danijel55 694 Posted March 11, 2018 Jel mi pricamo o drift masinama ili fabričkim autima?Rekao bih da su drift mašine malo prepravljane.Tacnije malo vise.Sedi u e90 od 163ks pa driftuj kao Darko iz Rs tima sa E46.Ja kazem da ih ima po njihovim putevima. Nije zastupljen ni maybach kao vw pa sta je vw bolji?Po vasoj prici ispada. Ni libra se nije proslavila prodajom,ali eto mene slusi ekstra.Ne trosi ulje,trap nikakav problem.Enterijer mnogo bolji i moderniji nego na a4 b6,koji ima sav nikakav enterijer.Plus trosi ulje,sto dizeli sto benzinci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 11, 2018 (edited) I dalje tvrdim da je e90 bolji u krivini jer sam licno vozio i jedan i drugi. i ako sam sad dobio test gde pokazuje da je alfa stabilnija u odnosu na e90 320d. Gde ne stoji podatak u testu koji je motor u alfi samim tim povlaci mnogo pitanja (...bar ne pise koji je motor a nemacki slabo parlam ) i reputacija "auto magazina" koji je radio test ne znam kakva je.Po meni jedan marketinski trik koji ipak nije mnogo pomogao alfi sa prodajom @danijel55 Sta ti racunas premium brend kao sto je majbah sa vw?ahhahah. Ovu su serijski automobili srednje klase U pravu si bolja je libra unutra nego b6 audi Edited March 11, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Kad ti mesas drift vozila sa obicnim tj standardnim automobilima,mogu i ja maybaha da ubacim u pricu.Na vecini slika je navigacija od b7 modela.B6 ima manji ekran.Toliko o tvom znanju.Sto se tice krivine,ili su 159 bile lose gume ili reglaza nije odradjena ili ne znas da vozis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 11, 2018 (edited) @danijel55 Pa pazi u principu se ne razumem nesto u Audija ali mi deluje bas fabricko,ne mogu da tvrdim da je fabricka ali na slikama na netu enterijera vidjam samo ovakve varijante multimedija. Pa pazi nisam coveku zagledao u gume i pitao za trap ali auto je bio kao pracka stvarno.Na mene je licno bolji utisak a lezanju ostavio bmw e90 i to je to.Svaka slika sa navigaciom b6 ispadne ove velicine i meni se cini da je fabricka,mozda gresim U pravu si ne znam da vozim Edited March 11, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted March 11, 2018 2 hours ago, danijel55 said: Enterijer mnogo bolji i moderniji nego na a4 b6,koji ima sav nikakav enterijer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Ni na ih ne pratim toliko.Ali imam drugara koji glefa kako da zameni dugmice oko klime jer su se sve izlizali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 11, 2018 3 hours ago, marko.jovanovic said: Evo uzmite mene za primer, pore tolikih bmw, OOOO, VW..., ja sam zabidžio da kupim lancia delta, i to ili 1.4tjet od 150ks, ili 1.9 mjet twin turbo od 190ks. Ti jedini nisi slep kod očiju ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Audi i vw su poznati da su tvrdi.Takodje bih dodao da je kod a4 b6 mesta izmesju vozaca i suvozaca po prilicno malo. Mihajlovic ma to je klasa ,to je u velikom broju prodato.B6 2.0tdi na 80000km zakucao turbo. Jos bih dodao za a4 i passate sto imaju alu ramena.Svake god ili svake druge se rade ramena koja nisu bas jeftina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted March 11, 2018 (edited) Dobro, jel to znaci da svaki 2.0 zakuca turbo na 80.000? Prostora u b6 nema nista manje nego u 159-ci. Mada nznm sta se vise sa cim ovde poredi, audi b6, insignia, bmw 3, lybra, 159.... A tek ovo za ramena sto je glupost.. na b5 koji ima isti trap kao i b6 za 4 godine ni jedno rame promenio nisam.. kako mozes da pises tako neke nerealne stvari, nznm odakle ti te informacije. Zvucis kao da si vozio sve b6-ice na svetu i da je na svakoj rikno turbo i da si na svakoj menjao sva ramena svake godine i da je na svakoj riknula uljna pumpa i da su se na svakoj izlizali dugmici od klime i da se svaka.... Edited March 11, 2018 by rkoma1986 1 Trofeo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 11, 2018 (edited) 28 minutes ago, rkoma1986 said: Dobro, jel to znaci da svaki 2.0 zakuca turbo na 80.000? Prostora u b6 nema nista manje nego u 159-ci. Mada nznm sta se vise sa cim ovde poredi, audi b6, insignia, bmw 3, lybra, 159.... Ja mislim kad se radi mali servis da se menja i turbina Trap na svaka tri meseca Ramena svake godine Ceo svet je lud sto uopste i vozi te Nemce da ne zaboravim,uopste i ne mogu da se voze jer se covek upropasti jer su pretvrdi.Svi ti milioni ljudi kupe Bmw 3-Audi 4 voze par dana shvate da je to smece i posle menjaju za alfu koja je bolja Zato Italijani sad tuku prodaju alfe sve puca Ne mogu da postignu da proizvedu kolika je potraznja... Al neka pticica mi rekla ako se nastavi tim tempom proizvodnje mogu uskoro da stave katanac na fabrike fiat grupacije,ostace samo mali gradski auti da se rade Edited March 11, 2018 by Trofeo 1 voodoons reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted March 11, 2018 Meni su se na golfu 5 izlizali dugmići na 150-160k pravih km, 2004-to god, trendline hecbek. Na karavanu 2009-to, comfortline, 215k i to ko zna kakvih km, dugmići ko novi (možda zamenjeni, ko zna). Ali ostatak enterijera i na jednom i drugom su extra očuvani. Drugar vozio 3.0 TDI A4 S-line, kaže pretvrda sedista, pretvrd auto, užas. Jedan mi burazer vozi a4 1.9TDI nije S-line, auto uopšte nije pretvrd. Oba B6. S-line mora biti tvrdji jer ima kraće opruge i tvrdje amorte. 156 sam vozio, nije mi nešto mekaniji, udobniji u odnosu kako mi je u golfu. Nisam proveravao niti 159-ku niti golfa koliko km/h u koju krivinu mogu da izvuku. Golf mi se čini da ima više mesta nazad, neko moje mišljenje.. U gepek 159-ke karavana može manje da se spakuje nego u golfa karavana. Manji je i ulaz kroz vrata gepeka tako da je karavan promašaj. Napravili karavan sa vratima gde ne može nešto od 1.5m širine da prođe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted March 11, 2018 S-Line bez DCC moze da izazove zubobolju i izbaci poneku plombu Cak i A6 se tako ponasa. Nije ni moj auto bolji, pogotovu na 18" felnama. Ali, zato i lepo leze. Jbg, bez DCC mora da se pravi kompromis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted March 11, 2018 12 hours ago, voodoons said: Drugar vozio 3.0 TDI A4 S-line, kaže pretvrda sedista, pretvrd auto, užas. Jedan mi burazer vozi a4 1.9TDI nije S-line, auto uopšte nije pretvrd. Oba B6. S-line mora biti tvrdji jer ima kraće opruge i tvrdje amorte. Ne obavezno. Stvar je izbora za šta sve doplaćuješ: spoljašnji S-line, unutrašnji S-line, ili S-line vešanje. Pa onda sam kombinuješ. 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 (edited) A4 5 godine vlasnik drug,2 puta reamena radio. Trofeo,umes li da citas ili ne?Ja sam rekao za audia,a ti opet ubacujes u pricu bmw.Neverovatno stvarno. Ne rade ramena oni sto voze 90% gradske voznje,al rade zato oni sto kad ga sibnu 150+ nacionalom i nalete na neku neravninu pa odksoce malo.Moje drustvo je tako,odrzavamo i volimo automobile,ali niko nije vucibatina da ide ibarskom ispod 100.Takvima se samo lepimo uz branik i duga svetla. Edited March 11, 2018 by danijel55 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 11, 2018 (edited) @danijel55 Kolega,izvini nece se ponoviti dakle b7 audi vs alfa 159?Ali b7 se prozivodio samo do 2008 a alfa do 2011... Udri kolega Samo sam slabo potkovan za tog audija ali ipak tvrdim da je bolji od te alfe u svakom slucaju Nacice se neko valjda strucniji od mene da pojasni zasto je audi bolji od alfe Edited March 11, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22639 Posted March 11, 2018 5 hours ago, Trofeo said: Jel neko ovde pomenuo da je neki auto savrsen? Jeste, Japanac 1 3 Trofeo, igor0511, rkoma1986 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Za b7 ne znam.Niko ga nema od poznanika. Za b6 audia i golfa 5 znam dosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 11, 2018 (edited) pa b7 je godista i klase kao 159 ne mozemo porediti b6_2000-2006) sa 159(2004-2011) Mada iskreno trebalo bi b8 porediti jer je b7 blago receno fejslift b6.B8 je poceo 2007...a tu alfa nema sta da trazi... Edited March 11, 2018 by Trofeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Za golfa 5 ponajvise,skoro svaki dan se vozim u njemu ili ga vozim.Drugaru se pokazao kao malerican auto.Imao je dosta havarija sa njim.Od mehanickih problema,turbo je crkao sreca sto je stao nakon 300m ,kada je stao mereac za ulje suv.Radio je most i po neki stabilizator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 B7 mi nije zanimljiv nikada bio.Cak sta vise lepsi mi je b6.Enterijer nema pomaka na b7.Full paket ne izgleda lose,ali kod nas u Srbiji retkost videti.U b8 sam se vozio 2 puta,2.0tdi 2012.Udoban ,imao je do duse problem neki kabal mu se otkacio i prikazivao mu belu sliku.E sad zasto,kako ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 11, 2018 To ti je restajl varijanta b6 u neku ruku koliko sam uspeo preko neta da vidim... A b8 je prica za sebe,pogotovo onaj sa led tehnologijom Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Kod njega se najbolje pokazao pezo 307.Ali on voli golfa,rodjeni brat mu takodje ima golfa 5,kod njih je ta prva 5 vec 6godina i placena je oko 7500e.Ali da se vratimo pezou,klip mu je pregoreo jer je bio zaglavnjen u snegu,nije imao radnu i u mestu kopao napred nazad da sto pre izadje.To je sanirano,ali posle toga ,godinu ipo dana auto je vozen krvnicki i to je blago receno.Sljunkovit put 100,gumene lezece policajce 50-60 neki put kad ga pogodi pesma i sa 100.da ne pricamo koliko je cesto isao u 5000+rpm i bio je cipovan sa 109 na 135ks.Posle godinu ipo dana,na trapu nista nije lupalo,jeste vukao u jednu stranu.Prodat je i dosao na njegovom mestu golf 5. Marko o cemu pricas? B8 jeste lep auto.Ogroman napredak nakon b7 moze se reci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trofeo 115 Posted March 11, 2018 Dakle Pezo 307 je bolji od golfa 5,mislim tako se pokazalo u praksi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Njemu je ispalo izdrzljiviji.Ali nije to merodavno.Oba su polovna kupljena,svi znamo sta je polovno.Retko ko od nas vozi nov auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 694 Posted March 11, 2018 Ne znam o cemu pricate i kojeg Cila pominjete? Sto se golfa 5 i 307,mogu reci da je 307 udobniji i bolje podnosi losije puteve,tacnije ove nase Quote Share this post Link to post Share on other sites