Jump to content
FAS Goran
Jovan.T

Fiat Coupe 2.0 16vT - neće preko 4.000 obrtaja

Recommended Posts

Pozdrav svima, imam problem sa Fiat coupe-om. Obrtaji nece da predju 4000, ni na benzin ni na gas, dodje do 4000 i kao da ima blokadu. Kada ga iskljucim i ukljucim par minuta radi normalno (idu obrtaji do kraja), ali na gas, na benzin nikad ne prelazi 4000. Kad radi na benzinu na auspuh izlazi crni dim a obrtaji variraju, ako pritisnem gas do kraja gusi se, dok na gasu lepo radi, prima gas, ima ler ne dimi samo sto ne ide preko 4000.

Da li mozda neko slucajno zna sta bi mogao da bude problem? Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pali crvenu diznu. Bio sam na dijagnostici tacnog koda greske se ne secam ali znam da je bilo nesto u vezi senzora faze, tamo su mi rekli da trebam menjati senzor bregaste, jedva sam ga nabavio zamenio ali sve je isto. Druge greske nije bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio opet na dijagnostici, senzor faze ne prikazuje vise. Ali sad izbacuje gresku 120 lamba sonda. Da promenim sondu ili sta da radim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverena je lambda sonda i ne ispravna je. Posto ne mogu da nadjem novu, sta mislite da stavim univerzalu ili da trazim polovnu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okreni prodavnice. Ap sport. Kit komerc itd...
Sta vise to je uskopojasna sonda i koristi masa vozila istu od punta, stila itd do drugih marki vozila. Razlikuje se samo dzek. Pogledaj koji je kataloski broj i trazi ga na eperu i izbacice ti gde je ave isao. Mogu i ja kasnije da pogledam pa ti javim

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kit komerc sa zvao i jos dve prodavnice ovde u subotici i nema. Gledao sam na eperu i pise da je isla na deltu integrale i dedru. Pa ajd pogledaj ako ti nije problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

univerzalna samo žice lepo spojiš na džek-mora taj motor omati lambdu sa 4 žice.

ali lambda ne utiče na taj problem-šta je sa protokomerom(debimetro)

Žuto ti je lambda i džek,a crveno protokomer-gde je kod tebe?crn dim nema dovoljno zraka puno goriva.skini džek sa debimetra pa ako motor radi on ne valja ,a kad raskopčaš lambdu samo povećaš potrošnju goriva.Creva za vazduh su možda negde napukla,ali i kakav ti je Pierburg ventil-vakum cevčice sitne a veliku muku mpogu zadati-da nije spao džek za struju sa njega ili se vakum cevčica odvojila ili negde pukla pa ne radi dobro upravljnje turbinom i punjenje vazduhom.

 

new_1229758243_7481022.jpgLampredi2,0t16V.jpg

 

jeste da je ovakav moj motor,ali i fiatov turbo 16 v je skoro isti/deklo drugačije ispisano i creva za vazduh malo drugačija/verovatno i položaj pierburga.meni zakačen pored interkulera gore do grede.-u njega idu tri cevke za vakum i struja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lambda je sa 3 zice, ali su mi u prodavnici delova rekli da nije sigurno da ce raditi sa univrezalnom. Probacu da raskopcam lambdu i vidim kako se ponasa. I ja sam mislio da moze biti do protokomera ali sam kasnije saznao da on nema protokomer (maf) nego samo map senzor. E sad trebao bi normalno da radi ako raskopcam map? Creva koja idu u pierburg sam proverio i dobra su. Jedino ako je ventil ne ispravan ali njega ne znam kako da proverim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa skini džek za struju sa Pierburga-ako počne da trza i seca u vožnji pri davanju gasa onda je ispravan-isto tako skidaj jedno po jedno vakum crevo.Šta je sa vakum crevom na pašteti turbine

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/26/2018 at 3:57 PM, ViktorBG said:

emoji23.png
 

ne znam što ti je smešno što hoću da pomognem čoveku.A ti kad imaš isti motor kaži nešto ako znaš iz iskustva.Ne podsmevaj se dobroj nameri.:mellow:

Ja imam dva auta sa turbo motorima benzincima i sve što sam nabrojao i rekao je bilo kod mene i auto nije hteo da ide preko 3500-4000 o/min jer su crevca od pirburga pregrizli miševi a ne vidi se na oko-kad su promenjena auto se preporodio.

Na plin kad voziš nema blokade(bar kod mene)na benzin ima alfa v6 tb,a lanciju 2.0 tb još nisam uspio naterati do blokade,i zadnje što mi pada na pamet su bobine i kablovi(ali onda nebi lepo radila na plin).

Odi u gangland i kupi satić za merenje pritiska turbine i ugradi ga pa vidi kako puni(ja sam to uradio)i vidim kako puni i koliko i kad dođe do max boosta,i vidiš i vakum koliki je.Još možda ti neka benzinska dizna ne radi dobro kao kod mene-jedna ne radi a teško se primeti na leru-motor prede a kad daš gas i treća četvrta ništa-stavi duži šafciger na svaku pojedinu diznu i slušaj na uvo na dršci šafcigera-jasno se čuje kako čukaju-glasnoća i učestalost-

Na kraju imaš najboljeg majstora za Fiate cupe 2.0 turbo u servisu ispred Kraljeva-bude tu na forumu.Njegov je nasviran na ko zna koliko ks-zaboravio sam mu nik.:huh:

Sretno u otklanjanju kvara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sondu mozes da stavis i od starih 1.6 8v tu imas dva dzeka seces obadve bele zice i stavljas ih pod zensku klemu i spajas sa svojom zelenom zicom ona drugi dzek je orginal

to radi sigurno

najveci problem je sto komp verovatno nece odmah da  prihvati sondu bilo da je orginal ili zamenska

imas opciju preko dijagnostike na laksi nacin ili tezi rucno preko senzora leptira odvijes dve sedmice gornju malo manje da bi mogao lakse da kontrolises senzor prvo idi ka gore ka minus degradaciji mikrometarski su potezi pa stegni saraf i probaj mali gas do 2000 obrtaja nekih 3 do 5 sek. i onda pun gas ako ide u obrtaje zategni srafove

sto se tice dijagnostike to radi samo stara viza ili stari exzaminer

ako prolazis kroz bgd svrati pa cu ti to odraditi ili preko telefona navesti

Edited by lukag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siki, hvala na svemu. Creva od pierburga sam skinuo i proverio tkd ona nisu, ali kad otkacim ventil auto se isto ponasa kao i kad je spojen. Moguce je da i on ne radi, ali njega tek ne mogu naci u prodaji, ima na ebay-u ali je oko 300e. Jedino da ga zamenim sa manuelnim. Dizne sam vec nosio na proveriu i sve cetiri su uredu, kablovi i svecice su novi. Satic za pritisak imam samo nikad da ga ugradim. Da mi je Kraljevo blize ja bi ga odvezao kod njega ali ovako mi ne vredi.

 

Sto se tice lambde nasao sam u jednom prodavnici original bosch, sutra bi trebala da stigne. Znaci i nju nece komp odmah prihvatitii moram to sa senzorom da radim, posto imam samo delphi dijagnostiku? Inace luka hvala i tebi na informacijama i objasnjenju.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...