Majstor_Paja 92 Posted April 20, 2018 Pozz drugari, imam jedan problem. Od skora imam jedan problem.Dize mi temperaturu, vraca tecnost iz hladnjaka u posudu i pravi vazdusni cep.Prvo sam mislio da treba lepo da se ozraci sistem, odradio sve, ventilator je duvao toplo i u kabini takodje.Posle nekog vremena opet vrati u posudu i krene da dize pa na hladnjaku duva hladno..Opet sve ozracim i nabavim drugi cep koji nije fabricki vec je od 1.4 bara..Danas sam sa drugarom isao u Pirot po neke delove i uzeo sam cep, zasrafio.Od tad na ovamo krece sve gore i gore, duje creva, isteruje tecnost, kad odvrnem cep jako smrdi na plin..Da li je moguce da ja auto vozim 150km i da se ne desava nista, cak sam ga vozio i 240 na autoputu da vidim hoce li da digne, ma jok..Tek posle nekog vremena krene opet.Da napomenem, creva budu tvrda i kad odsrafim sraf za ozracavanje sistema, krene da sisti vazduh zajedno sa tecnoscu. Posto mi posuda i tecnost izrazito smrde na plin da li je moguce da navlaci neki vazduh iz isparivaca?Jer se oseca ziv, nesagoreli plin ili dospeva kroz vodu iz kompresionog dela nakon sto je dihtung glave izgoreo?Kontam da bi non stop morao da isteruje i pravi haos ali ne, desava se jednom u par dana.Cak je i agresivno vozim ona uspe da ohladi normalno.Nista mi nije jasno pa bih molio za pomoc sta bi ovde sve moglo da bude a da stavim akcenat na miris plina iz boce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted April 20, 2018 verovatno ti je zveknuo isparivac. Da je dihtung dizala bi svaki put pogotovo ako ode u obrtaje. Skini hladnjak i vidi da li je protocak i cist. Kod plinadzije nek ti pogleda isparivac. Skini crevo od vode na isparivacu i gurni nos pa vidi kako se oseti. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 20, 2018 Moguce.Poceo je losije da ide na plin, stuca i secka.Tek kad predje 3k obrtaja povuce bez stucanja.Kako je moguce da plin dospe u vodeni deo?Cim krenem da ga vozim uz brdo dize temp i vraca tecnost u posudu.Stanem ugasim i upalim nakon par sekundi vrati tecnost u hladnjak i ohladi.Nista mi nije jasno Slika od danas > Pri povratku iz Pirota..Kazaljka stoji na polovini pri konstantnoj brzini od preko 200kmh nekih par minuta.Apsolutno nikakvih problema i tek odjednom samo krene iz cista mira da dize pri manjim brzinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 20, 2018 E sad da dodam misljenje majstora koga sam zvao : Pravi pritisak i zbog tog pritiska ne moze da okrene tecnost u sistemu > u prevodu dihtung glave.Ali me je uputio na coveka koji ima tester za to da budemo 100% sigurni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted April 20, 2018 A sta ti se desava na benzinu? Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 20, 2018 Nisam jos probao da je duze vozim na benzinu a to je dobra ideja.Probacu sad pa cu da vidim sta se desava..Vec sam je ganjao na benzinu i nista nisam provalio jer joj samo tako cefne da vrati tecnost u bocu a u tom trenutku ne mogu da se setim da li je vozen na plin ili na benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 20, 2018 Upravo dosao sa voznje..Evo ovako : Upalio, sacekao da zagreje na benzinu, nisam prebacivao na plin.Kad je dosao do radne temperature vozio sam ga lagano po gradu i stajao cesce, nista..Cim je prvi put krenuo da hladi otisao sam do brda i poceo da ga gazim.Vozio sam ga uzbrdo koliko je mogao da ide, nista..Vozim ga po ravnom, nista..Vozio ga tako 15tak minuta pod punim gasom, dodjem kuci > NISTA..Sve ok, ventilator hladi, tecnost ne zubori kao pri voznji na plin i dosta sporije postize radnu temperaturu nego pri voznji na plin. Mozda i verovatno imamo krivca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted April 22, 2018 Jesi nasao uzrok?Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted April 22, 2018 Da, evo vec drugo dan se vozim na benzinu isključivo, nikakvih problema, creva mekana.Sutra idem kod plinadžije da se 100% uverimo da je isparivač zveknuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites