The Punisher 6590 Posted April 9, 2018 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 7, 2019 Evolucija Renault-a 1899.-2019. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 14, 2021 Renault uvodi novi logotip Novi logotip Renaulta, prvi put viđen na konceptu Renault 5, inspirisan starim znakom ovog francuskog brenda, do 2024. godine trebalo bi da se nađe na svim modelima ovog proizvođača. Ljubitelji Renaulta, naročito onih starijih modela, imaju čemu da se raduju budući da je ova francuska marka potvrdila da bi do 2024. godine, na svim modelima u ponudi trebalo da se nađe ''novi'' logotip, inspirisan starim znakom. U pitanju je dvodimenzionalni romb, odnosno dijamant, koji smo po prvi put imali priliku da vidimo na konceptu Renault 5 prikazanom pre dva meseca, a koji je istovremeno najavio i povratak nekih starih naziva i popularnih modela u ponudu Renaulta, ali u modernom, električnom izdanju. Novi logotip će biti deveta verzija popularnog dijamanta, odnosno romba, kojeg Renault koristi od 1925. godine, a najviše će podsećati na onaj iz 1972. godine. Aktuelna verzija je u upotrebi od 1992. godine uz nekoliko sitnijih restilizacija, od kojih je poslednja bila 2015. godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 14, 2021 VreleGume: 1985. Renault 18 Ovaj model je predstavljen 1978. godine, razvijen je za samo 18 meseci delimično i zato što je dobar deo mehanički preuzet od prethodnika Renault 12. Konkretan auto ispod haube ima 1.4 motor sa 64KS/101Nm, do stotke stigne za 14.8 sekundi, i ide sve do 156 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 19, 2021 The Originals - Renault virtuelni muzej Renault se vraća korenima u svom prvom virtuelnom muzeju pod nazivom The Originals. Ulaz je besplatan, a posetiocima će trebati samo internet konekciju. Tu je i nova online prodavnica The Originals Store u kojoj posetioci mogu da poruče promotivne materijale, od kojih su neki već dostupni u izložbenom prostoru L'Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées u Parizu. Na obe internet strenice je moguće pristupiti iz celog sveta, a dostupne su na šest jezika (francuskom, engleskom, nemačkom, španskom, portugalskom i italijanskom). U narednim mesecima će biti dodati novi jezici. Predstavljanjem novog virtuelnog muzeja, Renault je prevazišao prostorno-vremenska ograničenja. Posetioci iz celog sveta sada mogu da na jednostavan način zavire u bogato kulturno nasleđe ove francuske marke. Mogućnosti istraživanja su neograničene. Virtuelna kolekcija, koju posetioci mogu besplatno da razgledaju, se sastoji od arhivskih materijala i jednostavnih tehničkih podataka prezentovanih na savremen i zabavan način. Virtuelna postavka uključuje 21 legendarni model marke koji je moguće doživeti na nov i inovativan način zahvaljujući fotogrametrijskoj tehnologiji. Renault je odabrao ovu tehnologiju kako bi posetiocima pružio neuporedivo precizan 3D prikaz svojih kultnih modela. Kako bi to postigla, marka je izgradila jedinstven studio u kojem svoje modele skenira pod tačno određenim osvetljenjem. Vozila se detaljno trodimenzionalno skeniraju, a delovi koje nije moguće skenirati ponovno se modeluju i sastavljaju u postproizvodnom procesu. Broj modela u virtuelnoj zbirci će još više rasti od kraja decembra 2021.: do kraja januara 2022. će biti dodato 50 novih modela, a do kraja decembra 2022. posetioci će moći da razgledaju 80 modela. ''Legenda pop-kulture, kao što je Renault, zaslužuje muzej dostojan svog imena. U njemu će posetioci moći da zarone u našu, ali i svoju prošlost. Na raspolaganju su im i suveniri iz kolekcije The Originals koje mogu kupiti u našoj novoj online prodavnici'', istakao je Arnaud Belloni, direktor marketinga marke Renault na globalnom nivou. Nova online prodavnica ujedno je prilika za marku da se još odlučnije preda jačanju emocionalne veze sa svojim kupcima i da obogati ponudu kako bi privukla širu publiku. Sa katalogom koji trenutno sadrži 400 proizvoda (minijature, odeća, igračke, dodaci, ukrasi i još mnogo toga), među kojima i do sada neobjavljene kolekcije kao i najprodavanije proizvode, nova internet stranica se pozicionira kao pravo strateško rešenje i odskočna daska za marku. U predstojećim mesecima očekuje nas još mnogo iznenađenja, a kolekcije će i dalje redovno rasti. Za posetu muzeju KLIK OVDE. PR saopštenje Quote Share this post Link to post Share on other sites