Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Trofeo

Koja su kola to bolja od Moskvič...oooovaj Nemca :)

Recommended Posts

Jel mi pricamo o drift masinama ili fabričkim autima?Rekao bih da su drift mašine malo prepravljane.Tacnije malo vise.Sedi u e90 od 163ks pa driftuj kao Darko iz Rs tima sa E46.Ja kazem da ih ima po njihovim putevima.

Nije zastupljen ni maybach kao vw pa sta je vw bolji?Po vasoj prici ispada.

Ni libra se nije proslavila prodajom,ali eto mene slusi ekstra.Ne trosi ulje,trap nikakav problem.Enterijer mnogo bolji i moderniji nego na a4 b6,koji ima sav nikakav enterijer.Plus trosi ulje,sto dizeli sto benzinci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje tvrdim da je e90 bolji u krivini jer sam licno vozio i jedan i drugi. i ako sam sad dobio  test gde pokazuje da je alfa stabilnija u odnosu na e90 320d. Gde ne stoji podatak u testu koji je motor u alfi samim tim povlaci mnogo pitanja (...bar ne pise koji je motor a nemacki slabo parlam :D ) i reputacija "auto magazina" koji je radio test ne znam kakva je.Po meni jedan marketinski trik koji ipak nije mnogo pomogao alfi sa prodajom

@danijel55 Sta ti racunas premium brend kao sto je majbah sa vw?ahhahah. Ovu su serijski automobili srednje klase

U pravu si bolja je libra unutra nego b6 audi :lol: 

42aab7fbfe33944a7f0277efb2d55dea.jpg

36_featured_image_1298371171.jpg

5464_x800.jpg

audi-a4-004.1200.jpg

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad ti mesas drift vozila sa obicnim tj standardnim automobilima,mogu i ja maybaha da ubacim u pricu.Na vecini slika je navigacija od b7 modela.B6 ima manji ekran.Toliko o tvom znanju.Sto se tice krivine,ili su 159 bile lose gume ili reglaza nije odradjena ili ne znas da vozis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel55 Pa pazi u principu se ne razumem nesto u Audija ali mi deluje bas fabricko,ne mogu da tvrdim da je fabricka ali na slikama na netu enterijera vidjam samo ovakve varijante multimedija. Pa pazi nisam coveku zagledao u gume i pitao za trap ali auto je bio kao pracka stvarno.Na mene je licno bolji utisak a lezanju ostavio bmw e90 i to je to.Svaka slika sa navigaciom b6 ispadne ove velicine i meni se cini da je fabricka,mozda gresim :D  U pravu si ne znam da vozim :lol:

DSC_0002-1.jpg

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, marko.jovanovic said:

 

Evo uzmite mene za primer, pore tolikih bmw, OOOO, VW..., ja sam zabidžio da kupim lancia delta, i to ili 1.4tjet od 150ks, ili 1.9 mjet twin turbo od 190ks.

Ti jedini nisi slep kod očiju ovde:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi i vw su poznati da su tvrdi.Takodje bih dodao da je  kod a4 b6 mesta izmesju vozaca i suvozaca po prilicno malo.

Mihajlovic ma to je klasa ,to je u velikom broju prodato.B6 2.0tdi na 80000km zakucao turbo.

Jos bih dodao za a4 i passate sto imaju alu ramena.Svake god ili svake druge se rade ramena koja nisu bas jeftina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, jel to znaci da svaki 2.0 zakuca turbo na 80.000? Prostora u b6 nema nista manje nego u 159-ci. Mada nznm sta se vise sa cim ovde poredi, audi b6, insignia, bmw 3, lybra, 159.... 

A tek ovo za ramena sto je glupost.. na b5 koji ima isti trap kao i b6 za 4 godine ni jedno rame promenio nisam.. kako mozes da pises tako neke nerealne stvari, nznm odakle ti te informacije. Zvucis kao da si vozio sve b6-ice na svetu i da je na svakoj rikno turbo i da si na svakoj menjao sva ramena svake godine i da je na svakoj riknula uljna pumpa i da su se na svakoj izlizali dugmici od klime i da se svaka....

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, rkoma1986 said:

Dobro, jel to znaci da svaki 2.0 zakuca turbo na 80.000? Prostora u b6 nema nista manje nego u 159-ci. Mada nznm sta se vise sa cim ovde poredi, audi b6, insignia, bmw 3, lybra, 159.... 

Ja mislim kad se radi mali servis da se menja i turbina :whistle: Trap na svaka tri meseca :D Ramena svake godine :D  Ceo svet je lud sto uopste i vozi te Nemce:lol: da ne zaboravim,uopste i ne mogu da se voze jer se covek upropasti jer su pretvrdi.Svi ti milioni ljudi kupe Bmw 3-Audi 4 voze par dana shvate da je to smece i posle menjaju za alfu koja je bolja :lol: Zato Italijani sad tuku prodaju alfe sve puca :D Ne mogu da postignu da proizvedu kolika je potraznja... Al neka pticica mi rekla ako se nastavi tim tempom proizvodnje mogu uskoro da stave katanac na fabrike fiat grupacije,ostace samo mali gradski auti da se rade:whistle:

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su se na golfu 5 izlizali dugmići na 150-160k pravih km, 2004-to god, trendline hecbek. Na karavanu 2009-to, comfortline, 215k i to ko zna kakvih km, dugmići ko novi (možda zamenjeni, ko zna). Ali ostatak enterijera i na jednom i drugom su extra očuvani.

Drugar vozio 3.0 TDI A4 S-line, kaže pretvrda sedista, pretvrd auto, užas. Jedan mi burazer vozi a4 1.9TDI nije S-line, auto uopšte nije pretvrd. Oba B6. S-line mora biti tvrdji jer ima kraće opruge i tvrdje amorte. 156 sam vozio, nije mi nešto mekaniji, udobniji u odnosu kako mi je u golfu. Nisam proveravao niti 159-ku niti golfa koliko km/h u koju krivinu mogu da izvuku. Golf mi se čini da ima više mesta nazad, neko moje mišljenje.. U gepek 159-ke karavana može manje da se spakuje nego u golfa karavana. Manji je i ulaz kroz vrata gepeka tako da je karavan promašaj. Napravili karavan sa vratima gde ne može nešto od 1.5m širine da prođe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-Line bez DCC moze da izazove zubobolju i izbaci poneku plombu :D

Cak i A6 se tako ponasa. Nije ni moj auto bolji, pogotovu na 18" felnama.

Ali, zato i lepo leze. Jbg, bez DCC mora da se pravi kompromis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, voodoons said:
Drugar vozio 3.0 TDI A4 S-line, kaže pretvrda sedista, pretvrd auto, užas. Jedan mi burazer vozi a4 1.9TDI nije S-line, auto uopšte nije pretvrd. Oba B6. S-line mora biti tvrdji jer ima kraće opruge i tvrdje amorte.

Ne obavezno. Stvar je izbora za šta sve doplaćuješ: spoljašnji S-line, unutrašnji S-line, ili S-line vešanje. Pa onda sam kombinuješ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A4 5 godine vlasnik drug,2 puta reamena radio.

Trofeo,umes li da citas ili ne?Ja sam rekao za audia,a ti opet ubacujes u pricu bmw.Neverovatno stvarno.

Ne rade ramena oni sto voze 90% gradske voznje,al rade zato oni sto kad ga sibnu 150+ nacionalom i nalete na neku neravninu pa odksoce malo.Moje drustvo je tako,odrzavamo i volimo automobile,ali niko nije vucibatina da ide ibarskom ispod 100.Takvima se samo lepimo uz branik i duga svetla.

Edited by danijel55

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel55 Kolega,izvini nece se ponoviti :lol: dakle b7 audi vs alfa 159?Ali  b7 se prozivodio samo do 2008 a alfa do 2011... Udri kolega:lol: Samo sam slabo potkovan za tog audija ali ipak tvrdim da je bolji od te alfe u svakom slucaju;) Nacice se neko valjda strucniji od mene da pojasni zasto je audi bolji od alfe :) 

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa b7 je  godista i klase kao 159  ne mozemo porediti b6_2000-2006) sa 159(2004-2011) :) Mada iskreno trebalo bi b8 porediti jer je b7 blago receno fejslift b6.B8 je poceo 2007...a tu alfa nema sta da trazi...

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za golfa 5 ponajvise,skoro svaki dan se vozim u njemu ili ga vozim.Drugaru se pokazao kao malerican auto.Imao je dosta havarija sa njim.Od mehanickih problema,turbo je crkao sreca sto je stao nakon 300m ,kada je stao mereac za ulje  suv.Radio je most i po neki stabilizator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

B7 mi nije zanimljiv nikada bio.Cak sta vise lepsi mi je b6.Enterijer nema pomaka na b7.Full paket ne izgleda lose,ali kod nas u Srbiji retkost videti.U b8 sam se vozio 2 puta,2.0tdi  2012.Udoban ,imao je do duse problem neki kabal mu se otkacio i  prikazivao mu belu sliku.E sad zasto,kako ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je restajl varijanta b6 u neku ruku koliko sam uspeo preko neta da vidim... A b8 je prica za sebe,pogotovo onaj sa led tehnologijom:wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod njega se najbolje pokazao pezo 307.Ali on voli golfa,rodjeni brat mu takodje ima golfa 5,kod njih je ta prva 5 vec 6godina i placena je oko 7500e.Ali da se vratimo pezou,klip mu je pregoreo jer je bio zaglavnjen u snegu,nije imao radnu i u mestu kopao napred nazad da sto pre izadje.To je sanirano,ali posle toga ,godinu ipo dana auto je vozen krvnicki i to je blago receno.Sljunkovit put 100,gumene lezece policajce 50-60 neki put kad ga pogodi pesma i sa 100.da ne pricamo koliko je cesto isao u 5000+rpm i bio je cipovan sa 109 na 135ks.Posle godinu ipo dana,na trapu nista nije lupalo,jeste vukao u jednu stranu.Prodat je i dosao  na njegovom mestu golf 5.

Marko o cemu pricas?

B8 jeste lep auto.Ogroman napredak nakon b7 moze se reci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njemu je ispalo izdrzljiviji.Ali nije to merodavno.Oba su polovna kupljena,svi znamo sta je polovno.Retko ko od nas vozi nov auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam o cemu pricate i kojeg Cila pominjete?
Sto se golfa 5 i 307,mogu reci da je 307 udobniji i bolje podnosi losije puteve,tacnije ove nase :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...