ChobbyNS 303 Posted December 9, 2010 Sta da radim s tim driverima sto je Bane na vrhu ove strane dao link?To su sve neki fajlovi .sys i .cat nigde nema instalacije A ovi sto sam dobio na disku uz ELM nece da se instaliraju,izbacuje neki error Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted December 10, 2010 Provalio sam instaliranje drajvera Jos jedno pitanje Probao sam da testiram ELM u FES-u,naravno bez auta,na koji god COM port da kliknem "test" on mi izbaci "the operation has timed out".Jel to tako treba,tacnije da li mogu da testiram jedino kad je ELM ukopcan u automobil?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted December 10, 2010 i meni je stigao slomljen disk sa drugim elmom probao oba sinoc na novo krekovanim FES-om 2.6 na Cromi rade oba i lepo se povezujem...Bane slede dipsvicevi a i zeza me AP senzor nalazi se na zidu motora kod posude za rashladnu tecnost. na netu sam nasao neku proceduru za proveru napona slicno onome sto si radio sa map senzorom ima valjda 3 pina i meri se na dva 5V i nesto od 0-4.95V. Electric contact cleaner imam pokusao bih da skinem pa da ocistim ali ne razumem to oko merenja, pomoc? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 10, 2010 Provalio sam instaliranje drajvera Jos jedno pitanje Probao sam da testiram ELM u FES-u,naravno bez auta,na koji god COM port da kliknem "test" on mi izbaci "the operation has timed out".Jel to tako treba,tacnije da li mogu da testiram jedino kad je ELM ukopcan u automobil?Hvala Tako je, bez auta neće da radi. Preko USB dobija samo osnovnih 5V za usb-ftdi čip da bi ga komp prepoznao i instalirao drajvere. Preko OBD2 dobija neophodnih 12V za kompletan rad i komunikaciju.i meni je stigao slomljen disk sa drugim elmom probao oba sinoc na novo krekovanim FES-om 2.6 na Cromi rade oba i lepo se povezujem...Bane slede dipsvicevi a i zeza me AP senzor nalazi se na zidu motora kod posude za rashladnu tecnost. na netu sam nasao neku proceduru za proveru napona slicno onome sto si radio sa map senzorom ima valjda 3 pina i meri se na dva 5V i nesto od 0-4.95V. Electric contact cleaner imam pokusao bih da skinem pa da ocistim ali ne razumem to oko merenja, pomoc?Ovde sam napisao sve što znam o MAP-u. Moj MAP ima 3 kontakta ali postoji i sa 4. Četrvti je merenje temperature. Koliko kod tebe? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted December 10, 2010 Danas su mi stigli ELM 327 v1.4 i KKL,pa mi treba mala pomoc Prvo interesuje me kako se pokazala ova verzija ELM-a i da li mogu ocitavati bez prelemljavanja pinova nesto drugo sem motornog racunara?A drugo se tice KKL-a.Naime disk s drajverima koji sam dobio se nekako polomio prilikom transporta,pa me interesuje gde da nadjem drivere i kako da znam koji su odgovarajuci za ovaj interfejs.Hvala unapred Ako hoćeš, skinuću sadržaje sa drugih CD-ova pa ću ti okačiti negde na net. Bili su celi kada su krenuli od mene i ja imam ELM 327 v1.4 kod mene isto samo ocitava motorni komp.... HVALA DOVLA za nabavku elm.... :thumbsup:Nema na čemu uzdravlje da ga koristiš p.s. Ostao mi je još neki ELM i KKL pa ako nekome treba može dobiti iste za dan-dva Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 10, 2010 Ako neko ima program za vag409 na srpskom neka okaci link ili neko programce za pda/mob da probam bluetooth ELM