Jump to content
FAS Goran
zunto

Posle Milisava...Opelo

Recommended Posts

Jok...drugi, cosmo/sport sa adaptivnom sasijom, 150ks, prvi vlasnik, kupljena u Srbiji. Promenjen i stavljen usis pre 30000 km u nekoj akciji

Bice price...polako
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U neku detaljnu analizu i poredjenje 159 i vektre vrlo uskoro. Sto se poredjenja sa e39 tice bice i to.


Zasto Vektra? Treba mi veliki, glup i dosadan auto. Drugo nisam hteo da se jurcam sa preprodavcima, "proverenim covekom", i slicnim...Pored ona tri gore navedena uslova kriterijumi su bili i PRVI i jedini VLASNIK, do 160 hiljada km i naravno da bude u ok. budzetu a sa sto vise opreme. Ova je placena ravno 5000. Covek je za 11 godina na njoj izgubio 27000 eur, inace placena 32000. Ono sto je bitno je m40 menjac, uradjen veliki servis gde sam miran jos 50 do 70000 km, promenjena i stavljena ojacana usisna, komplet kvacilo i zamajac i na kraju alternator. Sve je uradjeno u Mirkosu i pod garancijom.

Ove tri poslednje stavke su ukratko potencijalni problemi. Uz auto su dosle gy gume f1 17-ce iz 2016 sa odlicnom sarom, 16-ce zimske Michelin na rial ili kako vec alu felnama, dot nisam gledao, thule krovni nosaci. Na satu 163000, na sledecem servisu zadnje plocice i diskovi.

89ce978b0a773354d773f7e46405109f.jpge2e39e8174853267ec459345e51c8622.jpg

f6daee75bba0733308274f5bce30bc44.jpgf688163f58f9532d65964e51dcf61aaa.jpgb18be20d5a1d8888bc3b144d7f3e8244.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paja tj.b6 mi se ne svidja...b7 ali ristajl je ono sto bih voleo ali u ristajl varijanti.

 

a3418d08010f9ecbad5ba85cb5483259.jpg

Nocna

7d7f1e36e14bddb9b2b71910ea577a89.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaooo... pa slikaj lepo taj auto

Top sto je 110kw.. prilicna je razlika u odnosu na slabiji jer ovo cudo je pretesko :)

 

i sto meni idu na nerve ove hrom rucice, pa to je strasno :wacko:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je sirov, glasan, vuce vec od jedno 1500/1700 ob, kod BMW je bilo od 2000. Razlike ima u tom dozivljaju ubrzanja. Plastika koja imitira metal je dominantna na centralnoj konzoli gde je kontrola klimatizacije i radija. Auto je dobro ususkan. Ako ga poredim sa 159 kvalitet materijala u enterijeru je tu negde, mada moje neko skromno misljenje je da 159 sa onom alu tablom mnogo ispred. Menjac lak, klizi i moze se reci precizan. Volan direktan ali nije kao kod 159, Vektra je u nosu teza. Sedista su odlicna i tu se vidi Sabov uticaj. Komande na prvu loptu se cine lakim za rukovanje ali...sve ide preko displeja i mora vesto da se skida pogled sa puta. Dakle bas pravi izbor za GDV auto, glup-dosadan-veliki. I za kraj ima robusnost,kvalitet se oseti hde treba kao i usteda gde ne trebA, tek 300 km sa njim.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...