Dule 021 656 Posted December 6, 2018 Uzeo je Kum novu Mazdu 6 2.0 benzinca sa 165ks. Auto je dobar ali i dalje nema ono sto imaju Premium brendovi jer sam se vozio u njoj i jednostavno kad naidje na rupu lupa odozdo,nazad glavom udaras u nebo, na dodavanje gasa sa nas troje uzbrdo osetio sam razocarenje jer moras bas da je kidas da bi isla. Prethodni auto mu je bila Honda Accord 2.0 2014 i generalno su to dva veoma slicna automobila s tim sto u Accordu bar nisam udarao glavom u krov kad sedim nazad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 12, 2018 Test: Mazda 6 2.2 Skyactiv-D A/T Mazda 6 zri kao dobro vino. Pred nama je treći facelift ovog kvalitetnog sedana, koji nove vlasnike osvaja atraktivnim i elegantnim dizajnom i dodatno unapređenom tehnikom. Aktuelna generacija Mazde 6 na tržištu je od 2012. godine. Od njenog predstavljanja prošlo je šest godina. Kada je 2016. godine dobila svoju drugu modernizaciju, mnogi od nas su pomislili da to vrhunac koji nam aktuelna "šestica" može ponuditi. Prevarili smo se. Pred nama je treći facelift, koji Mazdu 6 čini još lepšom, elegantnijom, komfornijom, bezbednijom... Spoljašnje promene su diskretne, jer dobitnu formulu ne treba menjati. Redizajnirana je maska hladnjaka, kao i LED svetlosne grupe. Izgled prednjeg dela automobila inspirisan je crossoverom CX9, šta znači da je dobila veću masku hladnjaka sa izraženim motivom krila od hromiranih detalja. U svetlosne grupe su integrisana i svetla za maglu, tako da branik sada izgleda homogenije i elegantnije. Sve promene su usmerene ka optičkom povećanju širine. Izmene primećujemo i na zadnjem delu automobila, pre svega u oblasti svetlosnih grupa. Atraktivnom izgledu doprinose i novodizajnirane felne, koje mogu biti prečnika od 17 do 19 inča. Nije se štedelo ni u enterijeru, koji je temeljno unapređen, što nije uobičajeno za automobile koji iza sebe imaju minimalno dve trećine životnog ciklusa. Nova je armaturna tabla sa užim panelom klimatizacije, a tu je i veliki 8-inčni TFT displej multimedijalnog MZD Connect sistema, najveći displej koji je Mazda do sada koristila. ''Posebno moram da pohvalim povećanje kvaliteta materijala. To se oseća na svakom detalju. Obloge na vratima i središnji naslon za ruke obložen je mekim materijalima, što odaje utisak premium automobila. Osećaj luksuza pojačava ambijentalno osvetljenje i novi ukrasni detalji, posebno obloge u samoj armaturnoj tabli. Takođe, sedišta su za svaku pohvalu, profilisana su i pružaju odličnu podršku u krivinama. Osećaju premium kvaliteta doprinosi i bolja zvučna izolacija. Premijerno u Mazdi 6 pojavaljuje se i vrhunski ataptivni tempomat sa funkcijom Stop & Go. Ako nešto moram da kritikujem u enterijeru, onda je to grafika multimedijalnog sistema, tačnije navigacionog sistema, koja bi definitivno trebala biti bolja'', objašnjava nam test vozač Vladan Petrović. Grafika multimedijalnog sistema nije najbolja, ali zato njegova intuitivnost zaslužuje palac nagore. Reakcije sistema na komande su brze, kako preko displeja osetljivog na dodir, tako i preko komande na središnjem tunelu. Ovde postoji i jedna zanimljivost - kada vozite, ne možete koristiti touch screen, već komande možete zadavati samo putem HMI Commandera. Inženjeri nisu želeli, da vozač prilikom vožnje, pažnju usmerava na manipulaciju displejem. Dodatnu dozu bezbednosti daje i head-up displej, koji se emituje direktno na vetrobranskom staklu. Osvežena ''šestica'' opremljena je sistemom kamera sa prikazom od 360° za jednostavnije parkiranje. Nažalost, i ovoga puta upućujemo primedbu na kvalitet slike, zbog kojeg bi se izvinili i neki automobili niže kategorije. I pored novih benzinskih motora u ponudi, dobra vest je, da je dizelski 2.2 Skyactiv-D i dalje u ponudi. Naravno, prošao je reviziju, što je rezultiralo povećanim stepenom kompresije sa 14.0:1 na 14.4:1. Inženjeri su povećali pritisak ubrizgavanja goriva, a motor je dobio i nove klopove i ventile punjene natrijumom, kako bi se obezbedio najviši mogući stepen odvođenja toplote. Naravno, tu je i nezaobilazni sistem za ubrizgavanje AdBlue tečnosti, čiji rezervoar se nalazi ispod prtljažnika. Dizeski 4-cilindrični agregat zapremine 2.2 litra, razvija maksimalnu snagu od 135 kW pri 4.000 o/min, što je za 6 kW više od motora pre modernizacije. Maksimalni obrtni moment od 445 Nm dostupan je pri 2.000 o/min. Agregat je uparen sa šestostepenim automatizovanim menjačem, koji po rečima 4-strukog državnog reli šampiona zaslužuje sve pohvale. ''Kompletan sklop motor-menjač funksioniše savršeno. Promene stepena prenosa su tečne, bez kašnjenja. Takođe, moram da pohvalim funksionisanje tehnike u gradskim uslovima ili prilikom parkiranja, kada je potrebno brzo prebaciti menjač iz D u R mod i obrtnuto. Menjač trenutno reaguje na komande vozača'', ističe Petrović. Naravno, i motor je deo programa Skyactiv tehnologije, koja kombinuje nizak kompresioni odnos i laku konstrukciju. ''Moram da uputim pohvale i za izolaciju motorskog prostora i kabine, pa čak ni kada je potpuno hladan, motor se ne oglašava bučno. Takođe, motor je spreman da ostvari visok obrtni moment u veoma širokom spektru obrtaja, i spreman je za akciju bilo da se nalazi na 1.500 ili 5.000 o/min.'', ističe Petrović. Zahvaljujući elastičnom motoru, potrošnja nije velika, pa je prosečna potrošnja na našem testu iznosila oko 6.5 litara ''crnog zlata'' na 100 pređenih kilometara, najvećim delom u otvorenom saobraćaju. U gradskoj vožnji, treba računati na 2 litra više. ''U vožnji se oseća visoka čvrstoća karoserije, što još jednom potvrđuje težnju Mazde da se umeša u borbu sa premium markama. Da se ne radi samo o kozmetičkim promenama, pokazuje nam i oslanjanje, koje je dobilo nove amortizere prečnika 35 milimetara. Automobil odlično filtrira neravnine, bez obzira na pneumatike dimenzija 225/45 R19. Mazdini inženjeri su podesili oslanjanje, tako da osvežena ''šestica'' veoma mekano prelazi preko neravnina, a čak i na udarne rupe ne reaguje nervozno, što je za mene bilo prijatno iznenađenje'', zaključuje Petrović. Nakon trećeg facelifta, možemo reći da je Mazda 6 odrasla i sazrela u svakom pogledu. Automobil i dalje izgleda sveže i moderno, enterijer ima ''čistiji'' izgled sa kvalitetnijim materijalima, a značajno je unapređena i tehnika. Zato Mazda 6 stoji rame uz rame sa konkurentima kao što su VW Passat, Opel Insignia, Ford Mondeo, ali i pojedinim premium modelima. Međutim, za razliku od nekih konkurenata, koji dele tehniku sa ''bratskim'' modelima iz pojedinih koncerna, treba istaći da Mazda 6 krči svoj vlastiti put na originalan i prepoznatljiv način, kako u dizajnerskom, tako i u tehničkom smislu. Koliko košta nova Mazda 6? Ulazni model, benzinska Mazda 6 G145 Challenge, košta 26.590 evra. Najjeftiniju dizelka verziju, Mazda6 CD150 Challenge, u Srbiji ćete platiti 28.590 evra. Na testu smo imali vrhunski opremljenu Mazdu 6 CD184 AT TAKUMI Plus, za koju treba izdvojiti 37.390 evra. Vrhunska dizelska motorizacija može se upariti sa manuelnim ili automatskim menjačem, a prednost ovog motora je i mogućnost izbora verzije sa pogonom na sve točkove AWD, ali samo u kombinaciji sa karavanskom karoserijom. Tekst: Automagazin.rs Foto: Milomir Bošković preuzeto sa - automagazin.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 15, 2018 OSV video: Test Mazda 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 5, 2019 Automarket.hr video: Test Mazda 6 Pre nekoliko meseci nova Mazda 6 predstavljena je u Crnoj Gori, a sada je stigla na Hrvatske puteve. Mazda 6 sa testa opremljena je ''Takumi Plus'' paketom (najvećem mogućem) opreme i 2.2 SkyActive-D 184 ks snažnim dizel motorom. Pogledajmo kako se snašla na testu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 15, 2019 CarWOW video: Test 2019. Mazda 6 Nema sumnje da je ova Mazda lep auto, da mu je cena povoljna u odnosu na konkurenciju, a da li je kvalitet unutrašnjosti i ponašanje u vožnji ok? To nam otkriva Mat Watson u svom novom videu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 18, 2019 Test: Mazda 6 CD184 Još jedna revizija ''šestice'' je stigla i opet je, uprkos, relativno malim izmenama ukupni pomak u odnosu na prethodnu verziju daleko veći nego puki zbir taksativno navedenih izmena. Nova revizija je sada još bliža premiumu, dok je cena i dalje prilično daleko od onoga što traže nemački konkurenti iz premium segmenta. Ako je Tojota ustanovila ''kanban'' pristup planiranu, Mazda je sa druge strane apsolutno rešena da primeni agilni pristup razvoju proizvoda. Skraćen je period između revizija, dok je spisak novosti koje svaka od tih osveženih modela nešto manji nego što smo navikli. Mi smo imali prilku da svaku od tih revizija treće generacije Mazde 6 isprobamo u bar jednoj varijanti, tako da smo kroz nekolicinu tekstova mogli jasno da primetimo kako Mazda sistematski rešava probleme na koje su novinari i kupci ukazivali. Čitanjem tih tekstova možete i sami zaključiti da smo prilično dobro procenjivali šta su mane jer su neke, ako ne sve, već sa narednom revizijom bile otklonjene. Da podsetimo, treća generacija Mazde 6 smo imali prilike da vozimo odmah nakon domaće promocije, 2014. godine, da bi smo je zatim detaljno ''propitivali'' u raznim varijantama - Wagon karoseriju sa CD177 AT AWD pogonom, pa zatim istu verziju, ali sa poreski vrlo povoljnim G165 agregatom, da bi smo restilizaciju iz 2017. sa novim G Vectoring sistemom isprobali ponovo u kombinaciji sa CD177 dizel agregatom. Sada, kada smo sumirali šta je sve voženo, vreme je da se okrenemo modelu koji je vožen ovom prilikom. Restilizacija za 2018. donosi nekoliko novosti, a Mazda Srbija je ovim test automobilom na raspolaganje stavila sve novitete koji su se našli na spisku novosti. Novi model ima nekoliko značajnih noviteta, a zbog toga da mi ovde na NK uvek favorizujemo performanse - disekciju započinjemo sa novim 2.2 litarskim dizel agregatom Skyactiv-D generacije. Mazda i dalje koristi izuzetno nizak stepen kompresije kod svojih dizelaša što u kombinaciji sa novim sistemom raspršivanja goriva u cilindru poboljšava efikasnot i smanjuje štetne emisije. Dosadašnji twin turbo sistem je sada dobio varijabilnu geometriju, pa je tako povećana vršna snaga za 7KS, dok je obrtni momenat povećan za 25Nm na ukupno 445Nm. Ostatak game pogonskih agregata je nepromenjen - u ponudi je poreski najpovoljnji izbor u Mazda 6 ponudi - 2.0 litarski benzinac koji proizvodi 145/165KS, dok je snažnija varijanta 2.5 litarski četvorocilindraš sa deaktivacijom cilindara, a kojeg smo relativno skoro imali u CX-5 modelu. Mazda, kada je u pitanju šestica, nudi izbor između šestostepenog manuelnog i automatskog menjača, dok je u ovoj karoseriji AWD pogon rezervisan samo za karavan varijante. Nova, moćnija, elektronika u vozilu je preneta iz nove generacije CX-5 modela, tako da je sada info zabavni sistem sa nešto užim ekranom više rezolucije, kao i sa novom generacijom prikaza informacija na vetrobranu (HUD) koji sada to zaista i radi, umesto prethodne generacije koja je svoje informacije prikazivala na malom plastičnom panelu koji se nalazio na pola puta od upravljača do vetrobrana. Baterija sigurnosnih sistema deo svojih informacija prikazuje na HUD tako da pored trenutne brzine, trenutnog ograničenja brzine na putu i informacija sa navigacionog sistema sada dobijate informacije o prisustvu vozila u ''slepom uglu'', podešavanju aktivnog tempomata, kao i o tome da li sistem za praćenje kolovozne trake detektuje da ''gazite'' neku od linija i reaguje na tu situaciju. Novost je i 360 pogled sistema za pomoć pri parkiranju/manevrianju, što će značajno olakšati posao vozačima. Bilo je samo pitanje vremena kada će neka druga kompanija preuzeti vrlo korisno rešenje koje se u Nissan vozilima nudi već duže vremena, tako da od sada će ovaj korisni sistem sada pomagati i vozačima Mazda vozila. Elektronika ne samo što je moćnija, već je i daleko lepše uklopljena u enterijer, tako da ekran info-zabavnog ekrana više ne izgleda kao nešto što je zaboravljeno, pa naknadno dodato već je sada homogeni deo celine. Kompletno digitalna tabla uz pomoć hromiranih prstenova nudi sjajan efekat, a visoka rezolucija prikaza čini prikaz vrlo upečatljvim i efektnim. Izmene karoserije nisu brojne, ali su prilično upadljive - pre svega mislimo na još agresivniju prednju masku. Nova prednja svetlosna grupa je nešto pljosnatija i bolje integrisana u dugačku haubu kako bi se automobil učinio vizuelno još mišićavijim. Tome pomažu i nova svetla za maglu koja su sada intergrisana u okviru standardnog kućišta svetala te je donji deo vozila sada estetski ''čistiji''. U Takumi Plus paketu ta prednja maska je u tamno sivoj, ''gunmetal'', boji čime se nova oprema jasnije odvaja od ostalih paketa opreme. Zanatlijski, odnosno Takumi, paket opreme je do sada nuđen tek povremeno i taj paket je obično za relativno malu doplatu donosio dosta opreme kod modela koji su bili pred kraj ciklusa. Sada je u stalnu ponudu uveden Takumi Plus koji je preuzeo ulogu najbogatijeg raspoloživog paketa opreme od Revolution Top opreme. Ovaj paket je za 1.500€ skuplji od, do sada najskupljeg, Revolution Top paketa opreme i za tu razliku donosi novi kožni enterijer, pomerivi stakleni krov, posebne elemente karoserije,… Sa aktuelnom restilizacijom, u Revolution i Revolution Top pakete opreme uvodeno je i hlađenje tj. ventilacija prednjih sedišta, dok je grejanje prisutno i na prednjim i na zadnjim sedištima. Po pitanju sedenja, Takumi Plus donosi još kvalitetniji kožni, Napa, enterijer koji je primetno kvalitetniji od dosadašnjeg kožnog enterijera dostupnog u Revolution paketu opreme (a koji je, da podsetimo, u jednoj od prethodnih restilizacija takođe postao kvalitetniji nego što je bio kada je aktuelna šestica predstavljena). U prethodnom tekstu smo bili izuzetno zadovoljni brojnim izmenama koje je Mazda isporučila u modelu za 2017 te smo zaključili da je tadašnja ''šestica'' bila čista desetka. Sa novim nizom unapređenja, nema druge nego da pooštrimo standarde jer je i onako vrlo mali broj realističnih zamerki sada još manji. Ili da ocenu pojačamo na...deset plus? Iako možda slogan Jinbai Ittai (sklad jahača i konja) zvuči malo pretenciozno, kroz evoluciju Mazda modela se zaista može sve jasnije uočiti da je cilj velikog broja izmena koje su teško opisive kroz čiste brojke, a koje u zbiru daju vrlo jasan i opipljiv kvalitet vožnje. Kupci koji vole da sortiraju eksel kolone u potrazi za najboljim izborom će vrlo verovatno biti potpuno nesvesni šta propuštaju, ali posmatranje stvari kroz šture brojke uvek sa sobom nosi mogućnost da ste potpuno promašili temu. Sa novim Napa kožnim enterijerom, subjektivni osećaj u odnosu na nemačku premijum ponudu se praktično izjendačio posebno kada imate u vidu da oprema koja se isporučuje u Takumi plus paketu sa sobom, kada su u pitanju nemački premiumi često zahteva štikliranje veoma skupih opcija, ako su one uopšte i dostupne u takvim karoserijama. U odnosu na nemačke konkurente, Mazda je na našem tržištu i dalje hendikepirana činjenicom da jedina dizel opcija ima preko 2l što ga automatski pomera u dosta nepovoljniju poresku grupu. Jasno, kupci novih automobila možda neće sa istom težinom uzimati u obzir ovaj trošak, ali bi uvođenje novog 1.8 litarskog dizelaša u ponudu za ovu karoseriju možda moglo da promeni situaciju na bolje - posebno kada su u pitanju flotni kupci koji ove troškove prilično cene. Kad smo kod motora, treba reći da iako snaga na papiru nije posebno veća, u praksi CD184 sada konačno može da parira nemačkim 2.0 dizel mašinama po pitanju eksplozivnosti i performansi, a reska izduvna nota je nešto na šta nismo navikli kada su u pitanju dizel motori. Motor, pored nešto boljih objaktivnih i subjektivnih performansi, sada nudi i nešto nižu potrošnju, što je ponovo doprinosi još boljem celokupnom utisku nove Mazde 6. Prostor na zadnjoj klupi i prtljažnik su i dalje argumenti koji kupcima koji sortiraju eksel po ovim kolonama mogu promeniti izbor, ali kako to svaki put kažemo - Mazda 6 nudi sasvim dovoljno prostora za transport odraslih putnika na srednjim relacijama, baš kao što je i prtljažni prostor više nego dovoljan za većinu uobičajenih privatnih i poslovnih potreba. Ukoliko vam je potreban automobil koji će biti u rukama šofera, a pozadi putnici koji će provoditi dosta vremena u putu - u tom slučaju verovatno da možete i bolje da izaberete. Sa druge strane, ukoliko ste vi ti koji će biti za volanom, dok su na zadnjoj klupi mahom mlađi članovi porodice, Mazda 6 će ponuditi sjajan komfor, a da pri tome vozač zaista može da kaže da je vožnja bila uživanje što se od automobila dugačkih skoro 5m teško kada može očekivati. Ogibljenje je, već od pretprošle revizije, odlično izbalansirano tako da uprkos 19'' točkovima automobil sa dosta autoriteta upija skoro sve iz asortimana domaćih srpskih rupa, dok je prelazak preko ležećih policajaca prilično bezbolan proces iako niste usporili na manje od 20kmč. Dinamika je sa uvođenjem G-Vectoring sistema poboljšana, mada mi ostajemo pri tezi da je rad ovog sistema praktično nemoguće osetiti već se naprosto Mazda 6 čini agilnim automobilom koji daleko spremnije reaguje na komandu upraljača nego što bi se to moglo pomisliti od automobila ovih gabarita. Elektronika je unapređena, tako da je sada prikaz informacija na vetrobranu jako dobar i nudi sve što vam je potrebno od podataka u svakom trenutku, dok je sistem za održavanje vozila unutar kolovozne trake malo bolje podešen tako da korekcije putanje ne izazivaju osetne promene pravca i ''ping-pong'' efekat koji je ranije bio prisutniji. Adaptivni/aktivni tempomat vrlo postepeno dodaje i oduzima gas, tako da je vožnja autoputem prilično neopterećujuća po vozača koji nema mnogo posla osim toga što je u obavezi da drži obe ruke na upravljaču (na šta ga upozorava jedan od sistema u vozilu), kao i da obrati pažnju na stanje goriva u rezervoaru. Sve ostalo će sistemi u vozilu vrlo savesno obavljati bez mnogo zvučnih ili svetlosnih signala. Naravno, u situacijama koje su malo ''napetije'' sistem će blagovremeno upozoriti vozača kako bi mogao blagovremeno da reaguje. Gradska vožnja je prilično lak posao, sada kada se u opremi nalazi kamera sa pogledom od 360 stepeni, što svaku vrstu manevrisanja čini neuporedivo jednostavnijom. Potrošnja u gradskim uslovima je bila u okvirima koje očekujemo od dizela automtika - oko 8l. Iz dosadašnjeg iskustva znamo da je kod Mazde AWD pogon taj koji unosi primetno veću potrošnju nego automatski menjač. Ukoliko se odlučite za karavan karoseriju, koja je jedina koja omogućava odabir AWD pogona treba očekivati gradsku potrošnju za bar 1l više. Šestica sa mnogo lakoće savladava magistralne puteve, što zbog obilja snage novog CD184 agregata, što zbog činjenice da niže putne brzine na ovim putevima ne ističu lošu stranu toga što menjački sklop ima ''samo'' šest brzina. Na autoputu je upravo menjač taj koji sprečava da se potrošnja spusti na vrlo niske brojke koje nude nemački konkurenti naružani menjačima sa 7 ili 8 stepeni prenosa - kada su u pitanju autoban brzine. Za vožnju po domaćim ograničenjima, potrošnja je uporediva sa konkurentima i ona iznosi oko 6l. Kao što smo već nekoliko puta rekli, Mazda nam iz restilizacije u restilizaciju smanjuje manevarski prostor za pronalaženje zamerki. Novi pogonski agregat, pored toga što je snažniji i ekonomičniji, nudi prilično resku zvučnu notu, što je opet jedan od detalja kojima se Mazda nameće kao vrlo zanimljiv izbor kupcima koji cene takve osobine. Nova elektronika je ne samo moćnija, već je i vrlo elegantno upakovana pa tako info-zabavni ekran sada daleko više odaje utisak sastavnog elementa dizajna nego što je to ranije bio slučaj. Sa cenom od blizu 40.000€, Mazda ne želi da bude jeftin i pristupačan automobil za svakoga, ali je zato kvalitet i oprema koji se nude za ovu količinu novca vrlo teško ostvariv ukoliko tražite neku opciju iz asortimana prestižnih marki. Mi smo i sa prethodnim modelom bili vrlo zadovoljni, ali je sada sa novim dizel motorom, luksuznijom i bogatijom opremom Mazda 6 jedan od najlakših izbora ukoliko razmatrate vozilo iz ovog segmenta. preuzeto sa - nacionalnaklasa.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 20, 2019 TopSpeed test: Mazda6 CD 184 AT Kako bi održala korak sa nemačkom ''velikom trojkom'', ali i odmakla ostalim konkurentima iz klase, Mazda gotovo svake godine predstavlja određena poboljšanja na ''Šestici''. Nakon karavana u Portugalu, gde smo testirali najsnažniju benzinsku verziju, sada nam je pažnju privukla limuzina sa unapređenim dizel motorom od 184 KS. Odnos snaga među proizvođačima i njihova orijentacija prema kupcima je ništa drugo do promenljiva u složenoj jednačini koju postavlja savremena automobilska matematika. Danas imamo sve veću grupu proizvođača i modela sa željom da se priključe premium segmentu, među njima i Mazdu koja je promenu kursa nagovestila još 2012. godine i to upravo lansiranjem treće generacije Mazde6. No, osim što predstavlja lokomotivu koja vuče čitav brend ka tom novom, višem koloseku, za ovu limuzinu D segmenta je specifično i to da svaki malo skreće pažnju time što dobija naizgled sitna, ali ipak primetna i značajna unapređenja. Ovakva strategija je u direktnoj korelaciji sa ambicijom Japanaca da ponude proizvod koji će biti interesantan onom soju kupaca koji želi više od proseka i za to je spreman da plati, ali ipak ne toliko da bi u razmatranje uzeo starosedeoce u premium segmentu kao što su BMW Serije 3, Mercedes C-klase ili Audi A4. Tako je