Jump to content
FAS Goran
gile smederevo

Alfa Romeo 159 1.9 MJTD 150ks - rad turbine na leru

Recommended Posts

Drug direktor ima 'vaku, pa mozda zna. Kolegina je, ali je ja ponekad pozajmim za duze staze. Inace, od miloste nazvana Sladjana. :)

 

0-02-04-423d11e898fe1b7f1927952f9f1b450371fed53cff25a1e4d1da0a9c59968b2e_full.thumb.jpg.2ced02a2c6a17b661de8961eb67ec8ad.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gile smederevo

 

Čitao sam dosta o tome na skoro svim mogućim forumima, i uglavnom kažu ovako:

 

- treba promeniti MAP za neki noviji MAP...naleteo sam negde i na oznaku ali je nisam upamtio (nešto tipa umesto Bosch 345 treba staviti Bosch 745, ili tako nešto). Onda čukica pokazuje preciznije sa tim drugim senzorom.

- normalno je da se dogodi kada je u toku regeneracija DPF-a

- ovo što kažu @Rile_bg i @cane da treba da bude na 0 u leru

- treba probati sa drugim overboost senzorom

- ne treba gledati u nju kao pokazatelj stanja turbine, nego povezati dijagnostiku i pun gas. Gledati tada parametre:

revs
actual boost
desired boost
vnt solenoid

 

Nije dobro ako vidiš na VNT 20% (ustvari 19.99%), ili ukoliko imaš preveliko odstupanje između izmerenog i zadatog (željenog) boost-a.

Ovo su tražene vrednosti (pominje se u trećoj brzini, gas patos):

2750 revs = 2275mbar
3000 revs = 2310mbar
3250 revs = 2340mbar
3500 revs = 2370mbar
3750 revs = 2380mbar
4000 revs = 2350mbar

 

Naravno, ne da čukica pokazuje ovoliko, nego dijagnostika.

Razlika do 0.1 bar-a je odlična, smatra se da je tada turbina kako treba. Razlika do 0.2 bar-a se takođe smatra ok, tj. smatra se da takva turbina nije loša (nije za zamenu/remont).

Na oglasima sam ih video dooooosta kojima čukica nije na 0, čini mi se više nego onih kod kojih je na 0, ali ima i njih (mislim na one slike na oglasima gde se istovremeno vidi da je auto u leru).

 

Kod mene je na onim skorašnjim velikim minusima stajala na 0...posle minut (ili malo manje), već se pomeri malo od 0. Kada nisu minusi, stoji otprilike kao i na ''Slađani'' :D 

Evo slika od večeras, na parkingu, po kretanju sa skupa:

 

IMG_20180318_210147.jpg

 

Testirana je svojevremeno u vožnji od strane Goranovih majstora sa prikačenom dijagnostikom, razlika između izmerenog i željenog je bila do 0.1 bar-a. Naravno, u vožnji gas patos...ili kako su finije rekli - ''na punom opterećenju''. :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo,kad je kazaljka od turbine na nuli obrtaji motora su oko 750.

Kad je kazaljka od turbine kao na slici preko nule obrtaji su oko 850/900.

Ugasim auto upalim onda bude sve ok,ne desava se cesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...