Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Sauber / Stake F1 Team

Recommended Posts

Zvanično predstavljanje ranije danas, nema više posebnih boja za dan zaljubljenih. :) 

Video sadrži intervjue sa šefom tima Frédéric Vasseur, kao i sa vozačima Kimijem i Giovinazzi-jem:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikkonen još uvek ne zna koji je domet Alfa Romea

 

rai_o_2019.jpg

 

Finski vozač još nema ideju o poziciji njegovog tima na gridu pred početak nove sezone.

“Još uvek ovo je velika misterija.” kazao je Kimi Raikkonen. “Mi želimo da damo sve od sebe i videćemo kakav će rezultat to dati u prvoj trci i onda samo nastaviti od te tačke. Ne znam da li smo sada peti ili deseti. Mislim da će biti velika borba na sredini grida. Takođe, ni mi nismo na 100% našeg potencijala. Ali ako pitate ostale onda će vam svi isto reći. Ostaje nam da se potrudimo i damo sve od sebe.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Alfa Romeo Racing'' slavi hiljaditi Grand Prix u istoriji F1

 

Alfa F1 1000.jpg

 

Alfa Romeo, pobednik prvog Grand Prix turnira i prvog šampionata u istoriji Formule 1 napravio je omaž najvažnijem takmičenju u oblasti auto-sporta koje broji milione posvećenih ljubitelja širom sveta. Hiljadita trka biće održana u nedelju, 14. aprila, u  Kini.

 

Duga i uzbudljiva istorija Formule 1 počela je 1950. godine kada je ovaj sport postao svetski fenomen prvim Svetskim šampionatom Formule 1 koji se uvek skoro isključivo održavao na evropskim stazama. Prva trka održala se na krivinama Silverstouna, tradicionalne lokacije Grand Prix trke Velike Britanije, koja je i danas jedna od važnih staza šampionata. Bilo je to 13. maja pre 69 godina. Od tada, automobilski svet promenio se iz korena. Samo dva elementa ostala su ista. Entuzijazam publike i prisustvo automobila Alfa Romeo na startu prve  i hiljadite Grand Prix trke. Alfa Romeo trkački tim predstavio je četiri modela 158 sa jednim sedištem, koje su vozili Đuzepe ''Nino'' Farina, (Giuseppe ''Nino'' Farina), Huan Manuel Fanđo (Juan Manuel Fangio), Luiđi Fađoli (Luigi Fagioli) i Reg Parnel (Reg Parnell), od kojih je poslednji predstavljao znak poštovanja prema zemlji domaćinu. Automobili su osvojili prva četiri mesta na kvalifikacijama i zauzeli ceo prvi red na startu. 


Kada se osvrnemo na te dane, inženjer brenda Alfa Romeo Đuzepe Buso (Giuseppe Busso) jednom prilikom je izjavio da je glavni problem za tim tri ''F'' - Farina, Fanđo i Fađoli - kako odrediti redosled na podijumu. Alfa Romeo 158 imao je motor od 350 KS i dostizao maksimalnu brzinu od 290 km/h. Nino Farina je tog slavnog 13. maja osvojio pol poziciju, najbrži krugi i trku. Do kraja šampionata, model 158 je pobedio na šest od sedam trka koje se uzimaju u obzir pri rangiranju, preskočivši trku Indianapolis 500, kao i svi ostali evropski proizvođači. Alfa Romeo ostao je nepobeđen posle prvog mesta na Velikoj nagradi u Silverstounu, osvojivši tri prva mesta. Nino Farina bio je prvi šampion novoformirane Formule 1. Taj uspeh je ponovljen sledeće godine, kada je jednosed 159 ponovo osvojio svetsku titulu, ovog puta zahvaljujući šampionu Huanu Manuelu Fanđu.

 

Od tada, sportska legenda brenda Alfa Romeo je sačinjena od serija pobeda i osvajanja jednog od prva tri mesta na mnogim međunarodnim šampionatima, uključujući Formulu 1. Tokom prethodne dve sezone, znak ''biscione'' se vratio na svetske staze. Nakon stalnog napredovanja i osvojenog osmog mesta u prošloj sezoni, koje označava takmičarski povratak ove godine, novi tim ''Alfa Romeo Racing'' nastaviće da u sam vrh automobilističkih takmičenja donosi tradiciju tehničke izvrsnosti i italijanskog stila, karakterističnih za brend Alfa Romeo. Tim ''Alfa Romeo Racing'' na staze šalje Antonija Đovinacija (Antonio Giovinazzi), osam godina nakon što se jedan italijanski vozač poslednji put redovno pojavljivao za volanom Formule 1, i svetskog šampiona iz 2007. godine Kimija Raikonena (Kimi Räikkönen), koji je osvojio poene u prve dve trke. Tako se nastavlja legenda Quadrifoglio, emblema u obliku zelene deteline koji još od 1923. godine krasi najuspešnije modele Alfa Romeo.

 

potpis.png

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kimi: Malo toga je išlo po planu ove sezone

 

193258-Kimi-Raikonen.jpg

 

Kimi Raikonen i Alfa Romeo nemaju baš najbolju sezonu 2019 u svetskom šampionatu Formule 1. Taj tim je tek pretposlednji u konkurenciji konstruktora, dok Finac Kimi Raikonen i Italijan Antonio Đovinaci tek retko zasijaju. U švajcarskoj ekipi Alfa Romea jedini je do sada bodove donosio Kimi Raikonen. Njegovo najbolje izdanje je bilo u Bahreinu kada je bio sedmi, a još je u tri trke osvajao poene. U Monte Karlu i Barseloni Raikonen nije uspeo da dođe do bodova, dok Antonio Đovinaci nema osvojene bodove. Zbog toga je sa svega 13 poena Alfa Romeo tek pretposlednji u konkurenciji konstruktora.

 

''Deveto mesto u šampionatu konstruktora je negde gde ne treba da budemo. Sredina tabele je veoma blizu, samo nas pet bodova deli od pete ili šeste pozicije, tako da svaka greška ima veliku cenu. Znamo da ako u Kanadi dođemo do poena možemo da ostvarimo bolji plasman na tabeli'', kazao je Kimi Raikonen pred Veliku nagradu Kanade u Montrealu. ''Staza u Montrealu bi trebalo da nam odgovara, ali ove sezone mnogo toga nije pošlo po planu. Nadam se da će gume konačno proraditi i da ćemo tada osvariti pun potencijal bolida''.

 

Italijan Antonio Đovinaci u svojoj debitantskoj sezoni u Formuli 1 ima najbolje 11. mesto koje je ostvario na trci u Bahreinu, dok je u Azerbejdžanu bio jednu poziciju lošije plasiran. ''Jedva čekam da se trkam u Montrealu po prvi put u karijeri. Imao sam dve nedelje da se odmorim, išao sam na Điro, išao sam u Muđelo da gledam MotoGP i jedva čekam da se vratim u bolid. Staza u Kanadi je donela zabavne trke u prošlosti, ima dosta prostora za preticanje i jedva čekam nedelju. Nadam se da ću doći do poena koje zaslužujem'', rekao je Đovinaci.

Trka za Veliku nagradu Kanade u Montrealu je u nedelju od 20 i 10 uz direktan prenos na Sport Klubu 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika nagrada Japana

 

AR-Racing_Japanese.jpg

 

Kvalifikacije: sunčano i vetrovito, temperatura vazduha 22.7-21.5°C, temperatura staze 38.6-34.0°C;
Trka: sunčano i vetrovito, temperatura vazduha 22.0-21.2°C, temperatura staze 35.5-27.9°C;

 

Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), šef tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor kompanije Sauber Motorsport AG:

''Prijavili smo se za trku nadajući se da ćemo biti u prvih deset, ali na kraju nismo uspeli da se izborimo za poene nakon prvih krugova. Mnogo bolji tempo smo imali u poslednjem delu sa mekim gumama, te ćemo morati da istražimo šta se desilo i analiziramo podatke kako bismo uspevali da obezbedimo isti nivo performansi tokom cele trke. Na tako zahtevnoj stazi moramo da izvučemo najbolje rezultate iz automobila u svakom trenutku ili će konkurenti prevagnuti, kao što se sada desilo.''

 

- Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen), bolid broj 7, Alfa Romeo Racing C38 (šasija 06/Ferrari)
Kvalifikacije: 13. mesto
Rezultat u trci: 14. mesto
Najbrži krug: 1:33.190
Gume: Nove srednje 15 krugova - nove tvrde 21 krugova - nove meke 15 krugova
''Razočaravajući kraj našeg vikenda. Uvek se maksimalno trudimo da ostvarimo dobre rezultate, i automobil je na kraju bio dosta dobar na poslednjem setu guma. Imali smo rezultate koji su za tri, četiri sekunde bili bolji nego na početku trke, ali nažalost smo do tada izgubili dosta vremena i naš rezultat tog popodneva je bio doveden u pitanje. Nismo mogli da pronađemo ravnotežu između prve dve epizode sa srednjim i tvrdim gumama, jednostavno nisu funkcionisale i nisam imao prednji deo. Moramo da analiziramo podatke kako bismo razumeli šta se desilo i šta treba da popravimo da bismo mogli da konzistentno imamo performanse koje smo imali u poslednjem delu trke.''

 

- Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi), bolid broj 99, Alfa Romeo Racing C38 (šasija 04/Ferrari)
Kvalifikacije: 11. mesto
Rezultat u trci: 16. mesto
Najbrži krug: 01:32.369
Gume: Nove srednje 18 krugova - nove tvrde 31 krugova - nove meke 2 kruga
''Bio je ovo težak vikend za nas. Uslovi nisu bili idealni zbog vetra, ali na kraju krajeva, za sve je isto tako da moramo da se usredsredimo na naš zadatak. Naš tempo bio je bolji na kvalifikacijama nego u trci u poređenju sa našim rivalima i moramo da razumemo zašto. Potencijal automobila postoji, ali moramo da nastavimo sa radom kako bismo napredovali pre poslednjih nekoliko trka i ostvarili što bolji rezultat u ostatku sezone.''

 

Za FLCS Forum od:

rsz_ar_racing_logo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika nagrada Sjedinjenih Država

 

AR-Racing_USA.jpg

 

Vremenski uslovi: sunčano 20.9-21.9°C u vazduhu, 28.7-28.4°C na stazi

 

- Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), šef tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor Sauber Motorsport AG: ''Rezultati koje smo postigli govore da smo ovu trku završili mestom koje nije u prvih deset,
ali bar možemo da istaknem mnoštvo pozitivnih aspekata. Bili smo mnogo više takmičarski nastrojeni nego u prošlim etapama, i bili smo sbosobni za borbu za finiš za osvajanje bodova veći deo poslepodneva. Došli smo do poslednje dve trke ove sezone svesni da nas čeka još mnogo posla, ali i sa saznanjem da smo na dobrom putu.''

 

- Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen - bolid broj 7) - Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 06/Ferrari)
Rezultat u trci: 11. mesto
Najbrži krug: 1:39.608
Gume: Nove meke (18 krugova) - nove tvrde (22 krugova) - nove meke (15 krugova)
''Bilo je puno pozitivnih strana koje možemo da iskoristimo iz ove trke, iako činjenica da smo završili na 11. mestu i bez osvojenih bodova nije uopšte prijatna nakon veoma dinamične trke.Imao sam stvarno  dobar start, izgledali smo mnogo bolje i barem smo bili u borbi od starta do finiša. To je nešto na čemu možemo da radimo i na osnovu čega možemo da napredujemo za buduće trke.''

 

- Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi - bolid broj 99) - Alfa Romeo Racing C38 (Šasija 04/Ferrari)
Rezultat u trci: 14. mesto
Najbrži krug: 1:39.964
Gume: Nove srednje (17 krugova) - nove tvrde (22 krugova) - nove meke (16 krugova)
''Kao tim, ovog vikenda izgledali smo snažnije, tako da možemo da budemo optimistični kada je reč o budućnost, iako danas nismo postigli rezultat. Odlučili smo se za drugačiju strategiju u odnosu na Kimija i na kraju je to za njega bilo bolje. Počeo sam trku sa novim srednjim gumama, ali borio sam se da održim situaciju pod kontrolom. Situacija je postala malo bolja kada smo prešli na meke gume, ali do tada je bilo prekasno da preokrenemo stvar. Moramo da jačamo, napredujemo i nadam se da ćemo u Brazilu biti još bolji.''

 

001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg

005.jpg006.jpg013.jpg007.jpg008.jpg

009.jpg010.jpg011.jpg012.jpg

014.jpg015.jpg016.jpg017.jpg

018.jpg019.jpg020.jpg

 

Za FLCS Forum od:

rsz_ar_racing_logo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo Racing završio testiranje

 

alfa romeo Fiorano HP.jpg

 

Alfa Romeo Racing je 14. februara došao na probnu stazu u Fioranu da prvi put vidi ovogodišnji model u akciji. Novi C39 uspešno je završio svoju prvu vožnju tokom testiranja u Fioranu. Bolid za 2020. godinu, koji vozi Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen), započeo je svoj takmičarski život nakon što je izašao iz garaže u 9:37 pre podne sa egzotičnom šemom boje spoljašnjosti u dezenu zmijske kože sa tonovima crne i tamno sive boje. Model C39 obišao je 33 kruga oko Fiorano staze, a Kimi je pokazivao sve veće samopouzdanje sa svakim završenim krugom. Automobil se izvijao na oštrim krivinama staze, probijao se pored brzih zavoja dok je Kimi iskušavao njegove sposobnosti dok ga na kraju dana nije vratio na hlađenje u garažu - pozitivna prva sesija na stazi uoči sezone 2020. godine.

 

Centro Stile Alfa Romeo je inspiraciju za dizajn ove šeme bojenja našao u jednoj od dominantnih ikona brenda, grbu azurne zmije ''Biscione'', i razvio je model automobila sa bojom koja odgovara njegovom dizajnu. Zmijska šara ne samo da daje modelu egzotičan izgled, već kamuflira njegov uobičajeni izgled i prikriva njegove tajne do zvaničnog predstavljanja. Pored ove posebne nove kože u kojoj je i nova ekskluzivna interpretacija logotipa brenda Alfa Romeo u obliku srca izazvala je divljenje javnosti, i predstavlja omaž svetom Valentinu i danu koji slave svi zaljubljeni. Vrh ovog monokok bolida takođe odaje počast radu zaposlenih u Sauber grupi, kao priznanje njihovom doprinosu u stvaranju ovogodišnjeg automobila tima. Devetnaestog februara nova oficijalna ''liverija'' biće predstavljena u Barseloni.

 

Od osnivanja u Milanu 1910. godine, Alfa Romeo je dizajnirao i konstruisao neke od najekskluzivnijih automobila, sa najviše stila u istoriji automobilske industrije. Tradicija se nastavlja i danas kako Alfa Romeo i nastavlja da na jedinstven i inovativan način pristupa dizajniranju automobila. U svakom Alfa Romeo modelu, tehnologija i strast sjedinjuju se da bi stvorili istinsko umetničko delo - svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija. Potpuno oživljavanje duha brenda Alfa Romeo i dovođenja njegove privlačnosti širom sveta na sam vrh jedan je od prioriteta FCA grupe. Pridržavajući se jasne i dobro definisane strategije, Alfa Romeo ispisuje novo poglavlje u svojoj, više od jednog veka, dugoj istoriji koja predstavlja izvrsnu priliku da se ostvari pun potencijal brenda. Danas je, Alfa Romeo je istinski predstavnik najboljih resursa, talenta i praktičnog znanja (know-how) kojima grupa raspolaže. Prvo sa modelom Giulia, a onda modelom Stelvio, Alfa Romeo je stvorio dva modela koji odišu čistim i originalnim duhom brenda - koji se odmah prepoznaje - karakterom. Ovi modeli predstavljaju  potvrdu duha mehanike emocija (La meccanica delle emozioni) koji Alfa Romeo poseduje, kao i ključne primere onoga što ljudi očekuju od ovog prestižnog brenda. Alfa Romeo osvaja srca novih generacija i ponovo zauzima mesto koje mu pripada kao jedan od najtraženijih svetskih premium brendova. Brend je  ponovo i jedan od glavnih simbola italijanskog inženjerstva i stila, simbol italijanske tehnološke izvrsnosti i kreativnog duha. Nakon više od 30 godina odsustva iz Formule 1, brend je najavio svoj povratak ovom sportu 2018. godine kao glavni sponzor tima Sauber F1.


Grupa Sauber sastoji se od tri ogranka - Sauber Motosport AG, koji posluje u okviru tima Formule 1 - Sauber Engineering  AG, koji se fokusira na razvijanje prototipa i proizvodnju aditiva - i Sauber Aerodynamik AG, koji sprovodi  testiranja na maketama bolida i onima u punoj veličini u  najnaprednijem aerotunelu u svojoj fabrici, a ovaj ogranak takođe ostvaruje i značajne inovacije na polju aerodinamike. Ogranci blisko sarađuju kako bi primenili stručnost više od 450 posvećenih pojedinaca u sedištu kompanije u Hinvilu, u Švajcarskoj, na sve interne i eksterne projekte. Od osnivanja 1970. godine, strast prema trkama nalazi se u samom srcu kompanije Sauber. Više od 45 godina, Švajcarska kompanija postavlja standarde u pogledu dizajna, razvoja i konstruisanja trkačkih automobila za razna izdanja šampionata, kao što su Formula 1, DTM i WEC. Nakon sopstvene premijere u Formuli 1 1993. godine, Sauber Motosport AG ustanovio je jednu od malobrojnih tradicionalnih i privatnih timova ovog sporta. Nakon 25 godina takmičenja u Formuli 1, kompanija je pokrenula dugoročno partnerstvo sa glavnim sponzorom, kompanijom Alfa Romeo, 2018, a u sezoni  šampionata 2019. godine takmičiće se pod timskim nazivom Alfa Romeo Racing.
 

Za FLCS Forum od:

rsz_ar_racing_logo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hulkenberg želi nazad u F1, Alfa Romeo opcija

 

205866-Hulkenberg.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, nemački vozač Niko Hulkenberg mogao bi da se takmiči u Formuli 1 naredne sezone. Kao jedna od opcija pominje se mogućnost da vozi za Alfu Romeo. Posle osam meseci van najbržeg karavana sveta, Hulkenberg se vratio na stazu. On je u timu Racing Pointa zamenio Serhija Peresa koji je zaražen koornavirusom. Na konkretno pitanje da li razmišlja o saradnji sa Alfa Romeom naredne sezone, nemački vozač je kratko rekao: ''Da. Razgovaramo o dogovoru, nekoliko je bitnih uslova. Voleo bih da se ponovo trkam u Formuli 1. Ovo je moja stast. Pričao sam sa Fredom, direktorom tima Alfa Romeu, poslednjih nekoliko meseci. Videćemo''.

 

Hulkenberg je od 2009. godine u Formuli 1 kada je bio test vozač Vilijamsa, potom je bio u Fors Indiji, u Zauberu, ponovo u Fors Indiji, a od 2018. i 2019. je vozio u Renou.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schumacher i Hulkenberg u Alfa Romeu od 2021?

 

Mick-Schumacher-is-ready-for-F1.jpg.c480035f016204390a10b6cf2240e110.jpg

 

Ralf Schumacher smatra da bi potencijalno postavu Alfa Romea sledeće godine mogli da čine njegov nećak Mick Schumacher i povratnik Nico Hulkenberg.
Nemački Sky veruje da Alfa Romeo sledeće godine želi u svojim redovima iskusnog vozača, koji bi navodio mlađeg timskog kolegu iz Ferrarijeve akademije.

Ralf Schumacher veruje da će s sledeće sezone promeniti kompletna postava u Alfi. Glavnu reč naravno vodi Ferrari koji snabdeva Alfa Romeo motorima i oni imaju želju da poguraju još jednog od svojih vozača u Formulu 1.

 

Kandidati su Mick Schumacher, britanac Callum Ilott i Rus Robert Shwartzman. Njih trojica su trenutno plasirani u samom vrhu GP2 šampionata, pošto Shwartzman vodi ispred Ilotta, dok je Schumacher četvrti. Ipak, Schumacher je opcija koja bi svakako privukla najviše pažnje.

 

''Svi znaju koliko su Ferrari i Alfa Romeo bliski i imalo bi smisla da neko od novajlija budeposlat u Alfu. Takođe, mislim da traže još jednog vozača da popuni i drugo mesto u timu. Trebaju im iskusan vozač i novajlija. Moguće je da su pregovori sa Hulkenbergom već u poodmakloj fazi“, izjavio je Ralf Schumacher. On takođe predviđa da bi Alfa Romeo do kraja sezone na jedan od slobodnih treninga mogla da pozove nekog vozača iz Ferrarijeve akademije. ''Njihova forma ove godine nije dobra i to se neće promeniti. Svakako ne bi izgubili mnogo ako bi pustili nekog od mlađih vozača da vozi na jednom treningu u petak“, rekao je Schumacher. Njegov nećak Mick je već vozio i Ferrari i Alfa Romeo tokom testova 2019, a Ralf dodaje da nije nemoguće i da se sva tri Ferrarijeva mlada vozača nađu u Formuli 1 sledeće sezone, pošto se sve više priča da Haas traži kompletno novu vozačku postavu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno na nivou spekulacija, ali bilo bi lepo da bar deo bude istinit... Voleo bih da iduce sezone za volanom Alfi vidim Ledenog, Hulka ili mladog Schumachera... Checo je navodno vec u prici sa Red Bullom.

