Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Zasticen je kapicom ali cini mi se da nema nikakve oznake.

Pogledaj samo koji je "slepi" kabal i trebalo bi da je to,ako je tropinski konektor.

U ladici suvozaca kada se skine gornji unutrasnji deo imas jos jedan takav dijagnosticki konektor koji je mislim za spajanje na airbag.

U BIH sam vidjao da se prodaju interfejsi na piku ali su cene prilicno vece nego da narucis od kineza na sta se ja vec dugo spremam.

Pozdrav iz distrikta. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tox

Da li je to ovaj interfejs?

Ako jeste, onda ga nije problem napraviti... :)

Samo, gde bi se mogao naći adapter o kome si pričao, i da li postoji neka sam-svoj-majstor šema za isti? ;)

PS.

Pozdrav i tebi iz BN...

Kada skuckam sve ovo vidimo se ili u BN ili u BČ, a može i na pola puta (recimo u Dragaljvcu lol.gif), pa da isprobamo skalameriju :)

........................................................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to a mislim da ima ista sema u prvom postu ove teme.

Nije problem to napraviti samo je caka sto ovaj ide na rs-232 koji je sve teze naci na laptopima.

Mislim da se to ne isplati praviti kada se moze od kineza naruciti za 7-8 eura ista stvar samo na usb koji je mnogo korisniji kao recimo ovaj

KKL

Za adapter verovatno ne bi bio problem spajanje nego sami konektori koje je tesko naci za kupiti za samogradnju.

To takodje kinezi imaju za oko 5 eura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha koji Dragaljevac, zar nije Magnojević na pola puta? :D Taman ima i kafana "Koka" za razna "testiranja" :)

Što se programiranja tiče, ništa nas ne košta da pitamo kao Klub u FAS-u ili čak Italijane... ne košta nas ništa, a možda i dobijemo nešto :)

Konektor na tvom autu bi trebalo da bude pod haubom oko šolja amortizera... on je zaštićen kapicom i izglda baš kao na slici koju je tox stavio...

Što se interfejsa i adaptera tiče, ja sam često u BN pa ako ne nabaviš do mog sledećeg dolaska (koji će verovatno biti krajem juna) mogu da ti ponesem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tox

Ma nije problem za RS232/USB komunikaciju za laptop... bar toga imam za izvoza... :D

Daj pogledaj ovaj link! Da li je ovaj lik u pravu što se tiče veze?

PS.

Imaš PP... ;)

@Dovla

E jbg. sada... kako Magnojević... a vidiš, tu kafanu još nisam obišao ;)

A vidiš, mogli smo da pitamo FAS... Ili Magneti Marelli čak ;)

Oni bi najpre znali!

A za interfejs i adapter ćemo tek da se čujemo... samo mi pošalji kontakt na PP pa da razmenimo brojeve... :D

Iako ja smislim da ću da "nabudžim" već nešto do tada... :)

Edited by SpizaGenije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nabavio sam vag com kkl 409.1 interfejs .Instalirao one novije drajvere koje ste preporucili.Podesio setovanja kao sto je preporuceno na FES sajtu.E sad povezivanje na auto ide bez problema ,sa FES 2.6 full aplikacijom svi parametri motorne jedinice su vidljivi i citljivi ali posle nekog vremena ,par minuta mi izbaci gresku u aplikaciji da je latency previsok.U setovanjima com porta latency je podesen na jedan i ne moze nize od toga.Gde gresim,i sta je resenje?Koristim lap top sa turion dual core procesorom na 2.2 sa tri giga rama,i windows 7.bez virusa i ostalih gamadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj FES2.3 to je do sada najbolji krek. Probaj i neke starije drajvere. Ako nista ne pomaže onda zeza vagcom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam probao ponovo,kasnije sam video da sam instalirao dravjere za 32 bita umesto za 64 bita win 7 .Ostavio sva podesavanja kao sto je i opisano da treba i konekcija kao i juce ostvarena odmah,ali posle par minuta pojavila se poruka latency previsok .Za razliku od juce kad se pojavila poruka za latency odmah me je diskonektovao,a sad nije i normalno sam nastavio rad u FES-u.Diskonektujem se sam i u advanced setings porta promenim vrednost recive transmit bytes sa 4000 i nesto na 3080 i od tad nisam vise imao poruku za latency,probao par puta,kakve to veze ima sad nemam pojma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel probao ko da iskljuci alarm za pojaseve sa fes.probao sam na vise automobila i stalno izbacuje da "nije izvrseno"verzija je 2,6 krek i elm 327 ver 1,4-.da li da probam drugu verziju programa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na stilu 2005 mjet sam uspeo da ga iskljucim,ali kada se zakacim na isti odem na tu funkciju i nevidim da mi daje opciju da se opet aktivira,nego izbaci "da nije zavrseno"?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Used to deactivate the alarm of the seat belt that is not buckled. The alarm can be activated by the user via the LCD menus on the instrument panel ('Belt Buzz. Off.).
Edited by Bravo JTD

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav.. :D Imam sledeci problem na puntu vec par puta se ponovio u mesec dana... problem je sa senzorom bocnog air bega...

READING ERROR CODES:

1: 15 - Side impact sensor 1 (driver)

The ECU has detected a short to the positive or ground in the indicated Crash sensor circuit.

ATTENTION!!!! BEFORE ANY INTERVENTION TURN OFF THE KEY AND WAIT AT LEAST 10 MINUTES, DISCONNECT THE BATTERY AND WAIT AT LEAST 15 MINUTES, THEN DISCONNECT AIRBAG UNITS and inspect the circuit. Replace the sensor and components as necessary if there is the slightest doubt about the security of the repair or system functionality.

The reason for this fault is Open circuit

The current status of the fault is Intermittent

The error counter value is 107

Evo sta kaze podtatak iz fiat ecu....

Gresku sam obriso...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne nisam naso samo gde sa nalazi senzor ali jos nisam experimentiso...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji bi mi bio nabolji software za auto (stilo 2002. 1.9 JTD 59kw), preko koga mogu citati i greske, i gasiti, prilikom promjene ulja npr. ili da se ugasi engine upozorenje... neki konkretan soft ponajbolji, ali za te manje vise povrsnije stvari a ne neki koji mi icutava sve ecu paraetr i ostale meni nepotrebne stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš u postovima dosta ponuđenog softvera. Svi su manje-više dobri ali za nas ne najpotpuniji fiatecuscan. Skoro kao profi softver. Nema nepotrebnih stvari, ti uzmi ono što je tebi tranutno potrebno. Zato ima tako veliki izbor što je potpun, drugom prilikom će ti trebati baš to drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš u postovima dosta ponuđenog softvera. Svi su manje-više dobri ali za nas ne najpotpuniji fiatecuscan. Skoro kao profi softver. Nema nepotrebnih stvari, ti uzmi ono što je tebi tranutno potrebno. Zato ima tako veliki izbor što je potpun, drugom prilikom će ti trebati baš to drugo.

A reci mi jeli mogu sa njim da brisem ovo oko airbag-a, i ostale lampice upozorenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogo se ponavljamo ovde - nisi čitao a sve je objašnjeno. Za airbag ti treba KKL adapter a njega možeš i sam da napraviš, mada je i fabrički jeftin. Za bilo koju grešku važi- briše se ako je otklonjen njen uzrok. Ako je ostao uzrok, greška se opet pojavi. Po kodu greške se vidi kakav je uszrok pa se popravlje ono što treba. Sve piše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko gde bih mogao naći FiatECUScan 3.0.3 verziju, crack-ovanu

Ili neku verziju bližu trojci?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam poslednja verzija je 2.8.2 i mozes je skinuti sa fesovog sajta,za nju jos nema kreka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa ELM 327 v1.4, kada ga povezem na obd2 na Silo JTD 115ks ne mogu da usposavim konekciju, izbacuje mi sledecu gresku:

Stilo_ECU.jpg

a na kada mu zadam da skenira on prepozna i ocita sve komponente automobila, ovako:

Stilo_ECU1.jpg

mislim da sam pravilno podesio parametre ali ipak nesto fali, pomagajte.I postoji li neki tacan redosled tipa prikljucis kabal, pokrenes aplikaciju na kompu, das kontakt i kliknes F10? Ili to nije bitno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da si nešto sa krekovanjem uprskao, nije ti problem u komunikaciji sa vozilom već u samoj aplikaciji. Bolje da si skinuo free verziju trenutno aktuelnu i prijatno bi se iznenadio koliko stvari možeš na svom Stilu da uradiš bez da krekuješ(verziju od pre godinu i više) ili kupuješ licencu.

Ovo pitanje bi pre bilo za ovu temu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok hvala, probacu sa free verzijom pa javljam sta sam uradio. Samo jos jedno pitanjce, da li sa free verzijom moze da se pristupi i necem drugom osim motornom delu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...