Mihailovic 29 Posted March 13, 2018 E, tu si u pravu ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted March 13, 2018 1 hour ago, YUgisa said: A kakvu ti to praksu imas kad si spreman da sve ostale okarakterises da teoretisu? Bas si vozio 1.2 8v i u praksi znas da nije osetljiv na topao vazduh? Jer ja nemam licnog iskustva, ali ono sto sam video na netu, ispada da je bas osetljiv, posto sam video da ljudi dovode na razne nacine topao vazduh i prijavljuju i po 1l manju potrosnju, a sem ako uz manje goriva i redji vazduh ne ocekujemo jednaku snagu, onda necija teorija nije ok. Imam praksu od 30+ godina sto u samostalnoj radionici,sto po auto trkama.Reci cu ti samo da to sto ti sada radis,radili se mnogo,mnogo davno. Posto vidim poznajes temetiku pitacu te jedno. Kako to da trkacki Yugo nema filter za vazduh.a usisna i izduvna grana su na puno manjem rastojanju nego kod Punta? Cudi me da na trkackim Yugicima niko nije stavio filter i dovukao samo hladan vazduh......verovatno bi imali vise konja sa filterom a? Kazem coveku da proba slobodno i da nista nece osetiti drugo osim subjektivnog osecaja da auto ide bolje,zbog zvuka na usisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6876 Posted March 13, 2018 Trkački yugo ne stoji u mestu na vrelom asfaltu na 40+ stepeni! Ja sam na jugu radio svakojake prepravke svojevremeno i znam da se primeti razlika kad vuče hladan a kad topao vazduh. Pogotovo kad je TNG u pitanju, to je tek prava igranka.PS, jedan "majstor" mi je tada okrenuo usis da uvlači samo topao vazduh, kao bolje će da bude. Nisam nešto primećivao razliku na minus ima, kad je došlo leto, muke žive. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2512 Posted March 13, 2018 Mislim da moj posao nije tema Filter i hladan vazduh su dve razlicite stvari, takodje karburator i ubrizgavanje su dve razlicite price i konstrukcija usisa i njegove dimenzije je nesto totalno trece. Prosecan trkacki jugo je karburator koji konstruktivno podrazumeva neka tehnicka resenja da se drugacije izvedu nego kod jednog motora koji ima elektronski kontrolisano ubrizgavanje. A stoje i vec pomenuti uslovi voznje, voznja pola sata "otvorenim" putem pri brzinama vecim od 100km/h je nesto drugo od voznje pola sata stani kreni... Takodje kod Punta dignes vreo vazduh sa izduvne pa proguras nazad na filter, dok kod Yuga vazduh prvo prodje mesto usisavanja pa tek onda dodje do izduva i jeste izduvna blizu usisne kod Yuga, zato je mnogi i umotavaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
simonen 81 Posted March 13, 2018 Aha,ok u pravu ste.Ja sam pogresio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Banellone 1 Posted April 26, 2018 Update ovih dana u BG bilo 29C, auto normalno troši i normalne performanse. Setio sam se da ukljičim blutut OBD2 adapter posle sto godina i preko torque aplikacije vidim temperaturu usisa, gradska vožnja pola sata, upaljena klima. Prošlo leto sa original kutijom je bilo oko 50C. Istina sad je proleće Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6876 Posted April 27, 2018 To je onda super Quote Share this post Link to post Share on other sites