Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing

Recommended Posts

Andretti će u Ostinu pregovarati o preuzimanju Saubera?

 

raikkonen_giovinazzi_bahrain_2021_race.jpg.66269a1bb4a706cae426b4afd2afd7a4.jpg

 

Michael Andretti želi da preuzme neki tim u Formuli 1, a čini se da su pregovori sa Sauberom prilično ozbiljni.


Još u avgustu se pojavila informacija da Andretti aktivno traži tim u Formuli 1 koji bi mogao da preuzme. Razgovori su navodno vođeni sa Haasom i Williamsom, ali je tim koji nosi ime Alfa Romeo trenutno najbolja opcija. Pregovori sa njima su u poodmakloj fazi i nova runda je zakazana tokom vikenda za VN Amerike u Ostinu.

 

michael-andretti.jpg.9eb2dbb5dd6854b23c96ccb5c945b065.jpg

 

Andretti je navodno obezbedio bar jedan deo neophodnih finansija preko svoje Andretti Acquisitions korporacije, koja je osnovana ove godine sa ciljem da prikupi 250 miliona dolara javnom ponudom svojih akcija.

Interesovanje za Formulom 1 u Americi raste, a to potvrđuje i dodavanje VN Majamija na kalendar, pa će se tao od sledeće godine voziti dve trke u ovoj zemlji.

Brojni američki sponzori su ušli u Formulu 1, McLaren uživa veliki uspeh kako u IndyCar seriji, tako i u Formuli 1 i trenutno su jedini tim koji se takmiči u oba šampionata.

 

204847795_us_gp_2017_start(1).jpg.a4824ec02adb60da2156e48fc7ebfe7b.jpg

 

Mnogi veruju da su upravo ovi pregovori odložili odluku tima o drugom vozaču za 2022.

Ipak, šef tima Frederic Vasseur kaže da nije obavešten o nikakvom preuzimanju pošto su oni koji pregovaraju iznad njega.

„Ne mogu da kažem ništa pošto o tome brinu ljudi na višim pozicijama. Ja sam izvršni direktor i šef tima. Ja ne vodim takve pregovore. Imali smo mnogo glasina u poslednje vreme i to pitanje je za deoničare. Ono što mogu da kažem je da mi stvarno ne žurimo sa objavljivanjem imena drugog vozača. Imamo nekoliko opcija na stolu i želimo da dobro razmislimo pre donošenja odluke“, izjavio je Vasseur.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neće Andretti, Porsche ili Audi se spremaju da preuzmu Sauber?

 

ar_sauber_vw.jpg.c0af071a31819580118653e134d20d42.jpg

 

Postoje navodi da bi Volkswagen Grupa mogla da na velika vrata uđe u Formulu 1.

 

Već postoje potvrđene informacije da bi nemački proizvođač automobila kroz jedan od svoja dva brenda mogao da uđe u saradnju sa Red Bullom, odnosnom sa njihovim odelenjem za proizvodnju agregata ali sada su se pojavile informacije da bi ipak moglo da bude i više od toga.

Posle VN SAD postalo je jasno da je Michael Andretti odustao od kupovine švajcarskog tima, ali sada kako piše magazin Blick postoje navodi da bi Porsche ili Audi mogli da prezumu Sauber. To bi prema njihovim rečima moglo da se desi 2025. kada stupe nova pravila vezane za pogonsje jedinice. Za sada još nije poznato da li će pored saradnje sa Red Bullom Volkswagen imati i svoj zaseban tim ili ne.

Ako se to i ostvari za Sauber to neće biti prvi put da ima nemačke motore, jer su još 1994. koristili Mercedesove agregate kao i da su od 2006. do 2009. bili pod upravom BMW-a sa kojim su zabeležili i jednu pobedu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andretti objasnio zašto je propao dogovor sa Sauberom

 

raikkonen_usgp_2021_4.jpg.535f5eba31d5bcada6df3fe3c8a5b31a.jpg

 

Amerikanac se konačno oglasio i objasnio šta je bio kamen spoticanja u pregovoru sa Švajcarcima.


Tokom leta je bilo dosta priča da se Michael Andretti interesuje za ulazak u Formulu 1, a onda je otkriveno da je njegov plan bio da kupi ekipu Saubera, koja trenutno nosi ime Alfa Romeo.

Činilo se da je sve spremno i da će zvanično saopštenje stići na VN SAD, ali se to nije dogodilo.

Nakon toga je iz nekoliko izvora stigla informacija da je problem bio u novcu, a Andretti se sada oglasio i objasnio šta se dogodilo.

 

michael_andretti_3.jpeg.4e6f3644a5b1c73839a21ee607a143ef.jpeg

 

„Želeo bih da okončam špekulacije da je dogovor propao zbog finansijskih razloga. To uopšte nije tačno. Na žalost, u 5 do 12 su se pojavili problemi oko kontrole i zbog toga smo morali da odustanemo pošto nismo mogli da prihvatimo neke uslove. Uvek sam govorio da ćemo uraditi ono što je najbolje za nas, a ovo na kraju nije bio trenutak. Mislim da bi to bila velika priča i šteta je što nije prošlo. Ali ja ne odustajem“, jasan je Andretti.

On je takođe demantovao glasine da je Liberty Media, koja je vlasnik Formule 1, učestvovala u pregovorima.

 

colton_herta_indy_2021.jpeg.34e09bc8cbaa9346dd2379cd12629af7.jpeg

 

Dosta se pričalo i o tome da bi Colton Herta mogao da pređe u Alfa Romeo u slučaju da je Andretti kupio Sauber, a to je ispostavilo se bilo tačno.

„Naravno, da smo kupili tim, želeli bi američkog vozača, a Herta bi bio savršen za to. Cilj nam je bio da probamo da mu nađemo mesto jer verujemo da bi bio konkurentan“, rekao je Andretti.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju izgleda ipak lova odlucuje?

 

Guanyu Zhou dobio mesto u Alfa Romeu, uskoro sledi i potvrda?

 

guanyu_zhou_mogucnost.jpg.2d92e454a173fb809fa1b9a4d14639c1.jpg

 

Prema informacijama koje dolaze iz podoka izgleda da je pitanje vozačke postave ovog tima već rešeno.


Još pre više od mesec i po dana Alfa Romeo i Valtteri Bottas objavili su svoju saradnju koja će zvanično krenuti od naredne sezone ali još uvek nije poznato pitanje drugog vozača. Za ovo mesto postojalo je nekoliko kandidata među kojima je bio Oscar Piastri kao i trenutni vozač tima Antionio Giovinazzi. Ipak, kao najrealnija mogućnst sve vreme spominjalo se angažovanje kineskog talenta Guanyu Zhou koji bi sa sobom doneo i određena novčana sredstva.

Pošto su pregovori vlasika tima sa Michaleom Andrettijem oko njegovog preuzimanja propali, tim se sada skoncetrisao na popunjavanje vozačke postave pa je tako ponovo u žiži interesovanja došao mladi Kinez. Iz više izvora dolazi informacija da su pregovori završeni i da bi potvrda mogla da dođe već u utorak posle VN Brazila. Jedini problem koji trenutno odvaja Zhoua od mesta u timu jeste to što nema super licencu, ali ukoliko zadraži drugo mesto u ovogodišnjem šampionatu Formule 2 stekao bi sve uslove da je na kraju i dobije.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak ostvareno. Alfina postava iduce godine - Bottas i prvi kineski F1 vozac i jedini novajlija za iducu sezonu.

 

Alfa Romeo potvrdio Guanyu Zhoua za 2022.

 

zhou_formula_2.jpg.21306645637eba484a0601a052f08199.jpg (1100×700)

 

Ovom potvrdom je kompletirana i poslednja vozačka postava za sledeću sezonu.


Tokom prethodnih dana i nedelja se dosta pisalo o tome da je Guanyu Zhou blizu mesta u Alfa Romeu, a danas je zvanično potvrđeno da će kinez biti timski kolega Valtterija Bottasa u 2022.

