gile smederevo 574 Posted March 18, 2018 Pitanjce oko rada turbine dok je motor u leru. Evo fotki. Je l to tako treba ili ima neku anomaliju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted March 18, 2018 Nemoj me drzati za rec, negde ovde sam procitao da mora biti zakucana na nuli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted March 18, 2018 Drug direktor ima 'vaku, pa mozda zna. Kolegina je, ali je ja ponekad pozajmim za duze staze. Inace, od miloste nazvana Sladjana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted March 18, 2018 Na leru treba da bude na nuli, e sad zasto, ne secam se Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 18, 2018 @gile smederevo Čitao sam dosta o tome na skoro svim mogućim forumima, i uglavnom kažu ovako: - treba promeniti MAP za neki noviji MAP...naleteo sam negde i na oznaku ali je nisam upamtio (nešto tipa umesto Bosch 345 treba staviti Bosch 745, ili tako nešto). Onda čukica pokazuje preciznije sa tim drugim senzorom. - normalno je da se dogodi kada je u toku regeneracija DPF-a - ovo što kažu @Rile_bg i @cane da treba da bude na 0 u leru - treba probati sa drugim overboost senzorom - ne treba gledati u nju kao pokazatelj stanja turbine, nego povezati dijagnostiku i pun gas. Gledati tada parametre: revs actual boost desired boost vnt solenoid Nije dobro ako vidiš na VNT 20% (ustvari 19.99%), ili ukoliko imaš preveliko odstupanje između izmerenog i zadatog (željenog) boost-a. Ovo su tražene vrednosti (pominje se u trećoj brzini, gas patos): 2750 revs = 2275mbar 3000 revs = 2310mbar 3250 revs = 2340mbar 3500 revs = 2370mbar 3750 revs = 2380mbar 4000 revs = 2350mbar Naravno, ne da čukica pokazuje ovoliko, nego dijagnostika. Razlika do 0.1 bar-a je odlična, smatra se da je tada turbina kako treba. Razlika do 0.2 bar-a se takođe smatra ok, tj. smatra se da takva turbina nije loša (nije za zamenu/remont). Na oglasima sam ih video dooooosta kojima čukica nije na 0, čini mi se više nego onih kod kojih je na 0, ali ima i njih (mislim na one slike na oglasima gde se istovremeno vidi da je auto u leru). Kod mene je na onim skorašnjim velikim minusima stajala na 0...posle minut (ili malo manje), već se pomeri malo od 0. Kada nisu minusi, stoji otprilike kao i na ''Slađani'' Evo slika od večeras, na parkingu, po kretanju sa skupa: Testirana je svojevremeno u vožnji od strane Goranovih majstora sa prikačenom dijagnostikom, razlika između izmerenog i željenog je bila do 0.1 bar-a. Naravno, u vožnji gas patos...ili kako su finije rekli - ''na punom opterećenju''. 1 gile smederevo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boza_ns 2 Posted March 19, 2018 Drustvo,kad je kazaljka od turbine na nuli obrtaji motora su oko 750. Kad je kazaljka od turbine kao na slici preko nule obrtaji su oko 850/900. Ugasim auto upalim onda bude sve ok,ne desava se cesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites