Jump to content
FAS Goran
Neki Lik

Fiat Punto mk.1 55s - sipao ulje u hladnjak

Recommended Posts

Kao prvo da pozdravim sve, nasao sam ovaj forum zbog problema sto imam, ne znam jesam li odabrao tacan topic ali nema veze...

 

Imam Fiata Punta 55s 1.1 i neki dan, kao sto sam ja laik sto se tice stvari oko auta, uspem ulje tamo gdje ide voda/antifriz.

Ja sam to kao nekako ispumpao crijevom ali i dalje je ostalo naslaga izgleda i malo ulja negdje, mada ja svaki dan uspem vodu pa opet istocim, ali izgleda to nista ne ocisti. Treba spomenuti da sam prije nego sto sam sipao ulje tamo gdje ne treba (hladnjak), tocio i gorivo na benzinskoj i poslje kad sam ulje usuo u hladnjak i nakon sto sam ispumpao primjetio sam onaj simbol kao neko crijevo nesto prsce, sto do sad nisam primjecivao ili nisam obracao paznju. Trazio na netu isti simbol i jedva nasao, ali kao da niko ne zna za sta je ili vecinom kazu da je nesto za ubrizgavanje pojma nemam. E sad, vozio sam ga kod privatnog nekog majstora da mi vidi sta je to i zbog cega, a on kaze to je normalno ako sam ga dobro skontao, to je kao u nekih auta ona zuta ikona check engine prije nego sto upalis auto i ona nestane, ali u mene se pojavi kad dam kontakt na mozda 1-2 sekunde i nestane (ne pojavljiva se u voznji).

 

Sinoc mi se upali ona lampa za pregrijavanje motora pa kontam da je zbog onog ulja sto sam nasuo u hladnjak a nisam ocistio dobro.

Da li moze biti zbog toga? A danas kontam da odem opet kod majstora da mi skine i ocisti (ako se moze skinuti, kao sto rekoh nemam ja pojma o tome). Kljucna dva pitanje:

- kako i sa cim se moze hladnjak oprati od ulja na najbolji nacin?

- da li neko zna tacno sta ona lampa znaci kao crijevo sto izgleda i sto prsce nesto?

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugrej motor,istoci tecnost.Ponovo napuni vodom i ugrej pa istoci.Valjda ce biti dosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Neki Lik said:

- da li neko zna tacno sta ona lampa znaci kao crijevo sto izgleda i sto prsce nesto?

Izgleda kao dizna i prska. :D 

Kao što ti je majstor već rekao, to je ''check engine'' lampica. Sve je ok dok se ne pali u vožnji. Normalno je da se upali kada daš kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesha je u pravu.Vise zabrinjava tvoja temperatura motora.Trebalo bi nesto da preduzmes po tom pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Neki Lik said:

- kako i sa cim se moze hladnjak oprati od ulja na najbolji nacin?

Sa ovim:

 

thumbnail_detail_1379931192217_ctx-1.jpg

https://products.liqui-moly.com/radiator-cleaner-2.html

 

Koristi se, između ostalog, kada rikne glava na motoru pa dođe do mešanja vode i ulja (što si ti još efikasnije ručno pomešao :D), upravo da se očisti hladnjak od masnoća. Generalno, mogao bi sam to da uradiš, ali pošto kažeš da si totalni laik oko automobila, možda je ipak bolje da to prepustiš nekom servisu. :thumbup: 

 

Sipa se u hladnjak i pusti da nekoliko puta upali ventilator (to je ono što kažu u uputstvu 10-30 minuta, zavisno od stepena zaprljanosti). Dakle, pustiš da radi motor sa ovim u hladnjaku. Onda sve to ispustiš napolje.

Imajući u vidu da je jedna bočica dovoljna za 10 litara, a da si ti sipao direktno ulje unutra, ne bi bilo loše da ponoviš proceduru. Opet ispustiš sve napolje, i onda sipaš tečnost onako kako fabrika kaže (mešavinu vode i antifriza).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Nesho svaka ti dala.Cak si naso i hemiju.Ja bi po seljacjki.....Bojim se starih motora da im neka hemija ne napravi stetu...al ovo izgleda ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, bokija said:

Ugrej motor,istoci tecnost.Ponovo napuni vodom i ugrej pa istoci.Valjda ce biti dosta.

Probat cu sam ipak,jer danas ne rade oni tamo gdje sam bio u vezi one lampice,petak a ne rade,svasta,nego jel kad moram da istocim  skinem onu cjev od hladnjaka sto  spaja motor i hladnjak i moram i klimu upaliti da zrak izadje,gledao sam slicne vide-e vazdan danas ali nisam se usudio da probam,i da pitam jos jesam li jos neki veci belaj napravio ako sam vozio auto nakon sto sam usuo ulje i istocio,i moram jos reci nije mi se odma palila lampica za temperaturu nego tek sinoc a ima vec 2 dana kako sam napravio taj belaj i kad sam isao da pitam za onu lampu check engine,tad je i ispustao zrak i rekao da klima nije radila i nakon toga je radila 1 dan ,e sad mene interesuje treba li opet i to raditi i ono na hladnjaku isprati sto ima ulja i onda ce i klima da proradi ili?

Edited by Neki Lik

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, neshaoct said:

Izgleda kao dizna i prska. :D 

Kao što ti je majstor već rekao, to je ''check engine'' lampica. Sve je ok dok se ne pali u vožnji. Normalno je da se upali kada daš kontakt.

A to sto se sama ugasi a ne kad upalim auto kao ona za ulje i baterija sto se ugase kad upalis auto,i to normalno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...