 

Blick: Raikkonen produžava ugovor sa Alfa Romeom, Schumacher debituje za tim u Nemačkoj

 

rai_o_ar.jpg.34eee256cfb7ed9e28c7b68510ed82e0.jpg

 

Izgleda da će Finski veteran ostati u šampionatu još godinu dana.

Kako prenosi ovaj švajcarski list, Kimi Raikkonen trebalo bi da ostane u timu iz Hinvila i naredne sezone. Navodno, Raikkonen je još pre 15. spetembra odlučio da ostane u Alfa Romeu a kao glavni razlog za ovu odluku jeste da uživa u šampionatu.

To znači da je sada samo jedno mesto slobodno u ovom timu. U ovom mometu za njega se bore Antonio Giovinazzi sa ostalim kandidatima Ferrarijeve akademije mladih vozača Mickom Schumacherom, Callumom Ilottom, Robertom Shwartzmanom, kao i sa bivšim vozačima Force Indije Sergiom Perezom i Nicom Hulkenbergom. Ono što je činjenica jeste da će se Mick Schumacher naći u C39 bolidu gde će testirati bolid na slobodnom treningu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, spremaju ga i javno:

 

Šumaher i Ilot na treninzima F1 u Nirburgringu

 

alfa romeo f1 1.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Mik Šumaher i Kalum Ilot voziće svoje prve krugove u Formuli 1 tokom zvaničnog trkačkog vikenda, na Velikoj nagradi Ajfela u Nirburgringu. Ekipa Ferarija, čiju akademiju pohađaju Nik i Kalum, izrazili su zadovoljstvo što će mladi asovi F2 serije imati priliku da nastupe na prvim slobodnim treninzima, već 8. oktobra. Šumaher će sedeti za volanom Alfa Romea, u kokpitu bolida Antonija Đovinacija, a Ilot će pojačati ekipu Hasa. Američka ekipa još nije odlučila da li će 22-godišnji Britanac zameniti Romana Grožana, ili Kevina Magnusena. Robert Švarcman, treći član Ferarijeve akademije, voziće na slobodnim treninzima na finalu, u Abu Dabiju, ali još uvek nije potvrđeno u kom timu. Uoči svojih prvih zvaničnih krugova u Formuli 1, mladi Ferarijev tercet odradiće testove na stazi Fiorano, za bolidom vozila SF71H iz 2018. godine.

 

Ferarijev sportski direktor Loran Mekis, koji je zadužen za razvoj vozačke Akademije rekao je kako su testiranja generalna proba njihove trojice mladih asova pred debitantski nastup u Formuli 1.

''Oni su naši najbolji mladi vozači i želimo da ih na vreme pripremimo za ono što im sledi u karijeri. Biće to šansa da osete snagu bolida Formule 1, što predstavlja mnogo komplikovaniju vožnju od one, sa kojom se trenutno suočavaju.'' Šumaher je trenutno lider u Svetskom šampionatu F2 serije, sa 22 boda prednosti baš u odnosu na Ilota. Do kraja sezone ostala je još samo trka u Bahreinu. Mikov napredak je impresionirao sve koji ga prate, a čak je i direktor F1, Ros Bron izjavio da mladi Šumaher uspešno sazreva. ''Kada vozite pod plaštom imena Šumaher, to nije nimalo laka stvar. To vam može doneti neke prednosti, ali ste sve vreme pod lupom'', zaključio je Bron.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helmut Marko: Mik Šumaher u Alfa Romeu od 2021.

 

marko red bull legalnost.jpg

 

Savetnik ekipe Red Bull, Helmut Marko, uveren je da će 21-godišnji Mik Šumaher, sin legendarnog nemačkog vozača Mihaela Šumahera, već od sledeće sezone krenuti stopama slavnog oca i debitovati u Formuli 1 za upravljačem Alfa Romea. ''Znamo koji su vozači na tržištu i koji se razgovori vode. Iz tog razloga sam zaključio da će Mik Šumaher voziti Alfa Romeo uz Kimija Raikonena. Mislim da je to odlična kombinacija'', izjavio je dobro obavešteni Marko u programu televizije Sport1. Mik Šumaher se trenutno takmiči u Formuli 2, vodeći je u ukupnom plasmanu i vrlo blizu osvajanju titule. Marko je uveren da to pokazuje potencijal 21-godišnjeg Nemca. ''U nižim i mlađim kategorijama je uvek imao prosečne rezultate u prvoj godini, ali je već u sledećoj bio u vrhu. Možemo da pretpostavimo da će tako da bude i u Formuli 1'', izjavio je Marko.

 

Mik Šumaher, koji je polaznik Ferarijeve vozačke akademije, svoje umeće za upravljačem bolida Formule 1 trebalo je da pokaže prošle nedelje na Nirburgringu, kada je bilo predviđeno da za upravljačem Alfa Romea vozi prvi trening. Ali, to se nije dogodilo jer je taj trening otkazan zbog loših vremenskih uslova. Marko je odbacio mogući angažman mladog Šumahera u ekipu Red Bull-a uz Holanđanina Maksa Ferstapena, čiji je timski kolega u ovoj sezoni Tajlanđanin Aleks Albon. ''Rezultati su nam važni, a dok god je Albon u zelenoj zoni, u našoj ekipi nema mesta'', zaključio je Helmut Marko.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo i Sauber nastavljaju saradnju

 

fiat_sauber_ar.jpg

 

U četvrtak je objavljeno da će Sauber i dalje biti u šampionatu Formule 1 i to uz saradnju sa brendom Alfa Romeo. Italijanski proizvođač automobila Alfa Romeo će i dalje biti prisutan u Formuli 1 i to tako što će se po imenu ovog brenda takmičiti švajcarski Sauber. Alfa se vratila u Formulu 1 posle tri decenije 2018. godine. Dogovor je bio tehnički i komrecijalni i Sauberovi bolidi su tako bili rebrendirani znacima Alfa Romea. Dogovor je bio trogodišnji i isticao je ove sezone, a Švajcarci i Italijani će raditi zajedno i u 2021. godini.

 

Inače, u narednoj trci aktuelnog šampionata, koja će se voziti u Imoli, Antonio Đovinaci i Kimi Raikonen će voziti bolide u bojama italijanske zastave. Tako će obeležiti povratak Formule 1 u Imolu posle 14 godina. Još uvek se ne zna ko će voziti bolide Alfa Romea u narednoj sezoni. Antonio Đovinaci i Kimi Raikonen i dalje nemaju ugovore, a najveće je pitanje da li će Finac želeti i dalje da se takmiči u veteranskim godinama. Priliku u Alfi čeka sin Mihaela Šumahera Mik. Sauber se inače u Formuli 1 takmiči od 1993. godine i kroz istoriju je koristio sopstvene motore, a kasnije i agregate Mercedesa, Forda, BMV, Petronasa koje su pravili u zajedno, dok od pre nekoliko sezona koriste Ferarijeve motore. U 2020. godini Alfa Romeo je loš i ima tek 5 bodova, dok je minule sezone Kimi Raikonen imao sjajno četvrto mesto u Brazilu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kimi Raikonen dogovorio i 19. F1 sezonu

 

190332-Kimi-Raikonen.jpg

 

Kimi Raikonen učestvovaće u najvećem svetskom šampionatu u automobilizmu po 19. put pošto je ozvaničio produžetak saradnje sa timom Alfa Romeo, gde će mu partner ponovo biti Antonio Đovinaci.

Pred jednu od tri ''domaće'' trke Veliku nagradu Emilije Romanje koja se vozi u Imoli, ekipa Alfa Romea iskoristila je priliku da medijima obznani postavu koja će voziti zajedno u trećoj uzastopnoj sezoni. Sezona 2020. bila je veoma teška za AR, koji se trenutno nalazi na osmom mestu u konkurenciji konstruktora sa samo pet osvojenih bodova.

 

Međutim, to nije obeshrabrilo Raikonena po pitanju produžetka saradnje, a 41-godišnji Finac pokazao je kakve sposobnosti i dalje ima pretekavši deset bolida tokom briljantnog uvodnog kruga u Portugaliji. Raikonen ostaje u timu sa kojim je debitovao 2001. godine, a ekipa se tada takmičila pod imenom Sauber. Finac je bio šampion Formule 1 2007. godine, a dva puta je završavao sezonu kao drugi u generalnom plasmanu, dok je tri puta bio treći. Ima 21 pobedu u F1 šampionatu i 103 podijuma. U timu ostaje i Antonio Đovinaci, čija budućnost u timu nije bila toliko sigurna, ali je tim odlučio da je on pravi čovek za narednu sezonu u kojoj će Alfa Romeo, ali i njihov tehnički partner Ferrari, raditi na aerodinačmičkim promenama na šasiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raikonen: Nemam vremena za video igrice i simulatore

 

190332-Kimi-Raikonen.jpg

 

Kimi Raikonen je najiskusniji vozač u istoriji Formule 1. Sjajni Finac je 332 puta sedeo za volanom u najbržem karavanu. I dok se njegove mlade kolege poput Landa Norisa i Džordža Rasela spremaju za trke uz pomoć video igrica i simulatore, Kimi kaže da se time ne bavi.

 

''Iskreno, nemam vremena za to. Uvek sam zauzet nekim stvarima vezanim za decu i porodicu. To mi je važnije od simulatora i igrica. Kada sam bio mlađi igrao sam stalno jer nisam imao šta da radim'', rekao je Kimi i dodao: ''sada kod kuće imamo Play Station, nismo ga koristili deset godina. Verovatno će moj sin uskoro početi da se igra sa njim.'' Iskusni 41- godišnji Finac, koji je bio šampion sveta 2007. godine u bolidu Ferarija, smatra da se nije mnogo promenio od početka karijere. ''Stariji sam, naučio sam mnogo stvari, prošao kroz različita iskustva. Sve to utiče na vas kao osobu, ali mislim da sam u suštini ostao isti. Mada je to teško reći o samom sebi. Verovatno bi neko od ljudi iz mog okruženja bio relevantiji da govori o tome'', kaže Raikonen.

 

Kimi će i sledeće godine voziti za ekipu Alfa Romeo. Klupski drug biće mu Antonio Đovinaci. ''Alfa Romeo je za mene više od tima, to je kao druga kuća. Tu sam počeo karijeru u Formuli 1 pre 19 godina. Imamo jedinstvenu atmosferu i to me motiviše da i dalje budem u karavanu'', istakao je Raikonen.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Đovinaci: Kimi je i dalje jedan od najboljih

 

alfa tim.jpg

 

Antonio Đovinaci počeće svoju treću sezonu u Formuli 1. Klupski drug u ekipi Alfa Romeo biće mu kao i u prethodne dve Kimi Raikonen, šampion iz 2007. godine.

''Sa Kimijem pored mene spreman sa da napravim novi korak u svojoj karijeri. Već sam u nekoliko navrata istakao da je on i sada jedan od najboljih vozača. I dalje me oduševljava način na koji se sprema za trku'', kaže Đovinaci. U prošloj sezoni i Raikonen i Đovinaci su osvojili po četiri boda. ''Sve je proces učenja. U prvoj godini sam bio skoro stopostotno fokusiran na to šta Kimi radi. I to sam pratio. Već u prošloj sezoni sam počeo više da se oslanjam na ono što ja želim. Sada znam šta treba da radim na različitim stazama i u različitim uslovima. Zadovoljan sam onim što sam do sada postigao i u novu sezonu ulazim sa puno samopouzdanja'', rekao je 27-godišnji Italijan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alfa Romeo će novi bolid predstaviti 22. februara u Varšavi

 

alfa romeo Fiorano HP.jpg

 

Ekipa Alfa Romea je saopštila da će predstaviti svoj bolid, kojim će se takmičiti u Formuli 1 (F1) ove sezone, 22. februara u Varšavi. Tim sa sedištem u Švajcarskoj je prva u F1 koja je objavila datum prezentacije svog trkačkog automobila pre početka sezone koja kreće 28. marta u Bahreinu.

Šampionat je prema prvobitnom rasporedu trebalo da počne 21. marta u Melburnu, ali je trka u Australiji odložena zbog pandemije koronavirusa. Alfa Romeo je izabrao Varšavu za predstavljanje automobila C41 jer je njegov glavni sponzor, naftna kompanija Orlen, iz Poljske. Vozači ove ekipe su finski veteran Kimi Raikkonen i Antonio Giovinazzi. Alfa Romeo je završio osmi u konkurenciji konstruktora 2020. Kako je saopštila ekipa, bolid C41 biće evolucija prošlogodišnjeg.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...