Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo 2000 GTV / Alfa Romeo 1750 GTV

Recommended Posts

Alfin kupe sa dvoje vrata se počeo praviti 1963. godine, a poslednja serija se zvala 2000 GT Veloce, i upravo takva verzija je testirana.

Pogledajte da li ide jednako dobro kao što i izgleda:

 

 

 

 

Edited by neshaoct
update naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo 2000 GT Veloce - klasik kakav se retko viđa

 

alfa-romeo-gtv-2000 1.jpg

 

Ovo je model 1974. Alfa Romeo 2000 GT Veloce, takođe poznat kao 2000 GTV. Ova prelepa mašina zamenila je stari 1750 automobil početkom sedamdesetih, nudeći kupcima veći pogonski sklop, manje ratkapne i značajno veća zadnja štop svetla. Neko bi rekao kako je ovo verovatno najlepši kupe ikada kreiran, a svakako bi vožnja ovakvog klasika predstavljala pravo uživanje.

 

alfa-romeo-gtv-2000 11.jpg

 

Sudeći prema ''Bring a Trailer'' reklami, ovaj model italijanskog brenda dosta je puta posetio doktora, boravio u banji i radio na svojoj revitalizaciji i procedurama oporavka, kao što su potpuna restauracija dvolitarskog motora sa četiri cilindra, dodavanje posebnih amortizera, nove boje karoseriji i kompleta GTA točkova.

 

alfa-romeo-gtv-2000 111.jpg

 

Jedina njegova mana jeste manja korozija na prednjem delu, oko maske hladnjaka, kao i sitni segmenti branika vozačevog retrovizora koji se ljušte. Zapravo ovo su stvari koje nas nikako ne bi previše opterećivale, posebno kada bismo imali dovoljno love za ovakvu lepotu od automobila.

 

alfa-romeo-gtv-2000 1111.jpg

 

U enterijeru putničke kabine sedišta su potpuno presvučena crnom kožom u originalnim obrascima, ugrađeno je novo nebo zajedno sa novim patosnicama. Što se tiče dvolitarskog četvorocilindraša ispod haube, on je u svojoj karijeri obrnuo oko 127.000 kilometara, a potpuno je restauriran u garaži kompanije Normal Racing, koja mu je instalirala Bosch klipove, novi izduvni sistem i Shankle karburator. Iako nema ni jedne reči o tome koliko ovaj automobil sada snage poseduje, kada je bio nov, imao je oko 130 ks, što nikako nije loše, posebno kada se uzme u obzir da je težak oko jedne tone. Tokom ovih dana, najveća ponuda iznosila je 12.877 evra, a ostalo je još njih par pre nego što aukcija bude zatvorena. Ne možemo reći da je ovo mala para, ali za svakoga ko voli klasične italijanske automobile bogatog pedigrea, ovo je relativno jeftin način da dođe do jednoga i učlani se u klub predivno restauriranih Alfi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

hagertyyoutubelogo.jpg Hagerty: 1974. Alfa Romeo GTV

 

Nije običan video gde se priča o tome kakva je bila kao nova, koje mesto zauzima u hijerarhiji Alfinih modela...mis'im, ima toga, ali i mnooogo korisnih saveta svakome ko danas razmišlja da kupi jednu i počne da je sređuje. Nigde nema detaljnijeg uputstva gde gledati/tražiti rđu, šta sa motorima, vešanjem...sve je tu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: 1968. Alfa Romeo 1750 GTV

 

Ovaj Coupe je nastao modifikacijom tadašnje limuzine Giulie. Ima 1.8 benzinac sa 122KS i može do 190 km/h, a ubrzanje do stotke mu traje 9.5 sekundi.

Dizajn je uradio mladi Giorgetto Giugiaro koji je tada radio kod Bertonea:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...