Jump to content
FAS Goran
neshaoct

WRC: Švedska 2018.

Recommended Posts

wrc neuville.jpg

 

Navijači i zaljubljenici u reli mogu vrlo dobro razumeti neizmerno radovanje posade Hyundaia Nujvil - Galsoul, na cilju 66. Švedskog relija. Belgijanac Tijeri Nujvil je tek treći as van Skandinavije koji je pobedio na ovom specifičnom takmičenju koje se uvek održavalo po snegu i ledu. Sjajno je vozio u Švedskoj, doneo baš veliku pobedu za Hyundai (koja će puno značiti i za prodaju serijskih modela), i posle dva relija u šampionatu 2018. poveo u generalnom plasmanu sa 41 poenom (sada ima 12 više od Ožiea).

 

176332-wrc hyundai.jpg

 

Na prvo mesto podijuma u Švedskoj penjao se jednom Sebastien Loeb, a potom i tri puta Sebastien Ožie. Vrlo blizu pobede bili su Karlos Sajnc (čak 6 puta na podijumu), Kolin MekRe (3 puta na podijumu), zatim Žan Luk Terie, Valter Rerl, Miđel Muton… Poslednji ispit ''power stage'' (nazvan tako jer donosi dodatnu snagu/bodove prvoj petorici), doneo je trijumf zaista perfektnom 27-godišnjem Fincu u Toyoti Esapeku Lapiju, koji je vrlo brzo postao prava zvezda na severu i uzor mnogim klincim koji nameravaju da navuku reli kacigu. Pobedio je i Latvalu i Tanaka i to za pojmove elitnih vozača baš ubedljivo. Na tom ispitu je drugo mesto pripalo Ožieu koji je zarad timske strategije namerno zakasnio na vremenskoj kontroli kako bi sačekao da se staza na poslednjem ispitu ''očisti'' posle prolaska vozača koji su ranije startovali. Za takvu odluku je dobio penalizaciju, ali je ipak profitirao i zaradio 4 boda na ispitu ''power stage''. U generalnom poretku je zauzeo 11. mesto, a ne pamti se da je na nekom reliju bio toliko loš. Sebastien Ožie ima zaista puno navijača, ali mnogi drugi fanovi iščekuju da neko od sedmorice veličanstvenih ''skine'' svetskog prvaka sa dugogodišnjeg posedovanja trona. Na finalnom ispitu su pored Lapija i Ožiea, dodatne bodove osvojili i Mikelsen, Nujvil i Tanak.

 

Švedski reli 2018. je bio najuspešniji u karijeri Irca Kreg Brina, koji je sve iznenadio bravuroznim vožnjama. Ostvario je vrlo važno drugo mesto za Citroen i dokazao da Francuzi imaju opaku mašinu. Ako na ovom Švedskom reliju treba još nekog apostrofirati, to je svakako omaleni Japanac Katsuta Takamoto u kategoriji vozila R5. Vozio je kao da je rođen u srcu Švedske i kao da je prvo prohodao na ledu. Bio je toliko siguran i brz da mu Švedjanin Tidemond i Norvežanin Veibi baš ništa nisu mogli… Švedski reli je opravdao veliku popularnost, bio je odlično organizovan i kao i uvek maksimalno posećen.

Sledeće takmičenje najbržeg karavana na svetu održaće se u Meksiku... i ne zaboravite, u zemlji sonbrera će voziti i legendarni Sebastien Loeb.

 

Generalni poredak Švedskog relija 2018. godine:

 

1. Nujvil - Hyundai

2. Brin - Citroen +19.8 sek.

3. Mikelsen - Hyundai +28.3

4. Lapi - Toyota +45.8

5. Padon - Hyundai +54.4

6. Ostberg - Citroen + 1.15.3 min.

7. Latvala - Toyota +2.04.9

8. Suninen - Ford +2.52.2

9. Tanak - Toyota +3.44.4

10. Evans - Ford +5.27.4

11. Ožie - Ford +8.45.4 (sa penalizacijom)

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...