Jump to content
FAS Goran
Banellone

Custom airbox za Punto 1.2 8v

Recommended Posts

1 hour ago, YUgisa said:

A kakvu ti to praksu imas kad si spreman da sve ostale okarakterises da teoretisu? Bas si vozio 1.2 8v i u praksi znas da nije osetljiv na topao vazduh? Jer ja nemam licnog iskustva, ali ono sto sam video na netu, ispada da je bas osetljiv, posto sam video da ljudi dovode na razne nacine topao vazduh i prijavljuju i po 1l manju potrosnju, a sem ako uz manje goriva i redji vazduh ne ocekujemo jednaku snagu, onda necija teorija nije ok.

Imam praksu od 30+ godina sto u samostalnoj radionici,sto po auto trkama.Reci cu ti samo da to sto ti sada radis,radili se mnogo,mnogo davno.

Posto vidim poznajes temetiku pitacu te jedno.

Kako to da trkacki Yugo nema filter za vazduh.a usisna i izduvna grana su na puno manjem rastojanju nego kod Punta?

Cudi me da na trkackim Yugicima niko nije stavio filter i dovukao samo hladan vazduh......verovatno bi imali vise konja sa filterom a?

 

Kazem coveku da proba slobodno i da nista nece osetiti drugo osim subjektivnog osecaja da auto ide bolje,zbog zvuka na usisu.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trkački yugo ne stoji u mestu na vrelom asfaltu na 40+ stepeni!
Ja sam na jugu radio svakojake prepravke svojevremeno i znam da se primeti razlika kad vuče hladan a kad topao vazduh. Pogotovo kad je TNG u pitanju, to je tek prava igranka.

PS, jedan "majstor" mi je tada okrenuo usis da uvlači samo topao vazduh, kao bolje će da bude. Nisam nešto primećivao razliku na minus ima, kad je došlo leto, muke žive.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da moj posao nije tema :D

 

Filter i hladan vazduh su dve razlicite stvari, takodje karburator i ubrizgavanje su dve razlicite price i konstrukcija usisa i njegove dimenzije je nesto totalno trece. Prosecan trkacki jugo je karburator koji konstruktivno podrazumeva neka tehnicka resenja da se drugacije izvedu nego kod jednog motora koji ima elektronski kontrolisano ubrizgavanje. A stoje i vec pomenuti uslovi voznje, voznja pola sata "otvorenim" putem pri brzinama vecim od 100km/h je nesto drugo od voznje pola sata stani kreni... Takodje kod Punta dignes vreo vazduh sa izduvne pa proguras nazad na filter, dok kod Yuga vazduh prvo prodje mesto usisavanja pa tek onda dodje do izduva i jeste izduvna blizu usisne kod Yuga, zato je mnogi i umotavaju...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update

 

ovih dana u BG bilo 29C, auto normalno troši i normalne performanse.

Setio sam se da ukljičim blutut OBD2 adapter posle sto godina i preko torque aplikacije vidim temperaturu usisa, gradska vožnja pola sata, upaljena klima.

Prošlo leto sa original kutijom je bilo oko 50C. Istina sad je proleće :)

 

Pozdrav

 

Screenshot_2018-04-24-13-32-53.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...