Maree97 0 Posted March 4, 2018 Pozdrav svima, kupio sam Lanciu Kappu i posle dva meseca saznao da je vlasnik radio motor. Kaze da je na putu od oko 250 km je ostao bez ulja (ne zna se da li je skroz ili je falilo), nekako je zavrsio u Nisu na popravci gde su mu zamenjeni klipovi a blok razbusen na drugu specijalu. Vlasniku su rekli da je radilica u dobrom stanju. Zbog finansijskih prolema nije dugo ni vozena posle toga pa je stajala 5 g dok covek nije odlucio da je proda. Da predjem na kvar, primetio sam da auto tesko vergla kada se zagreje i sumnjao sam da zapinje u klipovima ili na radilici. Nakon 1000 km od kupovine auto je posle malo ostrije voznje (nekoliko puta gas do 7000 obrtaja na kratko) poceo da gubi pritisak ulja. Rasturio sam motor i zatekao zapaljene lezajeve na radilici a neki su se okrunili i deformisali. Inace motor je u Nisu sklopljen kao da je za najveceg neprijatelja: prva klipnjaca je na mestu četvrte a donji deo (polutka) klipnjace od treće i sve je tako izmesana. Lezeci lezajevi su skroz spaljeni i okrunjeni sem prvog i poslednjeg koji skoro pa nisu promenili boju a radilica nema riseva. Jedan lezaj je druge marke a rečeno je da nisu dirali nista na radilici. Da li se jos nekome nesto slično dogodilo?i da li je moguće da se blok deformisao kada je ostao bez ulja pa su se zato kasnije spalili lezajevi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 4, 2018 Nažalost, po tvojim rečima još jedno delo "dunđera" Trebalo bi rastaviti ceo motor i videti šta je rađeno pa eventualno srediti što može puno da košta ili da se ubaci drugi motor..Možda i najjeftinije rešenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maree97 0 Posted March 4, 2018 (edited) Vise bi voleo da sredim ovaj motor posto ne duva ni malo a glava je takodje odlicna, kompresija je odlicna u svakom cilindru. Ako bude kriv blok ide na trnovanje a radilica na obradu... u Nisu je vlasnik servisa ubacio drugi motor al nije trajao do povratka u Valjevo vec je pukao...(los motor los vozac) Tek onda su resili da poprave motor iz moje kape ali izgleda da su stedeli na svemu. verovatno iz osvete za dupli posao i stetu drugog motora. Edited March 4, 2018 by Maree97 Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted March 5, 2018 Radilica ce sigurno morati na obradu. Pregledaj uljnu pumpu jer je boljka kod petaka velika. 1 Maree97 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 5, 2018 Svaka klipnjaca ima svoju polutku,mesanje izmedju klipnjaca i polutki nije dozvoljeno zbog toga je i spalio lezajeve.Ako zadrzavas za sebe naj bolje je da sredis taj motor ali kako treba sto bi rekli-po PS u. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 5, 2018 6 hours ago, Maree97 said: Vise bi voleo da sredim ovaj motor posto ne duva ni malo a glava je takodje odlicna, kompresija je odlicna u svakom cilindru. Ako bude kriv blok ide na trnovanje a radilica na obradu... u Nisu je vlasnik servisa ubacio drugi motor al nije trajao do povratka u Valjevo vec je pukao...(los motor los vozac) Tek onda su resili da poprave motor iz moje kape ali izgleda da su stedeli na svemu. verovatno iz osvete za dupli posao i stetu drugog motora. Sada duva sigurno. Loš motor može da bude, al kakve veze ima vozač? Nije ga držao u blokadi od Niša do Valjeva, to je nemoguće. Par puta sam vozio preko Debelog Brda, od Valjeva do Bajine Bašte i nazad, puni gasovi samo, i nisam ubio motor. Ili nekoliko puta teranje do kraja na auto putu. Auto je Fiat Bravo 1.9JTD, eno ga još se vozi. Sada imam Ideu 1.3mjet, isto je ponekad teram do kraja (5100 rpm recimo), i nije joj ništa. 1 poglavica reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 5, 2018 Polovan motor koji je ubacen je verovatno bio na samrti ili uradjen isto kao ovaj,tako da to sad nije ni bitno. Uradi sledece (treba ti proverena masinska radionica), odnesi radilicu na kontrolu da se vidi da li je upotrebljiva (da nije van mere, kriva itd), isto tako odnesi klipnjace da upare polutke, mada klipnjaca treba na sebi da ima broj isti takav broj bi trebalo da postoji na polutci (mada posto je spalio lezajeve odneti i klipnjace da se premere), obavezno videti sta je sa uljnom pumpom, blok prekontrolisati posto su i na njemu verovatno izmesali polutke. Onda ces vznati od prilike koliko ce da kosta egzibicija. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maree97 0 Posted March 5, 2018 On 3/5/2018 at 6:34 AM, petarcirjanic said: Svaka klipnjaca ima svoju polutku,mesanje izmedju klipnjaca i polutki nije dozvoljeno zbog toga je i spalio lezajeve.Ako zadrzavas za sebe naj bolje je da sredis taj motor ali kako treba sto bi rekli-po PS u. Zadrzavam ga sigurno, samo ne znam hoce li sve leci kako treba pa opet ista beda. Klipnjace si izmesane i jasno mi je zasto su leteci lezajevi stradali ali lezeci su spakovani kako treba pa su opet 2. 3. 4. skroz unisteni a 1. 5. 6. Skoro pa ok ili malo crveni On 3/5/2018 at 6:56 AM, marko.jovanovic said: Sada duva sigurno. Loš motor može da bude, al kakve veze ima vozač? Nije ga držao u blokadi od Niša do Valjeva, to je nemoguće. Par puta sam vozio preko Debelog Brda, od Valjeva do Bajine Bašte i nazad, puni gasovi samo, i nisam ubio motor. Ili nekoliko puta teranje do kraja na auto putu. Auto je Fiat Bravo 1.9JTD, eno ga još se vozi. Sada imam Ideu 1.3mjet, isto je ponekad teram do kraja (5100 rpm recimo), i nije joj ništa Nije produvao hvala bogu ali motor nije ni uzupcen kako treba i trosio je 14l uz 90% voznje van grada i to ako bas pazim kako vozim i ne prelazim 90km/h Bio je isti po brzini sa cipovanim 1.9 tdi od 90ks i u startu i sa 50 do 100. A sto se vozaca tice... covek nije znao nista oko mehanike pa mu je svaki majstor delovao ok. I posle remonta motora odmah ga je poterao kako kaze 190 bez razrade... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted March 5, 2018 Ova zadnja tvoja recenica ti je objasnila zasto su ti lezajevi takvi kakvi su. Plus mogu da se kladim da je verovatno i vozeno na malim kolicina ulja, plus 99% uljna pumpa ima riseva, plus naci ispravnu polovnu je ubiti se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 5, 2018 Kada smo kod uljne pumpe za 2.0 20v, da li ima da se kupi nova/remontovana, i pošto je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted March 5, 2018 Neko kaze 200e neko 650e OEM. Ne znam gde ima, zvao par radnji i nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maree97 0 Posted March 5, 2018 On 3/5/2018 at 11:02 AM, marko.jovanovic said: Kada smo kod uljne pumpe za 2.0 20v, da li ima da se kupi nova/remontovana, i pošto je? On 3/5/2018 at 10:49 AM, DraganUS said: Ova zadnja tvoja recenica ti je objasnila zasto su ti lezajevi takvi kakvi su. Plus mogu da se kladim da je verovatno i vozeno na malim kolicina ulja, plus 99% uljna pumpa ima riseva, plus naci ispravnu polovnu je ubiti se. Pa ne znam za pumpu, lampa za pritisak se gasila cim zaverglam i kada je vruc. Pocela je da se pali samo na leru posle duze voznje I lada je temp. na 90 stepeni. Sigurno ne bi palio lampu jos neko vreme da nisam malo ,,izduvao’’ motor i tako pronasao prikriven kvar na radilici. Ulje uvek na max ali bilo je sta je bilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted March 5, 2018 (edited) Najveći problem kod vlasnika Kappe sa tim motorima je što kad god kupe i čuju od vlasnika reč "Troši 100 grama na 10.000km" a onda se novi vlasnici ne sekiraju, provere ulje koje je doliveno i teraju..Onda se posle par hiljada km iznenade kada doliju 4 litra ulja.Računam u to čest problem curenja ulja na poklopcu ventila i na semeringu.Kod tih motora normalna potrošnja ulja kad motor "malo duvka" je 2 litra minimum na 10.000km pogotovo ako je 20% vožnje agresivno. Edited March 5, 2018 by Majstor_Paja Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 5, 2018 On 3/5/2018 at 1:20 PM, Maree97 said: Pa ne znam za pumpu, lampa za pritisak se gasila cim zaverglam i kada je vruc. Pocela je da se pali samo na leru posle duze voznje I lada je temp. na 90 stepeni. Sigurno ne bi palio lampu jos neko vreme da nisam malo ,,izduvao’’ motor i tako pronasao prikriven kvar na radilici. Ulje uvek na max ali bilo je sta je bilo... Da to je bilo pre havarije, šta mislis gde su opiljci od ležajeva završili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maree97 0 Posted March 5, 2018 Ima nekoliko komada na situ pumpe. Uradicu mu sve sto treba a posle samo gas pa makar se raspao... Pre njega vazen auto sa preko 700 000km 87. Godiste Vozio ga ko je stigao,pregrevan i mucen ali motor nije znao sta je majstor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maree97 0 Posted March 5, 2018 Ljudi gde nabaviti ili naci majtora koji ima alat za zupcenje ovog motora? Kad sam menjao zupcasti pre300km majstor mi se kleo kako ce sve on to da uzupci alatom al na kraju sve uradio od oka bez bilo kakovog alata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted March 5, 2018 Potrebne su blokade za bregaste kad se zubči. Majstor je verovatno pokušao da uradi bez blokade, što niko nije uspeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Riki 6 Posted March 5, 2018 Pozdrav. Ti si iz Valjeva? Ima dobar majstor za Lancie u Lazarevcu, ako ti bude zatrebao broj, javi da ti posaljem na pp. Sto se tice tvog motora, ako hoces da odradis kako treba ocekuj cifru verovatno vecu od same cene auta koliko si platio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maree97 0 Posted March 5, 2018 Iz Va sam Sutra sve ide na merenje pa cu javiti ako treba br. Hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted March 5, 2018 20 hours ago, Riki said: Pozdrav. Ti si iz Valjeva? Ima dobar majstor za Lancie u Lazarevcu, ako ti bude zatrebao broj, javi da ti posaljem na pp. Sto se tice tvog motora, ako hoces da odradis kako treba ocekuj cifru verovatno vecu od same cene auta koliko si platio. Nemoj na PP nego napisi javno jer ce mozda koristiti i drugim forumasima. Mozes i u temi namenjenoj servisima https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted March 5, 2018 2 hours ago, Maree97 said: Ljudi gde nabaviti ili naci majtora koji ima alat za zupcenje ovog motora? Kad sam menjao zupcasti pre300km majstor mi se kleo kako ce sve on to da uzupci alatom al na kraju sve uradio od oka bez bilo kakovog alata. Gde si Valjevac, moja tazbina je tamo. Elem, idi do mehaničara Dragana Sarića, u brđanima, radi dobro kada radi, mislim da ima alat, jer je pismen majstor, a znam da su nekom nesrećniku menjali 2.0 20v u Kappi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Riki 6 Posted March 6, 2018 19 hours ago, Woodoo said: Nemoj na PP nego napisi javno jer ce mozda koristiti i drugim forumasima. Mozes i u temi namenjenoj servisima https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5125-fiatlanciaalfa-romeo-servisi-dileri-pozitivna-i-negativna-iskustva/ Ok, mislio sam da ce biti problem zbog reklame. Napisacu u temi za servise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maree97 0 Posted March 6, 2018 18 hours ago, marko.jovanovic said: Gde si Valjevac, moja tazbina je tamo. Elem, idi do mehaničara Dragana Sarića, u brđanima, radi dobro kada radi, mislim da ima alat, jer je pismen majstor, a znam da su nekom nesrećniku menjali 2.0 20v u Kappi... Hvala na pomoci Svraticu do majstora i onako zadnjih dana pijem prvu kafu sa automehanicarima hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites