Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat Tipo 1.4 DGT - stanje karburatora

Recommended Posts

Član Foruma @dacha1506 je greškom ovo poslao kao PP:

 

Quote

Imam fiat tipo DGT 1.4 i previse trosi oko 13l benzina,trosio je i vise pre zamene Senzora rashladne tecnosti,Obisao sam par majstora koji je svako po nesto kao uradio,ali ni jedan nije pogledao karburator.. Da li je ovaj karburator za"zreo" neku zamenu membrane ili tako nesto i da li su creva za zamenu levo od karburatora...
Unapred zahvalan...

 

IMG_20180409_104324.jpg.243efdc85645b6602cf4da07109891e8.jpgIMG_20180409_104333.jpg.6cc11f9a66d939f1da2b21a4c2bd0f7a.jpg

 

========

 

@dobri nikola

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj sistem ima samo jednu membranu koja je sastavni deo regulatora pritiska goriva. Kako si opisao (  da li se menjaju na njemu membrane.dizne sta vec...samo da je manja potrosnja ) resavanje problema tako se nemoze dobiti smanjivanje potrosnje goriva. 

 

Za resavanje tvog problema treba da nadjes majstora koji prvo poznaje rad tog SPi sistema i da ima adekvatnu opremu. Tek tada mozes ocekivati pravilnu defektazu sistema ubrizgavanja goriva na tvom autu i sta dalje ciniti. Problem moze nastati kod nabavke neispravnih delova jer je gotovo tesko naci nove senzore ili aktuatore...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...