Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Aston Martin vraća legendardnu DBS oznaku / Aston Martin DBS Superleggera

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Aston Martin DBS Superleggera Volante: ubrzanje 0-325 km/h

 

5.2 V12 BiTurbo sa 725 konja i 900 Nm obrtnog momenta. Do ''stotke'' za 3.6 sekundi, maksimum je na 340 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBS GT Zagato

 

Aston_Martin-DBS_GT_Zagato 001.jpg

 

Nakon što su udružili snage da proizvedu četiri specijalna modela bazirana na Vanquishu, Aston Martin i Zagato ponovo sarađuju na još jednom interesantnom projektu.

 

Aston_Martin-DBS_GT_Zagato 002.jpg

 

Radi se o automobilima DBS GT Zagato i DB4 GT Zagato Continuation koji će se prodavati u paru za 6 miliona funt (6.74 miliona evra). Proizvodnja će biti ograničena na samo 19 primeraka po modelu, a ideja iza projekta je obeležavanje stogodišnjice Zagata i gotovo šest decenija saradnje između italijanske dizajnerske kuće i Aston Martina.

 

Aston_Martin-DBS_GT_Zagato 003.jpg

 

Osim novih slika, Aston Martin je takođe otkrio više detalja o modelu DBS GT Zagato. Baziran na modelu DBS Superleggera, verzija koju je dizajnirao Zagato ima tradicionalni double-bubble dizajn krova, dok rešetka hladnjaka, prednja svetla i naplaci stvaraju vizuelnu vezu sa klasičnim modelom DB4 GT Zagato iz 1960. godine.

 

Aston_Martin-DBS_GT_Zagato 004.jpg

 

Tu su i eksluzivna Supernova Red boja, akcenti od ugljeničnih vlakana, točkovi u crno-zlatnoj kombinaciji, 18-karatne zlatne oznake, a u unutrašnjosti Caithness Spicy Red koža, Zagato ''Z'' oznake na sedištima i zlatni elementi.

 

Aston_Martin-DBS_GT_Zagato 005.jpg

 

DBS GT Zagato će preuzeti Superleggerin moćni 5.2 litarski V12 twin-turbo motor koji je ovde pojačan na 765KS. U standardnoj verziji to je dovoljno da ubrza do maksimalnih 340 km/h.

 

Aston_Martin-DBS_GT_Zagato 006.jpg

 

Što se tiče modela DB4 GT Zagato Continuation, on će koristiti 6-cilindrični motor koji isporučuje 380KS, a snaga se preko 6-stepenog manuelnog menjača sa diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem prenosi na zadnje točkove. Aston Martin će započeti isporuke modela DB4 GT Zagato Continuation u četvrtom kvartalu 2019. godine, dok će DBS GT Zagato početi da stiže kupcima od četvrtog kvartala 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DBS Superleggera je četvrti Aston Martinov automobil u novom filmu o Jamesu Bondu

 

aston martin jb.jpg

 

Kompanija Aston Martin korsiti svoju povezanost sa filmovima o britanskom agentu Jamesu Bondu te će u 25. filmu imati čak četiri svoja automobila. Aston Martin je putem Twittera najavio da će se u novom filmu o Jamesu Bondu pod nazivom ''No Time To Die'' pojaviti i četvrti model.

Podsetimo, Aston Martin je ranije najavio da će se u filmu pojaviti tri automobila među kojima je i klasični DB5 koji je bio osmi deo od ukupno 24 fima. Ranije je saopšteno da ćemo moći videti i Aston Martinov model Valhalla. Ovo je prvi put da će se ovaj superautomobil pojaviti u Bondovom filmu. Još jedan klasični Aston Martin koji se pojavljuje u filmu biće Series II V8 Vantage iz 1977. godine. Poslednji film o Bondu u kojem se pojavio bio je ''The Living Daylights'' pre više od 30 godina. Najnovija informacija iz Aston Martina potvrđuje da će se na velikim ekranima pojaviti i DBS Superleggera.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

007 Aston Martin DBS Superleggera

 

5daccdf37d4ac_astondbs1.jpg.75b9be2d0f38e5c8dc6d767445092367.jpg

 

Kao i svake godine, Neiman Marcus je i sada izabrao automobil za svoj godišnji Christmas Book. U pitanju je 007 Aston Martin DBS Superleggera pri čijem dizajniranju je pomogao i glumac Danijel Krejg, aktuelni Džejms Bond. Automobil dolazi u Deep Blue boji, sa aero paketom od ugljeničnih vlakana, crnim i srebrnim detaljima, 21-inčnim crnim točkovima, kao i crnim kožnim sedištima. Takođe, svaki kupac će dobiti i specijalni sat Omega Seamaster Diver 300M, kao i karte za svetsku premijeru 25. filma o Džejms Bondu (pod nazivom "No Time to Die"). Kupcima je ponuđena serija od samo sedam komada, a svaki košta 700.007 američkih dolara.

 

5daccdf2c4587_astondbs11.jpg.0614f0f46da6864b3c63b941acfdd53b.jpg

 

Aston Martin DBS Superleggera pokreće 5.2 litarski twin-turbo V12 agregat koji raspolaže sa 725KS pri 6500 o/min. i 900 Nm obrtnog momenta (od 1800 do 5000 o/min.), dovoljno da postigne maksmimalnih 340 km/h dok ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,4 sekunde. Snaga se na zadnje točkove prenosi putem novog ZF osmostepenog automatskog menjača, dok se za zaustavljanje brinu karbon-keramičke kočnice.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Aston Martin DBS Superleggera sa 830KS

 

wheeelsandmore aston 003.jpg

 

Nemački tjuner Wheelsandmore je vlasnicima Aston Martina DBS Superleggera ponudio set novih alu točkova, kao i paket za pojačanje njegovog 12-cilindričnog motora.

 

wheeelsandmore aston 002.jpg

 

U pitanju su točkovi od 22 inča sa gumama Pirelli P Zero Nero, dok je V12 agregat pojačan na svih 830KS i 1030 Nm obrtnog momenta (najveća brzina sada iznosi 340 km/h).

 

wheeelsandmore aston 001.jpg

 

Kit za pojačanje motora košta 4.990 evra, a za set točkova sa gumama treba izdvojiti 12.900 evra. Sve cene su sa montažom i porezom. Na kraju, u ponudi je i opcioni mat crni eksterijer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Aston Martin DBS V12 Superleggera 320 km/h na Autobanu

 

5.2 V12 BiTurbo sa 725 konja i 900 Nm obrtnog momenta, koji su dovoljni za maksimalnih 340 Km/h i ubrzanje do ''stotke'' za 3.4 sekunde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition

 

5ddd9eae05ad4_aston_martin_dbs1.jpg.a2e14a340b202a250d2dd7ef18c8e95b.jpg

 

Aston Martin je povodom 50 godina od prvog Konkordovog leta (prvog komercijalnog supersoničnog putničkog aviona) pripremio specijalno izdanje modela DBS Superleggera, pri čemu se radi o ograničenoj seriji od samo 10 primeraka.

 

5ddd9ead1622b_aston_martin_dbs111.jpg.58f142d9b22467b2ed960110c4a389ba.jpg

 

DBS Superleggera Concorde Edition dolazi u beloj boji, crnim krovom sa Concorde siluetom, crvenim linijama, aero paketom od ugljeničnih vlakana, hromiranim British Airways 'Speedmarque' logom, 21-inčnim točkovima, crnim kožnim sedištima sa Concorde logom, alkantarom, kao i detaljima od titanijuma i aluminijuma.

 

5ddd9eac2ac9f_aston_martin_dbs1111.jpg.2d289f6148a7fe446ca207f3a444bfa8.jpg

 

Aston Martin DBS Superleggera pokreće 5.2 litarski twin-turbo V12 agregat koji raspolaže sa 725KS pri 6500 o/min. i 900 Nm obrtnog momenta (od 1800 do 5000 o/min.), dovoljno da postigne maksmimalnih 340 km/h dok ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,4 sekunde.

 

5ddd9eab3e535_aston_martin_dbs11.jpg.ed7dc5c6146ca4543cd58f20dfab2286.jpg

 

Snaga se na zadnje točkove prenosi putem ZF osmostepenog automatskog menjača, dok se za zaustavljanje brinu karbon-keramičke kočnice.

 

5ddd9eaa47037_aston_martin_dbs11111.jpg.8f380713397d456dcc2dcc1aca9ad8e4.jpg

 

Cena se u saopštenju ne navodi, ali je ona u svakom slučaju viša u odnosu na regularnu verziju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Aston Martin DBS Superleggera

 

Ponos Aston Martina - ispod haube V12, a posebno je olakšan auto što mu ime i sugeriše:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed video: Test Aston Martin DBS Superleggera Volante

 

TwinTurbo V12 sa 715 konja i 900 Nm obrtnog momenta, ali...zbog onog ''Volante'' ovaj auto još i nema krov:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motortrend.jpg MotorTrend video: Aston Martin DBS Superleggera vs McLaren Senna

 

McLaren Senna će biti brži na stazi od takoreći skoro svega ostaloga što postoji jer je i napravljen da bude auto za stazu, ne i za bilo kakvu drugu vožnju.

Pogledajte kako je izgledalo kada se hiperautomobil od oko 800 konja susretne na svom igralištu sa Astonom DBS koji, iako olakšan, je usvari samo prosek takvih automobila po performansama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage video: Aston Martin DBS Superleggera Volante

 

Preko 700 konja u kabrioletu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Aston Martina DBS Volante

 

5.2 V12 BiTurbo sa 725 konja i 900 Nm - 3.6 do stotke i maksimum na 340 km/h.

Nema vožnje po Autobanu, ali je zato tu lep i vijugav put sa odličnim predelima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg Fifth Gear video: Aston Martin DBS Superleggera vs Ferrari 812 Superfast

 

''Superlagani'' protiv ''superbrzog'' - oba su V12, ali je Ferrari 6.5 atmosferac, dok Aston ima 5.2 i dva turba. Ipak, Ferrari ima više snage - 800 konja protiv 725 u Astonu.

Koji je bolji? Pa, dovoljno govori reakcija od okruglo petog minuta videa :) 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test Aston Martin DBS Volante

 

Dizajn, zvuk...i pozlaćeni čep za ulje :) 

Ovaj DBS Superleggera nema AMG motor od Mercedesa, već baš Astonov 5.2 motor V12 BiTurbo sa 745 konja i 900 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBS Superleggera Concorde Edition

 

aston_martin_dbs 04.jpg

 

Aston Martin je povodom 50 godina od prvog Konkordovog leta (prvog komercijalnog supersoničnog putničkog aviona) pripremio specijalno izdanje modela DBS Superleggera, pri čemu se radi o ograničenoj seriji od samo 10 primeraka.

 

aston_martin_dbs 03.jpg

 

DBS Superleggera Concorde Edition dolazi u beloj boji, sa krovom od ugljeničnih vlakana sa Concorde siluetom, crvenim linijama, aero paketom od ugljeničnih vlakana, hromiranim British Airways ''Speedmarque'' logom, 21-inčnim točkovima, crnim kožnim sedištima sa Concorde logom, alkantarom, kao i detaljima od titanijuma i aluminijuma.

 

aston_martin_dbs 02.jpg

 

Automobil pokreće 5.2 twin-turbo V12 agregat koji raspolaže sa 725KS pri 6.500 obrtaja i 900 Nm obrtnog momenta (u rasponu od 1.800 do 5.000 rpm), dovoljno da postigne maksimalnih 340 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3.4 sekunde.

 

aston_martin_dbs 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

novitecyoutubelogo.jpg Novitec: Aston Martin DBS Superleggera

 

Od svih GT automobila jedino ovaj vozi James Bond. :)

''Superleggera'' znači ''superlagan''...što ovaj auto nikako nije, osim ako ga poredite sa nekim kamionom iz rudnika. Naime, DBS Superleggera ima 1.9 tona, a i to su uspeli sa korišćenjem mnogo karbona (krov, hauba, poklopac gepeka...):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Aston Martin DBS Superleggera

 

0-321 km/h - 5.2 V12 twinturbo više ne pravi fabričkih 725KS/900Nm, već je kod ovog auta to podignuto na 800KS/1.000Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Aston Martin DBS Superleggera

 

Naknadno dorađena tako da više nema fabričkih 725 već 800 konja, i 1.000 umesto 900Nm obrtnog momenta. Sve to iz 5.2 V12 twinturbo motora - evo ih na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Aston Martin DBS Superleggera

 

Kompletan test uključujući i vožnju na Autobanu ovog naknadno dorađenog DBS-a sa 800 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Aston Martin DBS 770 Ultimate

 

230824-aston martin dbs.jpg

 

Aston Martin će se od DBS modela oprostiti novom specijalnom serijom nazvanom 770 Ultimate. Očekuje se da će se pojaviti kasnije tokom 2023. godine, pri čemu će se razlikovati od standardne verzije po jačem motoru, promenama vezanim za šasiju i spcifičnim detaljima dizajna. Aston Martin ga naziva ''ultimativnim finalom jedne krvne loze'' i obećava da će ih ovaj Coupe ''sve nadmašiti''. Dodaje se da će 770 Ultimate imati ''rekonstruisani, oštriji dinamički fokus u kombinaciji sa izuzetnim dizajnom''.

 

Što se snage tiče, postoji nagoveštaj već u imenu. 770 bi dakle moglo da se odnosi na 770KS iz 5.2 twin-turbo V12 motora. DBS 770 Ultimate će verovatno imati osmostepeni automatski menjač, a modifikacije vešanja bi trebalo da mu daju oštrije upravljanje. Automobil bi trebalo da bude prikazan početkom 2023. godine, ali tačan datum još nije objavljen. Proizvodnja će biti ograničena na 499 jedinica, a očekuje se cena koja će preći 300.000 evra.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBS 770 Ultimate

 

Aston Martin DBS770 05.jpg

 

Dugo povezana sa automobilima izuzetnog stila i opojnih performansi, DBS oznaka je pričvršćena za neke od najboljih vodećih modela Aston Martina. Od 2018. DBS je bio na vrhu serijske proizvodnje Aston Martina; Twin-Turbo V12 mašina blagoslovljena žestokim performansama i stilom bez premca. Pošto se proizvodnja ove trenutne generacije DBS bliži kraju, Aston Martin je ponosan što predstavlja DBS koji će nadmašiti sve ostale; DBS 770 Ultimate.

 

Aston Martin DBS770 04.jpg

 

Kao što mu ime govori, DBS 770 Ultimate je naglašena poslednja reč. Najmoćniji serijski Aston Martin ikada, i najbrži i najmoćniji DBS do sada, opsežna poboljšanja dizajna i inženjeringa obezbeđuju da je DBS 770 Ultimate nezaboravna i visoko kolekcionarska proslava Aston Martinovog vodećeg Super GT-a. Dostupan u Coupe i Volante formi, Aston Martin DBS 770 Ultimate će se proizvoditi u strogo ograničenom broju - 300 Coupea i 199 Volante - sa svim primercima prodatim i pre puštanja u prodaju. DBS 770 Ultimate karakteriše žestoka iteracija Aston Martinovog 5.2 V12 motora. Sada razvija 770 KS pri 6.500 obrtaja i ogromnih 900 Nm obrtnog momenta od samo 1.800 do 5.000 obrtaja, pokrećući DBS 770 Ultimate do maksimalne brzine od 340 km/h. Precizno podešavanje krive snage i obrtnog momenta daje vozaču osećaj bezgraničnih performansi, sa opojnom mešavinom izuzetnog odziva, izvanrednog ubrzanja u brzini i autentičnog V12 zvučnog zapisa.

 

Aston Martin DBS770 03.jpg

 

Snaga se prenosi preko ZF 8-stepenog automatskog menjača, a tu je i mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem (LSD). Pored toga, Aston Martin DBS 770 Ultimate dobija jedinstvenu kalibraciju menjača za poboljšanje brzine menjanja i interakciju sa vozačem, doprinoseći istinski povezanom iskustvu vožnje. Takva je inherentna sposobnost Aston Martinovog karbonsko kremaičkog kočionog sistema (CCB), pri čemu DBS 770 Ultimate koristi prednje diskove od 410 mm x 38 mm i zadnje 360 mm x 32 mm. Poboljšanja su takođe napravljena u sistemu Adaptive Damping Sistem (ADS), DBS 770 Ultimate koji dobija jedinstvenu kalibraciju amortizera i softversko podešavanje fokusirajući se na kontrolu i smirenost bez kompromisa po kvalitet vožnje. Poboljšanjem veze sa vozačem i očuvanjem DBS-ovog nepogrešivog karaktera, DBS770 Ultimate podiže Aston Martinov primerni Super GT na još veće visine.

 

Aston Martin DBS770 02.jpg

 

Baš kao što je Aston Martin DBS 770 Ultimate mehanički usavršen, njegov izgled je pojačan da bi ponudio beskompromisno jedinstvenu estetsku karaktersitiku konačnog modela koji je kreiran da proslavi kraj jedne ere. Budući da je Aston Martin, ova poboljšana forma je takođe morala da poseduje autentičan nivo funkcije. Oba obezbeđuju povećan protok vazduha, poboljšavajući upravljanje toplotom i dajući veću vizuelnu prisutnost na putu. Poklopac motora ima dramatičan otvor u obliku potkovice, a novi prednji razdelnik integriše dva nova otvora za ventilaciju. Oni zajedno služe za poboljšanje hlađenja i odražavaju dizajnerske potpise prethodnih DBS i V12 modela motora.

 

Dodatne promene u dizajnu detalja za DBS 770 Ultimate uključuju elemente od ugljeničnih vlakana. Novi element pragova od ugljeničnih vlakana vizuelno spušta bočni profil prema zadnjem točku, stvarajući staložen stav koji naglašava mišićavu građu DBS-a. Jedinstveni dizajn zadnjeg difuzora održava aerodinamičku ravnotežu i obezbeđuje da je Aston Martin DBS 770 Ultimate nepogrešiv sa zadnje strane kao i sa prednje strane. Aston Martin DBS 770 Ultimate se dodatno odlikuje novim i jedinstvenim stilom točkova od 21 inča. Uzimajući inspiraciju iz zastrašujućih Aston Martina Valkyrie i Victor, ovaj novi dizajn sa više krakova od 21 inča je dostupan u saten srebrnoj završnoj obradi, saten crnoj završnoj obradi ili opcionoj saten crnoj sa završnom obradom u obliku dijamanta da daju tamniji, ali sofisticirani izgled automobila. Pirelli P Zero pneumatici visokih performansi su 265/35 R21 napred i 305/30 R21 pozadi.

 

Aston Martin DBS770 01.jpg

 

U unutrašnjosti, Aston Martin DBS 770 Ultimate oduševljava blistavom lepezom svežih dizajnerskih tretmana koji ga izdvajaju, zadržavajući trenutno prepoznatljivo okruženje kabine aktuelnog DBS-a. Označavajući svoje oreol pozicioniranje, DBS 770 Ultimate dolazi sa Sports Plus sedištima sa polu-anilinskom kožom i alkantarom. DBS 770 Ultimate je opremljen jedinstvenim setom pragova koji prikazuju Aston Martin logo i DBS 770 Ultimate oznaku koji označava vozilo kao jedno od 300 Coupea ili 199 Volante verzija. Kao i svi Aston Martini, obim za istinske jedinstvene lične specifikacije je praktično neograničen. Raznovrsna paleta Q by Aston Martin opcija po meri je dostupna na DBS 770 Ultimate, uključujući Q livreje sa različitim grafičkim opcijama, točkove koji odgovaraju bojama karoserije ili grafike, zatamnjena ugljenična vlakna, ukrasne umetke i volan od ugljeničnih vlakana.

 

Glavni tehnološki direktor Aston Martina, Roberto Fedeli, rekao je o DBS 770 Ultimate: ''Kada legendarna generacija modela dođe do kraja proizvodnje, važno je obeležiti tu priliku nečim posebnim. U slučaju DBS 770 Ultimate, nismo ništa štedeli u obezbeđivanju da je finalna verzija našeg aktuelnog vodećeg modela u serijskoj proizvodnji najbolja ikada u svakom pogledu. Ne samo da je najbrži i najmoćniji DBS u našoj istoriji, zahvaljujući sveobuhvatnom paketu poboljšanja menjača, upravljanja, vešanja i struktura podvozja; takođe je najbolja za vožnju.''

 

Marek Rajhman, glavni kreativni direktor Aston Martina, dodaje: ''DBS je oduvek bio na vrhu linije serijskih modela Aston Martina. A sada DBS 770 Ultimate dodajemo još više... više snage, više čistoće performansi i sve sa više sofisticiranosti, više ukusa i na najpromišljeniji način. Nešto tako sirovo, a opet tako lepo da je gotovo zastrašujuće za pogledati. Kroz ovaj pristup dizajnu smo došli do oblika - počevši od pojačanog prednjeg kraja - i odatle sve ostalo teče u ravnoteži dizajna sa nadogradnjom performansi.'' Proizvodnja Aston Martina DBS 770 Ultimate bi trebalo da počne u prvom kvartalu 2023. godine, a prve isporuke se planiraju tokom trećeg kvartala 2023.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi Aston Martin DBS 770 Ultimate prodat za 750.000 švajcarskih franaka (760 hiljada evra)

 

Aston Martin DBS770 04.jpg

 

Na aukciji održanoj tokom događaja Action Innocence Charity Gala u Gstaadu u Švajcarskoj, prodat je i prvi od samo 499 planiranih primeraka Aston Martina DBS 770 Ultimate. Novi vlasnik je za njega platio 750.000 švajcarskih franaka (nešto više od 761.000 evra), a ovaj iznos će biti doniran u humanitarne svrhe.

Dostupan u Coupe i Volante formi, Aston Martin DBS 770 Ultimate će se proizvoditi u strogo ograničenom broju - 300 Coupea i 199 Volante primeraka.  DBS 770 Ultimate pod haubom ima 5.2 V12 motor sa 770KS pri 6.500 obrtaja i 900Nm obrtnog momenta, pokrećući DBS 770 Ultimate do maksimalne brzine od 340 km/h. Snaga se prenosi preko ZF 8-stepenog automatskog menjača, a tu je i mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem (LSD).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehousyoutubenovilogo.jpg Throttle House: 2023. Aston Martin DBS

 

Aston Martin DBS ima za cilj da pruži vrhunsko iskustvo Grand Touring-a. Njegov V12 twin-turbo proizvodi neverovatnih 715 konjskih snaga, i sa maksimalnom brzinom od 340 km/h čini se da DBS ima i brzinu i snagu za odličan Grand Touring. A sa dugačkom, elegantnom haubom i uopšte prelepim dizajnom teško mu je poreći privlačnost.

Ali kako se ponaša kao pravi GT automobil? Kvalitet vožnje, udobnost i motor važni su aspekti GT automobila koji mogu da uzbude vozača:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante

 

233287-aston dbs 05.jpg

 

Dugo povezana sa automobilima izuzetnog stila i opojnih performansi, DBS oznaka je pričvršćena za neke od najboljih vodećih modela Aston Martina.

Od 2018. DBS je bio na vrhu serijske proizvodnje Aston Martina; Twin-Turbo V12 mašina blagoslovljena žestokim performansama i stilom bez premca. Pošto se proizvodnja ove trenutne generacije DBS bliži kraju, Aston Martin je ponosan što predstavlja DBS koji će nadmašiti sve ostale; DBS 770 Ultimate i DBS 770 Ultimate Volante.

 

aston dbs 04.jpg

 

Kao što mu ime govori, DBS 770 Ultimate je naglašena poslednja reč. Najmoćniji serijski Aston Martin ikada, i najbrži i najmoćniji DBS do sada, opsežna poboljšanja dizajna i inženjeringa obezbeđuju da je DBS 770 Ultimate nezaboravna i visoko kolekcionarska proslava Aston Martinovog vodećeg Super GT-a. Dostupan u Coupe i Volante formi, Aston Martin DBS 770 Ultimate će se proizvoditi u strogo ograničenom broju - 300 Coupea i 199 Volante - sa svim primercima prodatim i pre puštanja u prodaju.

 

233288-aston dbs 03.jpg

 

DBS 770 Ultimate karakteriše žestoka iteracija Aston Martinovog 5,2 litarskog V12 motora. Sada razvija 770 KS pri 6.500 obrtaja i ogromnih 900 Nm obrtnog momenta od samo 1.800 do 5.000 obrtaja, pokrećući DBS 770 Ultimate do maksimalne brzine od 340 km/h, dok ubrzanje do 100 km/h iznosi 3.6 sekundi (kod Coupea 3.2 sekunde). Precizno podešavanje krive snage i obrtnog momenta daje vozaču osećaj bezgraničnih performansi, sa opojnom mešavinom izuzetnog odziva, izvanrednog ubrzanja u brzini i autentičnog V12 zvučnog zapisa. Snaga se prenosi preko ZF 8-stepenog automatskog menjača, a tu je i mehanički diferencijal sa ograničenim proklizavanjem (LSD). Pored toga, Aston Martin DBS 770 Ultimate dobija jedinstvenu kalibraciju menjača za poboljšanje brzine menjanja i interakciju sa vozačem, doprinoseći istinski povezanom iskustvu vožnje. Takva je inherentna sposobnost Aston Martinovog karbonsko keramičkog kočionog sistema (CCB), pri čemu DBS 770 Ultimate koristi prednje diskove od 410mm x 38mm i zadnje 360mm x 32mm.

 

aston dbs 02.jpg

 

Poboljšanja su takođe napravljena u sistemu Adaptive Damping Sistem (ADS), DBS 770 Ultimate koji dobija jedinstvenu kalibraciju amortizera i softversko podešavanje fokusirajući se na kontrolu i smirenost bez kompromisa po kvalitet vožnje. Poboljšanjem veze sa vozačem i očuvanjem DBS-ovog nepogrešivog karaktera, DBS770 Ultimate podiže Aston Martinov primerni Super GT na još veće visine. Baš kao što je Aston Martin DBS 770 Ultimate mehanički usavršen, njegov izgled je pojačan da bi ponudio beskompromisno jedinstvenu estetsku karaktersitiku konačnog modela koji je kreiran da proslavi kraj jedne ere. Budući da je Aston Martin, ova poboljšana forma je takođe morala da poseduje autentičan nivo funkcije. Oba obezbeđuju povećan protok vazduha, poboljšavajući upravljanje toplotom i dajući veću vizuelnu prisutnost na putu. Poklopac motora ima dramatičan otvor u obliku potkovice, a novi prednji razdelnik integriše dva nova otvora za ventilaciju. Oni zajedno služe za poboljšanje hlađenja i odražavaju dizajnerske potpise prethodnih DBS i V12 modela motora.

 

Dodatne promene u dizajnu detalja za DBS 770 Ultimate uključuju elemente od ugljeničnih vlakana. Novi element pragova od ugljeničnih vlakana vizuelno spušta bočni profil prema zadnjem točku, stvarajući staložen stav koji naglašava mišićavu građu DBS-a. Jedinstveni dizajn zadnjeg difuzora održava aerodinamičku ravnotežu i obezbeđuje da je Aston Martin DBS 770 Ultimate nepogrešiv sa zadnje strane kao i sa prednje strane. Aston Martin DBS 770 Ultimate se dodatno odlikuje novim i jedinstvenim stilom točkova od 21 inča. Uzimajući inspiraciju iz zastrašujućih Aston Martina Valkyrie i Victor, ovaj novi dizajn sa više krakova od 21 inča je dostupan u saten srebrnoj završnoj obradi, saten crnoj završnoj obradi ili opcionoj saten crnoj sa završnom obradom u obliku dijamanta da daju tamniji, ali sofisticirani izgled automobila. Pirelli P Zero pneumatici visokih performansi su 265/35 R21 napred i 305/30 R21 pozadi. U unutrašnjosti, Aston Martin DBS 770 Ultimate oduševljava blistavom lepezom svežih dizajnerskih tretmana koji ga izdvajaju, zadržavajući trenutno prepoznatljivo okruženje kabine aktuelnog DBS-a. Označavajući svoje oreol pozicioniranje, DBS 770 Ultimate dolazi sa Sports Plus sedištima sa polu-anilinskom kožom i alkantarom.

 

233289-aston dbs 01.jpg

 

DBS 770 Ultimate je opremljen jedinstvenim setom pragova koji prikazuju Aston Martin logo i DBS 770 Ultimate oznaku koji označava vozilo kao jedno od 300 Coupea ili 199 Volante verzija. Kao i svi Aston Martini, obim za istinske jedinstvene lične specifikacije je praktično neograničen. Raznovrsna paleta Q by Aston Martin opcija po meri je dostupna na DBS 770 Ultimate, uključujući Q livreje sa različitim grafičkim opcijama, točkove koji odgovaraju bojama karoserije ili grafike, zatamnjena ugljenična vlakna, ukrasne umetke i volan od ugljeničnih vlakana.

 

Glavni tehnološki direktor Aston Martina, Roberto Fedeli, rekao je o DBS 770 Ultimate: ''Kada legendarna generacija modela dođe do kraja proizvodnje, važno je obeležiti tu priliku nečim posebnim. U slučaju DBS 770 Ultimate, nismo ništa štedeli u obezbeđivanju da je finalna verzija našeg aktuelnog vodećeg modela u serijskoj proizvodnji najbolja ikada u svakom pogledu. Ne samo da je najbrži i najmoćniji DBS u našoj istoriji, zahvaljujući sveobuhvatnom paketu poboljšanja menjača, upravljanja, vešanja i struktura podvozja; takođe je najbolja za vožnju.''

 

Marek Rajhman, glavni kreativni direktor Aston Martina, dodaje: ''DBS je oduvek bio na vrhu linije serijskih modela Aston Martina. A sada DBS 770 Ultimate dodajemo još više... više snage, više čistoće performansi i sve sa više sofisticiranosti, više ukusa i na najpromišljeniji način. Nešto tako sirovo, a opet tako lepo da je gotovo zastrašujuće za pogledati. Kroz ovaj pristup dizajnu smo došli do oblika - počevši od pojačanog prednjeg kraja - i odatle sve ostalo teče u ravnoteži dizajna sa nadogradnjom performansi.'' Ranije prikazana Coupe verzija košta 356.000 evra, ovaj Volante je 382.000 evra, a prve isporuke se planiraju tokom trećeg kvartala 2023. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Aston Martin DBS 770 Ultimate

 

Dobrodošli u poslednji Aston iz ''stare garde''. Videli ste novi DB12, sa njegovom lepotom i osam cilindara ispod haube. Tamo ide Aston Martin.

Sa druge strane, DBS 770 Ultimate od 370.000 evra je ono gde je Aston Martin bio, taj auto predstavlja ono što Aston Martin ostavlja iza sebe.

Na prvi pogled ovo je DBS sa više snage, točkovima u stilu Valkyrie, i velikim otvorom za usis na karbonskoj haubi. Ali, kada detaljnije pogledate u DBS 770 Ultimate, otkrivate da su promene koje je Aston napravio na upravljanju pretvorile ovog velikog i starog ''ratnog konja'' u najbolji V12 GT automobil koji je Aston Martin napravio - ikada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...