Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?

Recommended Posts

Uh, postoji neko nepisano pravilo da elektro verzija automobila mora da bude daleko ruznija od SUS verzije :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Kragujevcu uskoro kreće probna proizvodnja novog Fiatovog električnog automobila

 

fiat panda kg02.jpg

 

Probna proizvodnja automobila na električni pogon u Stellantisovoj fabrici u Kragujevcu počeće u narednim nedeljama, te će se uskoro ''maskirani'' model voziti na kragujevačkim ulicama kao i širom Šumadije.

To saznaje Beta od dobro obaveštenog izvora, koji objašnjava da su sakrivanje izgleda novog modela i probna vožnja sa tzv. maskom praksa fabrike automobila, uoči zvaničnog predstavljanja javnosti koje se očekuje najverovatnije na leto. Kragujevčani se sećaju da se i automobil Fiat 500L uoči promocije najpre vozio ''maskiran'', u okviru probne vožnje, tako da se ništa nije moglo videti sem veličine automobila. Prema navodima izvora, serijska proizvodnja eletričnog automobila u punom kapacitetu, u dve smene, trebalo bi da počne u oktobru.

 

fiat city 01.jpg

 

Prema nezvaničnim saznanjima, električni automobil koji će se proizvoditi u Kragujevcu nema nikakve sličnosti sa modelom Panda, veći je i podseća na gradski SUV.  Iskorak će biti vidljiv i u pogledu električnog motora koji će biti ugrađen u novi model. U Samostalnom sindikatu Stellantisove fabrike u Kragujevcu navode da se zaposlenima, kojih je oko 500, pridružilo više od 100 radnika koji su bili na privremenom radu u kompanijinim fabrikama automobila u Slovačkoj i Poljskoj. Predsednik fabričkog sindikata Saša Đorđević je rekao agenciji Beta da se prva grupa radnika iz Slovačke vratila u Kragujevac krajem decembra, a poslednja krajem februara, i da su se svi odmah po povratku uključivali u rad fabrike. On je kazao da je Stellantis pozvao ove radnike da se vrate u Kragujevac šest meseci pre isteka roka od dve godine koji je bio predviđen za angažovanje u inostranstvu.

 

''Oni su se vratili ranije u našu fabriku, posle godinu i po dana rada u inostranstvu, zbog potreba proizvodnje u Kragujevcu, što je takođe dobar znak da se sve u vezi sa početkom proizvodnje novog automobila odvija planiranim tempom'', rekao je Đorđević. On je objasnio da su ovi radnici za vreme rada u inostranstvu ''zamrzli'' svoj radni status u kragujevačkoj fabrici, odnosno da su imali ugovor o neplaćenom odustvu u trajanju od dve godine. Prema ugovoru, njima je uoči odlaska isplaćen bonus od 11.000 evra, a po povratku 6.000 evra, s tim što je ovaj iznos umanjen budući da su radnici proveli u ''pečalbi'' kraće od dve godine. Đorđević je naveo da su na fabričkoj kapiji primetni i novi mladi radnici, njih oko 50-ak, a da se ''ozbiljniji prijem'' novih radnika čekuju u aprilu ili maju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...