Jump to content
FAS Goran
nestor

Fiat / Lancia / Alfa dijagnostika - adapteri, softver i primena (by Banetv)

Recommended Posts

instalirao sam na lap top.pa cu do drugara danas da probam da spojim na fiat on ima OBD2....a imam kuci zastavu10 isto nisam mogao da spojim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslat će mi drugi uređaj koji nije iz te serije pa da probam sa njim.

Danas dobio drugi ELM.

Ukpčao u USB port, komp ga prepoznao. Nije bilo potrebe instalirati druge drivere (iste sam dobio na CDu) jer su "stari" Profilic vec bili instalirani dok sam se mučio sa prethodnim ELMom.

Pokrenuo MES 2.2, odradio test interfacea, diodice na ELMu zablinkale i naravno svi testovi su OK (tako je bilo i pre).

E sad ono glavno gde je zadnji put bio problem a to je povezivanje sa autom!!!

ELM ukopčao u OBD konektor na mom GPu, dao kontakt......(E tada mi se je svašta vrtilo po glavi u trajanju od te 1 sekunde!) i KONEKCIJA JE USPOSTAVLJENA!!!!

Dakle novi ELM sada i kod mene radi.

 

Istu operaciju probao i sa drugim racunarom i rezultat je isti! Povezivanje sa ECU je najnormalnije!

 

U cemu je bio problem sa prvim ELMom voleo bih da znam ali eto drugi radi bez problema.

Da podsetim, prvi unatoč pozitivno odrađenim testovima nije ni pod razno htio da se poveže sa ECU na mom GPu kao da ga nisam niti utaknuo u OBD port na autu. Kada sam ga kao "neispravnog" poslao nazad Vlaki - Prijatelju kod njih se je bez problema konektovao sa ECU na novoj Chromi! Gledao video i nisam verovao svojim očima!!!

 

Voleo bih da čujem i da podelimo ideje u čemu je štos. Zašto je prethodni ELM kod mene bio "neispravan" a u stvari "ispravan"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetno zanimljiv slučaj sa kolegom Zvezdo. 

 

Poslat testiran i proveren uređaj. Kolega je najpre imao problem sa očitavanjem CD-a pa nije uspeo da se snađe oko instalacije drajvera. Ispostavilo se da je brzina snimanja diska bila problem pa kada je poslat drugi CD snimljen na manjoj brzini problem je eliminisan. Kada je rešen problem oko drajvera povezivanje na njegovog GP-a nije moguće. 

 

Naravno, reklamacija se uvažava i kolega šalje uređaj nazad na proveru. Kao uobičajnu praksu koristimo snimanje provere uređaja kako bi u slučaju neopravdane reklamacije mogli da argumentujemo stav da je uređaj ispravan. Tako je nastao i snimak na kome se vidi da se neotpakovan paket koji je poslao kolega, raspakuje, i odmah priključuje na vozilo i da uređaj korektno radi. 

 

Naravno, uvažena je primedba kolege da uređaj ipak ne radi na njegovom vozilu pa mu je ipak uređaj zamenjen drugim koji, kako se ispostavlja, radi bez problema.

 

Iako još uvek nismo došli do tačnog uzoka problema (uređaj je poslat kod elektroničara na detaljnu proveru) važno je da je kolega Zvezdo na kraju dobio ispravan uređaj sa važećom garancijom od još 12 meseci. Ceo slučaj je dokaz koliko je značajna garancija koju dobijate u Srbiji jer problem može biti i u nečemu drugom što nije "neispravan uređaj" ili "otpornik viška". 

 

Zahvaljujemo se kolegi Zvezdo na razumevanju i strpljenju i nadamo se da više neće imati neprilika sa uređajem i da će ga dugo služiti :)

 

Pozdrav

Edited by Prijatelj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka služi u pola kao prošli i ja zadovoljan!

Živo me zanima samo uzrok! Tj zašto se kod mene nije htio povezati sa ECU a na vašoj Chromi jeste.

Sa ovim drugim ELMom je sav posao trajao manje od minuta. Driveri su već bili na kompu i nisam ih morao instalirati,otvaranje device managera,podizanje MESa i test. Otišao u garažu pomolio se Bogu i odmah uspostavio konekciju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ovu dijagnostiku 

 

cxcb480702.jpg

 

...i koristim program fiatecuscan 3.6 on me zeza  crack (loader) jer imam Windows 8 a na Win 7 radi bez problema. Ima li ko link nekog novijeg softvera (programa) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A možeš i da pelistaš temu na kojoj smo i da pronađeš sve što ti je potrebno. 

Nasao sam strana 108 :)

 

Za komp goog-luj: Digimoto, scanmaster,pcmscan.

Za android na play storu kucaj:torque,obd car doctor free...

Mnogo je dobar ovaj TORQUE PRO ali nemam preko blutut-a nego USB :thumbdown:  ali ko hoce evo PRO najnovija verzija :laughing:  https://www.mediafire.com/?5h1udf73c066u9b

Share this post


Link to post
Share on other sites

I još jedno pitanjce
Može li da bude razlog neuspelog povezivanja sa FES-om to što je podešavanjima interface-a ponuđen Elm 327 v1.3 a ovaj što imam je očigledno v2.1?
Ovo mi se pojavi na test-u

 

cxcb480705.jpg  cxcb480706.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Bravo 1.4 16v 2009g. ne mogu da se konektujem na motorni kompjuter,(na kontrolnu tablu i šasiju mogu).Pokušao sam sa Mesom 2,2 i sa autocomom isto je sa obe dijagnostike.Kod motora 192B2000

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa ELM327 bluetooth. Na Fiat puntu classic se poveze bez problema, ocitava greske, sve ok. Na alfi 147 JTD nece. Ne moze da prepozna uopste auto da li je povezan ili nije. Kada povezem punto, svetle one tri lampice na elm (crvena,zuta,zelena), sve normalno radi. Kada isto tako povezem alfu, samo stoji crvena lampica i nista se ne desava. Jel neko mozda zna u cemu je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa problem je u Alfi :lol: 

 

Šalim se, proveri sledeće ovim redom: 

 

- da li je na Alfi dobar napon

- da li je na Alfi menjan OBD

- da li je na Alfi pomerana kilometraža

- da li je Alfa čipovana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na alfi je nov akumulator, znaci napon je konstantan i dobar. Kilometraza... Sigurno je smanjivana, kao uostalom i na jos 99% automobila kod nas :) cipovana mislim da nije, bar se ne oseca u voznji. A obd ne znam kako da proverim da li je menjan? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da na 147ici ne moze da se izmesta obd kao ni na stilu, puntu, n.bravo....tj na autima na kojima je obd sastavni deo body-a.

Isto tako mislim da cipovanje auta tj motornog racunara nema veze sa tim sto interfejs nemoze da se poveze sa autom (body-em), a vec pristup motornom je nesto drugo, to vec ne znam da li moze da bude uzrok chip-a.

Da li je na tom autu sve ispravno od elektronike, ili mozda nesto zeza ili je skroz neispravno? Mozda je problem u samom body racunaru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na autu je apsolutno sve ispravno, nema nikakve greske na tabli i slicno. Tako da ne znam sta moze da bude problem. Jednostavno ne moze da se poveze sa autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dri

Ako je akumulator nov ne mora da znači da je napon na OBD-u stalan i konstantan. Ne kažem da nije, ali ne mora da znači ;) 

 

Napiši koji program koristiš i daj neku sliku uređaja da vidim koja je verzija. Postoje verzije koje imaju problem sa CAN-om. 

 

@Kuvalja

 

OBD ne mora biti izmešten. Može biti samo promenjen raspored pinova, a da OBD ostane na istom mestu. 

ELM preko BT-a pristupa motornom računaru, a ne Body-ju. Istina, čovek nije precizirao koji program koristi niti da li pristupa preko kompa ili preko telefona. 
 
Dakle, ako pričamo o BT pristupu onda se pristupa motornom računaru, a to ima veze sa čipom ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao za pinove, verovatno u takvom slucaju imas neki adapter koji koristis kada zelis da pristupis.

Covek rece da mu ne svetle lampice, a za to nije bitno da li je bt ili usb, bt ne bira da se vezuje odma na motorni vec aplikacija tipa torque, dok alfaobd ti nudi kao i fes modul na koji ces da se nakacis, ili ako koristis bt sa racunarom i fes-om, ti cim ubodes interfejs on treba da zasvetli bez obzira cime mu pristupas ili mu cak i ne pristupas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, u tim slučajevima dobijaš adapter ;) 

 

Napisao je da mu na Puntu svetle sve tri, a na Alfi mu svetli samo crvena. Prvo stanje znači da postoji komunikacija, a drugo da postoji neko napajanje, ali nema komunikacije. 

 

Kada sam napisao ovo ok BT-a mislio sam upravo na podatak da li koristi Torque koji pristupa direktno motornom računaru ili koristi na kompu gde svakako može da bira motorni ili body ili štagod već. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMAG0379.jpg

IMAG0380.jpg

Evo slike uredjaja. A vezano za programe... Prvo sam probao sa torque pro, na puntu radi, na alfi ne. Kasnije sam probao na laptopu sam multiecuscan 2.2. Opet isto... Punto radi, alfa ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasika. 

 

Moraćeš da ga prepravljaš.

 

Prvo se pomoli da može da se napravi. 

Onda ga otvori i slikaj ploču sa svih strana, ali kvalitetno da se vide brojevi na elementima pa okači da vidimo da li može i kako može ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze malo pojasnjenje, zasto treba da se prepravlja? :) mozda je glupo pitanje, ali radi na jednom autu, znaci ispravan je elm? Ili je na alfi drugaciji raspored pinova?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...