neshaoct 9592 Posted August 10, 2019 PitStop video: Test Seat Tarraco 2.0 TDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 12, 2019 CarObsession video: Test Seat Tarraco Ranije, automobili sa tri reda sedišta odnosno za sedam putnika blago rečeno nisu bili lepi, nisu bili atraktivni. Stvar se u doba crossover/SUV modela menja, pa je to tako i kod najvećeg SUV modela trenutno u ponudi Seata: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 29, 2019 Seat Tarraco FR sa plug-in hybrid pogonom Seatov najveći SUV model Tarraco će na ovogodišnjem sajmu automobila u Faankfurtu biti prikazan i sa sportskijim FR paketom i PHEV plug-in hybrid pogonom. Tarraco FR dolazi i sa Fura Grey bojom, alu točkovima od 19 inča (opciono i od 20 inča), FR prednjom maskom, el. sportskim sedištima sa funkcijom memorije, sportskim volanom, aluminijumskim pedalama, kao i unapređenim infotainment sistom sa 9.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir. Novosti je i plug-in hybrid pogonski sistem (PHEV), sa kombinacijom 1.4 litarskog četvorocilindričnog benzinca i elektromotora, sa ukupno 245KS i 400 Nm obrtnog momenta (što ovu verziju čini najjačoj u Tarraco ponudi). Ovde i podatak da su baterije litijum-jonske od 13 kWh. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 7.4 sekunde, a može da se kreće i samo na elektropogon (tada prelazi do 50 km). Seat će ovakav Tarraco u Evropi ponuditi početkom sledeće godine, a cena za sada nije saopštena. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 17, 2019 WhatCar? video: Test 2020. Seat Tarraco Baziran na VW Tiguanu (i još modela iz VW porodice), dobro opremljen, ali konkurenciju mu ne čine samo braća iz koncerna...već npr. i Peugeot 5008. Francuz je moderniji, dizajn mu je atraktivniji, ali da li je to dovoljno da se kaže da je Peugeot bolji auto od ovog Seata: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 1, 2019 OSV video: Test Seat Tarraco Koliko je uopšte bitno da porodični SUV srednje veličine (baziran na D segmentu), u koji može da se smesti sedam ljudi, istovremeno bude i sportski? Kad se pogledaju ključni igrači u tom delu tržišta, ta sportska nota nije posebno bitna. Ali, Seat se ne slaže sa svima njima i nudi Tarraco koji je napravljen sa posebnim osvrtom na sportski osećaj: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 17, 2019 HonestJohn video: Test Seat Tarraco Najveći problem za Tarraco je VW grupacija. Naime, ko će da kupi Tarraco kada ima isti auto sa imenom Škoda Kodiaq koja je par hiljada evra jeftinija? Ustvari, još je više jeftinija jer za Kodiaq kupac može da kaže da ne želi treći red sedišta, pa tako dobije veći gepek i još par hiljada evra mu ostane u džepu, dok Tarraco ne može da se kupi samo sa 5 sedišta. Da nije Tarraco time postao ustvari samo veliki, dobar...i potpuno nepotreban model automobila na tržištu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 27, 2019 Seat Tarraco 1.5 TSI DSG sa 150KS i prednjim pogonom Seat je paletu svog najvećeg SUV modela Tarraco proširio novom verzijom. U pitanju je Tarraco sa 1.5 TSI benzinskim motorom sa 150KS, sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom i prednjim pogonom. Pod haubom je dakle 1.5 TSI benzinski turbo motor sa 110 kW/150KS i 250 Nm obrtnog momenta pri 1500-3500 rpm., dovoljno za ubrzanje do 100 km/h od 9.5 sekundi i najveću brzinu od 198 km/h. Kombinovana potrošnja goriva je po fabričkim podacima između 7.1 i 8.0 l/100 km, a emisija CO2 iznosi između 160 i 181 g/km. Ovakav Tarraco je dostupan sa paketima opreme Style i Xcellence, a na raspolaganju je i verzija sa sedam sedišta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 25, 2019 AutoShopMagazin video: Test Seat Tarraco Faktički najveći Seat na koji fabrika računa, iako trenutno postoji veći model Alhambra koja je MPV ali ona neće imati naslednika: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 2, 2020 Seat Tarraco PHEV Seat će plug-in Hybrid verziju svog najvećeg SUV modela Tarraco ponuditi na samom početku sledeće godine. Tarraco PHEV kombinuje 1.4 TSI turbo benzinac sa 150KS, elektromotor sa 116KS i baterije od 12.8 kWh, a kombinovana snaga sistema iznosi 245KS i 400 Nm obrtnog momenta. Menjač je inače šestostepeni DSG sa dvostrukim kvačilom, a moguća je i vožnja u elektro modu (do 48 km, pri brzinama do 140 km/h). Fabrika navodi da Tarraco PHEV od 0 do 100 km/h ubrzava uza 7.5 sekundi i da može do maksimalnih 205 km/h. U paleti će se naći verzije Xcellence i FR, pri čemu Xcellence između ostalog ima 18-inčne alu točkove, Virtuelni kokpit, adaptivni tepomat, el. otvaranje prtljažnika i Park Assist, dok FR varijanta dobija alu točkove od 19 inča, sportska sedišta, el. podesivo vozačevo sedište, klima uređaj u tri zone, sportske pedale i zatamnjena zadnja stakla. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 23, 2020 Seat Tarraco 2.0 TDI DSG Style 4Drive na testu Auto magazina Seat Tarraco je jedan od najvećih SUV modela na tržištu. Ponuda prostora je takva da u šali kažemo da je komforniji od mnogih garsonjera. Ko želi, može da poruči i treći red sedišta. Seat je praktično kompletirao gamu svojih SUV modela najvećim među njima, modelom Taracco. Iako mehaničku platformu deli sa češkim konkurentom, Škodom Kodiaq, ne proizvode se u istoj fabrici. Tarraco silazi sa Volkswagen proizvodnih traka u fabrici u Volfsburgu. Ima dosta razlika u dizajnu, materijalima, ali i opremi. U ponudi su tri paketa opreme, tri benzinaca i dva dizelaša, kao i verzije sa pogonom na prednjim i sva četiri točka. Po želji, može da se poruči i treći red sedišta, sa ukupno sedam mesta. U trenutku pisanja teksta, sa 2.0 TDI motorom od 150 KS, sedmostepenim DSG menjačem, pogonom na sva četiri točka i još bogatijim paketom opreme u odnosu na test primerak, mogao je da se nabavi za 32.990 evra. Na primer, dodatno je opremljen trozonskom automatskom klimom i navigacijom. Nama je verzija bez navigacije dobro došla da testiramo Android auto aplikaciju, koja lepo radi u kombinaciji sa Seatovim multimedijalnim sistemom i velikim displejem dijagonale osam inča. Jedino oko čega smo morali da se snađemo je oko traženja aplikacije, s obzirom da nije dostupna u našoj zemlji. Nismo mogli, a da ne primetimo atraktivne dinamičke LED migavce pozadi. Zadnja svetla jesu spojena crvenom lajsnom, ali ona ne svetli već ima više estetsku funkciju. Odmah otvaramo gepek po kojoj su Tarraco i Kodiaq više nego specifični. Deklarisana zapremina je 760 litara i zaista spada među najveće ne samo u klasi, već i među automobilima generalno. Sa ovakvim gepekom ne morate da razmišljate o krovnim koferima kada krenete na odmor. Pod može da se postavi u dva nivoa, a ispod je čelični rezervni točak smanjenih dimenzija. Tu nije kraj, zapremina gepeka dodatno može da se poveća kliznim pomeranjem zadnjih sedišta. Kada su u krajnjem prednjem položaju, osoba koja sedi pozadi i dalje ima dovoljno mesta za noge. A kada ih vratite skroz unazad, dobijate prostor na kome bi pozavidele i neke VIP limuzine. Ovde definitivno mogu da sednu i oni najviši, kojima neće biti problem da se voze na dugim relacijama, pogotovo što može da se podesi i nagib naslona zadnjih sedišta. Mesta za glavu ima više nego dovoljno iako je zadnje sedište prilično visoko, što je jako važno za dobar oslonac celom dužinom butine. Dakle, sa ponudom prostora staje na crtu i nekim kombijima. Napred je slična priča. Sedišta mogu da se spuste tako da omogućavaju relativno nisko ali i visoko sedenje po želji. Noge jesu savijene u kolenima ali ne previše, kao kod ostalih SUV modela. Očigledno je da je obilje prostora omogućilo relaksiraniji položaj putnika na prednjim sedištima, koja su tradicionalno dugačka i komforna za duža putovanja. Auto se otključava na daljinski a motor startuje pritiskom na dugme. Ovo je istovremeno fensi ali i nezgodno rešenje, jer, kada ste već izvadili ključ iz džepa ili tašne sada ne znate šta ćete sa njim. Mi smo ključ ostavljali u pregradi za piće. Telefon ima svoju tradicionalnu poziciju ispred ručice menjača. Lako staju i veliki telefoni, a tu su i dve USB utičnice. Treća je namenjena putnicima pozadi i nalazi se tačno ispod komandi klime (kod verzije sa trozonskom klimom), odnosno ventilacionih otvora. Digitalna instrument-tabla je standard. Ima nekoliko vrsta prikaza, od izgleda tradicionalnih analognih instrumenata pa sve do varijante da mapa navigacije bude preko celog ekrana. Test primerak ima pogon na sva četiri točka pa je tu i veliki preklopnik za odabir vrste podloge ali i odabir ''eko'' ili ''sport'' moda. Sedmostepeni DSG menjač takođe ima sopstveni ''sport'' režim koji se standardno aktivira dodatnim kliktanjem ručice menjača unazad, nakon što ste prošli D položaj. Može da bude od velike pomoći u određenim situacijama, s obzirom da je u standardnom režimu sve podređeno štedljivoj i ne previše dinamičnoj vožnji. Tarraco je ipak porodični auto i nije namenjen nekoj jurnjavi. To ne znači da je spor ili slab, naprotiv. Istina, jeste nešto tromiji na početku hoda pedale gasa, ali kada je pritisnete više od pola, 2.0 TDI sa 150 KS pokazuje da nije slab za ovoliki auto, već prava mera. Ume ozbiljno da povuče prilikom preticanja, za koje smo pretežno koristili ..sport.. mod menjača. Nemojte da očekujete trenutnu reakciju kao kod najnovijih automatika, ali svakako nećete biti razočarani komforom koji pruža. Pri 130 km/h motor se vrti na 2.000 obrtaja i tada troši oko osam litara. Prosek po gradu je za pola litre veći, što i nije tako loše ako se ima u vidu veličina automobila, DSG menjač i stalni pogon na sva četiri točka. Inače, koristili smo komande na volanu za manuelnu promenu stepena prenosa i to uglavnom za kočenje motorom. Reakcija menjača na pritiskanje tastera je veoma brza, a DSG je pokazao da je i dalje jedan od najboljih među automatizovanim menjačima sa dvostrukim kvačilom. Osim izuzetne prostranosti, Seat Tarraco nas je prijatno iznenadio kvalitetnim materijalima i završnom obradom. Tkanina sa sedišta je i u tapacirunzima vrata, a ono što posebno moramo da izdvojimo je tapacirana pregrada za flaše, što nije tako često ni u modelima Audija. Površine meke na dodir su svuda. Za komfor je zaslužno i ogibljenje, koje nije previše tvrdo a ni previše meko. Konstruisano je tako da se auto minimalno naginje u krivinama uprkos velikoj visini, ali i da bude udobno u vožnji po makadamu. Količina prostora i opreme svakako su dominantne stavke kada je u pitanju Seat Tarraco. Konkurencija može da se izbroji na prste jedne ruke, s tim da je odnos uloženog i dobijenog ovaj put na strani ''Španca'' proizvedenog u Nemačkoj. Osim što su zadnja sedišta deljiva i klizno podesiva po dužini, Taracco može da se pohvali i drugim praktičnim detaljima. Na primer, naslon suvozačevog sedišta može da se preklopi tako da možete da prevezete i veoma duge predmete. Deca će se najviše radovati stočićima ugrađenim u naslon sedišta. Svaki od njih ima i poseban držač za čaše i flaše koji se izvlači i uvlači po potrebi. Standardna oprema je veoma bogata. Osim digitalnih instrumenata, tu su LED farovi, automatsko kočenje i mnogi drugi detalji bitni za bezbednost i komfor. Test primerak je opremljen i sistemom za automatsko parkiranje, koji može da uparkira auto na paralelna parking mesta i u garažu. Kod poslednje opcije možete da odaberete da li će se parkirati unapred ili unazad. Seat Tarraco je opremljen stalnim ''4Drive'' pogonom na sva četiri točka. Elektronika u zavisnosti od potrebe raspodeljuje snagu i obrtni moment na prednju, odnosno zadnju osovine. Da bi ste joj u tome pomogli, postavljen je selektor vrste podloge. Osim standardnog moda vožnje po putu, tu su još ''ofroud'' i ''sneg'' režimi, ali i ''eko'' i ''sportski''. Na kraju, možete da napravite sopstvenu kombinaciju odabirom ''individual'' opcije. Vozaču je na raspolaganju nekoliko prikaza instrumenata, od klasično analognog izgleda pa sve do minimalističkog. Po želji, može da se odabere i varijanta u kojoj je mapa navigacije preko celog ekrana, sa parametrima vožnje smeštenim na margine displeja. preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 23, 2021 Seat Tarraco 2.0 TSI sa 245KS Seat je u paletu svog najvećeg SUV modela Tarraco ubacio i 2.0 turbo-benzinski TSI motor sa 245KS i 370 Nm obrtnog momenta. U podacima se ističe da Tarraco 2.0 TSI od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.2 sekunde, kao i da postiže maksimalnih 228 km/h. Tarraco 2.0 TSI sa 245KS ima 7-stepeni DSG automatski menjač sa dvostrukim kvačilom i 4Drive pogon na sva četiri točka, dok mu potrošnja goriva iznosi 8.4-9.2 l/100 km (emisija CO2 je 191-208 grama po km). Vozilo će biti dostupno sa paketima opreme FR i Xcellence, kao i sa pet ili sedam sedišta. Cene će biti saopštene naknadno. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 23, 2021 PolovniAutomobili: Seat Tarraco Seat Tarraco, VW Tiguan AllSpace ili Škoda Kodiaq - svejedno je, svakako se radi o istoj platformi i tek neznatnim razlikama u završnoj obradi ili nivou opreme. Ako vam je cilj da u isto vreme možete da prevezete četvoro dece, dvoje odraslih i malog psa - ovo bi moglo biti adekvatno rešenje. Primerak najvećeg ''španca'' imao je, uslovno rečeno, čudan paket opreme. Ipak, prisustvo sedmostepenog DSG menjača uz pouzdan 2.0 TDI motor iz Volkswagen kuće čini da se ovaj zaista veliki automobil vozi sa lakoćom. Koliko je praktičan i kako se sedi u trećem redu sedišta - pogledajte u najnovijem testu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 23, 2021 AutoShopMagazin: Seat Tarraco plug-in Hybrid Posle 3 godine na tržištu Tarraco je prošao kroz restajling, u okviru kog je dobio i novu opciju pogona: plug-in hibrid. Quote Share this post Link to post Share on other sites