Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Automatska kupovina automobila / Prodaja automobila preko Interneta

Recommended Posts

Idete ulicom, vidite neki auto koji vam se dopadne. Uslikate ga telefonom i tu sliku prosledite ka aplikaciji na fonu koju imate. Tako dobijete detaljnije podatke o automobilu koji vam se svideo.

Ali, toliko vam se svideo auto i podaci koje ste videli, da npr. želite da zakažete probnu, test vožnju takvog automobila. Pipnete displej par puta, ostavite osnovne podatke o sebi i napravite selfi.

Odete do ''automata'' koji drži nove automobile. Stanete ispred njegovog uređaja za prepoznavanje lica, i na osnovu onog selfija koj ste napravili, automat vam dozvoli da uzmete na test vožnju auto koji ste već izabrali preko aplikacije. Ali, test vožnja traje 3 dana. Auto je vaš na cela 3 dana. Možete da idete sa njim gde hoćete.

Ako vam se auto definitivno dopadne, možete ga kupiti opet preko aplikacije, ili možete zakazati drugu test vožnju. Ako ste imate status ''super člana'' na ''Alibaba'' sajtu, ne treba da ostavljate bilo kakav depozit kad uzimate auto na probu.

 

I najbolje od svega, ovo već radi, već postoji, odnosno:

 

Alibaba i Ford otvaraju prvu kinesku automatsku prodavnicu automobila

 

alibaba ford.jpg

 

Kineski gigant Alibaba Group i Ford su se udružili kako bi otvorili automatsku prodavnicu automobila u kineskom gradu Guangzhou. Radi se o građevini sa pet spratova u kojoj su smeštena 42 različita modela automobila, a među njima su SUV Ford Explorer i Mustang. Automatska prodavnica omogućava potencijalnim kupcima da vide, testiraju i kupe vozila putem Alibabine onlajn platforme za kupovinu pod nazivom ''Tmall''.

Automatska prodavnica će biti otvorena 23. aprila, a potencijalni kupci će imati pravo na trodnevno testiranje pre nego što odluče da li žele da kupe automobil ili ne.

''Prijava se vrši u potpunosti putem interneta, odnosno putem ''Tmalla'' ili ''Taobao'' mobline aplikacije. Kada se odabere neko vozilo, osoba mora da napravi selfije kako bi se osiguralo da ona bude jedina koja može da koristi automobil. Zatim je potrebno elektronskim putem položiti depozit, raspored i vreme preuzimanja automobila, a sve se obavlja pomoću aplikacije'', izjavio je generalni menadžer Tmall Auta Gu Wanguo. Kupci mogu uzeti i drugi automobil ako prethodnim nisu zadovoljni. Prošle godine Ford i Alibaba su dogovorili trogodišnje partnerstvo koje omogućava američkoj kompaniji nove mogućnosti prodaje, kao što su preprodaja, test vožnje, opcije lizinga i slično. Ovo nije prvi put da Alibaba prodaje automobile putem mobilne aplikacije. Pre dve godine je Maserati prodao 100 automobila za 18 sekundi tokom ''flash'' prodaje na ''Tmallu''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen planira prodaju automobila putem Interneta

 

vw prodaja.jpg

 

Volkswagen je objavio, da će po uzoru na Teslu, uskoro početi sa prodajom automobila putem Interneta. U skladu sa novom prodajnom strategijom, nemački proizvođač će kupcima pokušati da približi ovaj način kupovanja automobila, a osim raznih pogodnosti, biće im na raspolaganju i podrška tokom 24 sata dnevno. Obzirom da će ciljati na mlađe kupce, prvo će se u ovom način prodaje naći vozila iz segmenta ID. Kompanija umiruje svoje prodajne predstavnike i starije kupce informacijom da to ne znači da će standardni prodajni kanali nestati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veštačkom inteligencijom do Porschea iz snova

 

porsche arv 1.jpg

 

Porsche je predstavio svoju ''Augmented Reality Visualizer'' mobilnu aplikaciju koja dozvoljava korisnicima da dizajniraju i personalizuju željeni automobil bilo gde u svetu.

Za one koji nisu upoznati sa veštačkom inteligencijom, u ovom slučaju, ona donosi virtuelni Porsche automobil u stvaran svet. Korisnici su u mogućnosti da dizajniraju svoj Porsche iz snova i da ga postave u željenu sredinu koja može biti njihova garaža, parking, gradska ulica, pa čak i saobraćaj. Za sve nas koji nemamo ni najmanju nameru da kupimo 911, i dnevna soba je validna opcija. Sa Porscheovom novom aplikacijom sa veštačkom inteligencijom, gotovo da nema granica.

 

porsche arv 11.jpg

 

Aplikacija trenutno podržava modele 911 Carerra S i 911 Carerra 4S, Cayenne Coupe, Cayenne Coupe Turbo, kao i Mission E električni koncept. Mission E će za par meseci biti zamenjen modelom Taycan, inače svojom serijskom verzijom. Ljubitelji i potencijalni kupci mogu konfigurisati svoj automobil online, nakon čega je potrebno da iskoriste svoj ''Porsche kod'' kako bi se automobil uploadovao u aplikaciju. Druge izmene, među kojima je i boja spoljašnjosti, mogu se napraviti usput u aplikaciji. Postoji i ''highlight'' funkcija koja pokazuje karakteristike pomoću veštačke inteligencije, kao i X-ray mod koji pokazuje ''kosti'' vozila. Iz Porschea očekuju da će aplikacija podržavati celu liniju modela do kraja ove godine.

Aplikacija je dostupna na Apple App i Google App storovima. Vredno je napomenuti da aplikacija ne radi na Android uređajima sa OS verzijama ispod 7.0.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako u Kini kupcu isporučuju ključeve novog automobila

 

isporuka.jpg

 

Socijalno distanciranje je jedna od najvažnijih metoda u borbi protiv širenja koronavirusa, a u Kini su to shvatili itekako ozbiljno. Iako takav način života u najmanju ruku otežava neke stvari koje smo pre uzimali zdravo za gotovo, one su ipak moguće. Doduše, potrebno je malo mašte i znanja, a kada je u pitanju prodaja automobila, tu se najbolje snašao kineski div Geely.

 

Geely je svoj model Icon predstavio putem društvenih mreža, a zatim je tako i pokrenuo prodaju i to u vreme najvećeg širenja koronavirusa kineskim provincijama. Uvođenje onlajn prodaje i isporuke pred kućni prag je urodilo plodom - 30.000 primeraka je naručeno još u pretprodaji. Naravno, tu dobar marketing nije stao, pa su Icon predstavili i kao automobil opremljen posebnim ventilacijskim sistenom. Sistem za pročišćavanje vazduha (IAPS), koji ima sertifikat N95 blokira najmanje 95% vrlo malih (0.3 mikrona) čestica, a time i u određenom delu koronavirus.

A budući je proizvodnja u kineskim fabruikama automobila većim delom automatizovana, ona uprkos karantinu nije bitno stradala. Automatizacija i veštačka inteligencija su omogućile da se proizvodnja nastavi uz minimalan ljudski angažman. I konačno, isporuka automobila. Geely Icon se isporučuje pred kućni prag, potpuno dezinfikovan, a ključ će vlasniku biti dostavljen dronom. U nastavku pogledajte kako to izgleda. Do sada je 110.000 korisnika izrazilo interes za ovakvom isporukom automobila, a njih 10.000 ih je već platilo i odobrilo isporuku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiways krajem meseca počinje sa primanjem narudžbina za električni U5

 

Aiways-U5 03.jpg

 

Kineska kompanija Aiways je saopštila da će krajem aprila na evropskom tržištu početi sa online primanjem rezervacija za svoj električni SUV model U5. Kupci će biti u obavezi da uplate i manji depozit ali detalji o tome će biti saopšteni u narednim nedeljama.

 

Aiways-U5 02.jpg

 

Proizvodnja U5 modela za evropsko tržište će početi u julu, pri čemu su prva tržišta na Starom kontinentu Danska, Francuska, Nemačka, Holandija, Norveška i Švajcarska (kasnije će uslediti i druga tržišta).

 

Aiways-U5 01.jpg

 

Aiways U5 inače pokreće elektromotor sa 197KS, dok autonomija sa jednim punjenjem baterija iznosi 400 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen će električne ID modele prodavati putem interneta

 

195992-vw id.jpg

 

Volkswagen menja način prodaje svojih električnih automobila iz ID porodice, tj. prodavaće ih putem interneta. Oni koji žele da kupe Volkswagenov električni automobil mogu da ga naruče direktno od Volkswagena i da odaberu distributera. Umesto na prodaju, distributeri će sada biti fokusirani na organizovanje test vožnji i olakšavanje transakcija, i pobrinuće se da ključevi automobila stignu u ruke vlasnika bez ikakvih problema. Cena vozila, plus provizija distributera su fiksni, a to će zastupnicima doneti određeno finansijsko olakšanje. Novi sistem usvajaju svi Vokswagenovi maloprodajni partneri širom sveta, a u Evropu stiže narednog meseca kad počne prodaja modela ID.3.

Ovo je još jedan način da električni automobili promene automobilsku industriju, kao i da se poveća prodaja električnih vozila. Uklanjanje zastupnika iz jednačine bi trebalo da pojednostavi postupak kupovine, posebno jer kupci električnih vozila obično već znaju šta žele.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW i tehnološki džin postaju partneri: Kupovina automobila ubuduće i preko interneta

 

bmwlogo na struju.jpg

 

BMW je sklopio strateško partnerstvo sa kineskim tehnološkim džinom Alibabom.

Partnerstvo predviđa saradnju na brendiranju, marketingu, uslugama i informacionoj tehnologiji. Cilj partnerstva je sprovođenje strategije digitalizacije u celom poslovnom procesu BMW-a koja bi trebalo da obuhvati i distributere, pokazuje memorandum o razumevanju. BMW će tako postati prvi proizvođač automobila koji će koristiti Alibabin poslovni operativni sistem (ABOS), a dve kompanije će zajednički pokrenuti i prvo internet preduzeće za prodaju i usluge. Kupci će ubuduće putem interneta moći da kupuju BMW i MINI vozila i rezervišu usluge probne vožnje, popravka i održavanja, a uz potporu sistema ABOS nemački proizvođač i njegovi ovlašćeni distributeri će ubrzati i digitalnu transformaciju mreže u KIni.

 

preuzeto sa - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche ima digitalni prodajni kanal u sve više zemalja

 

porsche kanal 02.jpg

 

Pandemija koronavirusa je definitivno preokrenula načine poslovanja, a puno toga se već ''preselilo na internet'' i danas je to ''novo normalno''. Tako je i Porsche osim u Nemačkoj sada pokrenuo svoj digitalni prodajni kanal u još osam evropskih zemalja. To znači da kupci u Španiji, Portugalu, Švajcarskoj, Italiji, Francuskoj, Poljskoj, Sloveniji i Estoniji sada mogu da kupe novi ili polovni Porsche putem interneta, iz udobnosti svog kauča ili kreveta. Trgovci u tim zemljama na svojoj specijalnoj internetskoj platformi tako nude nove i polovne modele uključujući sve standardne varijante kao i retke verzije. Velika Britanija bi trebalo da bude sledeća zemlja sa ovom ponudom.

 

porsche kanal 01.jpg

 

Takvo poslovanje se pokazalo više nego dobrim, pa će u Porscheu i dalje razvijati upravo taj način prodaje i u budućnosti, a planiraju i proširenje platforme i stvaranje internet tržišta isključivo za sve svoje proizvode i usluge. ''Podaci o prodaji i pozitivne povratne informacije od kupaca i distributera su dokaz da smo svojom strategijom prodaje online utrli pravi put za digitalnu prodaju automobila u budućnosti. Nastavićemo istim putem i dogodine pokretanjem internetske prodaje i u drugim zemljama'', rekla je Barbara Frenkel, potpredsednica odeljenja prodaje za Evropu.

 

U zavisnosti od tržišta, prodaja automobila će se vršiti putem interneta što je više moguće, s tim da će se kupcima automobil isporučiti kod kuće. Prema podacima Porschea, čak 40% internetskih kupaca u Italiji su novi kupci, a na polovne automobile otpada 90% prodaje. Što se tiče modela koji Italijani preferiraju, to bi bio najznačajniji model marke 911. Nemačka marka je takođe omogućila kupcima u Kini pristup kupovine modela na mreži putem WeChat-a, najpopularnije aplikacije za pametne telefone u Narodnoj Republici.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda otvara online prodaju automobila u Japanu

 

Honda N-One.jpg

 

Rukovodstvo Honde uvažilo je zahteve zainteresovanih kupaca da pokušaju da se izbegnu fizički susreti u procesu kupovine vozila. Iz Honde su najavili da od oktobra počinje s radom poseban sajt za online prodaju u Japanu, a kupci će posredstvom sajta moći da izvrše izbor, kupovinu i kreditne linije otplate željenog vozila. Kupci će na kraju morati da posete ovlašćenog distributera samo da bi preuzeli svoje novo vozilo. Honda ovim novitetom takođe želi da ublaži posledice pandemije koronavirusa na njeno poslovanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aukcijska internet platforma u 2021. prodala automobile u vrednosti 730 miliona evra

 

216914-toyota supra 03.jpg

 

Tržište polovnih automobila je prošle godine ''eksplodiralo''. Za tržište klasičnih automobila se može reći da je još više raslo, zato ne čudi da tradicionalne aukcijske kuće i internetske aukcijske platforme ostvaruju ozbiljnu zaradu. Bring-A-Trailer je, po prvi put ikad, ''pomeo'' konkurenciju.

 

subaru 22 02.jpg

 

I kad kažemo ''pomeo'' to zaista i mislimo. U 2020. godini Bring-A-Trailer je prodao 352 miliona evra automobilskog metala. Prošle godine je brojka udvostručena as ukupnih 730 miliona evra. To je rekord svih vremena i svaku drugu aukcijsku kuću ili web platformu ostavlja u senci.

 

221548-porsche gt 03.jpg

 

Mecum Auctions je zauzeo drugo mesto sa 509 miliona evra, a ima drugačiji pristup od Bring-A-Trailera. Slično kao i ostali, Mecum naplaćuje procenat prodajne cene kupcu. Ta cena raste ako niste tamo lično da biste ponudili za vozilo. To je problem iz očiglednih razloga tokom pandemije.

 

215749-duesenberg 02.jpg

 

Bring-A-Trailer je drugačiji. Ne samo da ograničava svoju kupovnu naknadu na 5.000 dolara, već takođe omogućava svakome da licitira za automobil iz celog sveta. Svako sa kreditnom karticom može da se prijavi i nadmeće za automobil svojih snova. Taj limit od 5.000 dolara takođe znači da se automobili mogu tačnije proceniti budući da 10-procentna premija aukcijske kuće nije faktor.

 

217315-porsche targa 01.jpg

 

U isto vreme svojim pristupom rešava još jedan problem - prepreku ulasku na aukciju. Vrlo malo ljudi zna kako tačno licitirati za automobil koji se prodaje putem RM Sotheby's aukcijske platforme. Bring-A-Trailer pruža privlačnu atmosferu svakom ljubitelju automobila. Bez obzira da li ste tamo da kupite Porsche Carreru GT, ili neki stari istrošeni Subaru WRX. Cene polovnih automobila i vrednosti klasičnih automobila bi mogle da padnu tokom sledećih nekoliko godina. Ipak, imamo osećaj da sajtovi za online aukcije poput BaT-a neće uskoro izgubiti svoje mesto.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche predstavlja novu i naprednu digitalnu platformu

 

porsche app.jpg

 

Porsche je obnovio svoje digitalne usluge za pametne telefone i kombinovao funkcije za više aplikacija: aplikacija My Porsche će biti glavni interfejs za kupce sa automobilom i brendom. Preuzeće funkcije aplikacija My Porsche Essentials, Connect i Car Connect. U narednim mesecima će se integrisati i dodatne aplikacije kao što su Porsche Charging i Porsche - Good to know. Kombinacija čitavog spektra usluga i informacija u jednoj aplikaciji će kupcima pojednostaviti upotrebu i stvoriti praktičnu tačku pristupa digitalnom svetu Porschea kroz moderni interfejs za korisnike.

 

Aplikacija My Porsche će postati svestran alat za svakog vozača Porsche automobila. Aplikacija je kompatibilna sa Porsche vozilima od modela proizvedenih 2016. godine nadalje. Ako postoji veza između pametnog telefona i Porsche modela, aplikacija prikazuje važne parametre vozila i može se koristiti kao daljinski upravljač za odabrane funkcije. Takođe pomaže vozaču u procesima punjenja, kontaktiranju njihovog distributera, zakazivanju servisa i pitanjima o vozilu.

 

Aplikacija My Porsche povezuje pametni telefon sa vozilom

Kao glavni interfejs između svakog vozača Porschea i njegovog vozila, aplikacija My Porsche nudi širok raspon funkcija za Porsche modele sa konvencionalnim pogonskim sistemima, kao i za hibride i potpuno električne sportske automobile - od prikazivanja trenutnih nivoa tečnosti do pokretanja procesa punjenja. Kada je aplikacija My Porsche povezana sa vozilom, obaveštava kupca o statusu automobila. Poznaje nivo goriva ili punjenja, trenutnu kilometražu, lokaciju i može prikazati statistiku prošlih putovanja ili postavke sistema za praćenje vozila (VTS). Ako se vozilo neočekivano kreće ili vozi brže od ograničenja brzine, aplikacija upozorava korisnika putem push notifikacije. Takođe može da zaključa i otključa Porsche, kao i da kontroliše sistem klimatizacije i pomoćnog grejanja u vozilima na baterije. Putem aplikacije, kupci imaju pristup digitalnim uputstvima za upotrebu i pratećim video zapisima. Aplikacija My Porsche takođe nudi sveobuhvatno povezivanje. Povezuje račun provajdera striminga i kalendara sa odgovarajućim aplikacijama u vozilu. Takođe pojednostavljuje navigaciju sinhronizacijom odredišta i zanimljivih tačaka između pametnog telefona i PCM sistema (Porsche Communication Management).

 

Povezana sa aktuelnim i starijim Porsche modelima

Aplikacija My Porsche je dostupna u 47 zemalja i na 25 jezika za pametne telefone sa operativnim sistemima Apple iOS (iOS 14 i noviji) i Android (Android 8 i noviji). Kupci se mogu prijaviti sa svojim Porsche ID-om ili se registrovati direktno u aplikaciji. Funkcije za pristup vozilu su dostupne za sve trenutne modele, ali i za mnoge starije:

  • Porsche 718 Boxster, 718 Cayman (počevši od modela iz 2016. godine)
  • Porsche 911 (počevši od modela iz 2016. godine)
  • Porsche Panamera (počevši od modela iz 2016. godine)
  • Porsche Macan (počevši od modela iz 2016. godine)
  • Porsche Cayenne (počevši od modela iz 2016. godine)
  • Porsche Taycan

Obim funkcija može da varira zavisno od modela, godini modela i državi. Aplikacija se može besplatno preuzeti sa Apple App Store-a i Google Play Store-a, a stalno će se dograđivati i optimizovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ženi u Nemačkoj automobil isporučen u velikoj kutiji za cipele

 

auto kutija.jpg

 

Najveći nemački portal za kupovinu polovnih automobila Mobile.de, omogućio je kupovinu klikom miša, preko interneta.

 

Želeći da naglasi i reklamira tu opciju, prvoj ženi koja je kupla auto online isporučio je automobil u Hamburgu u ogromnoj kutiji za cipele. Početkom decembra narandžasta kutija za cipele dimenzija 4.90×2.35 metara kretala se ulicama Hamburga, a u njoj je bio VW T-Cross. Kad se kutija otvorila pred Jennifer Meyer čekao ju je polovni automobil. U Mobile.de žele da naglase da je kupovina automobila sad jednostavna poput kupovine patika i cipela. Da bi se kupci mogli uveriti u kvalitet svog novog polovnog vozila bez ličnog pregleda na licu mesta, za vozila koja su u online prodaji na Mobile.de navodno važe visoki standardi kvaliteta. Jedan od naših minimalnih zahteva je da su automobili mlađi od tri godine, da su imali najviše dva prethodna vlasnika i da su prešli manje od 60.000 kilometara - objašnjava Matthias Schmidt. To je potkrepljeno jednogodišnjom garancijom i politikom vraćanja vozila od 21 dana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istraživanje pokazalo: ''Alfa Romeo ima najbolji sajt, a Volkswagen najgori''

 

133301-alfa logo.jpg

 

Ljudi koji su napravili sajt za Ram i Alfa Romeo mogu da budu ponosni, budući da su ti brendovi vodeći u kategoriji masovnog tržišta i premium kategorijama u studiji o ocenjivanju sajtova proizvođača koju sprovodi J.D. Power dva puta godišnje. Ipak, brendovi Stellantisa nisu jedini koji su dobro obavili posao. Uopšte, prosek industrije se poboljšava i u segmentu premium i masovnog tržišta, pokazalo je istraživanje. U prvoj je prosečno zadovoljstvo ovog leta 724 od 1.000, dva boda više u odnosu na zimu i 13 bodova u odnosu na prošlo leto.

 

Slično tome, zadovoljstvo sajtovima robnih marki masovnog tržišta je na 713 bodova od 1.000, što je za pet bodova više u odnosu na zimu i osam bodova više u odnosu na prošlo leto. U premium segmentu, Alfa Romeo vodi sa 755 bodova, šest bodova ispred BMW-a, 10 bodova ispred Infinitija, 14 bodova ispred Jaguara i 18 bodova ispred Porschea. Nasuprot tome, Volvo i Audi zaostaju sa 689 bodova, iza Genesisa (699 bodova), Tesle (720) i Cadillaca (721), od kojih su svi lošiji od proseka segmenta. U međuvremenu, u segmentu masovnog tržišta, Ram vodi sa impresivnih 735 bodova, što ga stavlja šest bodova ispred GMC-a, sedam bodova ispred njegovog stabilnog kolege Jeep-a, osam bodova iznad Subarua i 22 boda ispred proseka industrije.

 

Poput Audija, Volkswagenov sajt je bio najlošij u svom segmentu i najslabije ocenjen u celoj industriji sa 683 boda. Zaostajao je za Fordom (684), Buickom (689), Hyundaijem (693) i Nissanom (705). Iako sajt marke ne odražava nužno i kvalitet vozila, on je prva tačka kontakta za mnoge kupce, što je čini važnim područjem fokusa. Prema J.D. Power-u, atraktivan sajt kojim se lako kreće i koji je brz može da poboljša iskustva kupaca i dovede ih u izložbene salone.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...