Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

Za turiranje na 6000 obrtaja je kalibracija senzora radilice. Moras rucno da isturiras 3 puta do blokade i ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kao elektroničar pristalica kablovskr konekcije al u trenutku kad sam kupovao bio samo BT elm u blizini.

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročačkaj sajt, mislim da ima i za BT tutorial, nisam obratio pažnju da ti je BT verzija.

Sent from my 3310 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav, kupio sam OBD-2 dijagnosticki uredjaj, koji se bez probema instalirao sa drajverima na laptop. uz njega sam uzeo 3pin adapter.  da li znate koji software moze da ocita i da se spoji sa ECU? odakle mogu da downloadujem?

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@UrosKostic

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom.

Koliko vidim na oficijelnom sajtu, MES (koji uglavnom koristimo) takodje podrzava Kappu u listi vozila:

https://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

 

Moze se pristupiti jedino Bosch motornom kompu, Bosch ABS i TRW Airbag modulima. Za sva 3 modula je i napomenuto da je neophodan 3-Pin adapter, koji vec imas.

 

 image.thumb.png.1057f989d5b215f2e910a6e3ee4ca22e.png

 

Isto to vidim i u svom MES:

 

Untitled1.thumb.png.7fb3ea90e53dbd4577f7884e7125b277.png

 

Tako da mozes da skines bilo koju stabilnu verziju sa MES sajta (licno koristim 4.6 R1). Tj. ne moras da juris neku najnoviju, ovde imas sve revizije:

https://www.multiecuscan.net/ReleaseHistory.aspx

 

Potrebna je i registracija softvera, imas po netu detalje (da ne pisem ovde).

Ako se ne snadjes oko aktivacije MES, javi se na PM.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Ivan said:

@UrosKostic

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom.

Koliko vidim na oficijelnom sajtu, MES (koji uglavnom koristimo) takodje podrzava Kappu u listi vozila:

https://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx

 

Moze se pristupiti jedino Bosch motornom kompu, Bosch ABS i TRW Airbag modulima. Za sva 3 modula je i napomenuto da je neophodan 3-Pin adapter, koji vec imas.

 

 image.thumb.png.1057f989d5b215f2e910a6e3ee4ca22e.png

 

Isto to vidim i u svom MES:

 

Untitled1.thumb.png.7fb3ea90e53dbd4577f7884e7125b277.png

 

Tako da mozes da skines bilo koju stabilnu verziju sa MES sajta (licno koristim 4.6 R1). Tj. ne moras da juris neku najnoviju, ovde imas sve revizije:

https://www.multiecuscan.net/ReleaseHistory.aspx

 

Potrebna je i registracija softvera, imas po netu detalje (da ne pisem ovde).

Ako se ne snadjes oko aktivacije MES, javi se na PM.

 

HVALA !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Društvo, nabavio sam elm327 usb (jer sa Bluetoothom ništa nisam mogao), i preko Multiecuscan uspevam da se nakačim samo na motor, ništa drugo, izbacuje grešku. U pitanju je Punto 1.2 8v. U listi podržanih automobila stoji da mi za CAN treba samo Elm, nikakav adapter, ali i dalje mi izbacuje grešku. Ima li ko ideju šta može da bude? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba ti elm sa PIC18F25K80 cipom. On pouzdano cita sve module. Ima ga u USB, Bluetooth i WiFi varijanti. Koliko sam upoznat, svi sa drugim cipom (vecina su kineske proizvodnje) citaju samo podatke motornog kompjutera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To.  I ja sam ranije kontaktirao ovog prodavca, ali tada nije imao na raspolaganju uredjaj. Znam da je rekao da moze da se proba. Uzmi i probaj na licu mesta. Mora da vidi body, CAN i vecinu modula u MES-u. Mozda neke nece videti, npr airbag, steering jer za to trebaju drugi kablovi, ali ces moci da vidis mnoge druge parametre, brises greske, radis proxy i t. d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba mi mala pomoć.

 

Kupio sam pre par godina komplet interfejsa sa adapterima ( ELM, KKL, žuti, plavi, crveni....) kod momaka koji su prodavali na forumu (Vlaka, valjda).

Imao sam neku verziju MES 3.5 ili slično,  i sve je radilo kako treba. Na laptopu je WIN10.

U medjuvremenu sam menjao HD na laptopu i morao da instaliram sve ispocetka.

Pošto nisam mogao da nadjem tu instalaciju, nabavio sam instalaciju verzije 4.6R1 sa malom modifikacijom za registraciju :)

E sad, u čemu je problem?

Normalno mi radi pristup i sve funkcije motornog kompjutera, ali ostalo - ne.

Kad probam sa odgovarajućim adapterom da pristupim nekom drugom kompjuteru (npr instrument tabla) izbacuje mi grešku da interfejs nije odgovarajući.

Da li je neko imao sličan problem?

Dakle, na staroj verziji programa radilo sve, a na novoj verziji samo motorni kompjuter.

Ako nema drugog rešenja, da li neko ima neko "krštenu" varijantu za "registraciju" koja radi kako treba, pretpostavljam da je u tome problem.

Hvala unapred svakom ko pokuša da pomogne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danko

Ako hoces, posalji mi na PM kako si registrovao. Meni sve normalno radi sa istom verzijom. Ako se razlikuje od ovoga sto trenutno imas, da ti prosledim soluciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa 159 2.0 JTDM 125 kw, MES 3.1 registrovan, ELM 327 kupljen u OBD2 u Borči, vidi sve sem Engine, tj ECU motora.

Na scan-u vidi sve uređaje, sem BOSCH  EDC16C39.

Win 10  x64, sam video drajvere za kabl, com3, test prolazi uredno.

Neka ideja? 

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Miha68

Jesi li probao sa nekom novijom verzijom MES ili nekom drugom dijagnostikom?

Ako si dokon, provozaj se posle do Intera na redovno klupsko druzenje. Navraticu danas, a u gepeku mi je ionako laptop sa MES 4.6 R1 (testiran na XY vozila). Imam naravno i ELM pa mozemo da probamo. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Ivan said:

@Miha68

Jesi li probao sa nekom novijom verzijom MES ili nekom drugom dijagnostikom?

Ako si dokon, provozaj se posle do Intera na redovno klupsko druzenje. Navraticu danas, a u gepeku mi je ionako laptop sa MES 4.6 R1 (testiran na XY vozila). Imam naravno i ELM pa mozemo da probamo. 

 

Kasno sam video poruku, tj. tek danas. Probaću sa novijom verzijom MES. 

Hvala na savetu.

Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam elm 327, koji se konektuje preko bluetootha. Kada ubacim u auto (fiat bravo 2007) pocne da svetli crveno, vidim ga na bluetooth normalno, kada upalim auto desava se da mi izbaci gresku za airbag i da se pali i gasi radio sam od sebe. Program inCarDoc Pro ga vidi ali nece da se konektuje. Torque lite pise da nije povezan ecu. Da li neko zna sta je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za bilo kakve ozbiljnije radove, zicni ELM327 + MES je u praksi debelo proverena i jeftina kombinacija za sve module.

Ali danas svi sve hoce preko mobilnog i bez zice :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mere to bez kabla  :lol: , koristim MES i Vag KKL sa kablom  kao i ELM327 takodje sa kablom , najsigurnija veza sa je kabl , sto se tice bluetooth-a moze doci do nekompatibilnosti sa protokolima prenosa podataka razlicitih uredjaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/5/2022 at 9:51 AM, danko said:

Treba mi mala pomoć.

 

Kupio sam pre par godina komplet interfejsa sa adapterima ( ELM, KKL, žuti, plavi, crveni....) kod momaka koji su prodavali na forumu (Vlaka, valjda).

Imao sam neku verziju MES 3.5 ili slično,  i sve je radilo kako treba. Na laptopu je WIN10.

U medjuvremenu sam menjao HD na laptopu i morao da instaliram sve ispocetka.

Pošto nisam mogao da nadjem tu instalaciju, nabavio sam instalaciju verzije 4.6R1 sa malom modifikacijom za registraciju :)

E sad, u čemu je problem?

Normalno mi radi pristup i sve funkcije motornog kompjutera, ali ostalo - ne.

Kad probam sa odgovarajućim adapterom da pristupim nekom drugom kompjuteru (npr instrument tabla) izbacuje mi grešku da interfejs nije odgovarajući.

Da li je neko imao sličan problem?

Dakle, na staroj verziji programa radilo sve, a na novoj verziji samo motorni kompjuter.

Ako nema drugog rešenja, da li neko ima neko "krštenu" varijantu za "registraciju" koja radi kako treba, pretpostavljam da je u tome problem.

Hvala unapred svakom ko pokuša da pomogne!

 

Da pitam kolegu, kako je resio problem posto  i ja imam isti. Auto je Alfa Giulietta, kupio sam adapter 3, zuti, koji treba za nju ali preko MESa 4.6R1 nece da pristupi. Problem je sto je ELM 327 bas dosta star iako je v1.5a. Sam ELM 327 radi na motornom kompu bez greske, ali na Bodi nece nikako, niti na bilo sta gde je zahtevan adapter. Negde u glavi mi stoji da nesto mora da se modifikuje u samom ELMu, da se odleme otpornici ili stave DIP switchevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam našao u čemu je problem i voleo bih da pomognem, ali teško da je rešenje tvog problema isto kao kod mene.

U nastavku je pp:

 

"

Hahaha,,,,moram da se smejem ...kakva je glupost bila u pitanju.....

Rešio sam problem.

Prvo sam obrisao instalaciju i sve repove po registry-ju...pa deinstalirao drajver, pa instalirao drajvere pa MES, pa crack....i opet sve isto- ELM radi normalno, motorni kompjuter ali ništa preko žutog adaptera neće.... i onda uzmem da preskeniram sve kontrolere na kolima i ispade da se isti kontroleri pojavljuju i na čistom ELM interfejsu kao i na interfejsu sa žutim kablom ...i onda shvatim....

Pošto su mi svi kablovi i razni adapteri za Fiat, Vag i sl u istom koferčiću, ja sam umesto "izukrštanog" Žutog kabla pokušavao sa običnim OBD2 produžetkom koji je isto žute boje....

 

Jbg...kad su slični.

 

Tako da sve u svemu - glupost....

 

Tebi puno hvala na trudu i spremnosti da pomogneš...ne treba da šalješ nikakav fajl...meni sad radi sve sa verzijom 4.6

Ako ti zatreba krekovana verzija 4.6, imaš kod mene

 

Veliki pozdrav

 

Veliki pozdrav

watermark.jpg

Capture.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

Da li postoji neki uredjaj koji bi mogao da ocita zapusenost DPF-a, kada je uradio poslednju regeneraciju itd, a da nije neka profesionalna dijagnostika. Nesto sto moze "obican smrtnik" da koristi sam?

Da li je neko imao neka iskustva?

Hvala unapred.

 

Edited by Ivan
Spojeno, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

ELM327 interfejs + MES (MultiECUScan) softver koji se pokazao kao odlican za Fiate, na primer.

Kosta te 10-15 EUR za interfejs (kako vec nadjes i koju verziju, zicni ili Bluetooth). Za ostalo se lako snalazi.

Evo iscekirao sam ti neka polja za DPF i sta moze da prikazuje (Simulation Mode je u pitanju):

 

Untitled.thumb.png.4aa07f4a6c48a63b2c0fd307fee14f37.png

 

Konkretno za GP je dovoljan ELM327 samo za motorni racunar. Za ostale module (ako ima potrebe da im se pristupa), potreban je i zuti adapter + ELM327.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...