zunto 503 Posted May 29, 2018 Uradjena proba sa obicnim, drugi auto. Lm pojavila se na opcomu greska u2112-71 koja ukazuje da ne postoji komunikacija sa cdc modulom. Sledece je da se pretresu senzori i ozicenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted May 30, 2018 Joj kone to smaranje zna da bude kad treba da pretresas sve zivo da bi nasao kvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted May 30, 2018 Majstori da rade svoj posao i da razmisljaju sve bi bilo p.dim. Najlakse je menjaj. Ja tvrdim da je sistem povezan sa abs/esp/tcs, i kazem mu da nesto ne radi a on ce, pa ne pali lampicu na tabli. I onda sta ces moras da guglas i sam da se snalazis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted June 7, 2018 Tech 2, cdc off, idu amorti i konacno da se vozimo ko ljudi Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted June 20, 2018 Vozimo se, neverovatna lakoca kojom ovaj fiatov mjet vuce ceo auto. 350 km auto puta pod klimom, na kraju prosek od 112 km/h sa potrosenih 20 l Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted June 22, 2018 Premium se vidi na zvucnoj izolaciju, bmw je pri 120 km/h bio na 65/67 db a vectra 69/72. Na strani Opela je duzi menjac i osetno manja potrosnja. Sto se enterijera tice gde god su mogli kod vektre je stavljena ona suplja plastika. Mozda cu dampirati vrata ili staviti nesto od onih azmafona ili kako se vec zove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted June 22, 2018 Mislim da sistem izbacuje tu gresku, da ne postoji komunikacija sa cdc modul, uvek kada nesto fali na sistemu, odnosno kada krug nije zatvoren. Bitno da si zavrsio, steta samo, IDS+ je odlična stvar. Ja sam ga imao na Astri, super je radilo, zamenio sam zadnji amortizer jedan samo, stavio polovan i posle vozio tako jos 50k+ km, bez ikakvih problema. Sada na Insigniji imam FlexRide, koji je još unapredjena verzija IDS, i mogu reći, pored pametnih farova, najbolja dodatna oprema koja je mogla da se uzme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted June 23, 2018 Ne kajem se, uglavnom auto cu voziti naredne tri godine. Sledece ce biti ili aktuelni mondeo ili insignija. Taman da sazru kao polovnjaci. Sigurno je da ce biti hecbek i do nekih 5 godina starosti. Mada ne bih iskljucio ni Paju b8. Uglavnom taj neki plan ce krenuti u realizaciji od 1.1.2019. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted June 23, 2018 Za pohvalu su sedista, posle bezmalo 1600 km u dva dana izgleda sasavo ali mene ledja ne bile Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted July 22, 2018 10000 km je iza nas, za nesto malo manje od 3m. Vozilo se. Za sada ne primetih neku izrazeniju manu u smislu pouzdanosti. Nervira me kvalitet materijala na pojedinim mestima ali opet to nije nista strasno. Najbolji deo ovog auta je motor. Malo smo ga cistili. 2 neshaoct and Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 25, 2018 On 7/22/2018 at 12:30 PM, zunto said: Najbolji deo ovog auta je motor. Eto, na Opelu je najbolji Fiatov deo. A, najgori na Alfi 159 je Opelov deo - menjač. 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted July 25, 2018 A sto su na alfi stavili f32 a na opelu f40? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted July 25, 2018 Da zadrze tradiciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted August 25, 2018 Uradjen veliki, mali servis sa remenicama... 2 Martin and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stefan 15 Posted August 25, 2018 Sta si uzimao od delova? Drugaru se dayco remenica radilice razletela posle nekih 30 hiljada Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted August 25, 2018 Gejc sve, ufi filteri Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted September 9, 2018 Sem malo nervoznijeg podvozja vecih zamerki nemam. Bas ono VGD, veliki-glup-dosadan. Motor i menjac odlicno upareni, uz 0.28cw potrosnja izmedju 5.5 i 6 sa klimom. E sada ako pravim paralelu sa Askonom koju sam davno vozio mogu da kazem da se ta neka filozofija izzrade zadrzala i ovde. U osnovi jedan racionalan, smiren, neupadljiv i sto je bitno povoljan za odrzavanje automobil. Idealno se oseca izmedju 130 i 150 km/h. U 6-oj na 150 je na otprilike 2550/2600 ob. Brzinomer ima odstupanje od samo 2km/h. Ako bih je poredio sa b6, ovaj je bolji po toj finalnoj obradi eneterijera ali razlika u dopalti za godisnjake ne opravdava to. 2 Martin and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted September 30, 2018 Malo vise od 13000 km kod mene...lep je osecaj kada znas da si drugi...mislim drugi prdnuo u sediste. Od velikog servisa malo manje od 3000 km smo presli. Imam blago tresenje i onaj zvuk pri naglom brundanja pri naglom kocenju sa 130/140 km/h. Razmisljam o diskovima. U igri je brembo/galfer. Od bremba me odvlace komentari. Taman do sledeceg malog servisa cu doneti odluku a mozda Opelo bude zamenjen... 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted September 30, 2018 Jel to neki BMW u planu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted September 30, 2018 Bmw je kao ljubavnica...samo trazi...ako hoces da j...s tj.vozus moras da placas hirove...Nemam odredjenu marku...kao i uvek od Silvane do Nirvane. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted September 30, 2018 Trazi BMW vise,ali zato osecaj za volanom, polozaj sedenja je neopisiv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted September 30, 2018 Najsladje sam izvozio sa italijandkim govnima i francuskim sranjima... 1 1 silenci and Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted November 12, 2018 Posle 170 i kusur hiljada stari diskovi su za bacanje...odlucio sam se na kombinaciju ATE diskovi i TRW plocice...videcemo kako ce se pokazati... 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 12, 2018 Uh, baš su bili za bacanje... Na kraju ni Galfer ni Brembo...al' bi ovo trebalo da je isto dobra kombinacija diskova i pločica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted November 12, 2018 Sta ta bacanje? Moglo to jos da teraПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites