Jump to content
FAS Goran
ristespasov50

Fiat Nuova Bravo 1.9 MJet 120 - problem sa snagom nakon gašenja motora

Recommended Posts

Zdravo svima imam Fiat Bravo 1.9 dizel 120 konja 2007 godiste,imam neki problem sa auto,znaci auto sve normalno ide no vo posledno vreme se slucuva nekad kad ugasim auto zatrese celi auto jako (ne svaki put) i poto kad upalim auto nema voopsto snage i tako upalim/ugasim motor 3 puta i e dobro,jel ima neki ovakov problem da spodeli nesta .pozdrav

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ristespasov50

 

Ne mora da znači da su povezani problemi. Ovo što se ponekada zatrese na gašenju je obično simptom dotrajalog zamajca:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41262-plivajući-zamajac-na-jtd/

 

Je l se obavezno, ono baaaaš obavezno dogodi da kada zatrese posle ima problem na prvom sledećem paljenju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct
Da,bas kada zatrese bas to se slucuva da posle to auto nema snage da ide,to mi se desilo 2 puta,staveno na diagnostiku no nema nista probleme,ja sam gledao neki video na youtube na isti motor Opel Vektra 1.9CDTI da je bilo problem sa klapnom,ustvari u ono elektronika na klapnom ima uzeno ulje i to pravi problem,ocisteli ga sa electric contakt sprej.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima! Vec dvije godine vlasnik sam Fiata Bravo 1.9 JTD 8v. Prezadovoljan sam autom i do sada nisam imao problema sa autom iako sam sa njim u te dvije godine napravio 60000KM. Međutim u zadnjih par mjeseci primjetio sam da auto troši više goriva nego ranije. Ranije sam prelazio 100km sa otprilike 5litara dizela, dok se u zadnje vrijeme potrosnja povecala na vise od 7 litara na 100km. Napominjem da vozim iste relacije. E sada prije par dana auto je stao bez snage. Upalio sam ga i krenuo normalno, ali je nakon nekih kilometar-dva ostao bez snage. Nije primao gas onako kako bi trebao ni u prvoj brzini, bio je lenj i trom, obrtaje je dizao polako, ali ih nije limitirao, tako da sam vozeci po ravnici uspjevao dostici i 4000o/min(mislio sam da je problem u dpf-u pa sam ga malo stisnuo). Nakon pređenih 50-ak kilometara i dva zaustavljanja auto je poceo koliko toliko ljepse povlaciti, međutim sada mi opet nema onu snagu kakvu je imao prije, ne vce onako kako sam navikao i sto me najvise muci trosi oko 7-8 litara. Bio sam kod majstora, kaze da dijagnostika ne pokazuje nista. Odakle krenuti i kako doći do problema. Vozim ja njega ali se ne usuđujem krenuti na duzi put. I da, jos jedan detalj, tada kada je bio bez snage, kada bih ga ugasio motor bi lupnuo kao da ni nema nosaca motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskaci protokomer pa probaj da voziš tako. Trošiće osetno više ali ako bude "vukao" normalno verovatno ćeš znati krivca..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@srkiprki

 

Oteraj auto na ciscenje egr ventila,meni je stilo skoro imao problema sa egr ventilom nema snage dimi vise jedva auto krece uzbrdo jednostavno nema skoro nikakve snage na nizim obrtajima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...