Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ne postoji šansa da Saab opet krene u rad? Čitao sam nešto kao da hoće, ali mislim da su to pisali obožavaoci koji imaju ogromnu želju da fabrika opet proradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozao sam 9-2,extra je auto,ali je sa GM SAAB izgubio od originalnog šarma,kao i Citroën pod Pežoom,pa se slabije prodavao...

Ameri nekako uproseče dizajn i ostalo, alavi za profitom i posle cvrc

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saab je bas izgubio svoj sarm. Napravili od njega Vectru i Insigniu. Motore ne bih komentarisao, jedino dobro sto su dobili Fiatov motor. 
GM kao da mazne dobre stvari, a uvali govna drugima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namerno sam uzeo Taxi u CG, jer je bio Saab 9.3, moror 2,2l.
Taxista kuka kako troši 10l bez pardona, niko ne ume da ga popravi u MNE, a moj lični utisak je da su plastike rukohvata vrata , kao sa vašara, sve krcka.
Jednostavno, razočarenje.
Naravno, ovo je jedan primerak ali imam utisak da je kvalitet svuda opao.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se za Saab-a i za GM ali da pitam, sta fali Insigniji?

On 8/22/2018 at 3:57 PM, Bingodalton said:
Saab je bas izgubio svoj sarm. Napravili od njega Vectru i Insigniu. Motore ne bih komentarisao, jedino dobro sto su dobili Fiatov motor. 
GM kao da mazne dobre stvari, a uvali govna drugima. 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2018 at 10:00 AM, vicent said:
a moj lični utisak je da su plastike rukohvata vrata , kao sa vašara, sve krcka.
Jednostavno, razočarenje.
Naravno, ovo je jedan primerak ali imam utisak da je kvalitet svuda opao.


Ovo sam baš pisao pre neku godinu, tako da nije samo do dotičnog primerka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2018 at 10:32 AM, Siciliano said:

Slazem se za Saab-a i za GM ali da pitam, sta fali Insigniji?

Ma ne fali njoj nista. Nego ne vidim razlog sto su nastavili da rade na osnovi GM-a. Smek totalno izgubljen.

Stari 9-5 i 9-3 imaju svoju dusu, naravno to su zastareli automobili za danasnje standarde, 9-5 je imao restyle, ali je ipak star model. 

Kad Saab radi u saradnji sa nekim (a radili su na istoj platformi sa Alfom, Fiatom i Lanciom (164, Croma, Thema), oni svoj automobil dodatno ojacaju i promene mnogo toga. Bude to skupo, ali i dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš se SAAB 9000 prvi nije baš proslavio...
Ima i onaj kadilak što je copy/paste SAAB...BLS ili tako nekako...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je 9-3 :) Imas i mutanta Subaru-Saab, tj Saab 9-2X (Impreza).

 

1280px-Saab9-2x-ai.thumb.jpg.4cd55aebe2b473679f7bde7d5399df70.jpg

 

Nijedan od Saab-ova se nije bas ni proslavio enormno. Specificni automobili.

Motori starije generacije su im bili ipak jaca strana. Sta je tu je, vise ga nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retko udoban i dobro harmonizovan auto.Nije sklon kvarovima i gremlinima

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju verovatno poslednji novi Saab

 

saab 93 1.jpg

 

Jedan italijanski diler automobila je na prodaju ponudio Saab 9-3 Sportwagon koji bi po svemu sudeći mogao da bude poslednji novi Saab na svetu. Diler ''Zanetti Omero & C'' je ovaj primerak nabavio neposredno pre nego što je Saab prestao sa proizvodnjom u Trollhättan fabrici u Švedskoj.

 

saab 93 111.jpg

 

To znači da je automobil proizveden 2011. godine, prešao je samo 90 km, a poslednjih sedam godina je proveo u prodajnom salonu.

 

saab 93 11.jpg

 

Radi se o metalik crnom Saabu 9-3 Sportwagon sa Vector paketom opreme, automatskom klimom, sedištima delimično presvučenim kožom, parking senzorima, tempomatom, kožnim volanom, alu točkovima... Pod haubom je 1.9 TTiD4 turbo-dizel motor sa 131KS (Euro 5), u paru sa 6-stepenim manuelnim menjačem. A Cena? Italijanski prodavac za ovaj Saab traži 31.000 evra, mada cena nije fiksna...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslednji proizvedeni Saab na aukciji

 

196882-saab 9-3.jpg

 

Saab je sa proizvodnjom u Trollhattan fabrici u Švedskoj prestao 2011. godine, ali je njihov novi vlasnik NEVS u decembru 2013. u tom postrojenju ponovo pokrenuo proizvodnju modela 9-3 Aero sedan sa benzinskim motorom. Ipak, ta proizvodnja nije trajala dugo i već tokom 2014. je prestala nakon samo 420 napravljenih primeraka. Poslednji proizvedeni 9-3 Aero Turbo sedan se sada našao na Bilweb aukciji, a očekuje se da će biti prodat za 35.000 do 45.500 dolara. Automobil je iz 2014. godine u srebrnoj boji sa 2.0 turbo benzincem od 220KS i sa samo 64 pređena kilometra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispred švedskog ministarstva spoljnih poslova se pojavio čudni Saab

 

saab 9-3 pickup.jpg

 

Automobil je optimizovan za potrebe vlasnika koji očigledno ima potrebu da prevozi veće predmete. Prerada se bazira na Saabovom modelu 9-3, a konačni rezultat spada negde na pola puta između pick-upa i manjeg kamiona.

 

Ovo je verovatno jedini Saab sa šest točkova, ali i jedini sa tolikim tovarnim prostorom. Sve promene počinju nakon B stuba. A one nisu male. Vertikalni panel odvaja putnički prostor od ravnog tovarnog prostora na kome je instalacija za prevoz prozora. Automobil je snimljen Stokholmu ispred zgrade ministarstva spoljnih poslova. Navodno je parkirao na mesto gde se po pravilu nalazi Audi A8 W12. Nema sumnje, ovaj Saab je neuporedivo jeftiniji, ali i daleko uočljiviji. Nekima i atraktivniji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Saab 900 / 9000

 

1937. godine osnovana je kompanija za proizvodnju aviona - Saab. Ista kompanija se 1944. godine prevashodno okreće ka proizvodnji automobila. Ali, prvih decenija nije išlo baš sjajno, sve negde do kraja 70-tih kada je predstavljen model 900. Te 1978. godine model 900 je predstavljao naslednika modela 99, i bio je uvod u novu eru brenda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je jedini salon na svetu gde još možete kupiti Saab

 

saab tajvan 01.jpg

 

Dok je smrt Saaba većina prihvatila kao tužnu sudbinu nekada inovativnog švedskog proizvođača automobila, jedan trgovac na Tajvanu nije bio spreman da zatvori poglavlje i umesto toga je nastavio da vodi uspešan posao.

 

Kompanija Scandinavia Asia Corporation (SAC) je predstavljala švedsku marku od 1980. godine i preuzela je na sebe da nastavi da služi svojim klijentima dugo nakon što su trgovci širom sveta poskidali Saabove natpise. SAC poseduje i upravlja sa šest servisnih centara širom Tajvana koji su isključivo posvećeni Saab-u. Još je impresivnije što je njihova najnovija lokacija otvorena tek prošle godine. Prodaja se takođe nastavlja, iako, budući da nema novih automobila, SAC je ograničen na trgovinu polovnim modelima. ''Dali smo sve od sebe da Saab preživi na putevima na Tajvanu'', kaže Salo Yang, predsednik SAC-a. ''Nuđenje usluga za Saab je naša odgovornost jer je sve Saabove automobile na Tajvanu prodao SAC. Održavanje brenda živim je naša dužnost''. SAC nastavlja da posluje s preostalim delovima koji su dostupni od GM-a i drugih dobavljača kao što su AC Delco i Orio, koji nastavljaju da nude opcije za nezavisne trgovce.

Nažalost, iako nije iznenađujuće, Saabova tajvanska prisutnost se održava u životu bez ikakve pomoći Saab grupe ili General Motorsa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Saab 99

 

Automobil koji je Saab uveo u višu ligu auto-industrije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napušteni Saabov salon krije 20 zaboravljenih automobila

 

Napušteni Saabov salon

 

Saab je prestao s radom 2011. godine, a dok su mnogi distributeri prešli na prodaju drugih automobila, jedan salon u Francuskoj nije nego je zatvoren i napušten zajedno sa dvadesetak automobila.

Reč je o salonu koji je otvoren još 1972. godine, a ista porodica je vodila Husqvarninu prodavnicu u istom objektu. Dvojica braće su ostali bez posla, a kompanija se navodno našla u problemima kada se jedan od njih razboleo. Nažalost, osobe koje su snimile video nisu jedine ušle u napušteni salon, jer su neki pre njih polomili prozore i krali delove vozila.

 

 

U glavnom delu salona nalaze se dva modela 9-3 i jedan primerak modela 9-5. Osim delova koji nedostaju i polomljenih prozora, čini se da ovi automobili mogu da se restauriraju. U kancelarijama je dosta smeća, a čini se da su ljudi uništavali stvari tražeći nešto vredno. Brošure i drugi materijali su i dalje u salonu, ali bledi su zbog sunca. Na jednom zidu se nalaze čak i uzorci nekada dostupnih boja, kao i materijala za unutrašnjost. Uz Saabove, u salonu se nalaze i neki Citroenovi, Peugeotovi i Renaultovi modeli. Što se tiče Saaba, tu je nekoliko primeraka modela 9000.

Čini se da nekoliko automobila u radionici nije ogoljeno, prekriveni su prašinom i moguće je da bi opet mogli da se nađu na putu. U radionici se nalaze i neki delovi, kao i najmanje jedan blok motora. Kada je Saab propao, kompanija NEVS je kupila fabriku i ono što je ostalo od brenda. Namera je bila da se proizvodi električni model 9-3, ali proizvedeno je nekoliko verzija sa konvencionalnim pogonom korišćenjem preostalih delova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...