Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
westorbit

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 120KS - ima li sita u pumpi visokog pritiska?

Recommended Posts

Imam problem na mojoj Cromi multijet 1.9 120 ks. Kada dodajem naglo gas u voznji auto upali zutu lampicu i ugasi se. Nakon toga ga mogu normalno upaliti sa prijavljenom greskom (P0091, P0092, P0094) i lagano voziti, ukoliko bih opet naglo dodavao gas opet bi se ugasio i tako u nedogled. 

Pre mesec dana imao istih problema, zamenjen regulator pritiska iako nije bilo do njega (ustanovljeno tako sto se problem i dalje javljao iako je regulator bio zamenjen), zamenjena pumpa u rezervoaru, ociscen rezervoar, zamenjen filter goriva i nista nije dalo rezultata dok se nije komprimovanim vazduhom produvala pumpa visokog pritiska. Majstor je duvao sa obe strane (sa strane gde ulazi gorivo i gde izlazi). Sa strane gde ulazi gorivo vazduh je prolazio lagano, kada se duvalo sa izlaza vazduh je prolazio veoma otezano. Vazduh je izgurao tek malo prljavstine, ali problemi su bili nestali. Tako smo dosli do zakljucka da je pumpa bila zacepljena i ostajala bez goriva iako je pritisak svuda bio ok. Kada sam imao problem prosli put, majstor nije bio siguran da li ima sito za ciscenje i nije skidao pumpu, pa je pribegao samo produvavanju.

 

Ovom prilikom tragam za informacijom da li postoji negde sito za skupljanje prljavstine u pumpi visokog pritiska na multijetu 1.9 120 ks i kako bi se to ocistilo?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam isti problem. Tj sličan. U sred voznje auto trzne izgubi snagu nekad se ugasi nekad ne ali nema vucu i moram da ga ugasim upalim i onda ide normalno. Mislio sam da je protokomer ali na dijagnostiku je pokazalo pumpa visokog pritiska. Jel to posao za Bošistu ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreni od dobrog dijagnosticara. Moze biti i regulator pritiska goriva. Odes li kod bosiste odmah ce reci da je kompletna pumpa za remont. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, MiloshBg said:

Kreni od dobrog dijagnosticara. Moze biti i regulator pritiska goriva. Odes li kod bosiste odmah ce reci da je kompletna pumpa za remont. 

Ok. Hvala. Mehaničari su mi kazali ovo je posao za Bošistu. A jeste neki problem jer se ne dešava svako malo nego danas oa posle dva dana. I posle određene vožnje sam ugasi lampicu na kontrolnu tablu posto ga ugasim pa upalim. 

Edited by marko1982

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekom logikom, da je mehanicki problem, bio bi non stop prisutan i ne bi nestajao nakon reset, gasenja i ponovnog paljenja auta. Senzori i regulatori mogu brljaviti i praviti takve probleme. Sumnjam na regulator. Ako se ispostavi da je on, kupuj samo nov i samo Bosch, nikakve zamene i nikakvi polovni regulatori. Oko 100e je bio nekada nov u radnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/4/2023 at 3:17 PM, marko1982 said:

Imam isti problem. Tj sličan. U sred voznje auto trzne izgubi snagu nekad se ugasi nekad ne ali nema vucu i moram da ga ugasim upalim i onda ide normalno. Mislio sam da je protokomer ali na dijagnostiku je pokazalo pumpa visokog pritiska. Jel to posao za Bošistu ?

 

Da li si resio problem? Ja sam uzeo auto jednom decku da namestim auto, veceras sam ga malo vozio sa dijagnostikom pratio parametre izgubi pritisak goriva u sekundi i ugasi se, kao da zastopa regulator i sto je cudno nema duzeg verglanja, okrenem kljuc, verglam odma upali. Jedino sto je ovo Croma 1.9 150KS. Resicu za vikend kvar imam neke delove pa cu testirati. Inace prijavljuje P0091 P0092 i P2296

Edited by Djuka PA

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, Djuka PA said:

Da li si resio problem? Ja sam uzeo auto jednom decku da namestim auto, veceras sam ga malo vozio sa dijagnostikom pratio parametre izgubi pritisak goriva u sekundi i ugasi se, kao da zastopa regulator i sto je cudno nema duzeg verglanja, okrenem kljuc, verglam odma upali. Jedino sto je ovo Croma 1.9 150KS. Resicu za vikend kvar imam neke delove pa cu testirati. Inace prijavljuje P0091 P0092 i P2296

Ja sam promijenio filter od nafte i dodao aditiv u naftu. Inodbtada mi se više ne dešava.  Aki je pokazivalo da je regulator na pumpu visokog pritiska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...