete? ne treba nista specijalno samo osnovno. citanje i brisanje gresaka, brisanje termina servisa, ocitavanje parametara... ili nesto univerzalno, za vise tipova ali da ne bude nesto extra skupo.

Ja imam elm327 i mozes sve da radis sto se tice motora osim brisanja servisnog intervala.Ako mislis da je koristia samo za fiata onda vagcom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzeo bih neku dijagnostiku za FIATA. sta mi preporucujete? ne treba nista specijalno samo osnovno. citanje i brisanje gresaka, brisanje termina servisa, ocitavanje parametara... ili nesto univerzalno, za vise tipova ali da ne bude nesto extra skupo.

 

Na prethodnih 88 strana nisi pronašao ništa korisno? Nijedan savet? Preporuku? Uputstvo? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma meni treba nesto za 5-6 hiljada recimo, uzmem kabal i disk i da citam i brisem greske... nista profesionalno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas elm327 za 2500din,a kad vec izdvajas tu kintu onda kupi i elm327 i vagcom nece vise da ti izadju od 5000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

elm 327 je bluetoth, a ja necu nista bezicno zbog loseg iskustva sa tom vrstom veze... ne bukvalno 5-6k... ali da radi posao i nista profi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...