da li moze da se poveze.Cao Milan-e veruj mi sa VAG-COM na srpskom se neces bas usreciti.Koristim ovaj program zadnjih 5 godina svakodnevno,bio sam srecan kad sam nabavio nasu verziju.Medjutim radost je kratko trajala do prve dijagnostike.Onaj ko je to preveo skidam mu kapu brate mili nista nisam razumeo pod milim bogom,i odmah se vratio na strani jezik koji razumem nemacki.Ppobaj i sam pa ces se uveriti.Pozdrav.Ne treba meni nego burazeru, meni je sve na engleskom,srpski ne razumem ni na kompu ni na telefonu Tako da ako neko ima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted December 11, 2010 odlican PDF za dijagnostiku dpf ali na italijanskom. Mene trenutno zanimaju opisane procedure na stranicama 13-16.http://rapidshare.com/files/436236645/dpf.pdf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxl 0 Posted December 11, 2010 Pozdrav!Imam pitanje o "Inj. quantity correction cycle" u FiatEcuScannerju. Upravijo sam ovaj test za sve 4 injektore. Prije testa bili su parametri sljedeći:1 inj: -0,2842. inj: -0,8883. inj: -0,1354. inj: 1,307A poslije testa bili su sljedeći:1. inj: -0,2672. inj: -1,0843. inj: -0,3754. inj: 1,726Šta značijo ovi parametri in ili je sada posle testa bolje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted December 11, 2010 (edited) sve je ok nemo da brines,korekcije idu cak i do +,-5.00.uzmi da je 0 idealno korekcija ubrizgane smese u zadatom momentu.evo prost primer ako je dizna zapusena ecu produzava vreme ubrizgavanja dizne kako bi dobio istu kolicinu goriva za idealno sagorevanje +1.27..a ,skracuje ukoliko neka dizna je prosirena ili ne zatvara dobro, onda skracuje vreme -1.87 opet kako bi dobio idealnu smesu i sagorevanje u datom momentu,laicki ibalansiran rad motora.ti parametri se menjaju shodno sa temperaturom motora. Edited December 11, 2010 by fedja.culum Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maxl 0 Posted December 11, 2010 Šta stvarno znači "Inj. quantity correction cycle" i šta stvarno uradi funkcija u Fiat Ecuscannerju? Postoje li negdje uputstva ili opisi funkcija? Ima li možda gdje lista sa svima parametrima koji su "najbolji"?Onda to znači, da su rezultati dobri i da su dizne još dobre? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Leopard 0 Posted December 11, 2010 jel moze neko da okaci semu za prevezivanje pinova za elm327 v1.4 ??Pozdrav,Da bi se sa ELM 327 1.3 poveza na abs. volan bodi i servis potrebna je "prerada" interfejsa:Ne prerađeni ELM preko pina 7 (OBD) jedino može komunicirati sa motornim računalom, da bi mogao komunicirati sa ostalim računalima potrebno se povezati sa drugim pinovima ( 1 i 9) Pin 3 je za airbag i njega nemožeš raditi sa elm već sa VAG KKL interfejsom.Ako interfejs misliš koristiti samo za Fiate onda ga možeš jednostavnje prepraviti tako što ćeš povezati pinove 1,7 i9 .Ako ELM misliš koristiti i za druga vozila ond je nužno ugraditi DIP prekidač kojim ćeš prebacivati potrebne pinove a isto tako imsti mogućnost dijagnodtike i a druga vozila. Ovdje imaš link na kojem je sve objašneno:http://fiatecuscan.net/HowToUse.aspx gdje imaš par slika iako su one za vag kkl ali to je ista stvar u smislu spajanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted December 11, 2010 Šta stvarno znači "Inj. quantity correction cycle" i šta stvarno uradi funkcija u Fiat Ecuscannerju? Postoje li negdje uputstva ili opisi funkcija? Ima li možda gdje lista sa svima parametrima koji su "najbolji"?Onda to znači, da su rezultati dobri i da su dize još dobre?korekcija ubrizganog goriva u datom ciklusu(on koriguje sto produzava ili smanjuje vreme ubrizgavanja u datom momentu,koriguje kolicinu koja mu je neophodna tog momenta za sto pravilniji rad.uzmi da je 0 najidealnija korekcija.najprostije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 11, 2010 Šta stvarno znači "Inj. quantity correction cycle" i šta stvarno uradi funkcija u Fiat Ecuscannerju? Postoje li negdje uputstva ili opisi funkcija? Ima li možda gdje lista sa svima parametrima koji su "najbolji"?Onda to znači, da su rezultati dobri i da su dize još dobre?Dobrodošao na forum kao i kolega Ledopaed. Kao što vidiš mi već duže vreme izučavamo ovu našu dijagnostiku ali ima tehniških detalja koji nam baš nisu uvek jasni. Verovatno da za sve ima objašnjenja na googlu pa bi mogao doprineti ako nešto nađeš. Test, kako ti kažeš, NIŠTA ne menja u ecu tako da ne brineš. Mi samo očitavamo parametre i to bezbedno. Parametri se takođe stalno menjaju - videćeš već. Do sada smo uspešno dosta tumačili parametre senzora....uostalom pročitaj sve postove. Što se šema tiče sve je već slikano,objašnjeno i objavljeno pa da se ne ponavljamo previše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
3.14jan 1 Posted December 12, 2010 Zahvaljujuci Dovli i njegovim poznanstvima sa zutacima sebe sam obogatio sa ELM327 1.4 i konacno ga isproba. Naravno sljaka bez problema, ostaje samo da odradim prepravke za ostale vodove, ali najveci mi je problem da nadjem koje su potrebne vrednosti kako bi ih uporedio sa procitanim vrednostima, trazim po netu ali neuspesno, pa ako ima neko bio bih zahvalan da podeli to sa nama.Inace imao sam vrlo smesnu situaciju, iako znam da elm samo cita podatke i da ne moze da vrsi upis, posle prekida citanja dijagnostike nisam mogao daljinski da zakljucam vrata, frka panika ludilo , sve probao, otkacio akumulator... elem pre dijagnostike sam skinuo odnosno raskacio plafonjerku jer su mi crkle sijalici i ostavio raskacenu dok ne kupim sijalice i da vidis cuda kada se otkaci ta plafonjerka daljinsko zakljucavanje ne radi, tako za sve Lybrase ako nisu znali ima i ta varijanta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 13, 2010 - Razjašnjen je problem povezivanja Grande Punta na ELM327 dijagnostiku (a možda još nekih kola) koji rade preko CAN basa(linija). Standardno je CAN na pinovima 6 i 14. Ovi novi maju dupli CAN bas - manje brzine na pinovima 1 i 9 , i veće brzine na pinovima 6 i 14. Originalni tekst:"In these vehicles pins 1 and 9 are for the low speed can bus and pins 6 and 14 are for the high speed can bus.CAN lines which are originally connected on pins 6 and 14 should be moved to pins 1 and 9. DO NOT SHORT pins 1-6 and 9-14."Dakle za nešto će CAN linije trebati da se vežu standardno (kako je već fabrički urađeno) na pinove 6 i 14, a za neke potrebe na pinove 1 i 9. - Ja ću to kod mene uspešno rešiti dodavanjem još jednog dip-sviča sa 4 prekidača samo za CAN. Ko nema ništa prepravljeno najbolje da odmah stavi dip-svič sa 8 preklopnika. Dodaću sliku i šemu naknadno.- Ovo ne važi za KKL interfejse jer oni koriste K i L linije koje ostaju nedirnute, uz onu modifikaciju za ABS,airbag,servo, ostaju pinovi 1,3,9,12, što smo već pisali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted December 14, 2010 e evo danas sam spojio pin 1 i 9 na pin 7 i opet ocitava samo motor(podatke sa motornog kompa) poludecu Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted December 14, 2010 ah... čekaj, to je punto jedan ? ili punto dva sa uskim farovima ? daj koje godište, majke ti... pa ću te usmeriti na pinout i da li ti treba KKL za ostale module ili ne... liči mi po oznaci da će ti samo ecu i čitati ako imaš ELM327 (pogledaj moj osvrt na lanciu y iz 2003) Quote Share this post Link to post Share on other sites
cmiro 0 Posted December 14, 2010 U pitanju je Punto mk2 uski farovi 2001 god 1,2b 8v, i ELM 327 v1.4... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted December 14, 2010 ovako stoje stvari (sa linka : http://www.fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspxgledaš vozilo : FIAT PUNTO '99 1.2 8V (tadašnji se pakuju sve do pojave ovog iz 2003e)Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection KL ELM OBDKeyMagneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF Injection (Outside EU version) KL ELM OBDKeyBosch ABS 5.3 KL 1 OBDKey 1Bosch ABS 5.3 TC KL 1 OBDKey 1TRW MY 97 Airbag (2F-2L-I) KL 3 OBDKey 3TRW MY 97 Airbag (2F-I) KL 3 OBDKey 3TRW MY 99 Airbag (2F-2L-2T-I) KL 3 OBDKey 3Delphi Electric Steering ELM OBDKeyMarelli Instrument Panel ELM OBDKeyCAN Info ELM OBDKeyCAN Setup / PROXI Alignment Procedure ELM OBDKeyDelphi/Marelli Body Computer ELM OBDKeyDakle, sad objašnjenje : KL, ELM, OBDKey (koriste se bez prepravke)KL3, ELM3, OBDKey (koriste se sa prespojem na broj pina, 3...ili tako dalje). Prema ovom gore, sigurno je da možeš da pristupiš motornom ecu-u. Sigurno je da ne možeš da pristupiš ABS-u i AirBag-u (ne sa ELM327 interface-om, treba ti neki od označenih VAG KKL ili OBDKey, sa prespojem na određeni pin, tj. 1 i 3 respektivno).Sigurno je da možeš videti CAN info. E sad crveno znači da moraš da imaš registrovanu verziju da bi mogao da pristupaš tim ecu-ima ( ako ih ima u tvojem konkretnom slučaju ), npr, na Lancia Y imaš samo Engine ECU, TRW MY99 Airbag, Bosch ABS i Can info (dakle ta četiri ECU-a), ta konretna Lancia Y nema ecu za Servo volana (iako ima servo volana). Zavisno od nivoa opreme, variraju i pojedini kontrolni moduli, tj. ne moraš da imaš sve module iako imaš određene uređaje koje bi trebalo da se mogu videti tim modulima (primer je taj servo volana na Lancia Y), a neki se i ponavljaju, sa različitim tipom ili serijskim brojem modula, shodno datumu proizvodnje, nivou opreme i svakojakim još talijanskim promenjivostima .Recimo, da li imaš body computer, ne znam, ali mislim da može da se zaključi relativno lako, ako na display-u imaš informacije o trenutku kada se bliži servis, trebalo bi da imaš body computer, pošto - barem na Stilu, to se nalzi u body computer-u (koliko još do servisa, resetovanje vrednosti i upis nove vrednosti)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vmackm 0 Posted December 14, 2010 Danas sam dobio od Valda ELM327 i imam malih problema. Cesto ispada iz komunikacije da li se to jos nekom dogadja?Kada se uradi test javlja da je verzija 1.3a iako na njemu pise 1.4 ima li to kakve veze?I jos nesto moze li se sa njime resetovati servis iterval ali tako da pocne da broji koliko jos ima km, jer meni u meniju prikazuje samo one 3 crtice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted December 14, 2010 Proveri uputstvo i podešavanje na fiatecuscan.net. što se tiče komunikacije, ili sačekaj Banetv će verovatno imati detaljnije objašnjenje... (i procenu da li možda nije ispravan). Što se tiče verzije, on to po verziji drajvera, 1,3+ znači to je ok. Da bi resetovao servisni interval trebalo bi da se povežeš na body computer, kad budeš rekao koje je vozilo u pitanju mogu ti reći koji interface i koji prespoj moraš da imaš (ili pogledaj na http://fiatecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx) i nađi svoje vozilo.Nadam se da sam pomogao Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted December 14, 2010 (edited) U vezi mog problema sa DPS-om. Snimio danas u voznji... Differential pressure sensor (poslednja vrednost u tabeli) menja vrednosti i na grafu je linearan sa drugim parametrima (znaci dize i spusta vrednosti u ritmu sa boost-om i gas pedalom itd). Ne znam sta da mislim, proverio tj opipao crevca cini mi se da su dobra. Nisam jos merio voltazu doslo je i ovo hladno vreme pa je zeznuto. Nisam mogao da reprodukujem brzu voznju od preko 130km na kojoj su se palile greske to je mozda sledeci korak mada ne vidim sta bih tu novo otkrio na grafu???Time EngineSpeed Vehiclespeed Gas Throttle Boost Differentialpressuresensorsec rpm km/h % % mBar mBar0 879 0 0 5 1014 02.06 878 0 0 5 1014 04.13 880 0 0 5 1014 16.17 969 0 8.03 5 1024 08.24 871 0 0 5 999 010.3 874 0 0 5 999 012.37 869 0 0 5 999 014.41 875 0 0 5 999 016.48 882 0 0 5 999 018.54 1076 0 16.52 5 1088 020.59 895 3.1 16.08 5 1043 022.65 898 4.9 0 5 1008 024.7 1261 0 29.77 5 1204 226.76 1574 14.3 38.48 5 1603 728.81 1321 21.5 43.91 5 1536 530.87 1705 27.1 13.04 5 1098 332.94 1466 22.3 0 5 1073 034.97 899 9.3 0 5 1015 037.02 900 1.2 0 5 998 139.08 1065 5.2 26.95 5 1123 341.14 1927 16.6 0 5 1365 243.21 1607 26.4 57.39 5 2064 545.22 2654 43.1 0 5 1353 547.22 1912 48.5 65.21 5 2145 549.29 2356 59.4 66.96 5 2133 451.35 1724 62.1 52.82 5 1690 653.4 1852 63.3 12.6 5 1118 255.46 1795 60.4 20.43 5 1110 157.52 1746 58.9 19.13 5 1076 159.57 1691 57.2 19.56 5 1068 161.64 1658 55.9 19.56 5 1078 163.7 1624 54.8 29.55 5 1172 365.75 1650 56 29.55 5 1231 367.81 1668 56.2 29.55 5 1221 369.81 1654 56 29.55 5 1239 371.86 1642 55.4 29.55 5 1278 473.92 1663 56.2 33.91 5 1408 475.97 1670 56.5 36.08 5 1404 578.03 1712 57.9 36.08 5 1442 580.1 1773 59.8 44.13 5 1739 782.16 1868 63.5 21.73 5 1253 584.21 1794 60.3 0 5 1150 586.27 1755 59.3 40.87 5 1584 788.34 1872 63.6 34.34 5 1437 490.38 1906 64.5 30.86 5 1234 492.45 1905 64.4 39.99 5 1594 794.51 1987 67.4 41.3 5 1643 596.57 2003 67.6 28.26 5 1137 398.62 1946 65.8 32.17 5 1207 4100.69 1945 66 37.6 5 1478 6102.73 1978 67 37.82 5 1468 5104.8 1997 67.3 37.82 5 1462 6106.84 1974 66.6 20 5 1108 2108.88 1884 63.2 20.43 5 1097 3110.94 1790 60.3 20.43 5 1079 2113 1723 58.1 29.55 5 1168 4115 1728 58.4 29.55 5 1205 4117.07 1749 59.1 29.55 5 1204 4119.13 1764 59.8 29.55 5 1210 3121.18 1769 59.8 26.51 5 1131 3123.24 1757 59.2 26.95 5 1143 3125.3 1739 58.6 26.95 5 1153 3127.37 1732 58.7 26.95 5 1139 4129.42 1749 59.1 33.91 5 1313 6131.48 1780 60.4 33.69 5 1330 5133.54 1815 61.4 33.69 5 1323 5135.61 1842 62.5 33.47 5 1317 5137.61 1878 63.6 33.47 5 1272 3139.67 1884 63.6 32.61 5 1268 5141.73 1918 64.9 32.61 5 1278 5143.8 1945 65.9 32.17 5 1256 4145.8 1956 66.3 29.77 5 1188 3147.86 1959 65.9 29.55 5 1204 4149.92 1962 66.3 30.86 5 1236 4151.99 1927 65.3 6.08 5 1133 6153.99 1795 60.4 0 5 1144 5156.05 1690 57.2 43.47 5 1558 8158.11 1787 60.4 43.04 5 1790 8160.16 1914 65 48.26 5 1967 9162.23 1974 67.3 0 5 1276 6164.29 1852 62.1 0 5 1160 5166.34 1705 57.3 0 5 1123 5168.39 1638 55.4 34.78 5 1346 6170.45 1678 56.9 34.34 5 1363 6172.51 1723 58.3 32.61 5 1243 3174.58 1697 57 19.13 5 1079 2176.64 1635 55.1 19.13 5 1076 3178.62 1620 55 33.47 5 1313 5180.69 1673 56.6 33.47 5 1339 5182.75 1697 57.6 33.03 5 1337 5184.8 1727 58.7 33.47 5 1340 5186.86 1757 59.7 33.03 5 1327 5188.93 1784 60.3 23.9 5 1185 2190.97 1760 59.6 24.34 5 1111 3193.04 1743 59 24.34 5 1110 3195.08 1712 58 24.78 5 1107 3197.13 1702 57.4 0 5 1117 5199.2 1610 54 0 5 1114 4201.18 1514 50.9 0 5 1098 3203.24 1430 48.4 20 5 1089 2205.31 1423 48.1 20 5 1066 2207.35 1365 45.8 0 5 1078 2209.42 976 34.1 0 5 1024 0211.48 939 20.9 0 5 1008 0213.54 905 8.2 0 5 1007 0215.59 901 0 0 5 1007 0217.66 898 0 0 5 1005 0219.72 1062 0 32.39 5 1188 2221.77 1746 15.9 11.3 5 1314 5223.83 1432 23.7 45.22 5 1658 8225.89 2332 37.8 0 5 1276 5227.96 1627 41.3 42.6 5 1540 6230.01 1808 45.1 29.99 5 1195 3232.07 1849 46.1 30.21 5 1191 4234.13 1884 47 18.04 5 1108 2236.18 1762 43.4 0 5 1123 4238.23 1581 38.9 12.6 5 1126 3240.28 1549 38.7 28.69 5 1178 4242.34 1608 40.3 18.69 5 1130 3244.4 1657 41.4 4.55 5 1153 4246.4 1540 38 0 5 1126 3248.47 1501 37.3 0 5 1115 4250.53 1017 31.6 0 5 1037 3252.58 1777 28.3 41.74 5 1636 8254.64 2341 37.2 3.69 5 1508 5256.7 1471 36.7 3.69 5 1221 3258.77 1363 33.9 77.38 5 1484 5260.82 1570 39.3 20.43 5 1478 6262.88 1695 43.3 70.86 5 2331 8264.94 2218 55.6 78.69 5 2329 1266.99 2608 65.3 56.08 5 1875 7269.04 1906 62.5 52.38 5 1661 6271.1 1865 63.2 26.51 5 1330 4273.17 1735 58.3 8.03 5 1057 2275.23 1552 52.1 5.65 5 1047 1277.23 1375 46.1 6.52 5 1037 1279.29 1207 40.5 0 5 1047 1281.34 1371 28.4 0 5 1073 1283.36 943 12.8 0 5 1015 0285.42 894 2 17.82 5 1036 1287.48 1071 4.9 0 5 1031 1289.55 1029 4 0 5 1034 1291.61 1058 0 0 5 1015 0293.61 893 0 0 5 1005 0295.67 896 0 0 5 1005 0297.72 897 0 0 5 1005 0299.78 896 0 0 5 1005 0301.78 1371 1 54.77 5 1298 3303.85 1605 14.3 32.61 5 1330 5305.9 1219 20 46.08 5 1442 5307.94 1614 26 0 5 1179 2310.01 909 14.2 23.25 5 1088 2312.07 881 13 26.95 5 1172 4314.13 1852 16.7 45.44 5 1656 8316.13 1460 24.3 46.95 5 1755 8318.2 1624 30.9 0 5 1140 1320.26 1117 29.7 50.43 5 1288 4322.31 1441 36.3 27.17 5 1487 6324.37 1637 41.2 39.56 5 1681 8326.44 1745 43.8 22.17 5 1192 3328.48 1680 41.6 24.12 5 1130 3330.53 1639 40.9 28.26 5 1226 4332.59 1547 38.1 2.17 5 1127 3334.66 1379 33.8 28.91 5 1191 4336.72 1435 36.1 30.65 5 1318 5338.77 1533 38.4 34.34 5 1404 6340.83 1642 41.1 34.34 5 1420 6342.9 1705 42.1 0 5 1189 4344.94 925 34.6 0 5 1039 6346.99 1703 25.5 0 5 1124 3349.06 1235 18.6 26.51 5 1159 4351.12 1460 23.6 29.99 5 1295 5353.18 1382 21.4 0 5 1092 1355.18 994 12.3 15.43 5 1065 2357.25 893 15.6 0 5 1020 0359.29 898 18.6 0 5 1008 0361.34 896 18.2 0 5 1010 0363.41 898 18.2 0 5 1008 0365.47 901 15.6 0 5 1007 0367.53 898 13 0 5 1005 0369.58 902 8.3 0 5 1005 1371.63 1041 9.5 13.48 5 1049 3373.68 1201 10.9 0 5 1037 0375.72 976 1.9 0 5 1031 0377.77 914 0 60.87 5 1136 7379.83 1450 0 31.3 5 1405 7381.9 4812 0 54.35 5 1379 0383.95 3994 0 0 5 1366 0386.01 4022 0 0 5 1218 5388.07 2494 0 0 5 1339 0390.14 3741 0 0 5 1208 5392.18 956 0 0 5 1040 0394.25 851 0 0 5 1008 0396.31 868 0 0 5 1002 0398.37 873 0 0 5 1004 0400.37 881 0 0 5 1004 0402.44 881 0 0 5 1004 0404.5 881 0 0 5 1004 0406.55 882 0 0 5 1004 0408.61 882 0 0 5 1004 0410.68 880 0 0 5 1004 0 Edited December 14, 2010 by notorni Quote Share this post Link to post Share on other sites
vmackm 0 Posted December 15, 2010 Stilo JTD je u pitanju, pa za servis interval ne trebaju modifikacije. Uspevam ja da resetujem interval ali ne vidim da prikazuje koliko je jos ostalo do servisa tj u meniju pod service interval stoje 3 crtice.Sto se tice ELM-a on se na komandu ATZ javlja kao 1.3a tako da nije 1.4 tj nemaju veze drajveri. Ne znam da li ova verzija zahteva neke modifikacije kako bih imao stabilnu komunikaciju, jer probao sam sa vise verzija programa i sa svakom dolazi pre ili kasnije do pucanja veze.Uzgred je li neko pokusao proxy anlignment na stilu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted December 15, 2010 Hm, ja to još uvek nisam sam uradio, ali trebalo bi da postoji mogućnost da se setuje kada je sledeći interval... valjda tako funkcioniše... e sad Yani na forumu kaže sledeće : This is not a problem. It is how the service interval works. It has 9 service tickets, and after 9 service resets it simply stops working.It is working exactly the same way on most Fiat, Alfa, Lancia models.YaniE sada, da li to važi samo za rad u FES-u, ili je tako i na Examineru, to bi morao neki od vlasnika servisa da nam potvrdi (ukoliko žele), stoga, ako neko od njih čita ovu temu, molim da to potvrde, tj. da li je tako i kod njih, i da li oni imaju mogućnost da unesu ručno interval servisa, i da li isto kod njih posle određene kilometraže (a ako je to 9 promena, to je cca 100tinak hiljada kilometara - zavisno kada se odrađuju servisi) više nije potrebno resetovati servis interval i onda te više kompjuter ne obaveštava o servisu, već vodiš sam svoju evidenciju... Inače, na mom autu je bilo 2 reseta servisnog intervala u Srbiji, od kad ja kupih auto, ukupno FES prikazuje da ih je bilo sedam. Auto je u Italiji servisiran očigledno kada je kompjuter to govorio vozaču, stoga u Italiji je imao pet servisa na 20.000km, shodno kilometraži koja je postojala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted December 15, 2010 - Ograničenje reseta servis.int. je funkcija ECU-a i razlikuje se od kola do kola. Kod mene više ne radi a prešao je 110.000 . A mošda se kod mene nije ni resaetovalo ne piše precizno. Fiatecuscan je samo veoma precizan program i obrađuje skoro sve mogućnosti koje pruža proizvođač za razliku od onih opštih programa koji prikazuju samo ponešto.- Sumnjiv je ELM koji pokazuje razliku u verziji - ne znam zašto im je to potrebno osim ako nema neku grešku. V 1.3a je dovoljna za rad sa fiatecuscanom. Ja bih malo počistio računar od suvišnih programa i rutina, skinuo antivirus, ili napravio svežu instalaciju XP-a. Probaj taj ELM i na drugim kolima i drugom laptopu. Drajveri obavezno poslednji a ne sa CD-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites