Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ubrzanje Audija SQ7 TDI

 

Motor je 4.0 litarski V8 sa 435KS i 900 Nm obrtnog momenta, ubrzanje do 0 do 100 km/h po fabričkim podacima iznosi 4.8 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Audi Q7 facelift

 

185254-audi q7 1.jpg

 

Audi je ove godine značajno pojačao svoju SUV ponudu (potpuno novi model Q8, nova generacija Q3, električni e-tron i sportski SQ2), dok za sledeću godinu priprema i restilizovanu verziju modela Q7. Imajući u vidu jaku konkurenciju (između ostalog potpuno novi BMW X5 i nedavno predstavljeni Mercedes GLE) ovo je bilo i očekivano. Maskirani primerak obnovljene verzije je ovih dana uhvaćen tokom testova, a slike pokazuju izmenjeni prednji deo po uzoru na rešenje sa Q8-ice. To znači da će restilizovani Q7 dobiti drugačiju masku i branik, kao i doterana svetla.

 

185255-audi q7 11.jpg

 

Takođe, i unutrašnjost će doživeti promene, od novog volana, još kvalitetnijih meterijala do bogatije opreme. Za sada nema podataka o eventualnim novostima u gami motora, ali se očekuje da će imati nešto manju potrošnju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q7

 

''Porodični'' SUV za one porodice koje ne mogu da voze svoju decu u običnim SUV automobilima poput Toyote, Honde...Mazde: :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mCmIAvJiEvf79E3LIYgn6QWnQltyUFpjdmb Auditography video: 2018. Audi Q7 50TDI Quattro

 

Video je snimljen na prelepom vencu Tatra planina u Poljskoj.

286 konja iz 3.0 V6 dizela. Audi kaže do 100 km/h stiže za 6.1s, na testu izmereno 6.01. Maksimalna brzina 234 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi Q7

 

abt q7.jpg

 

Tjuner ABT Sportsline je proširio svoj program za doterivanje aktuelne generacije Audija Q7. Paket podrazumeva aero body kit (redizajnirani prednji branik, maska sa ABT logom, set pragova, proširenja blatobrana, ''škrge'' na prednjim blatobranima, bočni zaštitni elementi, zadnji branik sa difuzorom i zadnji krovni spojler), kao i novi sportski izduvni sistem i komplet 22-inčnih alu točkova (više različitih modela). Takođe, u ponudi je i paket za pojačanje motora, pa je tako motor u Audiju Q7 50 TDI sa 210 kW/286KS i 600 Nm pojačan na 243 kW/330KS i 650 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q7 se raspolovio nakon udarca u stub

 

wqwqs350.jpg

 

Iz Rusije dolaze slike stravične nesreće u kojoj se Audijev luksuzni SUV bukvalno raspolovio.

 

wqwqs311.jpg

 

Udarac je bio silovit, a Audi Q7 se uprkos vrlo čvrstoj strukturi raspolovio. Međutim, ono što je još više iznenađujuće je da je vozač prošao bez povreda i da je pešice napustio mesto nesreće.

 

wqwqs310.jpg

 

Ako se vratimo na samu nesreću i njene posledice, pretpostavke idu u smeru da je ovaj Q7 nastao spajanjem dva primeraka, pa je to razlog zašto je konstrukcija vozila popustila pod udarcem. Magazin ''Drive'' tako naglašava da su upravo takva vozila u Rusiji čest slučaj i predstavljaju najpovoljniji legalan način nabavke luksuznog zapadnoevropskog vozila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Audi Q7 facelift

 

wqwqsr630.jpg

 

Audi nastavlja da obnavlja svoju paletu pa je tako na red došla i restilizacija SUV modela Q7.

 

wqwqsr631.jpg

 

Q7 je za modelsku godinu 2020 dobio osveženi stajling, pri čemu se najviše ističu doterani prednji gril, standardna LED prednja svetla, izmenjeni branici, novi alu točkovi, kao i hromirana lajsna koja povezuje zadnja svetla.

 

wqwqsr632.jpg

 

Treba napomenuti i da je Q7 sada 11 mm duži (5063 mm), mada je međuosovinsko rastojanje ostalo isto kao i ranije (2994 mm).

 

wqwqsr633.jpg wqwqsr634.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni najnovija verzija MMI infotainment sistema (sa ekranom do 10.1 inča), Audijev virtuelni kokpit, kao i opcioni head-up displej.

 

wqwqsr635.jpg

 

Pored toga, vozilo ima i upravljanje na sva četiri točka i opciono vazdušno oslanjanje.

 

wqwqsr636.jpg

 

U ponudi će se naći verzije sa 5 ili 7 sedišta, uz informaciju da ona sa 5 sedišta raspolaže sa prtljažnikom zapremine 865 litara.

 

wqwqsr637.jpg

 

Prodaja obnovljenog Q7 startuje u septembru, i to sa dva 3.0 litarska dizelaša (sa 231KS odnosno 286KS), kao i sa 3.0 benzincem sa 340KS. Svi su upareni sa 8-stepenim automatskim menjačem i 48V mild-hybrid električnim sistemom.

 

wqwqsr638.jpg

 

Kasnije će se pojaviti i plug-in hybrid verzija, kao i SQ7 koji će imati isti 4.0 twin-turbo mild-hybrid TDI agregat sa 435KS i 900 Nm kakav ima i nedavno predstavljeni Audi SQ8. Verzija SQ7 se odlikuje i revidiranim prednjim grilom, hromiranim izduvnim cevima, 20-inčnim točkovima i kočionim sistemom sa diskovima od 400 mm napred i 370 mm pozadi (kao opcija će se ovde nuditi i karbon-keramičke kočnice).

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Audi SQ7 vs BMW X5 M50d

 

BMW ima redni šestak 3.0 Quad-Turbo sa 400 konja i 760 Nm, dok Audi pod haubom ima 4.0 V8 BiTurbo sa 435 konja i 900 Nm obrtnog momenta.

Razlike u performansama su male, pa tako BMW do ''stotke'' stiže za 5.2 sekunde, dok Audiju treba 4.8 sekundi. Oba auta fabrički imaju limitere na 250 Km/h maksimalne brzine...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Audi SQ7 TDI

 

audi-sq7-tdi 004.jpg

 

Audi je krajem juna predstavio restilizovanu verziju SUV modela Q7, dok je sada svetlost dana ugleda i obnovljena varijanta SQ7 TDI.

SQ7 TDI je za modelsku godinu 2020 dobio osveženi stajling, pri čemu se ovde najviše ističu modifikovani prednji gril, doterana prednja svetla, izmenjeni branici (pozadi sa dodatnom zaštitom donjeg dela), 20-inčni alu točkovi, gume 285/45, hromirane izduvne cevi, kočioni sistem sa diskovima od 400 mm napred i 370 mm pozadi (kao opcija će se ovde nuditi i karbon-keramičke kočnice), pa hromirana lajsna koja povezuje zadnja svetla, elementi u srebrnoj boji, opcioni black styling paket, kao i opciona Daytona Gray boja iz ponude Audi Exclusive Program.

 

audi-sq7-tdi 003.jpg

 

Treba napomenuti i da je automobil sada 11 mm duži (5063 mm), mada je međuosovinsko rastojanje ostalo isto kao i ranije (2994 mm).

 

audi-sq7-tdi 002.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni najnovija verzija MMI infotainment sistema, Audijev virtuelni kokpit, kao i head-up displej.

 

audi-sq7-tdi 001.jpg

 

SQ7 TDI pokreće 4.0 litarski twin-turbo TDI agregat (koji takođe ima i električni kompresor), a raspolaže sa 435KS i 900 Nm obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.8 sekundi, a najveća brzina iznosi el. ograničenih 250 km/h. Cena za obnovljeni SQ7 TDI u Nemačkoj iznosi 94.900 evra odnosno 96.420 evra u verziji sa sedam sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Audi Q7 facelift

 

Jeste ''samo'' facelift, ali ima dosta promena unutra, nove tehnologije:

 

 

 

whatcar.jpg WhatCar? video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi Q7 60 TFSI e

 

5d97a8819ac7e_audiq788888.jpg.eae57d39256115f19bf1266e0b28ceb6.jpg

 

U paleti obnovljenog Audija Q7 se nalazi Plug-in Hybrid verzija pod nazivom Q7 60 TFSI e.

 

5d97a8bcae781_196777-audiq78.jpg.e9df28b228dea863b6e7737d49cf8830.jpg

 

Fabrički podaci kažu da Audi Q7 60 TFSI e kombinuje 3.0 TFSI V6 benzinac sa 250 kW/340KS, elektromotor sa 105 kW, litijum-jonske baterije od 17.3 kWh i 8-stepeni automatski menjač. Kombinovana snaga sistema je 335 kW/456KS i 700 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,3 sekunde, dok je najveća brzina 250 km/h. Zvanični fabrički podaci o potrošnji goriva i emisiji CO2 će tek biti objavljeni.

 

5d97a8beaeae1_196778-audiq788.jpg.4278bb88a03937944a2202f8d4afb894.jpg

 

Moguća je i vožnja samo u elektro modu (pri brzinama do 135 km/h), kada može da se pređe više od 40 km.

 

5d97a9083f876_audiq78888(1).jpg.b47afa721226ea52d74efd76cc0ae9f5.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Audi Q7 60 TFSI e je dugačak 5063 mm, širok 1970 mm i visok 1741 mm. Q7 je inače za modelsku godinu 2020 dobio osveženi stajling, pri čemu se ovde najviše ističu modifikovani prednji gril, doterana prednja svetla, izmenjeni branici, hromirana lajsna koja povezuje zadnja svetla, opcioni black styling paket, kao i novi alu točkovi. Za unutrašnjost su predviđeni najnovija verzija MMI infotainment sistema, Audijev virtuelni kokpit, kao i head-up displej.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 


5d97a9973929c_unnamed(3).jpg.3c1bc100921e3f9548c27b6c3df1ac48.jpg Autogefuel video: Audi Q7 sa 450 ks

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi SQ7

 

199277-abt sq7 03.jpg

 

ABT Sportsline je dopunio svoj program i paketom za doterivanje obnovljene verzije Audija SQ7.

 

199278-abt sq7 02.jpg

 

Paket podrazumeva aero body kit (redizajnirani prednji spojler, set pragova, bočni zaštitni elementi...), komplet 22-inčnih alu točkova (više različitih modela), kao i novi sportski izduvni sistem (ima i Sound Control sistem za ''harizmatični individualni zvuk vozila'').

 

199279-abt sq7 01.jpg

 

Uponudi je i paket za pojačanje motora, pa je tako V8 TDI dizel motor u Audiju SQ7 pojačan sa 435KS i 900 Nm na 510KS i 970 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg Redline Reviews video: Test 2020. Audi Q7

 

Prva generacija Q7 pravila se 10-tak godina, a 2017. godine se pojavila druga generacija. Sada, za 2020. godinu stigao je restajling. Restajling koji obuhvata mnogo nove tehnologije uključujući i motore.

Audi zato kaže da je ovo najobuhvatniji restajling koji su ikada napravili za bilo koji svoj model, pa pogledajte koliko se približio svojoj braći poput Lamborghini Urusa ili Bentley Bentayga, al' za manje para:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Audi Q7

 

Detaljni, deeeeetaljni test od skoro 90 minuta - ali, ko ima strpljenja saznaće sve važno o ovom autu, i uopšte o segmentu kojem pripada:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook video: Test 2020. Audi Q7

 

3.0 V6 ispod haube u ovom velikom autu kako bi se lakše borio sa konkurencijom u vidu Volvoa XC90 ili Mercedesa GLS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Test 2020. Audi SQ7

 

4.0 V8 TwinTurbo dizel sa 435 konja i 900 Nm obrtnog momenta, sedam sedišta, veliki gepek, ubrzanje do stotke za 4.8 sekundi...što je brže od pojedinih Porsche automobila:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...