Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Preminuo Mirko Alvirović

Recommended Posts

178357-alvirovic.jpg

 

Autor i voditelj emisije SAT koja se emituje na Radio-televiziji Srbije, Mirko Alvirović preminuo je u 72. godini, posle teške bolesti, potvrđeno je RTS-u. Mirko Alvirović je rođen u Drvaru. Radio je kao domaćin najgledanije emisije o automobilizmu na ovim prostorima. Alvirović se bavio i temama iz oblasti turizma, a poseban akcenat stavljao je na bezbednost saobraćaja. U toj oblasti je bio i sertifikovani predavač. Studirao je književnost, a diplomirao je žurnalistiku. Pokrenuo je nekoliko časopisa, ali i prvu školu bezbedne vožnje u Srbiji ''NAVAK''. Počeo je kao instruktor vožnje, prešao u službu ''987'', a zatim osmislio nov način pružanja pomoći članovima Auto-moto saveza Jugoslavije. Bio je i inicijator osnivanja Informativnog centra Auto-moto saveza Srbije. Njegovi novinarski počeci vezani su za Večernje novosti. 

Na televiziji je radio oko 30 godina. Gledaoci su posebno prepoznali njegov trud i požrtvovanost tokom rada na emisiji SAT. Njegove patrole do popularnih letovališta postale su važan izvor informacija za sve turiste. Zajedno sa svojom ekipom znao je i po nekoliko dana da putuje do određene destinacije otkrivajući gledaocima sve što ih na putu očekuje. Postao je jedan od najcenjenijih novinara iz oblasti automobilizma u regionu, a znanje i stručnost pokazao je izveštavajući sa najvećih svetskih salona četvorotočkaša.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka mu je laka crna zemlja i vecna slava...Saucesce porodici!!Kao klinac nisam propustao ni jednu epizodu emisije!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da, o pokojniku sve najlepše. Ni Sloba nije bio kriv ni za šta. 

A o njegovoj tamnoj strani se ćuti, jel tako? 

Evo najkraće definicije Alvirovića (prekopirano sa vukajlije):

 

To je drug Mirko ali bez Slavka koji je kasnije postao gospodin Mirko opet bez Slavka: Karijeru kao drug poceo je kao instruktor AMSJ za obuku vožnje na ORA (omladinskim radnim akcijama) 60-tih na autoputu "Bratstva Jedinstva" kad je vozeći motore dobio nadimak švajsovani za (nepoznavaoce slenga u engleskoj verziji značenje ove reči je scare face), potom je bio šofer drugova nižeg ranga u tadašnjoj Skupštini grada Beograda da bi 80-tih u Beogradskom programu na RTB četvrtkom popodne u uslovima organizovanog snabdevanja tržišta SFRJ pomagao "Poštovanim gledaocima" da pronađu "semening" za Ladu specijal ili "đuntu" sa sitnim nutom za svog "četvorotočkaša" zastavu 750. Usput je izmislio majstor "Rileta" koji nas je učio kako da sa najlon čarapom vaše saputnice nadoknadite puknuti kaiš za altenator ili sa gaćicama iste obrišete šipku za merenje ulja vašeg motora u nedostatku hartije i usput lakom za nokte zakrpite pukotinu na razvodnoj kapi a ispljunutom žvakom rupu na hladnjaku omiljenog vozila iz nikad prežaljenog Zastavinog programa čije je inovacije toliko voleo da hvali. Potom se drug Mirko prešaltovao i postao gospodin Mirko "SAT" na izgrađenom mitu o samom sebi u uslovima tržišnog privređivanja postao neizostavna mirođija u svakoj "paprenoj" čorbi koja se skuva domaćim vozačima usput uvek imavši i neke "male zamerke". Šta reći poslednji relikt "Hladnog Rata".

 

Sere mi se od njega, okanovića i te ekipe, ispada da si kriv što si se rodio, biiip li im majku, samo seru i kao uteruju strah, a usput udri po raji raznim nametima. 

 

Toliko nam je kratka pamet, da se verovatno niko ne seća da je lik koji je okačio na youtube snimak Mirka kako divlja po grdeličkoj klisuri, nevezan, morao da obriše klip, i da su mu organi pretili. 

 

A ona spodoba od sina mu, vrhunski je auto novinar, zar ne? 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne ulazim u to ko je kakav covek bio jer ne znam drugu stranu price,pamtim samo ono sto sam video na tv-u,Izgubio sam oca nedavno od iste te opake i podmukle boljke kao i Alvirovic i to mi bas ono tesko pada,nemam nista protiv coveka,jb mi se ko je i sta je bio u proslosti,uostalom ima i mnogo gorih ljudi oko nas.....svako ima dobre i lose strane,ne zelim da se s nikim prepucavam jer svako ima svoje misljenje..Zdrvstvuj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ne pratiš, problem je što su čoveku koji je to okačio pretili. 

Jaka je faca, zaustave čoveka koji je vozio 55km/h, 5km/h prekoračenje, kao da je napravio masakr. 

I još nešto, jebo ih NAVAK, izbacili su razrednog sa staze zbog malo driftovanja, ajte molim vas :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba uvek imati ljudskog poštovanja, a posebno u ovakvim trenucima.

Laka crna zemlja gospodinu Mirku Alviroviću.

 

=============

 

2 hours ago, marko.jovanovic said:

I još nešto, jebo ih NAVAK, izbacili su razrednog sa staze zbog malo driftovanja, ajte molim vas :P

''Navak'' je privatna imovina. Vlasnik može da izbaci nekoga sa svoje imovine.

Svima su tada rečena pravila. Npr. jedan čovek sa foruma nije mogao da vozi svoj auto na Navak-u jer je zaboravio svoju vozačku. Uzalud su bile sve garancije da čovek stvarno ima vozačku, nije moglo. Rečeno je da im nikako na otvaranju ne treba negativni publicitet, taman posla nešto da se dogodi i... Tako je uvek rečeno i oko driftovanja i 1.000 drugih pravila. Ko ih je poštovao nije imao nikakav problem.

Poslednjih godina su malo okrenuli priču, tj. počeli da koriste svoj nesumnjivi uticaj u korist običnog vozača. Ukazivali su na nelogičnosti u propisima, kao i na određene nedoslednosti u primenjivanju pravila.

 

Naravno da ćeš o Alviroviću čuti dosta ovakvih i onakvih stvari. Čuo sam i ja. Poslednji put pre 7 dana na Sajmu. Pa, šta? Ne postoji uspešan čovek bilo gde u svetu da o njemu ne čuješ loše stvari.

Skoro sam gledao jedan dobar film u kome jedan od glavnih likova kaže...''ili možeš biti neuspešan i nemati neprijatelje, ili možeš biti uspešan i imati neprijatelje.''

Treba samo razumeti da nisu stvari crno-bele, ne treba baš u sve sveee poverovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina, sve najbolje o pokojniku.

Sto se tice Alvirka, Navaka i sina mu...zaista losi automobilski novinari. Sin pokusava da bude prepoznatljiv, ali je iritantan. Mada, sustina je da gadjaju 80% automobilski needukovane nacije. Kako su dosli do Navaka i Alvirovucevig parka od ko zna koliko vozila, verovatno uvlaceci se onom Okanovicu i ekipi. Najavljuje suprotstavljanje u emisiji, neka pitanja, a posle samo mlaka voda, dogovorena prica. Sad nas Arsov je.e sa 10.000 za pojas. Ludak. Neverovatno je koliko mi para imamo. Nek se bave malo putevima i rupama. 50% paznje nam je usmereno u asfalt.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas dobar novinar.Oplakase ga mediji.Ja na RTS nisam cuo nista o tome da je umro...Mozda sam propustio ali tesko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene briga, što bi se reklo seva mi paja, neću o pokojniku da pričam sve najlepše. Neverovatno kako se kod nas sve brzo zaboravi. Probaću da nađem snimak kako vozi nevezan, sa debelim prekoračenjem. Pretraga na blic mi ne daje ništa. Jbg, sila boga ne moli, malo organi priprete i rešena stvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi imamo svetle i tamne tacke u zivotu , i nije na nama da sudimo da li je neko koga vise nema bio dobar ili nije. Ako mu vec za zivota niste mogli reci u lice sta mislite o njema , sada bi bio red da cutite.  A najmanje sto bi zeleo , danas sutra kada  ne budem medju zivima je da me neko smatra losim jer sam vozio brzo i to nevezan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od iste bolesti sam i ja izgubio oca pre skoro 10 godina...

U Srbiji se uspeh tesko oprasta, jos ako se za uspeh koriste rupe I rupice u zakonu, nikako. Mirko je jedan od prvih koristeci tehniku RTS-a, napravio I zastitio svoj brend, kada je video da to moze doneti lepe parice. Za njm su krenuli drugi. Realno, svako od nas da je bio u situaciji da se okoristi, legalno, o drzavnu svojinu okoristio bi se. Samnom na Akademiji je bio lik koji je prosao I sito I reseto, jedan od poslednjih vojnika koji se povukao sa Kosova I Metohije, cak je vukao i zdravstvene posledice od onog bezopasnog uranijuma. Covek je imao podoficirski cin, vanredno su mu dozvolili da upise Akademiju, naravno, izvlacio se koliko god je mogao sa svega sa cega je mogao. Kad su ga ljudi pljuvali, iza ledja naravno, zbog toga, samo sam ih upitao da li bi oni bas sve radili da ne moraju? Naravno da ne bi!

