Ivan_KV 3 Posted February 13, 2018 (edited) Drugari, Ono što mene zanima je koliko traje procedura izdavanja zoll tablica u Nemačkoj. Hitno mi je. E sad sledi i objašnjenje. Idem u Berlin jer sam dobio na poklon vectru c jer ne ispunjava euro standard za taj deo Berlina. Zvao špeditera on u ogromnom poslu nema baš vremena za detaljisane. Pitao sam ga šta mi treba on kaže samo spremi 700€ i to je to. Sve papire ti ja radim u Subotici. Moje je samo da odjavimo auto, koji je inače na tasta, uzmem zoll tablice i da mu pošaljem fotokopiju te saobraćajne dozvole a da je ostalo sve na špediteru. I još jednom, koliko traje ta procedura izdavanja u Nemačkoj, i šta mislite o ovim upustvima špeditera. Hitno mi je zato bi molio komentar onoga koji to stvarno zna. Unapred zahvalan Edited November 23, 2019 by neshaoct dopunio naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 13, 2018 Ja kad sam vadio trajala je nekih...10-15min Odes gde ti kazu da treba , udjes sa papirima u kacelariju, daju ti sta trebas da uplatis. Izadjes u hodnik, tu je automat, platis. Vratis se u kancelariju, on ti da papire, klikne tamo neko dugme i odmah u prizemlju uzmes tablice Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted February 13, 2018 (edited) E sad nisam baš razumeo ovog špeditera. Na pitanje da li mi treba euro 1 obrazac rekao mi je da ne treba sve ću to ja. Ono što mi je rekao potrebno je da se auto odjavi, da se uzmu zoll tablice i da mu posaljem na viber slike te saobraćajne na kojoj sam upisan. I ništa više Edited February 13, 2018 by Ivan_KV Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 13, 2018 http://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/kupoprodajni-saveti/kako-da-sami-uvezete-polovan-automobili-korak-po-korak.php Procitaj ovo, mozda ti pomogne malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted February 13, 2018 (edited) Ne znam kako će on to bez eur1 dokumenta al znam da sa eur 1 ne plaćaš carinu..Samo plaćaš pdv..Zoll tablice nemci daju samo ako nije istekao njihov tehnički..Trebalo bi da auto ima minimum mesec dana tehnički.Ako nećeš na zoll tablice moze i na nemačke..Samo moras posle da vratiš vlasniku da odjavi auto.. Edited February 13, 2018 by kreator Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted February 13, 2018 Koliko otprilike izlaze troskovi uvoza? Negde sam procitao da je oko 25% na cenu automobila. I da li je neko mozda uvozio automobile koji su imali povrat pdv-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted February 13, 2018 Cena nikad ne moze da bude precizna..Zavisi kolko će da košta u drzavi odakle kupuješ..Ako tamo treba da kupiš zoll table ili neke papire notar ili sl.. Onda troškovi transporta i putarine.. Posle toga ide ovo kod nas .. Na granici papir kod špeditera konkretno kad sam ja radio.. 35 evra papir sa granice.. 20% pdv na carini ako imaš eur papir ako nemaš još 12% carina.. 100 evra je usluga agencije tj špedicije.. 800 din čitanje brojeva na tehničkom.. I još neko pivo i pljeske dok čekaš da se završi.. Posle toga agencija za homologaciju 12000 din.. I na kraju registracija.. 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted February 13, 2018 Ja ga pitam jel mi treba eur 1 on kaže ne to ti ja završavam. Ja se u to baš ne razumem pa sam ga pitao opet i kažem mu da sam čitao svašta nešto na netu. On kaže ne čitaj to ti je sve bzv. Uglavnom rekao mi je da bi me izašlo 600€. I da mi trebaju samo zoll tablice i saobraćajna u kojoj sam ja upisan. Pitao sam ga jel treba još nešto jedno milion puta kaže ne treba. A inače kod špeditera sam po preporuci tako da ne verujem da ne zna i da bi me zajebo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 14, 2018 Izvadi ti za svaki slucaj eur1 pa neka stoji. Ili pozovi jos par speditera pa utvrdi sta ti treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted February 14, 2018 Ja sam napisao ono što je meni špedicija rekla da izvadim dok sam bio u Nemačkoj da se ne bi cimao posle kad carinim.. Eur 1 i ex dokument..To je jedan dokument zajedno na 2 strane..Sad za vađenje tog eur 1 ovde nemam pojma mozda čovek ima neke veze ili sl.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted March 5, 2018 Evo, vratio sam se sa puta. Ukratko, sve ono što piše na netu jedan veliki deo nije tačan. Zoll tablice na mesec dana su me koštale 40€. Za Euro 1 dokument, to nije trebalo, meni je to nabavio špediter. Sve što vam treba, je dobar špediter, Subotica je najpovoljnija, i kod mog špeditera se sve završava od 08h ujutru do 18h popodne, i treba mali i veliki brif (to je saobraćajna). Opisana procedura na netu od kupovine od fizičkog lica nije baš najtačnija. A nije baš tačna i od pravnog. Nije baš pametno da pišem na forumu ali još jednom vam kažem dobar špediter i ne boli vas glava. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14851 Posted April 30, 2019 (edited) Dovezao čovek iz Rusije Daewoo Nexia N150 evro 3. 1. 6,103 ks, 2008 godište https://autotras.com/daewoo/daewoo-nexia-n150-configuration Postoji li način da legalno uveze, ocarini i registruje Edited April 30, 2019 by neshtry Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22972 Posted April 30, 2019 Verovatno ne jer taj auto nije homologizovan za tržište EU. Možda postoji mogućnost dobijanja preko neke od institucija koje se u Srbiji bave izdavanjem homologacija ali nisam optimista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14851 Posted April 30, 2019 Homologacija se ne radi naknanadno?Onda je bolje da se prepakuje u rumunsko-poljsku varijantu koje već na našim tablicama...Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted April 30, 2019 Uvoze se vozila iz Rusije ali nisam nikad video da je neko koje nema poreklo iz Eu. verovatno da postoji nacin ali ne verujem da je to isplativoПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14851 Posted April 30, 2019 Ovaj je proizveden u GM- Uzbekistan,svi Chevrolet u Rusiji su mahom odatle..Poslednja reinkarnacija Kadetta E.Prodavan je pod brendom Daewoo i ChevroletPoslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6615 Posted October 15, 2019 (edited) PotrošačkiSavetnik: Kako u Nemačkoj varaju naše kupce automobila? Uplatio 2.400 evra za auto preko Western Uniona - ostao i bez para i bez auta: Edited October 15, 2019 by neshaoct dodao naslov i kratki opis 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugeera 33 Posted November 22, 2019 (edited) Ne znam koliko je realno ali možemo da pokušamo, da u ovoj temi ljudi ostavljaju svoja iskustva pri carinjenju. Pokušao sam da pronađem bilo šta relevantno i sem onog kalkulatora za carinu gde se čeka na odgovor špeditera nisam video ništa konkretno. Bilo bi dobro da svako ko je carinio automobil, bilo da je ovde kupovao ili dovozio/šlepao/slao iz inostranstva ostavi ovde osnovne informacije o vozilu i cenu carine, a i ostalih dažbina. Svaki model u zavisnosti od stanja, godišta i opreme ima neku svoju politiku tako da nigde nema čiste matematike. Najbolje da se ovako prikupe cene carine na jednom mestu. Edited November 23, 2019 by neshaoct spojeno 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 4, 2022 Polovni automobili u Nemačkoj skuplji nego ikad Cene polovnih automobila u Nemačkoj su rekordno visoke, a razlog za to jesu problemi u globalnom lancu snabdevanja. Nestašica čipova i drugih delova su primorali proizvođače poput Mercedesa i Volkswagena da uspore proizvodnju, a na tržištu je sve manje novih vozila. Inflacija je dodatni pritisak. Cene polovnih automobila u Nemačkoj, koja je najveće automobilsko tržište u Evropi, su prošli mesec više za 27% u odnosu na isti period prošle godine. Prosečna cena je viša nego ikada te iznosi 31.801 evro. Međutim, proizvođači ostvaruju znatne profite, uprkos pomenutim problemima. Uzrok je rast cena. Polovnih automobila je osetno manje jer se brže prodaju. U proseku se prodaju za 73 dana, a godinu ranije su se prodavali za 103 dana. Inflacija u Nemačkoj raste i najviša je od ujedinjenja zemlje 90-ih godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites