Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Sta da radim s tim driverima sto je Bane na vrhu ove strane dao link?

To su sve neki fajlovi .sys i .cat nigde nema instalacije :question:

A ovi sto sam dobio na disku uz ELM nece da se instaliraju,izbacuje neki error :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provalio sam instaliranje drajvera :thumbup:

Jos jedno pitanje :rolleyes:

Probao sam da testiram ELM u FES-u,naravno bez auta,na koji god COM port da kliknem "test" on mi izbaci "the operation has timed out".

Jel to tako treba,tacnije da li mogu da testiram jedino kad je ELM ukopcan u automobil?

Hvala :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i meni je stigao slomljen disk sa drugim elmom probao oba sinoc na novo krekovanim FES-om 2.6 na Cromi rade oba i lepo se povezujem...

Bane slede dipsvicevi a i zeza me AP senzor nalazi se na zidu motora kod posude za rashladnu tecnost. na netu sam nasao neku proceduru za proveru napona slicno onome sto si radio sa map senzorom ima valjda 3 pina i meri se na dva 5V i nesto od 0-4.95V. Electric contact cleaner imam pokusao bih da skinem pa da ocistim ali ne razumem to oko merenja, pomoc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provalio sam instaliranje drajvera :thumbup:

Jos jedno pitanje :rolleyes:

Probao sam da testiram ELM u FES-u,naravno bez auta,na koji god COM port da kliknem "test" on mi izbaci "the operation has timed out".

Jel to tako treba,tacnije da li mogu da testiram jedino kad je ELM ukopcan u automobil?

Hvala :thumbsup:

Tako je, bez auta neće da radi. Preko USB dobija samo osnovnih 5V za usb-ftdi čip da bi ga komp prepoznao i instalirao drajvere. Preko OBD2 dobija neophodnih 12V za kompletan rad i komunikaciju.

i meni je stigao slomljen disk sa drugim elmom probao oba sinoc na novo krekovanim FES-om 2.6 na Cromi rade oba i lepo se povezujem...

Bane slede dipsvicevi a i zeza me AP senzor nalazi se na zidu motora kod posude za rashladnu tecnost. na netu sam nasao neku proceduru za proveru napona slicno onome sto si radio sa map senzorom ima valjda 3 pina i meri se na dva 5V i nesto od 0-4.95V. Electric contact cleaner imam pokusao bih da skinem pa da ocistim ali ne razumem to oko merenja, pomoc?

Ovde sam napisao sve što znam o MAP-u. Moj MAP ima 3 kontakta ali postoji i sa 4. Četrvti je merenje temperature. Koliko kod tebe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su mi stigli ELM 327 v1.4 i KKL,pa mi treba mala pomoc :rolleyes:

Prvo interesuje me kako se pokazala ova verzija ELM-a i da li mogu ocitavati bez prelemljavanja pinova nesto drugo sem motornog racunara?

A drugo se tice KKL-a.Naime disk s drajverima koji sam dobio se nekako polomio prilikom transporta,pa me interesuje gde da nadjem drivere i kako da znam koji su odgovarajuci za ovaj interfejs.

Hvala unapred :thumbup:

Ako hoćeš, skinuću sadržaje sa drugih CD-ova pa ću ti okačiti negde na net. Bili su celi kada su krenuli od mene :wacko:

i ja imam ELM 327 v1.4 kod mene isto samo ocitava motorni komp....

HVALA DOVLA za nabavku elm.... :thumbsup: :thumbsup:

Nema na čemu uzdravlje da ga koristiš ;)

p.s. Ostao mi je još neki ELM i KKL pa ako nekome treba može dobiti iste za dan-dva ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko ima program za vag409 na srpskom neka okaci link ili neko programce za pda/mob da probam bluetooth ELM da li moze da se poveze.

Cao Milan-e veruj mi sa VAG-COM na srpskom se neces bas usreciti.

Koristim ovaj program zadnjih 5 godina svakodnevno,bio sam srecan kad sam nabavio nasu verziju.

Medjutim radost je kratko trajala do prve dijagnostike.

Onaj ko je to preveo skidam mu kapu brate mili nista nisam razumeo pod milim bogom,i odmah se vratio na strani jezik koji razumem nemacki.

Ppobaj i sam pa ces se uveriti.

Pozdrav.

Ne treba meni nego burazeru, meni je sve na engleskom,srpski ne razumem ni na kompu ni na telefonu :) Tako da ako neko ima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

Imam pitanje o "Inj. quantity correction cycle" u FiatEcuScannerju. Upravijo sam ovaj test za sve 4 injektore. Prije testa bili su parametri sljedeći:

1 inj: -0,284

2. inj: -0,888

3. inj: -0,135

4. inj: 1,307

A poslije testa bili su sljedeći:

1. inj: -0,267

2. inj: -1,084

3. inj: -0,375

4. inj: 1,726

Šta značijo ovi parametri in ili je sada posle testa bolje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sve je ok nemo da brines,korekcije idu cak i do +,-5.00.uzmi da je 0 idealno korekcija ubrizgane smese u zadatom momentu.evo prost primer ako je dizna zapusena ecu produzava vreme ubrizgavanja dizne kako bi dobio istu kolicinu goriva za idealno sagorevanje +1.27..a ,skracuje ukoliko neka dizna je prosirena ili ne zatvara dobro, onda skracuje vreme -1.87 opet kako bi dobio idealnu smesu i sagorevanje u datom momentu,laicki ibalansiran rad motora.ti parametri se menjaju shodno sa temperaturom motora.

Edited by fedja.culum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta stvarno znači "Inj. quantity correction cycle" i šta stvarno uradi funkcija u Fiat Ecuscannerju? Postoje li negdje uputstva ili opisi funkcija? Ima li možda gdje lista sa svima parametrima koji su "najbolji"?

Onda to znači, da su rezultati dobri i da su dizne još dobre?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel moze neko da okaci semu za prevezivanje pinova za elm327 v1.4 ??

Pozdrav,

Da bi se sa ELM 327 1.3 poveza na abs. volan bodi i servis potrebna je "prerada" interfejsa:

Ne prerađeni ELM preko pina 7 (OBD) jedino može komunicirati sa motornim računalom, da bi mogao komunicirati sa ostalim računalima potrebno se povezati sa drugim pinovima ( 1 i 9) Pin 3 je za airbag i njega nemožeš raditi sa elm već sa VAG KKL interfejsom.Ako interfejs misliš koristiti samo za Fiate onda ga možeš jednostavnje prepraviti tako što ćeš povezati pinove 1,7 i9 .

Ako ELM misliš koristiti i za druga vozila ond je nužno ugraditi DIP prekidač kojim ćeš prebacivati potrebne pinove a isto tako imsti mogućnost dijagnodtike i a druga vozila. Ovdje imaš link na kojem je sve objašneno:

http://fiatecuscan.net/HowToUse.aspx

gdje imaš par slika iako su one za vag kkl ali to je ista stvar u smislu spajanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta stvarno znači "Inj. quantity correction cycle" i šta stvarno uradi funkcija u Fiat Ecuscannerju? Postoje li negdje uputstva ili opisi funkcija? Ima li možda gdje lista sa svima parametrima koji su "najbolji"?

Onda to znači, da su rezultati dobri i da su dize još dobre?

korekcija ubrizganog goriva u datom ciklusu(on koriguje sto produzava ili smanjuje vreme ubrizgavanja u datom momentu,koriguje kolicinu koja mu je neophodna tog momenta za sto pravilniji rad.uzmi da je 0 najidealnija korekcija.najprostije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta stvarno znači "Inj. quantity correction cycle" i šta stvarno uradi funkcija u Fiat Ecuscannerju? Postoje li negdje uputstva ili opisi funkcija? Ima li možda gdje lista sa svima parametrima koji su "najbolji"?

Onda to znači, da su rezultati dobri i da su dize još dobre?

Dobrodošao na forum kao i kolega Ledopaed. Kao što vidiš mi već duže vreme izučavamo ovu našu dijagnostiku ali ima tehniških detalja koji nam baš nisu uvek jasni. Verovatno da za sve ima objašnjenja na googlu pa bi mogao doprineti ako nešto nađeš. Test, kako ti kažeš, NIŠTA ne menja u ecu tako da ne brineš. Mi samo očitavamo parametre i to bezbedno. Parametri se takođe stalno menjaju - videćeš već. Do sada smo uspešno dosta tumačili parametre senzora....uostalom pročitaj sve postove. Što se šema tiče sve je već slikano,objašnjeno i objavljeno pa da se ne ponavljamo previše.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujuci Dovli i njegovim poznanstvima sa zutacima :thumbsup: sebe sam obogatio sa ELM327 1.4 i konacno ga isproba. Naravno sljaka bez problema, ostaje samo da odradim prepravke za ostale vodove, ali najveci mi je problem da nadjem koje su potrebne vrednosti kako bi ih uporedio sa procitanim vrednostima, trazim po netu ali neuspesno, pa ako ima neko bio bih zahvalan da podeli to sa nama.

Inace imao sam vrlo smesnu situaciju, iako znam da elm samo cita podatke i da ne moze da vrsi upis, posle prekida citanja dijagnostike nisam mogao daljinski da zakljucam vrata, frka panika ludilo :wallbash: , sve probao, otkacio akumulator... elem pre dijagnostike sam skinuo odnosno raskacio plafonjerku jer su mi crkle sijalici i ostavio raskacenu dok ne kupim sijalice i da vidis cuda kada se otkaci ta plafonjerka daljinsko zakljucavanje ne radi, tako za sve Lybrase ako nisu znali ima i ta varijanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Razjašnjen je problem povezivanja Grande Punta na ELM327 dijagnostiku (a možda još nekih kola) koji rade preko CAN basa(linija). Standardno je CAN na pinovima 6 i 14. Ovi novi maju dupli CAN bas - manje brzine na pinovima 1 i 9 , i veće brzine na pinovima 6 i 14. Originalni tekst:

"In these vehicles pins 1 and 9 are for the low speed can bus and pins 6 and 14 are for the high speed can bus.

CAN lines which are originally connected on pins 6 and 14 should be moved to pins 1 and 9. DO NOT SHORT pins 1-6 and 9-14."

Dakle za nešto će CAN linije trebati da se vežu standardno (kako je već fabrički urađeno) na pinove 6 i 14, a za neke potrebe na pinove 1 i 9.

- Ja ću to kod mene uspešno rešiti dodavanjem još jednog dip-sviča sa 4 prekidača samo za CAN. Ko nema ništa prepravljeno najbolje da odmah stavi dip-svič sa 8 preklopnika. Dodaću sliku i šemu naknadno.

- Ovo ne važi za KKL interfejse jer oni koriste K i L linije koje ostaju nedirnute, uz onu modifikaciju za ABS,airbag,servo, ostaju pinovi 1,3,9,12, što smo već pisali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e evo danas sam spojio pin 1 i 9 na pin 7 i opet ocitava samo motor(podatke sa motornog kompa) :question::wallbash::question: poludecu :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah... čekaj, to je punto jedan ? ili punto dva sa uskim farovima ?

daj koje godište, majke ti... pa ću te usmeriti na pinout i da li ti treba KKL za ostale module ili ne... liči mi po oznaci da će ti samo ecu i čitati ako imaš ELM327 (pogledaj moj osvrt na lanciu y iz 2003)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako stoje stvari (sa linka :

http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

gledaš vozilo : FIAT PUNTO '99 1.2 8V (tadašnji se pakuju sve do pojave ovog iz 2003e)

Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection KL ELM OBDKey

Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF Injection (Outside EU version) KL ELM OBDKey

Bosch ABS 5.3 KL 1 OBDKey 1

Bosch ABS 5.3 TC KL 1 OBDKey 1

TRW MY 97 Airbag (2F-2L-I) KL 3 OBDKey 3

TRW MY 97 Airbag (2F-I) KL 3 OBDKey 3

TRW MY 99 Airbag (2F-2L-2T-I) KL 3 OBDKey 3

Delphi Electric Steering ELM OBDKey

Marelli Instrument Panel ELM OBDKey

CAN Info ELM OBDKey

CAN Setup / PROXI Alignment Procedure ELM OBDKey

Delphi/Marelli Body Computer ELM OBDKey

Dakle, sad objašnjenje :

KL, ELM, OBDKey (koriste se bez prepravke)

KL3, ELM3, OBDKey (koriste se sa prespojem na broj pina, 3...ili tako dalje).

Prema ovom gore, sigurno je da možeš da pristupiš motornom ecu-u.

Sigurno je da ne možeš da pristupiš ABS-u i AirBag-u (ne sa ELM327 interface-om, treba ti neki od označenih VAG KKL ili OBDKey, sa prespojem na određeni pin, tj. 1 i 3 respektivno).

Sigurno je da možeš videti CAN info.

E sad crveno znači da moraš da imaš registrovanu verziju da bi mogao da pristupaš tim ecu-ima ( ako ih ima u tvojem konkretnom slučaju ), npr, na Lancia Y imaš samo Engine ECU, TRW MY99 Airbag, Bosch ABS i Can info (dakle ta četiri ECU-a), ta konretna Lancia Y nema ecu za Servo volana (iako ima servo volana).

Zavisno od nivoa opreme, variraju i pojedini kontrolni moduli, tj. ne moraš da imaš sve module iako imaš određene uređaje koje bi trebalo da se mogu videti tim modulima (primer je taj servo volana na Lancia Y), a neki se i ponavljaju, sa različitim tipom ili serijskim brojem modula, shodno datumu proizvodnje, nivou opreme i svakojakim još talijanskim promenjivostima :D.

Recimo, da li imaš body computer, ne znam, ali mislim da može da se zaključi relativno lako, ako na display-u imaš informacije o trenutku kada se bliži servis, trebalo bi da imaš body computer, pošto - barem na Stilu, to se nalzi u body computer-u (koliko još do servisa, resetovanje vrednosti i upis nove vrednosti)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam dobio od Valda ELM327 i imam malih problema. Cesto ispada iz komunikacije da li se to jos nekom dogadja?

Kada se uradi test javlja da je verzija 1.3a iako na njemu pise 1.4 ima li to kakve veze?

I jos nesto moze li se sa njime resetovati servis iterval ali tako da pocne da broji koliko jos ima km, jer meni

u meniju prikazuje samo one 3 crtice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri uputstvo i podešavanje na fiatecuscan.net. što se tiče komunikacije, ili sačekaj Banetv će verovatno imati detaljnije objašnjenje... (i procenu da li možda nije ispravan).

Što se tiče verzije, on to po verziji drajvera, 1,3+ znači to je ok.

Da bi resetovao servisni interval trebalo bi da se povežeš na body computer, kad budeš rekao koje je vozilo u pitanju mogu ti reći koji interface i koji prespoj moraš da imaš (ili pogledaj na

http://fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

) i nađi svoje vozilo.

Nadam se da sam pomogao ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi mog problema sa DPS-om. Snimio danas u voznji... Differential pressure sensor (poslednja vrednost u tabeli) menja vrednosti i na grafu je linearan sa drugim parametrima (znaci dize i spusta vrednosti u ritmu sa boost-om i gas pedalom itd). Ne znam sta da mislim, proverio tj opipao crevca cini mi se da su dobra. Nisam jos merio voltazu doslo je i ovo hladno vreme pa je zeznuto. Nisam mogao da reprodukujem brzu voznju od preko 130km na kojoj su se palile greske to je mozda sledeci korak mada ne vidim sta bih tu novo otkrio na grafu???

Time EngineSpeed Vehiclespeed Gas Throttle Boost Differentialpressuresensor

sec rpm km/h % % mBar mBar

0 879 0 0 5 1014 0

2.06 878 0 0 5 1014 0

4.13 880 0 0 5 1014 1

6.17 969 0 8.03 5 1024 0

8.24 871 0 0 5 999 0

10.3 874 0 0 5 999 0

12.37 869 0 0 5 999 0

14.41 875 0 0 5 999 0

16.48 882 0 0 5 999 0

18.54 1076 0 16.52 5 1088 0

20.59 895 3.1 16.08 5 1043 0

22.65 898 4.9 0 5 1008 0

24.7 1261 0 29.77 5 1204 2

26.76 1574 14.3 38.48 5 1603 7

28.81 1321 21.5 43.91 5 1536 5

30.87 1705 27.1 13.04 5 1098 3

32.94 1466 22.3 0 5 1073 0

34.97 899 9.3 0 5 1015 0

37.02 900 1.2 0 5 998 1

39.08 1065 5.2 26.95 5 1123 3

41.14 1927 16.6 0 5 1365 2

43.21 1607 26.4 57.39 5 2064 5

45.22 2654 43.1 0 5 1353 5

47.22 1912 48.5 65.21 5 2145 5

49.29 2356 59.4 66.96 5 2133 4

51.35 1724 62.1 52.82 5 1690 6

53.4 1852 63.3 12.6 5 1118 2

55.46 1795 60.4 20.43 5 1110 1

57.52 1746 58.9 19.13 5 1076 1

59.57 1691 57.2 19.56 5 1068 1

61.64 1658 55.9 19.56 5 1078 1

63.7 1624 54.8 29.55 5 1172 3

65.75 1650 56 29.55 5 1231 3

67.81 1668 56.2 29.55 5 1221 3

69.81 1654 56 29.55 5 1239 3

71.86 1642 55.4 29.55 5 1278 4

73.92 1663 56.2 33.91 5 1408 4

75.97 1670 56.5 36.08 5 1404 5

78.03 1712 57.9 36.08 5 1442 5

80.1 1773 59.8 44.13 5 1739 7

82.16 1868 63.5 21.73 5 1253 5

84.21 1794 60.3 0 5 1150 5

86.27 1755 59.3 40.87 5 1584 7

88.34 1872 63.6 34.34 5 1437 4

90.38 1906 64.5 30.86 5 1234 4

92.45 1905 64.4 39.99 5 1594 7

94.51 1987 67.4 41.3 5 1643 5

96.57 2003 67.6 28.26 5 1137 3

98.62 1946 65.8 32.17 5 1207 4

100.69 1945 66 37.6 5 1478 6

102.73 1978 67 37.82 5 1468 5

104.8 1997 67.3 37.82 5 1462 6

106.84 1974 66.6 20 5 1108 2

108.88 1884 63.2 20.43 5 1097 3

110.94 1790 60.3 20.43 5 1079 2

113 1723 58.1 29.55 5 1168 4

115 1728 58.4 29.55 5 1205 4

117.07 1749 59.1 29.55 5 1204 4

119.13 1764 59.8 29.55 5 1210 3

121.18 1769 59.8 26.51 5 1131 3

123.24 1757 59.2 26.95 5 1143 3

125.3 1739 58.6 26.95 5 1153 3

127.37 1732 58.7 26.95 5 1139 4

129.42 1749 59.1 33.91 5 1313 6

131.48 1780 60.4 33.69 5 1330 5

133.54 1815 61.4 33.69 5 1323 5

135.61 1842 62.5 33.47 5 1317 5

137.61 1878 63.6 33.47 5 1272 3

139.67 1884 63.6 32.61 5 1268 5

141.73 1918 64.9 32.61 5 1278 5

143.8 1945 65.9 32.17 5 1256 4

145.8 1956 66.3 29.77 5 1188 3

147.86 1959 65.9 29.55 5 1204 4

149.92 1962 66.3 30.86 5 1236 4

151.99 1927 65.3 6.08 5 1133 6

153.99 1795 60.4 0 5 1144 5

156.05 1690 57.2 43.47 5 1558 8

158.11 1787 60.4 43.04 5 1790 8

160.16 1914 65 48.26 5 1967 9

162.23 1974 67.3 0 5 1276 6

164.29 1852 62.1 0 5 1160 5

166.34 1705 57.3 0 5 1123 5

168.39 1638 55.4 34.78 5 1346 6

170.45 1678 56.9 34.34 5 1363 6

172.51 1723 58.3 32.61 5 1243 3

174.58 1697 57 19.13 5 1079 2

176.64 1635 55.1 19.13 5 1076 3

178.62 1620 55 33.47 5 1313 5

180.69 1673 56.6 33.47 5 1339 5

182.75 1697 57.6 33.03 5 1337 5

184.8 1727 58.7 33.47 5 1340 5

186.86 1757 59.7 33.03 5 1327 5

188.93 1784 60.3 23.9 5 1185 2

190.97 1760 59.6 24.34 5 1111 3

193.04 1743 59 24.34 5 1110 3

195.08 1712 58 24.78 5 1107 3

197.13 1702 57.4 0 5 1117 5

199.2 1610 54 0 5 1114 4

201.18 1514 50.9 0 5 1098 3

203.24 1430 48.4 20 5 1089 2

205.31 1423 48.1 20 5 1066 2

207.35 1365 45.8 0 5 1078 2

209.42 976 34.1 0 5 1024 0

211.48 939 20.9 0 5 1008 0

213.54 905 8.2 0 5 1007 0

215.59 901 0 0 5 1007 0

217.66 898 0 0 5 1005 0

219.72 1062 0 32.39 5 1188 2

221.77 1746 15.9 11.3 5 1314 5

223.83 1432 23.7 45.22 5 1658 8

225.89 2332 37.8 0 5 1276 5

227.96 1627 41.3 42.6 5 1540 6

230.01 1808 45.1 29.99 5 1195 3

232.07 1849 46.1 30.21 5 1191 4

234.13 1884 47 18.04 5 1108 2

236.18 1762 43.4 0 5 1123 4

238.23 1581 38.9 12.6 5 1126 3

240.28 1549 38.7 28.69 5 1178 4

242.34 1608 40.3 18.69 5 1130 3

244.4 1657 41.4 4.55 5 1153 4

246.4 1540 38 0 5 1126 3

248.47 1501 37.3 0 5 1115 4

250.53 1017 31.6 0 5 1037 3

252.58 1777 28.3 41.74 5 1636 8

254.64 2341 37.2 3.69 5 1508 5

256.7 1471 36.7 3.69 5 1221 3

258.77 1363 33.9 77.38 5 1484 5

260.82 1570 39.3 20.43 5 1478 6

262.88 1695 43.3 70.86 5 2331 8

264.94 2218 55.6 78.69 5 2329 1

266.99 2608 65.3 56.08 5 1875 7

269.04 1906 62.5 52.38 5 1661 6

271.1 1865 63.2 26.51 5 1330 4

273.17 1735 58.3 8.03 5 1057 2

275.23 1552 52.1 5.65 5 1047 1

277.23 1375 46.1 6.52 5 1037 1

279.29 1207 40.5 0 5 1047 1

281.34 1371 28.4 0 5 1073 1

283.36 943 12.8 0 5 1015 0

285.42 894 2 17.82 5 1036 1

287.48 1071 4.9 0 5 1031 1

289.55 1029 4 0 5 1034 1

291.61 1058 0 0 5 1015 0

293.61 893 0 0 5 1005 0

295.67 896 0 0 5 1005 0

297.72 897 0 0 5 1005 0

299.78 896 0 0 5 1005 0

301.78 1371 1 54.77 5 1298 3

303.85 1605 14.3 32.61 5 1330 5

305.9 1219 20 46.08 5 1442 5

307.94 1614 26 0 5 1179 2

310.01 909 14.2 23.25 5 1088 2

312.07 881 13 26.95 5 1172 4

314.13 1852 16.7 45.44 5 1656 8

316.13 1460 24.3 46.95 5 1755 8

318.2 1624 30.9 0 5 1140 1

320.26 1117 29.7 50.43 5 1288 4

322.31 1441 36.3 27.17 5 1487 6

324.37 1637 41.2 39.56 5 1681 8

326.44 1745 43.8 22.17 5 1192 3

328.48 1680 41.6 24.12 5 1130 3

330.53 1639 40.9 28.26 5 1226 4

332.59 1547 38.1 2.17 5 1127 3

334.66 1379 33.8 28.91 5 1191 4

336.72 1435 36.1 30.65 5 1318 5

338.77 1533 38.4 34.34 5 1404 6

340.83 1642 41.1 34.34 5 1420 6

342.9 1705 42.1 0 5 1189 4

344.94 925 34.6 0 5 1039 6

346.99 1703 25.5 0 5 1124 3

349.06 1235 18.6 26.51 5 1159 4

351.12 1460 23.6 29.99 5 1295 5

353.18 1382 21.4 0 5 1092 1

355.18 994 12.3 15.43 5 1065 2

357.25 893 15.6 0 5 1020 0

359.29 898 18.6 0 5 1008 0

361.34 896 18.2 0 5 1010 0

363.41 898 18.2 0 5 1008 0

365.47 901 15.6 0 5 1007 0

367.53 898 13 0 5 1005 0

369.58 902 8.3 0 5 1005 1

371.63 1041 9.5 13.48 5 1049 3

373.68 1201 10.9 0 5 1037 0

375.72 976 1.9 0 5 1031 0

377.77 914 0 60.87 5 1136 7

379.83 1450 0 31.3 5 1405 7

381.9 4812 0 54.35 5 1379 0

383.95 3994 0 0 5 1366 0

386.01 4022 0 0 5 1218 5

388.07 2494 0 0 5 1339 0

390.14 3741 0 0 5 1208 5

392.18 956 0 0 5 1040 0

394.25 851 0 0 5 1008 0

396.31 868 0 0 5 1002 0

398.37 873 0 0 5 1004 0

400.37 881 0 0 5 1004 0

402.44 881 0 0 5 1004 0

404.5 881 0 0 5 1004 0

406.55 882 0 0 5 1004 0

408.61 882 0 0 5 1004 0

410.68 880 0 0 5 1004 0

Edited by notorni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo JTD je u pitanju, pa za servis interval ne trebaju modifikacije. Uspevam ja da resetujem interval ali ne vidim da prikazuje koliko je jos ostalo do servisa tj u meniju pod service interval stoje 3 crtice.

Sto se tice ELM-a on se na komandu ATZ javlja kao 1.3a tako da nije 1.4 tj nemaju veze drajveri.

Ne znam da li ova verzija zahteva neke modifikacije kako bih imao stabilnu komunikaciju, jer probao sam sa vise verzija programa i sa svakom dolazi pre ili kasnije do pucanja veze.

Uzgred je li neko pokusao proxy anlignment na stilu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, ja to još uvek nisam sam uradio, ali trebalo bi da postoji mogućnost da se setuje kada je sledeći interval... valjda tako funkcioniše...

e sad Yani na forumu kaže sledeće :

E sada, da li to važi samo za rad u FES-u, ili je tako i na Examineru, to bi morao neki od vlasnika servisa da nam potvrdi (ukoliko žele), stoga, ako neko od njih čita ovu temu, molim da to potvrde, tj. da li je tako i kod njih, i da li oni imaju mogućnost da unesu ručno interval servisa, i da li isto kod njih posle određene kilometraže (a ako je to 9 promena, to je cca 100tinak hiljada kilometara - zavisno kada se odrađuju servisi) više nije potrebno resetovati servis interval i onda te više kompjuter ne obaveštava o servisu, već vodiš sam svoju evidenciju...

Inače, na mom autu je bilo 2 reseta servisnog intervala u Srbiji, od kad ja kupih auto, ukupno FES prikazuje da ih je bilo sedam.

Auto je u Italiji servisiran očigledno kada je kompjuter to govorio vozaču, stoga u Italiji je imao pet servisa na 20.000km, shodno kilometraži koja je postojala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Ograničenje reseta servis.int. je funkcija ECU-a i razlikuje se od kola do kola. Kod mene više ne radi a prešao je 110.000 . A mošda se kod mene nije ni resaetovalo ne piše precizno. Fiatecuscan je samo veoma precizan program i obrađuje skoro sve mogućnosti koje pruža proizvođač za razliku od onih opštih programa koji prikazuju samo ponešto.

- Sumnjiv je ELM koji pokazuje razliku u verziji - ne znam zašto im je to potrebno osim ako nema neku grešku. V 1.3a je dovoljna za rad sa fiatecuscanom. Ja bih malo počistio računar od suvišnih programa i rutina, skinuo antivirus, ili napravio svežu instalaciju XP-a. Probaj taj ELM i na drugim kolima i drugom laptopu. Drajveri obavezno poslednji a ne sa CD-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...