Guanyu Zhou će tako postati prvi kineski vozač u Formuli 1. On je 2015. bio drugi u Formuli 4 pre nego što je nakupio pobede u F3 i F2 šampionatima.

Ova sezona je posebno dobra za Kineza pošto je trenutno na drugoj poziciji u šampionatu i sprema se za pohod na titulu na poslednja dva vikenda u Saudijskoj Arabiji i Abu Dabiju.

Zhou će sledeće sezone biti jedini novajlija na gridu, a većina timova je odlučila da zadrži trenutne postave. Najveća promena je svakako dolazak Russella u Mercedes, gde će biti timski kolega Lewisu Hamiltonu, dok je Bottas potpisao ugovor sa Alfa Romeom.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo: Doveli smo Zhoua zbog kineskih sponzora

 

frederic_vasseur_alfa_romeo.jpeg.18bf61dc53ec10e200570438cb481f94.jpeg (1100×700)

 

Šef tima iz Hinvila Frederic Vasseur je priznao da novi vozač doveden zbog sponzora, ali demantuje da da će oni sa sobom doneti investiciju od 30 miliona dolara.


Guanyu Zhou će postati prvi kineski vozač u Formuli 1 i biće timski kolega Valtteriju Bottasu koji dolazi iz Mercedesa.

Antonio Giovinazzi prelazi u Formulu E, a Zhou je dobio njegovo mesto koje su jurili i Oscar Piastri i Theo Pourchaire, koji je inače član Sauberove akademije mladih vozača.

Mnogi su pričali da se tim odlučio za Zhoua zbog velikog novca i sponzora koje donosi sa sobom, ali je Vasseur to demantovao.

„To su sve gluposti. Morate da sagledate sve aspekte performansi tima. Moj cilj je da povlačim poteze koji su najbolji za tim. Ako želite rezultate, morate imati najbolje vozače, inženjere, bolid, budžet… Svi rade isto i bila bi potpuna glupost kada bi neko rekao ne obraća toliko pažnju na budžet.“

„Naravno da je i novac odigrao ulogu u donošenju odluke, ali meni su posebno zanimljivi sponzori koji će biti sa nama od sledeće sezone. Prosto se pojavila prilika da se otvore neka vrata i Zhou ih je otvorio“, izjavio je Vasseur.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo priredila oproštajni prijem za Kimija Raikkonena

 

kimi_oprostajna_zurka.jpg.59293ebec92e59c88e5e7326fa8018be.jpg

 

Ovo će biti poslednje dve trke za ”Ledenog” u Formuli 1.


Alfa Romeo je povodom najavljenog odlaska Kimija Raikkonena u penziju na kraju ove sezone je u svojoj fabrici u Hinvilu održala oproštajni prijem za Kimija Raikkonena. VN Saudijske Arabije i VN Abu Dabija biće poslednje trke za popularnog ”Iceman-a” koji je sa ovim timom ujedno i debitovao u šampionatu a već sredinom decembra će i sa njima završti svoju karijeru u Formuli 1.

Pored Raikkonena ovoj zabavi prisustvovali su i njegova žena Minttu kao i deca a govor je održao i sam Kimi.

 

 

“Hvala svima, ovo je noć koju ću pamtiti.” napisao je Raikkonen. “Hvala svima što smo ove godine proveli zajedno. Hvala vam na teškom radu. Hvala vam na uspomenama. Vi ste dobri ljudi. Vaš Kimi.”

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andiamo Valtteri :lol: !!!

 

FOTO: Alfa Romeo odradio privatni test sa novim bolidom u Fjoranu

 

alfa_romeo_c42.jpg.webp

 

Tim iz Hinvila odradio je privatan test na Ferrarijevoj stazi.


Kako prenosi portal Motorsport.com novi bolid Alfa Romeo bio je ofarban u kamuflažnoj kolor šemi koja se očekuje za ovakvu vrstu testiranja. Za volanom ovoga puta bio je Valtteri Bottas, koji je imao crnu kacigu i odradio prve krugove sa mokroj stazi.

Alfa Romeo planirao je da novi C42 prikaže 27. februara posle testa u Barseloni, ali se postava iz Hinvila odlučila da dosta ranije odradi filmski. Nije ovo prvi put da Alfa Romeo uradio ovako nešto, već su sličan potez imali i 2019. i 2020. i to za vreme dana zaljubljenih kada su imali i kolor šemu posvećene ovom danu.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Malo detaljnije:

 

Automobil za novu eru: Bolid Alfa Romeo F1 ORLEN tima C42 je rođen

 

 

C42 je stigao, u svoj svojoj slavi. Najnoviji bolid Alfa Romeo F1 Orlen tima je konačno predstavljen, u upadljivoj crveno-beloj boji, koji će se takmičiti za startnu poziciju u sezoni Formule 1 očekujući da će biti neverovatna. Nakon nedelju dana testiranja u Barseloni, C42 je predstavljen na fotografijama i slikama u isto vreme objavljenim medijima i fanovima širom sveta.

Alfa Romeo F1 Team Orlen C42 je prvi bolid proizveden u Hinvilu sa pravilima o ograničenju budžeta na snazi, i za novu eru Formule 1 koja počinje u 2022.

 

Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(27).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(29).jpg

 

Dizajnirao ga je tehnički direktor Jan Monšo (Jan Monchaux) i ovaj bolid predstavlja radikalan zaokret u odnosu na prošlost, jer prihvata prilike koje omogućavaju novi pod sa efektom tla, ažurirani aerodinamični paket i 18-inčne gume niskog profila. C42 koga pokreće novi i unapređeni Ferrari motor je trkačka mašina dizajnirana za borbu, a nova pravila će omogućiti napetije trke i konkurentno takmičenje od prednjeg do zadnjeg dela starta.

 

Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(1).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(4).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(9).jpg Alfa Romeo F1 team ORLEN - C42 (11).jpg

 

Boja je zadivljujuć i suptilan omaž prošlosti, koji priziva istorijski dizajn iz minulih godina i nasleđe brendova Alfa Romeo i Sauber Motorsport, u 30. godini tima iz Hinvila u Formuli 1. Nova boja koju je izradio Centro Stile Alfa Romeo daje bolidu moćan, prepoznatljiv identitet. Izgled predstavlja savršenu kombinaciju dve dominantne boje, crvene i bele. Oblast sa motorom ofarbana je crveno, sa dijagonalnim presekom koji ističe dinamičnost karoserije. Istorijski Alfa Romeo natpis uklapa se u dijagonalu, kao omaž ranom XX veku, kada je imao svoj debi među trkačkim automobilima brenda 1920-ih. Reč „Tonale“ se može videti ispod, kao ime prvog CSUV-a koji je nedavno predstavljen.

 

Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(16).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(14).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(21).jpg Alfa_Romeo_F1_team_ORLEN_-_C42_(24).jpg

 

Simbol sportskog duha ''Quadrifoglio''nalazi se u gornjem delu, pored dijagonalne linije koja deli crveni i beli deo. Italijanska zastava nalazi se na zadnjem delu spojlera, ponosno noseći ime Alfa Romeo.  U rukama 10-strukog pobednika trka, Valterija Botasa i Žua Gvanjua, prvog F1 vozača iz Kine i jedinog novajlije na startu u 2022. godini, C42 je spreman da impresionira.

 

 

Drivers_(3).jpg

 

Žan-Filip Imparato, izvršni direktor brenda Alfa Romeo:

''Šampionat u 2022. biće jedan od najuzbudljivijih poslednjih godina. Nova pravila, nova postavka vozača i potpuno novi bolid predstavljaju pravu pravcatu revoluciju za F1 i posebno za tim. U brendu Alfa Romeo, nameravamo da zgrabimo sve prilike koje će nastati. Takođe, za Alfa Romeo, godina 2022. predstavlja godinu metamorfoze. Sa modelom Tonale, brend gleda u budućnost, u eru elektrifikacije i povezanosti, a pritom ostaje veran svom genetskom kodu plemenitog italijanskog sporta još iz 1910. Zato smo izričito stavili ime Tonale na ovaj jednosed. Jedva čekamo da vidimo kako se crveno svetlo gasi u znak početka uzbudljivog F1 šampionata.''

 

Team_Principal_Frédéric_Vasseur_(1).jpg

 

Frederik Vaser, direktor tima Alfa Romeo F1 Team Orlen:

''Početak sezone je uvek uzbudljivo doba, u kome vidimo plodove rada stotina ljudi tokom dugog perioda. C42 je bolid koji jedva čekamo da vidimo u trkama, ne samo zato što je prvi koji smo napravili u okviru ovog novog ciklusa pravila, u kome će trke biti tešnje i uzbudljivije, već zato što smo potpuno uvereni da će ovaj bolid pomoći timu da napravi veliki napredak ka prednjim pozicijama.''

 

Technical_Director_Jan_Monchaux.jpg

 

Jan Monšo, thenički direktor Alfa Romeo F1 Team Orlen:

''Dok predstavljamo C42, može se činiti da je to početak nove sezone: međutim, mi znamo da je ovo predstavljanje samo jedna prekretnica za na daleko dužem putovanju u koje je naše celo osoblje u Hinvilu uložilo puno vremena, resursa i energije. Dizajniranje i konstrukcija ovog bolida bili su ogroman projekat i možemo da se ponosimo onim što smo postigli, ali naš posao još nije završen. Kao i uvek sa novim ciklusima pravila, razvoj će biti najzahtevniji u ovoj sezoni i moraćemo da nastavimo da izvlačimo nove performanse iz modela C42 kako bismo ostvarili napredak koji smo zacrtali kao svoj cilj.''

 

Valtteri Bottas (7).jpg Valtteri_Bottas_Helmet_(1).jpg

 

Valteri Botas, vozač tima Alfa Romeo F1 Orlen:

''Impresioniran sam našim novim bolidom, modelom C42. To je moj prvi bolid u timu Alfa Romeo F1 Team Orlen, što ga naravno čini posebnim, zaista se radujem što ću u njemu biti na startu u Bahreinu. Ono što je uzbudljivo je što nemamo predstavu kako će prva trka proći. Testiranje nam je pomoglo da potvrdimo naša očekivanja, napredak koji smo ostvarili sa bolidom, ali sada se približavamo trenutku koji je zaista odlučujući. Otkad sam se pridružio timu, video sam toliko motivacije u njemu ima: svako se mnogo trudi, pokušava da radi vrednije od ostalih kako bi bili konkurentni i to mi pruža dodatnu motivaciju kada sam u vozačkoj kabini.''

 

 Zhou Guanyu (7).jpg Zhou_Guanyu_Helmet_(1).jpg

 

Žu Gvanju, vozač tima Alfa Romeo F1 Orlen:

''Uzbuđen sam zbog sezone i što sam video C42 u bojama u kojima ću se trkati, što ga zaista čini stvarnim. Mi smo na početku nove ere, sa novim bolidima i novim pravilima i to stvara priliku da svi timovi ostvare napredak, jer svi počinjemo ispočetka. Svi u Alfa Romeo F1 Team Orlen timu su bili izuzetno predusretljivi otkako sam mu se pridružio i kada vidim sav naporan rad, posvećenost i motivaciju svih, u Hinvilu i na stazi, to me ispunjava ponosom i uzbuđenjem. Jedva čekam da budem na stazi u ovom bolidu i da radim sa mojim timom na ostvarenju rezultata na koje ciljamo zajedno.''

 

Robert Kubica (1).jpg Robert_Kubica_Helmet_(1).jpg

 

Robert Kubica, rezervni vozač tima Alfa Romeo F1 Orlen:

''Početak nove sezone je uvek vreme kada se očekivanja, nade i planovi ostvare: ove godine, ulog je još veći jer na neki način se otiskujemo u nepoznato zbog novih pravila. Neverovatna količina truda je uložena u ovaj bolid, C42, i jedva čekam da vidim šta tim može da postigne s njim. U okviru moje uloge, trudim se da pomognem što više mogu sa razvojem bolida: znamo koliko su velike marže za unapređenje u ovom periodu životnog veka bolida i znamo da svaka nadogradnja može da napravi razliku, zato će posao koji radimo u sedištu biti ključan za ostvarivanje rezultata na stazi.''

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo F1 tim Orlen: Strast koja se krije ''mimo vidljivog''

 

rsz_beyond_the_visible_6.jpg

  • Alfa Romeo predstavlja ''Mimo vidljivog''\''Beyond the Visible'', uzbudljiv dokumentarni serijal koji javnosti pruža uvid ''iza scene i još dalje'' Alfa Romeo F1 tima Orlen.
  • Strast, stručnjaci i priče iza scene u Alfa Romeo F1 timu Orlen se sada mogu videti u ovom inovativnom projektu čije samo ime otkriva njegovu misiju.
  • Sa ukupno pet epizoda i bonus sadržajem na društvenim mrežama brenda, dokumentarni serijal je takođe napravljen da zabavi one koji nisu stručnjaci za Formulu 1.
  • Trejler je spreman na zvaničnoj Alfa Romeo Youtube stranici - klik OVDE.

Formula 1 je najbolji izražaj moto sporta. Sa najnaprednijim tehničkim performansama i najmanjim marginama između pobede i poraza, najsitnija poboljšanja koja načini svaki tim rezultat su neumornog rada na istraživanju i razvoju. Trke uključuju strast i vredan rad stručnjaka, mehaničara, inženjera, menadžera, i na kraju, sa rukama čvrsto na volanu i do kraja stisnutom papučicom za gas, vozača. Ali, samo mali deo ovog divljeg cirkusa je vidljiv javnosti. Zato je Alfa Romeo odlučio da ode ''mimo vidljivog'' i pokaže manje poznate aspekte Alfa Romeo F1 tima Orlen. Na ovaj način, brend pruža javnosti šansu da upozna i bude deo onoga što se stvarno dešava kada se ugase reflektori i staza nije puna vozača, šarenih kaciga, odela otpornih na vatru i zaglušujućeg zvuka motora.

 

Beyond_the_visible_(1).png Beyond_the_visible_(2).png Beyond_the_visible_(3).png

 

Tako se rodio novi dokumentarni serijal: ''Mimo vidljivog'', potpuno novi digitalni projekat koji gledaoce vodi iza scene i još dalje u Alfa Romeo F1 timu Orlen. Prvi put, zaljubljenici i novi ljubitelji širom sveta će moći da vide iza scene tokom vikenda trka i iskuse svakodnevni život vozača i stručnjaka. Takođe, moći će da vide strateške odluke, dizajniranje bolida i motora, kompleksnu logistiku, inovativna tehnološka rešenja i bezbrojne resurse koji se ulažu u istraživanje i razvoj.

 

Beyond_the_visible_(4).png Beyond_the_visible_(5).png Beyond_the_visible_(7).png Beyond_the_visible_(8).png

 

Proizveden od strane studija Lunartic Productions, dokumentarni serijal se sastoji od pet epizoda i bonus sadržaja koji će biti objavljivan na društvenim mrežama brenda Alfa Romeo tokom sezone trka u 2022. Brend je sa entuzijazmom podržao serijal, i uključuje vozače Valteri Botasa i Džou Guanjua, i sve stručnjake Alfa Romeo F1 tima Orlen. U stvari, izvan onog što je vidljivo u svim kvalifikacijama i trkama (u čemu učestvuje 80 ljudi), postoji tim od preko 500 stručnjaka koji neumorno rade u bazi tima u Hinvilu sa jednim ciljem: izvrsnost u najpoznatijem takmičenju moto sporta na svetu, istovremeno obezbeđujući zabavu, bezbednost i maksimalne brzine.

 

Beyond_the_visible_(9).png Beyond_the_visible_(10).png Beyond_the_visible_(11).png Beyond_the_visible_(12).png

 

Serijal počinje pogledom iza scene sa vozačima, koji pokazuju šta jedu, kako treniraju, strategije koje proučavaju, i kako se opuštaju pre trke. Onda, gledaoci će videti ishranu i pripreme mehaničara. Serijal će čak prikazati i manje poznate oblasti koje su ključne za Formulu 1, poput logistike i planiranja. Ovi sektori omogućavaju kretanje ljudi i opreme sa jednog kraja sveta na drugi u rekordnom vremenu. Plus, serijal će pokriti značaj sindroma džet lega, koji se možda većini čini nebitnim, ali se sa njim mora pažljivu postupati u cirkusu F1 kako bi se optimizovale performanse.

 

Beyond_the_visible_(13).png Beyond_the_visible_(14).png Beyond_the_visible_(15).png

 

''Mimo vidljivog'' ide još dalje. Opsesivan rad na aerodinamici i strategiji trka su takođe sakriveni od pogleda. Ova dva aspekta rada tima Formule 1 se često kriju jer su ključni za postizanje ciljeva tima. Biti za volanom bolida koji pruža izuzetne performanse u svim atmosferskim uslovima i na potpuno različitim stazama je proizvod neumornog i marljivog rada. Gledaoci će moći da vide kako se bolid dizajnira, i veze između F1 i ''mehaničkih kreacija'' brenda Alfa Romeo u sadašnjosti i budućnosti. Isto, serijal će pokazati kako se proučavaju propisi F1 i ključne stvari za pobeđivanje pobednika. Takođe, najmodernija tehnologija igra ključnu ulogu u Formuli 1, toliko da se često poredi sa NASA, dokumentarni serijal će pokazati sličnosti između ovih najmodernijih ''laboratorija'' tehnološke inovacije. Na kraju, staza u Monci, poznati ''Hram brzine'', koja slavi svoj stoti rođendan ove godine, će biti prikazana u ''Mimo vidljivog''. Dokumentarni serijal će odvesti gledaoce iza scene i otkriti tajne jednog od najiščekivanijih datuma kalendara Formule 1.

 

Beyond_the_visible_(16).png Beyond_the_visible_(17).png Beyond_the_visible_(18).png

 

Emocije i strasti će sigurno biti jake, i Alfa Romeo, koji je strast učinio jednim od temeljnih stubova svoje sportske vožnje još 1910. je odlučio da podeli svoju strast sa svima koji, bilo da vole moto sport ili su jednostavno znatiželjni, žele da otkriju pravu suštinu Formula 1 tima - najboljem izražaju moto sporta. Alfa Romeo je osvojio svoj prvi šampionat 1950. godine, i od tada traje neraskidiva veza između njih. Novi dokumentarni serijal ''Mimo vidljivog'' dodatno ojačava ovu vezu i konsoliduje vrednosti izvrsnosti i sportske vožnje koji su svojstveni legendarnoj istoriji brenda Alfa Romeo.

 

Beyond_the_visible_(19).png Beyond_the_visible_(20).png Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_7.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_10.jpg

 

Kristijano Fjorio, rukovodilac Alfa Romeo F1

''Mimo vidljivog'' je ambiciozni projekat koji se rodio iz snažne potrebe da omogućimo uvid u sve ono što nije vidljivo o timu F1. Iza scene tokom vikenda adrenalinskih trka, strastveni profesionalci neumorno rade na jednom cilju - performanse na najvećem nivou.

 

Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_12.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_25.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_30.jpg

 

Konstantan izazov o kojem želimo da pričamo svim našim ljubiteljima. Od razvoja bolida do atletskih i mentalnih priprema naših vozača, od kompleksne međunarodne logistike i strateških odluka koji stoje iza rezultata na stazi. Formula 1 je najbolji izražaj moto trka, prirodno okruženje za Alfa Romeo, inkluzivni brend koji predstavlja italijanski sportski duh od 1910.''

 

Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_31.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoF1TeamORLEN_Series_39.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoTeamORLEN_Series_14.jpg Beyond_The_Visible_AlfaRomeoTeamORLEN_Series_19.jpg

 

stellantis logo vesti.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...