nedavno sprovedena već druga modernizacija u aktuelnoj generaciji, a ovo je ujedno naš drugi susret sa restillizovaniom modelom. Podsećanja radi, prvi se dogodio lani na međunarodnoj prezentaciji u Portugalu, gde smo testirali karavan verziju sa najsnažnijim benzinskim motorom od 2.5 litra, a sada smo usmerili pažnju na limuzinu sa najsnažnijim dizel agregatom od 2.2 litra i 184 KS koja snagu na prednje točkove prenosi posredstvom šestostepenog automatskog menjača. Kao po običaju, ''fejslift'' nije promenio ovaj model iz temelja, ali je učinio da postane moderniji spolja i unutra, da ponudi bolju aktivnu sigurnost, više dinamičkih sposobnosti, ali i manju emisiju štetnih gasova. Najglasniji vesnik estetskih korekcija definitivno je nova maska hladnjaka. Ovaj element je preoblikovan i što je još važnije dobio je saćastu strukturu koju dodatno ističe glazura visokog sjaja. Blago su modifikovani i odbojnici mada se to ne primećuje na prvu loptu, baš kao ni nešto veći promer na izduvnim cevima pozadi. Dakle, jasno je da se Mazda još više oslanja na sportski potpis, uostalom još od predstavljanja aktuelne generacije uspela je da se izbori za status jedne od najdinamičnijih limuzina. U tome je uspela ne zbog snažnih motora i dominantnih performansi, koliko zbog oštrog upravljanja te sigurnog ležanja u kombinaciji sa udobnom vožnjom. Sada su te karakteristike dodatno oplemenjene ojačanjima na šasiji i izmenama na oslanjanju gde je hod amortizera produžen zarad udobnosti. I to nije sve, budući da je rad G-vectoring sistema prekalibrisan kako bi se obrtni moment još preciznije dozirao na pogonske točkove. Kako bi automobil u krivinama bio još stabilniji, višak obrtnog momenta se redukuje kod točka koji ima manji stepen priananja čime se postiže veći stepen preciznosti vođenja kroz krivine i brži izlasci iz njih. Naravno ovo nije neki sportista namenjen reli deonicama već pre svega automobil koji treba da se dokaže kao tiha i udobna krstarica. Za tu ulogu dovoljno je i 184 KS uz 445 Nm, koliko oslobađa 2.2-litarski biturbo dizel. Osim što je za desetak konja snažniji, ujedno je i čistiji od prethodne verzije, a omogućava lako dostizanje ozbiljnih putnih brzina. Maksimalna je 220 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 9 sekundi i ne može se okarakterisati kao svetla tačka, baš kao ni rad automatskog menjača koji pokazuje slabosti ukoliko ''prečicom'' želite do punog ubrzanja. Bez obzira na mogućnost ručnog menjanja brzina preko tastera iza upravljača, biranje stepena prenosa odvija se uz primetnu zadršku. Ako to ostavimo po strani, automatika odrađuje svoj posao sasvim korektno, prilično meko i komforno. Sa međuosovinskim rastojanjem od čak 2.830 mm stiže i komforna kabina sa reprezentativnom ponudom prostora, kako napred tako i pozadi. Sedi se nisko, ali veoma udobno. A jednako bezbrižno se prelazi i preko neravnina, a komfor putnika ne uspevaju da osujete ni veliki točkovi od 19 inča, kao ni odsustvo elektronski kontrolisanog oslanjanja. Za premium doživljaj pobrinuće se odlična zvučna izolacija i kvalitetni materijali u kombinaciji sa gotovo pa savršenom završnom obradom. Koliko su u Mazdi posvetili pažnje i truda vidi se i po novim detaljima kao što su meke površine od imitacije prevrnute kože koje su upotrebljene ne samo za sedišta već i za deo prednjeg panela. A novost kod sedišta predstavlja i funkcija ventilacije koja dobro dođe u vrelim letnjim danima. Nama su na ovom zimskom testu bili dovoljni i trostepeni grejači. Neke od stvari koje su nam se dopale u vožnji su novi head-up displej, moderniji LED farovi sa ''produženim'' svetlosnim snopom, kao i sposobniji MRRC sistem odnosno radar u kombinaciji sa ''kruz kontrol'' uređajem. Ovaj deo tzv. i-Active Sense sistema aktivne sigurnosti ne samo da vodi računa o bezbednoj udaljenosti od vozila ispred kada uključite tempomat na auto-putu, već je u stanju i da koristi funkciju automatskog kočenja sve do potpunog zaustavljanja. To može biti veoma svrsishodno u gradskoj vožnji, baš kao što je sistem kamera sa pogledom 360 stepeni koji olakšava parkiranje i manevrisanje u tesnacima kakvim obiluje svako urbano jezgro, pa i ono u Beogradu. Inače, ovaj sistem kamera je još jedan u nizu dodataka na restilizovanoj Mazdi6. I ako želite da uživate u ama baš svim plodovima rada japanskih dizajnera i konstruktora, onda je vaš izbor verzija u ful opremi Mazda6 Takumi Plus po ceni od 37.390 evra. Ako vam se čini da je to mnogo, kao opasku za kraj dodaćemo da otprilike na toj koti počinje cenovnik za novi BMW Serije 3. Ako se zna koliko papreno se doplaćuju dodatne opcije kod nemačkih premijum marki, onda je jasno da Mazda6 svime što pruža opravdava svoju cenu. Mazda 6 je sa najnovijim unapređenjima poprimila još više premijum obeležja ▲ Komforan i luksuzan enterijer, balans između udobnosti i agilnosti, odlična zvučna izolacija ▼ Nešto sporiji automatski menjač Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed Fotografije: Aleksandar Savin preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 2, 2019 CarTellTV video: Test 2019. Mazda 6 Wagon Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 22, 2019 Parkers video: Test Mazda 6 Veliki, komforan auto sa razumnom cenom - jedan od najsposobnijih modela u Mazdinoj ponudi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 23, 2020 Mazda 6 CD184 AT Takumi Plus na testu Auto magazina Opremljenija u startu, sa kvalitetnijim materijalima i motorima veće zapremine: da li je Mazda već pretekla nemačku konkurenciju? Treća generacija Mazde 6 je već sedam godina na tržištu. Za to vreme Mazda je postala pravi autoritet ne samo po pitanju izuzetno uspelog dizajna već i u pogledu inženjeringa, tačnije motora. Umesto da smanjuje radnu zapreminu Mazda je povećava, pa dvolitarski benzinci troše kao dizelaši i usput mogu da se pohvale takvom krivom obrtnog momenta i snage da im turbo i ne treba. Pokazalo se da su i dizelaši sjajni, baš kao i benzinci. I ovde Mazda povećava zapreminu; iako je relativno skoro predstavljen 1.5 sada ima zapreminu od 1.8 litara, ali o tome ćemo nekom drugom prilikom. Ovaj put, predstavljamo vam najnovije izdanje limuzine Mazda 6 i 2.2 dizelaš u najjačoj verziji od 184 konjske snage. Pokazalo se da na našem tržištu ''šesticu'' vrlo često kupuju ljudi koji jednostavno ne žele da se ističu nekim od nemačkih premium brendova, pa se radije opredeljuju za Mazdu 6 u najvišem paketu opreme. U tom smislu nije problematična ni zapremina 2.2 dizelaša. Drugi po redu redizajn doneo je velike izmene u percepciji doživljenog kvaliteta. Desilo se to da razlike između Mazde i premium proizvođača gotovo da i nema. Bar se na test primerku ne vidi. Ok, kod Mazde i dalje nema šta da se doplati, za razliku od ovih drugih kod kojih ne bi trebalo da ulazite u salon ako nemate da dodate bar još 20% od cene za dodatnu opremu. Ovde su paketi opreme fiksni, a jedino što možete da doplatite jeste posebna metalik boja. Znali smo da je Mazda u redizajnu ''šestice'' napravila velike izmene, ali ovo što smo doživeli na prvo otvaranje vrata zaista nismo očekivali. Kao prvo, kompletan enterijer je u specifičnoj elegantnoj braon boji koja je vrlo unikatna na tržištu. Drugo, materijali su potpuno neočekivano dobro uklopljeni sa aplikacijama od ''zen'' drveta. Verovali ili ne, ovo je pravo drvo! Na komandnoj tabli celom širinom postavljena je specifična vrsta alkantare sa štepom, baš kao i u tapacirunzima prednjih i zadnjih vrata. Izgleda kao brušena koža i po atmosferi koju stvara unutrašnjost Mazde 6 deluje čak otmenije i sofisticiranije od modela čuvene nemačke trojke. Nije lako reći ovako nešto, međutim opšti utisak je zaista iznenađujući. Tome u prilog idu i pažljivo odabrani detalji od mat aluminijuma. Naprimer, nalaze se u vratima razdvajajući površine pod alkantarom od drvenih lajsni; ručice za otvaranje vrata su takođe od ovog materijala, kao i luksuzne lajsne postavljene neposredno iznad džepova u naslonima sedišta. Ista je priča i sa prekidačima za električno pomeranje sedišta. Aluminijumom su obloženi i svi okrugli prekidači, odnosno potenciometri. Sve navedeno je deo Takumi Plus paketa opreme koji je pozicioniran iznad doskorašnjeg maksimuma - Revolution Top. Standard su kožna sedišta sa elektro-podešavanjem, s tim što vozačevo ima i memorije. Ono što je velika novina jeste uvođenje opcije hlađenja u prednja sedišta. Grejanje se podrazumeva, kao i grejač volana. Drugim rečima, uz stakleni krovni otvor, sa Mazdom 6 ste spremni za sve sezone. Još jedna velika novina je promena koncepta hed-ap displeja. Više se ne projektuje na komad pleksiglasa već direktno na vetrobransko staklo. Na taj način je pozicija projekcije dosta viša, pa je samim tim i bezbednost veća jer gledate baš tamo gde treba - na put. Mazda je na dobrom putu da uvede poluautonomnu vožnju, koja u nekom obliku već postoji. Asistencija za prevenciju nenamernog napuštanja saobraćajne trake interveniše tako što se volan sam koriguje u slučaju približavanja liniji i vraća auto u sredinu. Adaptivni radarski tempomat je dobio još jednu funkciju; ako se vaša Mazda automatski zaustavi u koloni, od sada će sama i krenuti iz stanja mirovanja kada se auto ispred pomeri. Prilično zgodno u stani-kreni vožnji... Motor je u potpunosti prilagođen novim Euro 6d-Temp standardima. Po WLTP realnijim ciklusima merenja potrošnje fabrika je deklarisala 5.9 l/100 km po gradu. Nismo uspeli da postignemo tu cifru, iako nije bio nikakav problem da prosek spustimo čak ispod sedam litara. Doduše, ovde se pre radi o čvrstini karaktera. Jer, nije lako biti nežan sa papučicom gasa. Jednom kada osetite kako motor reaguje, povratka na laganu vožnju nema. Potpuno neočekivano, Mazda 6 se ponaša kao da ima mnogo više snage i to u situacijama u kojima se to od nje ne očekuje. Naprimer, vozite konstantnom brzinom od 80 km/h naglo dodate gas i auto toliko silovito povuče da bukvalno osetite kako se devetnaestice muče da prenesu toliku snagu na podlogu. U odnosu na prethodne serije pre redizajna motor je očigledno dobio mnogo više od pukih devet konja razlike. Za ''čitanje misli'' vozaču ''kriv'' je i fantastični automatski menjač. Bez obzira na to što ima šest brzina, Japanci su tačno znali šta rade, pa motor momentalno daje svoj maksimum u kom god da ste režimu obrtaja. Što na umu, to na drumu: nema problem ni sa 1000 rpm, kao ni sa izuzetno velikim putnim brzinama. Jednostavno, nema nikakvog ''razmišljanja'' i odugovlačenja sa reakcijom. Ovakva isporuka obrtnog momenta i brzina reakcije je nešto čime vrlo malo modernih dizelaša može da se pohvali. Mazda je tiho ali zasluženo ušla u sam premium rang automobila, do sada rezervisan pre svega za nemačke marke. Sigurni smo da po kvalitetu ni malo ne zaostaje za daleko skupljim, ponekad bezrazložno prepotentnim konkurentima. Jednostavno, nova Mazda 6 je udobna, kvalitetna i ubedljiva, što je čini jednim od najboljih automobila uopšte koji smo testirali ove godine. Mazda nije odolela trendu da ubaci digitalne instrumente. Priređena je lepa kombinacija digitalnog i analognog, tako da ne izgleda preterano jednostavno i hladno kao kod nekih skupih limuzina, već je sve vrlo elegantno rešeno i na prvom mestu funkcionalno. Velika pomoć vozaču su radarski senzori koji upozoravaju na nadolazeći saobraćaj ili pešake sa zadnje strane vozila. To je posebno važno kada se isparkiravate unazad i nemate dobru preglednost puta. Ovako, Mazda vas zvučnim signalom i trouglovima na kameri upozorava ako neko nailazi. U centračnom naslonu zadnjih sedišta nalaze se vrlo korisni komadi opreme. Pre svega, tu su prekidači grejača sedišta ali i dva USB priključka velike struje od 2.1 amper. Tako bez problema brzo možete da punite i najnovije mobilne uređaje. Cena: 37.390 evra sa PDV-om preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted January 23, 2020 Glupost. Vozio sam se u kumovoj Mazdi 6 2019 i taj motor sa 165 ks kao da ima 100ks kako povlaci i ide. Prethodna Honda Accrod 2.0 2014 koju je imao isla je identicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted January 24, 2020 Pa to su benzinci, accord 2.0 ima samo atmo benzinca, a i mazda ima 165 ks samo u atmo benzincu. A ovde je rec o dizelu.... Vozio sam Accord VII 2.2 ictdi, ono ide ko blesavo bukvalno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 16, 2020 Nova Mazda 6 dobija 6-cilindarski SkyActiv-X motor i zadnji pogon Konačno se svi ''ozbiljni igrači'' u premium segmentu vraćaju klasičnoj koncepciji, naravno u hi-tech izdanju, sa motorom uzdužno napred i pogonom pozadi. Toj koncepciji se vratila kultna Alfa Giulia, a uvek je zagovarao slavni Il Commendatore, a toj koncepciji će se 2021. vratiti Mazda 6. Tome će sigurno doprineti raslojavanje u autoindustriji koje se očekuje nakon pandemije koronavirusa. Nakon što je Mazda iskoračila novom serijom benzinskih motora SkyActiv-X, s kompresijskim paljenjem (po koncepciji dizelaša), sada se najavljuje sledeća generacija modela Mazda 6. To će biti coupe-limuzina, sa 6-cilindarskim 3.0 SkyActiv X motorom snage 285 KS i 345 Nm, postavljenim napred i zadnjim pogonom. Naravno, imaće 48-voltnu blago-hibridnu tehnologiju. Baziraće se na konceptu Mazda Vision Coupe, predstavljenom krajem 2018. na salonu u Los Anđelesu. Mazda se opasno priprema za ulazak u elitu... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 24, 2020 Ovako bi mogla da izgleda nova Mazda 6 Auto Bild je objavio rendere kojima pokazuje kako bi trebalo da izgleda nova generacija Mazdine ''šestice'', a koja će po nekim informacijama dobiti zadnji pogon i šestocilindrični SkyActiv-X motor. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 656 Posted April 25, 2020 Tako neki kazu kako svaki Golf izgleda isto. Evo dokaza da i japanci idu tom proverenom linijom i uz male izmene kazu da je izasao nov model. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted April 25, 2020 Da brate, ali ova Mazda izgleda kao prethodna generacija ili ona pre nje a Golf je isti poslednjih 20 godina. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted April 25, 2020 12 hours ago, neshaoct said: šestocilindrični SkyActiv-X motor. Ja nisam video neki test za postojeći 4-cilindrični SkyActive X motor a da se tester baš nešto preterano "raspametio". Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 26, 2020 Deo postova je sada ovde: - Dizajn automobila Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 8, 2020 RedlineReviews video: Test 2020. Mazda6 Turbo Posle 6 godina na tržištu tokom kojih je Mazda unapređivala ovaj model, može li i dalje da se bori sa konkurencijom u segmentu porodičnih limuzina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 10, 2020 Mazda 6 samo sa benzinskim motorima Britanski mediji pišu da će Mazda ovog meseca prestati da proizvodi ''šesticu'' sa dizel motorom, pa će ovaj model (u limuzinskoj i karavan verziji) ostati samo sa benzincima u ponudi. Razlog leži u tome da je 2.2 dizel potrebno modifikovati kako bi zadovoljio sve strože propise o emisiji izduvnih gasova, ali su u Mazdi procenili da se investicija ne bi isplatila s obzirom na volumen prodaje. U svakom slučaju, Mazda 6 sa dizelašem će biti dostupna do kraja ove godine budući da će moći da se naruče primerci koji su još na zalihama. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 16, 2021 Dolazi nova Mazda 6 Mazdu često zovu japanskom Alfom. Dizajn je tu, a i kad su performanse u pitanju nema čega da se stidi. S novom Mazdom 6 mogla bi da iskoči u prvi plan. Naime, japanski Spyder7 saznaje da bi u prvoj polovini iduće godine trebalo da ugledamo novu šesticu. Međutim ono što posebno raduje su potvrde ranijih nagađanja. Prva je da će se dizajnerski itekako osloniti na Vision Coupe Concept iz 2017. godine, a druga važna potvrda je da će preći na novu platformu sa zadnjim pogonom. I ne samo to, jer će model dobiti novi redni šestocilindarski motor, a to je u vreme današnjeg downsizinga raritet kao da smo pre nekoliko godina govorili o dolasku V8 motora. U ponudi ostaje i 3.0 dizelaš i to u formi ''blagog'' hibrida, a tek kasnije dolaze plug-in hibrid i električni model. Sve rečeno govori da će Mazda 6 biti vrlo ozbiljan automobil, ali nažalost i nešto skuplji od prethodnika. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 16, 2021 CarGurus: 2021. Mazda 6 Kuro Edition Nema električne opcije, nema ni hibrida, čak ni turbo nemaju klasični motori ispod haube Mazde 6 - u današnjem svetu gde se limuzine i inače sve manje prodaju Mazdini prodavci ovakve limuzine imaju još teži posao da je prodaju bez svega nabrojanog. Zato evo još jedne ograničene serije koja donosi posebnu boju, LED farove kao standard i dosta crnih detalja spolja i unutra: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 23, 2022 Ništa od nove Mazde 6 sa zadnjim pogonom Mazda je sa krosoverom CX-60 predstavila prvi od nekoliko modela sledeće generacije koji će koristiti novu platformu Skyactiv Multi Solution Scalable Architecture. To je arhitektura sa zadnjim pogonom koja može da primi šestocilindrične motore i plug-in hybrid pogonske sisteme. Bilo je glasina o tome da će Mazda6 sledeće generacije preći na pogon na zadnje točkove, međutim, sada se čini da od toga nema ništa. Šef razvoja i inženjeringa u Mazda Europe Joachim Kunc je nedavno razgovarao sa britanskim Autocarom i priznao da bi Mazda6 sa zadnjim pogonom bila apsolutno sjajna, ali tržište se mnogo promenilo poslednjih godina. Prodaja krosovera i SUV vozila je naime mnogo važnija od dobre premium limuzine. Kunc je u suštini isključio mogućnost Mazdine limuzinu sa zadnjim pogonom, suprotno izveštajima iz poslednje dve godine. ''Bilo bi veoma lepo... imati motor napred, pogon pozadi i šestocilindrični motor za naslednika Mazde6 ili velikog sportskog kupea'', rekao je Kunc za britanski magazin. ''Želeli bismo da ga imamo, ali u ovom trenutku je najvažnije prodavati SUV vozila. Ovaj trend SUV-a se nastavlja, a još više za Mazdu. To je ono što se najbolje prodaje.'' Aktuelna generacija Mazde6 će verovatno ostati u prodaji još najmanje nekoliko godina. Direktor marketinga Mazde Australia Alastair Doak je nedavno potvrdio da su u pripremi neka doterivanja za taj model. Čini se da za sada nema planiranog naslednika ili, barem, neće biti na novoj RWD platformi. Pošto je Mazda6 sa zadnjim pogonom u osnovi isključena kao mogućnost, Autocar piše da se ni sportski kupe RX-9 neće materijalizovati. Postojale su spekulacije da će navodno Mazda razviti verziju nove Mazde6 sa dvoja vrata koja bi koristila RWD platformu i novu generaciju šestocilindričnih motora, koji su debitovali sa krosoverom CX-60. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 11, 2022 DPCcars: Ovako bi mogla da izgleda nova Mazda 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 19, 2022 Mazda6 20th Anniversary Edition Mazda proslavlja 20 godina ''šestice'' sa posebnim izdanjem, pri čemu je Mazda6 20th Anniversary Edition previđena samo za Japan i Australiju. Mazda6 prve generacije je debitovala 2002. godine, druga generacija je usledila 2007. godine, a treća generacija je predstavljena 2012. sa dva restajlinga 2015. i 2018. godine. Novo specijalno izdanje koje obeležava dve decenije Mazde6 se vizuelno izdvaja po oznakama 20. godišnjice na prednjim krilima, dok su maska i 19-inčni aluminijumski točkovi u srebrnoj boji visokog sjaja. Što se tiče eksterijera, kupci imaju izbor između Artisan Red Premium Metallic i Rhodium Vhite Metallic nijansi. Unutrašnjost dolazi u kombinaciji Leganu sintetičkih i Nappa kožnih presvlaka za sedišta, oplata vrata i donjeg dela kontrolne table, sa značkama za 20. godišnjicu utisnutim na naslonima za glavu. Tu su i šavovi tamnobraon boje i opcioni električni krovni otvor. Japansku verziju Mazde6 20th Anniversary Edition pokreće 2.2 SkyActiv-D dizel motor sa 200KS i 450 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi ili na prednje točkove ili na sva četiri točka preko šestostepenog automatskog menjača. Australijski kupci međutim dobijaju specijalnu ponudu povodom obeležavanja 20. godišnjice sa 2.5 litarskim Skyactiv-G benzinskim turbo motorom sa 235KS i 420 Nm obrtnog momenta. Slično, snaga se prenosi na prednje ili na sva četiri točka preko šestostepenog automatika. Druge benzinske opcije se takođe nude u Japanu, ali u nižim paketima. Modifikacije za novu modelsku godine za sve opreme Mazde6 uključuju neznatno povećanje snage za 2.2 SkyActiv-D dizel motor, poboljšani dijagram obrtnog momenta za Skyactiv-G benzinski motor, prilagođeni šestostepeni automatski menjač koji omogućava brže promene, plus nova podešavanja za pedalu gasa i servo upravljač za bolji odziv. Promene eksterijera su ograničene na dodavanje dve nove nijanse u paletu boja: Rhodium White Premium Metallic i Platinum Quartz Metallic. Pored toga, nova oprema ''Sports Appearance'' donosi aluminijumske felne od 19 inča u crnoj boji koje odgovaraju poklopcima retrovizora, ukrasu branika i krovnim šinama. U zavisnosti od opreme, model dobija dodatne bezbednosne i tehnološke karakteristike kao što su adaptivni tempomat i bežično Apple CarPlay povezivanje. Blago doterana Mazda6 je već dostupna u Japanu kao limuzina i karavan, po ceni od 2.962.300 jena (20.585 evra), pa sve do 4.739.900 jena (32.935 evra), u zavisnosti od konfiguracije. Što se tiče Mazde6 20th Anniversary Edition, ona startuje od 4.422.000 jena (30.725 evra). Australijske cene biće objavljene bliže lansiranju na lokalnom tržištu koje je planirano za početak 2023. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites