Jump to content
FAS Goran
zunto

Posle Milisava...Opelo

Recommended Posts

Uradjena proba sa obicnim, drugi auto. Lm pojavila se na opcomu greska u2112-71 koja ukazuje da ne postoji komunikacija sa cdc modulom. Sledece je da se pretresu senzori i ozicenje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majstori da rade svoj posao i da razmisljaju sve bi bilo p.dim. Najlakse je menjaj. Ja tvrdim da je sistem povezan sa abs/esp/tcs, i kazem mu da nesto ne radi a on ce, pa ne pali lampicu na tabli. I onda sta ces moras da guglas i sam da se snalazis.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozimo se, neverovatna lakoca kojom ovaj fiatov mjet vuce ceo auto. 350 km auto puta pod klimom, na kraju prosek od 112 km/h sa potrosenih 20 l

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium se vidi na zvucnoj izolaciju, bmw je pri 120 km/h bio na 65/67 db a vectra 69/72. Na strani Opela je duzi menjac i osetno manja potrosnja. Sto se enterijera tice gde god su mogli kod vektre je stavljena ona suplja plastika. Mozda cu dampirati vrata ili staviti nesto od onih azmafona ili kako se vec zove.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sistem izbacuje tu gresku, da ne postoji komunikacija sa cdc modul, uvek kada nesto fali na sistemu, odnosno kada krug nije zatvoren.

 

Bitno da si zavrsio, steta samo, IDS+ je odlična stvar.

Ja sam ga imao na Astri, super je radilo, zamenio sam zadnji amortizer jedan samo, stavio polovan i posle vozio tako jos 50k+ km, bez ikakvih problema. 

 

Sada na Insigniji imam FlexRide, koji je još unapredjena verzija IDS, i mogu reći, pored pametnih farova, najbolja dodatna oprema koja je mogla da se uzme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kajem se, uglavnom auto cu voziti naredne tri godine. Sledece ce biti ili aktuelni mondeo ili insignija. Taman da sazru kao polovnjaci. Sigurno je da ce biti hecbek i do nekih 5 godina starosti. Mada ne bih iskljucio ni Paju b8. Uglavnom taj neki plan ce krenuti u realizaciji od 1.1.2019.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pohvalu su sedista, posle bezmalo 1600 km u dva dana izgleda sasavo ali mene ledja ne bile
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10000 km je iza nas, za nesto malo manje od 3m. Vozilo se. Za sada ne primetih neku izrazeniju manu u smislu pouzdanosti. Nervira me kvalitet materijala na pojedinim mestima ali opet to nije nista strasno. Najbolji deo ovog auta je motor. Malo smo ga cistili.

 

1f88d57679723651318005ef055b649c.jpg3a7ec9225cc05f4d24701a40ea705af4.jpgfbfb2c82b1570b224f603667975dd9db.jpg

aa5a12096adc890e480232909dfbb874.jpg3559a111bd959df887ee611048a6d840.jpgbcf16cc1ccb27f9e8014476ee2dc538f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/22/2018 at 12:30 PM, zunto said:

Najbolji deo ovog auta je motor.

Eto, na Opelu je najbolji Fiatov deo.

A, najgori na Alfi 159 je Opelov deo - menjač.

 

:D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta si uzimao od delova?

Drugaru se dayco remenica radilice razletela posle nekih 30 hiljada :wacko:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sem malo nervoznijeg podvozja vecih zamerki nemam. Bas ono VGD, veliki-glup-dosadan. Motor i menjac odlicno upareni, uz 0.28cw potrosnja izmedju 5.5 i 6 sa klimom. E sada ako pravim paralelu sa Askonom koju sam davno vozio mogu da kazem da se ta neka filozofija izzrade zadrzala i ovde. U osnovi jedan racionalan, smiren, neupadljiv i sto je bitno povoljan za odrzavanje automobil. Idealno se oseca izmedju 130 i 150 km/h. U 6-oj na 150 je na otprilike 2550/2600 ob. Brzinomer ima odstupanje od samo 2km/h. Ako bih je poredio sa b6, ovaj je bolji po toj finalnoj obradi eneterijera ali razlika u dopalti za godisnjake ne opravdava to.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo vise od 13000 km kod mene...lep je osecaj kada znas da si drugi...mislim drugi prdnuo u sediste. Od velikog servisa malo manje od 3000 km smo presli.
Imam blago tresenje i onaj zvuk pri naglom brundanja pri naglom kocenju sa 130/140 km/h. Razmisljam o diskovima. U igri je brembo/galfer. Od bremba me odvlace komentari. Taman do sledeceg malog servisa cu doneti odluku a mozda Opelo bude zamenjen...

 

942f73a1d816417f44f7e75e5ae0ea2b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bmw je kao ljubavnica...samo trazi...ako hoces da j...s tj.vozus moras da placas hirove...Nemam odredjenu marku...kao i uvek od Silvane do Nirvane.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle 170 i kusur hiljada stari diskovi su za bacanje...odlucio sam se na kombinaciju ATE diskovi i TRW plocice...videcemo kako ce se pokazati...

 

be48099e46a086b864ebe1f04177b92b.jpgcdccf75c7371ec498f0ad086af69653d.jpg558116a2924c2f0766ed5f955516536b.jpgd45bfa5a94732372eeaadacc8fb4004c.jpg

 

21463431c553358e5c52d9791295f7b0.jpg133d23935025c9c3940b114e47b78bfa.jpg47f8d7d2515e964b2c39e85d4d2c02ae.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh, baš su bili za bacanje...

Na kraju ni Galfer ni Brembo...al' bi ovo trebalo da je isto dobra kombinacija diskova i pločica. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...