Jump to content
FAS Goran
zrnke

Alfa Romeo 159 vs Opel Insignia vs BMW E90

Recommended Posts

Nije prepirka sve o cemu se polemise, na sta bi licio forum kad bi se sve svelo na sprdnju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije za porediti modele koji nisu izasli u isto vreme.

Alfa je izasla 2005 godine, i mator je model. Moze ona da bude i 2010god, ali to je auto sa resenjima iz 2005godine. U toj ceni preko 10.000e apsolutno svaki auto drugih proizvodjaca je bolji od 159ke jer generalno 159 nije nista specijalno. Ima lep dizajn ima i lepo ponasenje na putu , ali to je Alfa i to se od nje i ocekuje. Sve ostalo, kvalitet izrade, prostor u kabini, materijali u kabini su na nivou fiata. Obzirom da sam izmenjao bas dosta automobila, medju njima je bila i 159ka i apsolutno nisam bio zadovoljan sa njom. Imaju je i 2 moja prijatelja, jedan je vozi, drugi je zamenio svoju za Pezo 307 i presrecan je zbog toga koliko god to zvucalo smesno.

 

Sta su mane: Trap,trap,trap, automobil nije za porediti sa nemackim konkurentima jer jednostavno koliko god stabilan bio, svaka rupa uznemirava putnika, lupa, trese celu sasiju, ide na nerve. Letva volana, nema na kojoj je letva bila ok , a pogledao sam ih 20. Uzasno lose uradjene sarke na vratima koje skripe, njiste, skice kad otvaras i zatvaras vrata ( to je bilo i na puntu, i na 156, i na libry, i na svakom Fiatu ) iskreno sramota za tolike godine razvitka modela. Dodjes do 159ke i otvoris vrata, a smeju ti se oni sto voze Fabiju jer skripi gore od juga. To se ne cuje ni na golfu 1990god, ili bilo kojoj Hondi, Mazdi, Opelu sem onih iz 87.

 

Sedista, sem u TI paketu opreme su identicna 156ci, opet sramota. Auto je ogroman, a mesta ima bas bas malo. Moj Bravo 2007 god ima vise mesta za noge pozadi od 159ke. Vidim mokar patos na autu, malo izguglam opet nadjem da je to standardna mana da neka guma ispod tapacira vremenom popusti, pa se voda sliva niz vrata...Okrenem par jacih servisa, svi potvrde to i morao sam da zamenim na 3je vrata to, tj silikonom nekim su to resili. Isti problem imaju i ljudi koje sam gore naveo. Smesno za auto iz te klase. Masa automobila je ogromna ( ne znam zasto ) sto utice itekako na potrosnju, pa jedan bmw 3, audi, skoda sa slicnim motorom trose 1,5 do 2l manje u gradu, na otvorenom je mala razlika, pritom sve to utice i na kretanje samog auta, jednostavno oseca se ta tezina, nekad prija, nekad smeta ako ste za akciju. Sedista ako su kozna, nisu zapravo cela kozna, zadnji deo sedista je od imitirane koze, samo prednji deo je prava koza. Posle nje sam presao na Astru H 2007god i iznenadila me je i mestom, i kvalitetom izrade, i ponasenjem na putu, rupe ne cujes, lezeci ti ne smetaju, ivicnjak normalno nagazis, znaci auto za koriscenje pritom bi trebao da je klasa ispod 159ke. Sa 159kom sam pred svaku neravninu morao da kocim jer zakaci nosem o nju. Auto jeste lep, ali nije za porediti sa Insignio, Pasatom, Akordom, da ne pominjemo BMW , Audi, Superb novi itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne skripe sarke nego granicnici.Ne bih rekao da je trap los na 159.Presao sa 159 na 307 i bio presrecan?Mozda ako je kupio neki lom od 159 isto kao i ti.Ni jedan auto nije savrsen,udjem u famozni vw golf 5 ,prekidaci,dugmici radia izguljeni.Poredis astru h na putu sa 159,u koju krivinu astra h udje sa 80 alfa ce sa minimum 100 da je podnese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ima zice u amortizerima moze Astra i 120kmh.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar je bitno dal su sarke ili granicnici? Skrpi! Trap nije los, uzasan je. Za tu klasu auta neravnina ne sme da postoji, treba da je pegla i upija a ne da smara i lupa. Ne mislim na lupanje neispravnog trapa. Golf 5 famozni je klasa ispod, i taj na kome je to izguljeno je presao 500+ h, isto tako je izguljena i alfa sa tom km. Ne podnosim VW ali pricati o prekidacima koji i na alfi znaju da ispadaju sami od sebe je bzvz to je vec do stanja auta... Astru H poredim zato sto sam u nju seo iz 159 i nisam ostao zaprepascen kako kad vozim Hill Climb ovde predjem sa 80 a ovamo sa 100. To je tako nebitno kad ti je auto na putu tisi, lepse prihvata neravnine, put, ne trucka, ne lupka, kad uletis u vecu rupu svaka Alfa i fiat kao da je neko cekicem lupio po tom tocku. Na drugim kolima to nije tako, samo fiat grupacija pati od takvih anomalija. Treba biti realan u pogledu auta. Meni je ovo 7mi fiat kojeg vozim i na svakom sam naisao na identicne mane sto dovoljno govori o svemu. I nema potrebe ponizavati sa tim ( kupio neki lom isto kao i ti ) jer tako dolazimo na direktno prozivanje sto mi nije cilj zaista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vw sa pravom km 180000km je presoa i izguljen uzasno.Licno drugar je vlasnik.Inace alfa ima sportsko vesanje,pa sta si ocekivao?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze Nikola, ja stvarno ne znam u cemu si ti sedeo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ga i BMW pa nema da susne preko rupe. Inace ne smatram da ima sportsko vesanje, 159 je limuzina , i ni jedan model dok ne pise na njemu GTI,GTA,RS,TI ne smatram za sportskim koliko god se mi tripovali da vozimo ne znam ni ja sta. Kazem trenutno vozim brava 2007god i isto se ponasa kao i 159 sto se zvonjave na neravninama i rupama tice. Jedino je Lybra to bolje podnosila. Punto,Bravo,156,159,Stilo,Gpunto, svaki isto na rupu reaguje. Alfa svakako ima malo tvrdje trimovano vesanje ali to su nijanse cisto da se odvoji od ostatka iz porodice. Takodje ogromna zamerka na Audio sistem u 159. I u Astri, i u Bravu, a da ne pricam o Lybri imala je Bosse ozvucenje pa je razbijalo je zvuk jaci, bolji, bas dublji, zvuk cistiji. Navodim sve ove sitnice bas zato sto one cine neki automobil klasom. Sitnice su te koje izdvajaju model i njime pridobijaju kupce. Evo recimo prorez na 5 im vratima za otvaranje gepeka nemaju. Nema ni moj Bravo npr. To su neke osnovne stvari na autu. I sad recimo na ovom bljuzgavom vremenu svaki put kad hoces da otvoris gepek moras da zavlacis prste, isprljas se da bi otvorio piiip gepek npr..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svako bi doveo isti zakljucak za lom,nije prozivanje.Al neko da predje sa 159 na 307 i da bude presrecan.Onda ta 159 je bila u ocajnom stanju.

Posto libra spada u fiat grupaciju,na trapu zamenjena 2 stabilizatora i 2 silena pozadi za 7 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo zasto je bio presrecan. Ne mora da brine o osetljivom trapu, ne mora da pazi na ivicnjake, ne mora da ga vozi 30min da dodje do radne temperature u smrzne se ako radi na 7km od kuce, ne mora da brine dal je napolju zahladnelo pa trosi 12l, ne mora da pazi na udubljenja na putu da ne bi razvalio branik, moze gepek normalno da otvori jer ima mesta za saku, mesta pozadi , a i napred ima mnogo vise nego u 159...kad se sve sabere to se zove Fungcionalnost jednog auta, a to je i najbitnije, kako ce on nas da sluzi, a ne mi njega... Izgubio je brzinu, stabilnost, imidz, ali to su stvari za trkacku stazu i kafic. Takodje recimo 307 ima opciju paljenja automobila preko kljuce bez kontakta, pa sada po ovoj zimi upalis auto sa prozora, i sednes u zagrejan auto sto fiat nema. Ili bar ja nisam imao ni jedan koji to ima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad si ukakio polemiku :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bas ne verujem sta si sve ispisao, evo u uzem drustvu tri 159, ni jedna nije bas lom, ali da kazemo da je jedna ono malo losija, jedna osrednja najvise zbog godista (2006) i jedna bas top (2010), jedna 147, jedan stilo i jedan bravo sport, brate ni jedan od ova tri ne mogu da pridju ni toj najlosijoj, a sva tri auta smatram da su iznad proseka.
Osecaj u voznji, na rupama, velikim brzinama, pa to je smesno porediti sa c segmentom, a kad pricamo o kozi, alfa je ima pravu makar negde, u astri h ne postoji koza nego plastika.
159 sa losim trapom? Pa ta je presla 400000km i nikada nista nije zamenjeno....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pola sata voznje ako ne postigne radnu,mozda da se termostat zameni.Durgar je imao pezoa hdi,109ks i nije se proslavio potrosnjom,veca mu je bila nego meni na libri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ni jedan jtd, mjet, jtdm ni sa glanc novim termostatom ne moze da se zagreje ni priblizno brzo kao reno, pezo, vw. Jednostavno takav je motor. Meni to isto npr smeta, vozio sam Lagunu 1.9dci, taj auto je na -10 za 10 min na temperaturi da moze da lepo greje kabinu, a Fiati ni da puhnu malo 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora nesto od Renoa da ima :) ja imam do posla 7km. Bg spic, od Karaburme do Usce preko zime na radnu dodje na Brankovom mostu, tad sam vec i stigao pa mi ne znaci puno. Laguna npr bude na radnoj kod Hale Pionir i grejem se ko covek. Bmw 320d na pola puta do posla je na radnoj, vw isto kao i BMW. Termostat sam nov stavljao na 156,159 na Lybru, na Brava nisam jer ne treba i isto se svaki ponasao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizanje temperature na dizelima svakako jeste mana, na jtd je svakako izrazenije, ali kad je termostat ispravan nije to toliko strasno, npr 2.0 mjet dize bas brzo, skoro duplo brze od 1.9 mjet.
I to svakako ne utice na to da je alfa manje kvalitetna od nekog konkurenta, a sa insigniom sa kojom je uporedjujemo deli cak isti motor (do duse kvalitetniji ocigledno u fiat grupaciji nego u opelu) tako da ni u tome ne moze da bude bolja insignia.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9tdi 105ks u golfu 5 i 1.9jtd 116ks u mojoj libri za 0.5-0.7l manje trosi golf.Tako da ja ne znam  odakle ti podatak da jtd trosi 2l vise.Dok je istom tom drugaru dok je imao 307 hdi torsio pola litra vise.Iako imao 109ks,kad god hocu sam ga obisao i to bez ikakvog problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali ti nemas svemirsku tehnologiju koju 307 poseduje, on se greje na daljinsko dugme! A nijedan drugi auto to nema

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato je drugaru klip izgoreo ,posto se zaglavio kada je bila ona zima 2012god i bio 10min pod turazom da izadje  sto pre da bi stigao na posao.A i nemamo potrosnju ulja koju vecina tdi motora ima.Takodje i kratkotrajniju turbinu koji cuveni tdi ima.

Koliko sam ja upoznat da auto ne valja da se zagreva u mestu mnogo,takodje nece u mestu ni postici radnu temperaturu.Ako mi bude trebalo grejanje dok je auto ugasen,webasto je pravo resenje.Mada kod mene na libri posle 3min duva mlak vazduh,ali sto bih dzabe mucio auto na velikom minusu i palio mu grejanje ako idem samo 7km.

A za udaranje u rupe,ne bih znao sta da ti kazem.Izbegavam to,vise marim kada slucajno udarim u neku da li se guma ili felna iskrivila,nego na zvuk koji ce biti.

Izvini Ticma na ovolikom offovanju,ali bilo je jace od mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji to tdi ima losu turbinu i potrosnju ulja? :huh:

Ima Golf 5 od pola miliona km. Ono sto noviji tdi ima je problem sa diznama, ali i to bi trebalo da bude reseno sa 150/187ks modelima.

Konacno su i oni sastavili sklop kome nece da zvekne zamajac posle 100 000km zbog sijaset obrtnog od starta.

 

Sto se dostizanja radne temperature tice to i nije neki kriterijum. Mene iskreno bas briga kada ce da dodje na radnu. Ono sto me zanima je kada ce da pocne da greje sto je odlicno reseno na 90% novih vozila.

 

Takodje, o kvalitetu vozila posle 200 000km i 10god nije bas zahvalno pricati. Ko zna kako su vozeni, pazeni, odrzavani i tako dalje. Vrlo lako moze da se desi da neko ima ocuvaniji primerak i stekne utisak visokog kvaliteta zbog stanjs tog primerka.

Npr Active sedista iz mog Stila su tesko go*no, ali kod mene su bila vrh ocuvana i mislio sam da su kvalitetna.

 

159 je auto koji nikoga ne ostavlja ravnodusnim. Ili je volis ili ne podnosis. Ja izuzetno cenim automobile koji su prvenstveno napravljeni samo za vozaca, ali i kapiram da to nije prioritet svima. Osecaj kokpita koji "zagrli" vozaca i da ne moze bas svako da vozi taj auto je neponovljiv. E sad porediti Insigniu i dosta "stariju" 159 nijr bas zahvalno iako su ista klasa. Isto kao i Giulia i nova Insignia. Nidje veze sto i cena kaze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravo tako. Sve te mane mozemo zanemariti na autu od 3-4000e. Ali na tom istom autu kada kosta 10.000e ni slucajno necemo zanemariti. Sava@ tu svemirsku tehnologiju nema alfa 159 tako da je za taj model bilo tebi smesno ili ne svakako svemirsko. To sto je auto zagrejan u mestu ne znaci da ces ga stiskati cim krenes, vec  ces sesti u auto koji ti duva toplo, sto je bas bas extra stvar. Sad ispada kako vi svi volite da vam se guze mrznu dok se auto ne zagreje. Ako neki Proizvodjac ima bolje resenje necega zasto to zanemarivati. Obzirom da se polemika povela oko Insignie, smatram da je svakako bolji i auto vredan paznje.

danijel55@ nemoj porediti potrosnju sa Lybrom, nego sa 159kom, naravno da Lybra trosi 7-8. 159ka sa 120ks trosi u gradu 9-10 leti, 11-12 zimi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kolko znam, svaki auto u toj klasi moze da ima webasto ili elektricne grejace, a ti se izlupetao i izmesao baba i zaba zato sto si to video na 307, pa onda pominjes i eko kozu na zadnjoj stranici sedista, a ne pominjes da su opelova sedista skoro svuda od eko koze, a hvalis astru po tome i td i td i td. Imao si istrosenu mrcinu od malih 120 konja(verovatno misleci da ces ustedeti na gorivu i na troskovima) koje su uglavnom klot, i sad si razocaran u 159 kao malo ljuto dete

 

Uglavnom nisi kompetentan za polemiku, mogu jedino da se spustam na tvoj nivo i da te pod*ebavam, ili cu da ignorisem sta pises, a sve zavisi u kojem cu biti raspolozenju trenutno.

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se iskreno ne svidja 159 nesto preterano unutra ali cini mi se da sve deluje dosta cvrsce u odnosu na mog brava npr.

Mozda bi ovo sve imalo smisla da nije poceo da potencira kako je 307 bolji od 159. Pa taj 307 nije bolji ni od mog brava ni ocuvanog stila.

Ocigledno tebi treba auto da se prevezes od tacke a do tacke b i mislim da si zalutao na ovaj forum

19 postova ima i u svakom je ispljuvao fiat grupaciju. Ako toliko negativnih stvari imas pa uzmi neki drugi auto za te pare i milina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...