Mirku su zamerali I zameraju svasta. Poenta je da je napravio ni iz cega jedan od najprodavanijih casopisa I jednu od najgledanijih auto emisija. Naravno tu su I neizostavne patrole. Gledao sam njihove testove automobila dok sam tragao za novim, sasvim korektni, 80% sam se I sam slozio sa njima. Naravno da nece da ocrni ni jedan brend, ali nece ni cike sa carwowa, carbuyera, auto expressa... Naravno da ce onaj brend koji bude "korektniji" prema njemu, da prikaze u boljem svetlu (ono cuveno izbegavanje da se WV dodirne plastika centralnog stuba!), ali sama cinjenica da je opstao dugo vremena I da ima veoma gledan yt kanal dosta govori. Recite mi ko bolje radi testove automobila na nasem prostoru? Mozda brka iz vrelih guma, koji pola testa cita narucen I naprisan tekst sa sajta uvoznika? Ili onaj car nad carevima sa Testautomobila? Pojavi se poneki lik, koji bude bolji, ali propadne posle dva, tri predstavljanja. Zamera mu se I to sto svraca u placene mehane na onim patrolama. Jok, reklamirace nekog za dz... Kapitalizam bato! Covek se setio prvi I napravio biznis od toga.

Navak takodje, sto se neko nije setio pre njega? Nikoga on ne tera, a ni zakoni, da dodje tamo I vozi. A kad dolazis kod nekoga u kucu ponasaces se po njegovim pravilima ili ces izaci iz kuce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče poznavanja automobila i pravih i realnih tekstova gde su realno,precizni i tačno iznete informacije ,mislim da je Aleksandar Todorović neprikosnoven! Alvirović je napravio biznis ,komercijalizovao ,dovukao razne sponzore ,zahvaljujući Rts ,ali prvenstveno vlastima.Patrole su bile bum,kad je krenuo i tu je puno simpatija i gledanosti osvojio.Ukazivao je na propuste ,koliko je mogao i smeo,da bih mogao da pliva...Laka mu crna zemlja

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene vezu lepe uspomene za emisiju i casopis SAT. Rodjen sam 1977. godine i punooo je vremena proteklo od tada pa do trenutka kad sam uveo internet i mogao da pronadjem ono sto me je interessovalo.A pre toga sam sa nestrpljenjem cekao svaku novu emisiju i casopis da izadje pa da ga kupim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se samo osvrnem na NAVAK, da su mogli i drugi ali se nisu setili...

Setili su se i drugi, oko 2000. godine da u okolini Novog Sada naprave jednu trkačku stazu.

Hteli su Italijani da u to ulože ozbiljne pare, veza je bio naš čovek koji je godinama radio kao inženjer u Formuli 1, Ferrariju, Toyoti itd.

Ali nije bilo ”političke” volje za tako nešto...

 

A Alvirović je kao što je rešio skidanje snimka sa YT-a i pretnjama pomoću nekih bivših kolega, isto tako sredio sebi dobijanje potrebnih dozvola da otvori NAVAK.

Ideja je bila da svi profesionalni vozači kamiona, autobusa i sl. u Srbiji moraju proči kroz obaveznu, dodatnu obuku u njihovom centru...

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, iggyboy said:

I mene vezu lepe uspomene za emisiju i casopis SAT. Rodjen sam 1977. godine i punooo je vremena proteklo od tada pa do trenutka kad sam uveo internet i mogao da pronadjem ono sto me je interessovalo.A pre toga sam sa nestrpljenjem cekao svaku novu emisiju i casopis da izadje pa da ga kupim.

Izgleda da sam uveo internet pre tebe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aman....sta ste napali pokojnika...cak ga se ni rts nije setio do ponedeljka u podne.Sta svi ostali imaju u komentaru...Pustite velikana da trune ko i svi ostali.Ako je za nesto i bio kriv,vise nije.Ovo preti da postane nekrofilija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovonedeljna emisija SAT posvećena je Mirku Alviroviću. 

Gledaoci će se podsetiti kako je predstavljao automobile, propitivao putare, ukazivao na greške, borio se za prava običnog čoveka... Videćete najinteresantnije odlomke iz istorije emisije SAT duge 28 godina. Provešćemo vas još jednom kroz stare patrole, turističke reportaže i mnoge zanimljive testove koje je nesebično delio sa gledalištem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je bila neka druga emisija bolja po kvalitetu gledali bi nju..Ovako nam je ostala jednina na RTS ..Emisija sat ..Ma koliko imala nedostatke ipak se gladala..U jednom periodu 90 ih mi je bilo bzv da je gledam..

Ni jedna pumpa u Srbiji nije imala goriva a emisija sat je išla redovno kao da je u drzavi sve ok..Posle kad se sve stabilizovalo je bilo ok..Al pričati u onom ludilu o novim modelima automobila a narod nema za lebac bilo mi je 

bolesno skroz..U fazonu kao da je sve ok..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...