dzekil 2 Posted February 17, 2018 Kao sto vidite u naslovu..pocela je samo odjednom da mi propada kocnica. Ulja u cantri imam. Molim vas pomoc...dal je u pitanju cilindar kvacila ili moze da bude nesto drugo...tipa kociona kljesta ili tako nesto. Juce je nekako i kocio...danas nikako. Propadne skroz...uhvati malo ,ali jako malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 17, 2018 Pogledaj da li curi negde ulje za kočnice,ispod auta po patosu,na točkovima(ulaz creva u čeljusti)oko gl kočionog cilindra,ako ne cri nigde onda je otišao glavni kočioni.Cilindar kvačila nema veze sa time. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzekil 2 Posted February 17, 2018 Greskom sam.napisao cilindar kvacila. Mislio sam.na kocioni cilindar. Pa ne curi nigde. Cantra je puna ulja. Samo sto ima jednu jedinu cantru...prerpostavljam da mu je to za kocnice i za sve ostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted February 17, 2018 @dzekil A kada je menjano kočiono ulje poslednji put? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzekil 2 Posted February 17, 2018 Pa...nikad...a mislim da nikada nije ni menjano. Videcu prvo to da uradim...skro iz sistema da izbacim..posto je jako crno ulje. Ako nije to onda verovatno kocioni cilindar. Barem.mi je tako rekao majstor danas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted February 18, 2018 @dzekil Ako je takvo ulje to se mora zameniti obavezno. Piši ovde kakva je situacija kada zameniš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 930 Posted February 18, 2018 mora ali to neće da reši problem osim ako se je negde stvorio vazdušni čep. kočiono ulje je poslednja stavka koja se menja na autu a ide svega 0,5litra u ceo sistem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzekil 2 Posted February 18, 2018 Upravo mi majstor menja ulje. Puno je nekog peska unutra. Videcemo sta ce biti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzekil 2 Posted March 20, 2019 (edited) Postovanje. Mala pomoc molim vas. Propala mi kocnica,zamenim cilindar kvacila (polovan)....posle 1000km opet mi propadne kocnica. Od istog coveka iz Osecine uzmem drugi polovni cilindar...nisam presao ni 1000 km opet mi propala kocnica. Inace pri zameni oba puta sve je bilo u redu. Zvao sam dva majstora,kazu da ne valja cilindar i da ne moze da bude servo aparat. Ovaj sto mi prodaje delova kaze da nema sanse da su crkla dva cilindra za nepunih 2000 km. I da nesto drugo pravi problem. Majstor kaze da je cilindar kvacila nezavistan i da servo aparat kada crkne kocnica bude samo tvrda,nema sanse da probije cilindar i da zamenom drugog servo aparat opet nekim cudom pojebe cilindar posle odredjene,ne velike,kilometraze. Ako moze mala pomoc molim vas jer se ovo kosi sa svim zakonimq fizike. Pri tome prodavac delova kaze da na theisu jako retko crkava cilindar kvacila. Ulje u cantri je menjano oba puta kada je menjan cilindar i ima konstantan nivo,tj.ne curi nigde. Edited March 21, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites