Jump to content
FAS Goran
darko93

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - slabo vuče

Recommended Posts

Auto se ponasa normalo pali , ide i sve , problem je u tome sto pri brzini od 100 kmh on jedva do dodje do 120-130 km/h na 100 on izgubi svu snagu dok je ranije dostizao 130  bez problema . Jel zna neko u cemu je problem ili je imao isti hvala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocelo je da mi se desava da na Putnu  (1.2 MK2b, 2004., benzinac) prilikom davanja gasa nece da povuce svom snagom nego se "gusi", slabo povuce, trokira... Ali samo nekada, ne uvek. Ponekad se desi da se oseca uzasan "kiseli" smrad iz auspuha, a moguce da je i izbacio neku tecnos iz auspuha (nisam siguran da je od mene samo sam video fleku na betonu). Kazem ne uvek, nego samo po nekada...

 

Sta mi je ciniti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipican misfire.E sad dal su svece,kablovi bobina...mira da se vidi.Al smrdi na bobinu.Bice dobro sve ako nije izlaz iz racunara ka bobini.Bolest od koje pati ovaj model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klapna prouzrouzrokuje nepravilan ler gas.dizne,lose pali i ne vuce u visim odrtajima,retko da prelivaju pa je efekat obrnut.ja bi trazio uzrok na svecicama,kablovima,bobini i pu,pu...na izlazu iz racunara.tim redom....kvar na izlazu iz racunata se popravlja kod par momaka u gradu i nije tako skupo al je zezanje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto upali i radi kako treba ali nema snagu za voznju? 

Zamenjene svecice, kablovi, bobina, dizne su ociscenje, senzor radilice

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko B

 

Možeš li malo detaljnije o tome na šta misliš kad kažeš da ''nema snage za vožnju''?

Pretpostavljam da je Punto 1.2 8v u pitanju, tako da taj auto i jeste ''kilav'' ako si navikao pre njega na nešto jače...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/25/2019 at 6:57 PM, Marko B said:

Auto upali i radi kako treba ali nema snagu za voznju? 

Zamenjene svecice, kablovi, bobina, dizne su ociscenje, senzor radilice

Jel pogledao neko da nije zapusen katalizator?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 1.2 44kw 8v nece da vuce, isao sam kod majstora on mi kaze svaki put menjaj ovo menjaj ono, medjutim problem se ne sklanja, zamenio sam mu(filter ulja, ulje, filter vazduha, obe bombine, sve 4 svecice, kablove za svecice, termostat) medjutim auto i dalje nece da vuce. Kaze majstor do kompijutera je, mada kad ga upalim dok je hladan on pali iz prve, nema da trokira kao sto je trokirao ali ide nekako uz to da nece da vuce dok ga ne nagazim i povecam obrtaje. Posle ide kao metak, i tako da prvih 20 minuta voznje nece pa posle hoce da vuce, a nekad se desava da uopste nece da vuce.

 

Dobijao sam predloge da je moguce da je protokomer uprljan, ili da jednostavno ima previse gareza u auspuhu mada ne znam. Takodje imam problem i sa grejanjem, zamenio sam mu termostat mada i dalje ne greje, majstor kaze da je do hladnjaka i radijatora ali evo pre sat vremena kad sam ga nagazio kao lud, reko cek da proverim grejanje kad ono bas toplo je izlazilo, vidna razlika jer je inace jako mlako tj skoro hladno. Mada i to jako toplo je trajalo 10-15 sekundi dok nije preslo u mlako kao pre dok je auto u leru bio u mestu.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sa losim grejanjem, da li si nekad mozda produvao hladnjak pod pritiskom jer je mozda zapusen? Termostat si menjao, znaci on je iskljucen kao problem. Pumpu za vodu si menjao? 

Sto se tice slabe vuce, probaj da otkacis protokomer pa da vidis kako ide bez njega (umesto da ga menjas bespotrebno) i pod obavezno da promenis majstora ako si u mogucnosti. Nadji nekog krstenog sa dijagnostikom da nakaci i pribliznije utvrdi problem. 

 

Odakle si? (pitanje postavljeno iz razloga da se mozda usmeris do nekog blize a poznatijeg majstora za fiat vozila). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bocko00

 

Jel taj auto nekad išao ok po tebi, pa je onda prestao da vuče...ili ti je oduvek tako išao kao što sada ide?

Ako je oduvek tako, otkud znaš da je to kako ide ustvari slabije nego što treba? To objektivno jeste slab, kilav auto. Kad već pominješ da imaš običaj da ga jako provozaš, izmeri mu npr. ubrzanje do stotke sledeći put...čisto da vidimo.

 

Usput, baci pogled sada nakon spajanja tema, na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš da se pominje i zapušen katalizator kao mogući uzrok takvog ponašanja auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, ISV_01 said:

To sa losim grejanjem, da li si nekad mozda produvao hladnjak pod pritiskom jer je mozda zapusen? Termostat si menjao, znaci on je iskljucen kao problem. Pumpu za vodu si menjao? 

Sto se tice slabe vuce, probaj da otkacis protokomer pa da vidis kako ide bez njega (umesto da ga menjas bespotrebno) i pod obavezno da promenis majstora ako si u mogucnosti. Nadji nekog krstenog sa dijagnostikom da nakaci i pribliznije utvrdi problem. 

 

Odakle si? (pitanje postavljeno iz razloga da se mozda usmeris do nekog blize a poznatijeg majstora za fiat vozila). 

Pumpu za vodu nisam menjao a ni hladnjak takodje nisam produvao, mada moguce da je pumpa za vodu u pitanju jer sam primetio da kad mu dodajem gas dok sam u leru na nekih 3000 obrtaja i tako drzim 10-15 sekundi pocne grejanje da se pojacava i  toplota sd postepeno pojacava, iz Nisa sam inace. A probacu da otkacim protokomer pa javljam kako ide.

4 hours ago, neshaoct said:

@Bocko00

 

Jel taj auto nekad išao ok po tebi, pa je onda prestao da vuče...ili ti je oduvek tako išao kao što sada ide?

Ako je oduvek tako, otkud znaš da je to kako ide ustvari slabije nego što treba? To objektivno jeste slab, kilav auto. Kad već pominješ da imaš običaj da ga jako provozaš, izmeri mu npr. ubrzanje do stotke sledeći put...čisto da vidimo.

 

Usput, baci pogled sada nakon spajanja tema, na sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Videćeš da se pominje i zapušen katalizator kao mogući uzrok takvog ponašanja auta...

U mom vlasnistvu je auto oko nekih 5-6 meseci i prvih 3 meseca je stvarno lepo isao, doduse samo sam ga po gradu vozio a od prethodnog vlasnika mi je receno da je auto skoro nekih 6-7meseci stajao bez koriscenja. Inc auto sad kad ga upalim i ako je hladan ukoliko mu nabijem gas na nekih 2000-3000 obrtaja na svakih 2-3min u leru on spusti obrtaje na 900 i lepo ih drzi posle toga hoce da vuce solidno a posle ide kao metak ali recimo kad stojim u mestu posle toga bez gasa par minuta i hocu posle da krenem nece da vuce, ode do 2000 obrtaja i nece dalje i posle gazim ponovo gas i nekako proradi. Danas sam bio kod majstora jednog mada oni mi pomeraju sve za petak ili ponedeljak, tako da u petak idem kod jednog da vidim sta ce da mi kaze a u ponedeljak kod dvojice, pa javljam sta oni misle da je u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, neshaoct said:

@Bocko00 To objektivno jeste slab, kilav auto. Kad već pominješ da imaš običaj da ga jako provozaš, izmeri mu npr. ubrzanje do stotke sledeći put...čisto da vidimo.

Uz dužno poštovanje prema liku i delu, administratore, to je Vaše subjektivno viđenje. Spomenuti puto istina ne puca od snage, i treba mu do stotke koji sekund više od proseka, ali baš da je kilav i slab, ne bih se složio.

 

Možda u poređenju sa novijim i/ili jačim automobilima, ali to onda baš i nije neko fer poređenje. Za prosečnog vozača bez sportskih ambicija, koji poštuje ograničenja brzine, i tih njegovih skromnih 6o konja i 100nm je sasvim dovoljno.

 

 

Edited by Rasta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nije njemu zapušen katalizator ili da je loše uštelovano paljenje jer ja ne vidim drugi razlog što taj auto ne radi i ne vuče kako treba. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri prvo dijagnostikom sta se desava, ispratite sve parametre. Proveri pritisak pumpe goriva , dizne operi, proveri zupcenje motora kakvo je. Takodje da se pregledaju - ociste senzori, ima bese u ubrizgavanju neki. Ocisti klapnu gasa i kalibrisi. Sve sto nije mehanicki problem dijagnostika ce pokazati. Odi npr. do Ice - Dr.fiat servisa kod B.broda.
 

Taj problem koji imas sa grejanjem, da li drzi radnu temperaturu na polovini skale konstantno? Ukoliko je radna temperatura dobra a nemas grejanje ili imas tako kao sto kazes ili imas vazdusni cep u sistemu ili ti je prljav radijator za grejanje ali iznutra. Kada je na radnoj temperaturi otvori haubu i pronadji dva mala creva koja idu u kabinu ( u radijator ). Videces da su to jedina dva gumena creva koja ulaze u kabinu, ili je jedno iznad drugog ili pored drugog. Ako ti je radijator protocan prilikom dodira creva trebalo bi da su otprilike isto topla-vruca. Ukoliko je zapusen onda ce jedno biti vruce a drugo hladno. Zadnja solucija je da je losa pumpa za vodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, Rasta said:

Uz dužno poštovanje prema liku i delu, administratore, to je Vaše subjektivno viđenje. Spomenuti puto istina ne puca od snage, i treba mu do stotke koji sekund više od proseka, ali baš da je kilav i slab, ne bih se složio.

Naravno da je to samo moj stav, a ne nekakva ultimativna istina uklesana u kamenu. :D

 

Moj otac je imao taj auto par godina, vozio sam ga ne jednom ili dva puta...i što se mene tiče na tom autu komotno umesto gasa može da bude jedan prekidač sa ON i OFF pozicijom. ON bi bio pun gas, a OFF bez gasa uopšte. To ne znači da svi tako misle, već eto meni sa načinom vožnje nikada nije trebalo pola gasa na tom Puntu...već ili sve, ili ništa. Manje od punog gasa mi je trebalo samo da krenem iz mesta.

Ali, Punto sa tim motorom svakako nije ni pravljen da bude startan, brz...pa mu takve performanse nisu mana, već prosto to mu je funkcija/uloga...za to je i napravljen. Činjenica da su postojale fabričke verzije Punta i sa više nego duplo jačim motorm  možda objektivno najbolje pokazuje gde je (koji epitet zaslužuje) u tom opsegu snage taj početni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uredu je imati stav, ne kažem, kakav god bio. :thumbup: Sa onim "objektivno" ispred kilav i slab nisam mogao da se složim.

Npr. ja sam punta počeo da vozim nakon dizelaša kome je do stotke trebalo skoro dvadeset sekundi, tako da nisam imao utisak ni da je nešto naročito slab, ni kilav. :)

Za ono za šta je namenjen, zujanje po gradu, pa i za magistralu, snage ima sasvim dovoljno. Ponavljam, dovoljno. Ko voli žustriju vožnju biće razočaran svakako, ali treba biti realan i ne očekivati previše od subcompact-a sa osnovnom motorizacijom.  

Na AP je već druga priča. Mora da se gazi da bi išao, i bučan je pri većem broju obrtaja, tako da i nije neki doživljaj na dužim putovanjima. Ali kad mora, može i to naravno. Samo treba češće praviti pauze jer hoće grč da uhvati, tako da se slažem sa tobom, ne bi loše došao tako neki ON-OFF prekidač, da ne kažem baš tempomat, makar za AP ... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...