Jump to content
FAS Goran
Majstor_Paja

Kvačilo otkazalo nakon 12.000km od ugradnje.Šta dalje?

Recommended Posts

Bio sinoć do majstora da zakažem termin i kaže on daj da vidimo šta je to..Sede on u kola, poče da druka kvačilo, kaže dobro..Cilindar na menjač lepo radi ali izgleda je otišao gornji cilindar..Kad se baš baš stisne do kraja, auto može da upadne u brzinu bez tegoba, kvačilo je postajalo sve mekše..Kaže da je korpa prsla stalno bi bilo teško, tresao bi se mnogo pri polasku..Danas treba da ispitamo te cilindre pa vrlo lako može da se desi da je sve ovo zbog tog lufta u papučici koji pravi taj cilindar..Jebeš cilindar , 3000 dinara..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas opet bio, na cilindru kvačila u kabini je bila načeta i na kraju pukla neka zajebancija i zato je kvačilo imalo onakvog lufta.To će da se sredi prekosutra pa ćemo videti.Uglavnom sada kvačilo radi kako treba, normalno se šalta i upada u sve brzine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se na mene odnosi, nisam pisao da treba zvati inspekciju nego se informisati kod udruženja za zaštitu potrošača o dužini garancije kupljenih delova. 

Možeš i ti pomoći da se to delom reši da napišeš koliko je garancija na delove koje si ti ugradio u servisu. Ne koje ti je neko doneo da ugradiš nego je doterao auto a ti mu naprimer promenio set kvačila?

Da li garancija počinje da teče od momenta kada je automobil primljen u servis ili kada je račun plaćen i ispravan auto preuzet?

To su bila neka pitanja za koja su se tražili odgovori,. 

Drago mi je da je problem sa kvačilom rešen (ili će biti rešen) na taj način.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sećem se da je neko pomenuo inspekciju,ne bi osuđjivao ni majstore,servise a ni vozače mada ima raznih i jednih i drugih.Kod ovakvih radova davanje garancije je vrlo nezahvalno,jednom prilikom pita mušterija majstora-koliko daješ garanciju na veliki servis?Onda nešto razmisljam majstor da gar 60 000km ili x xx god i vozač hvala bogu kakvih ima sipa gorivo iz kante puno trunja pe mu malo lošiji grejači,udari minus nemože da startuje pa zove komšiju da na vuču upale i cvrc preskoči kaiš.Dali treba majstor da snosi trošak popravke?Sa druge strane postoji faktor dobavljača koji je isto diskutabilan.Skoro je čovek imao problem sa reklamacijom-jedan gazda dve firme(auto servis i prodavnica delova) čovek nije imao pravo na reklamaciju zato što je doneo deo kupljen u prodavnici a koji je ugrađen u servisu istog gazde,inače je u pitanju poznati servis Japanskih vozila.Otuda takva reakcija nezadovoljnih i ogorčenih mušterija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi se mesao u pravila i garancije drugih servisa. Ja sa mojim musterijama uvek napravim dogovor i niko nije ostao nezadovoljan. A ako treba da trazimo pomoc od udruzenja potrosaca i inspekcija.....onda je za sve kasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi nema potrebe da se raspravlja o tome.
Glavno je da je problem rešen.Ono što sam ja morao da uradim jeste da proverim svoja prava koja su mi zakonom zagarantovana pre nego što pozovem servis koji je ugradio kvačilo.Bilo je problema sa radnikom koji tamo radi dok se nije javio gazda i izašao u susret..Druga stvar, MORATE da pokažete da ste pravno koliko toliko potkovani i da znate koja su vam prava jer postoje dobri i loši servisi.Imao sam sreće da je ovo jako dobar i profesionalan servis te ispada da uopšte nije bio problem u kvačilu već u cilindru.

Takođe najvažnija stvar je da ostvarite dobru komunikaciju jer se dešava da većina vlasnika automobila zbog nenamerne greške servisera pre nego što počnu razgovor odmah budu neprijatni i viču, hoće da se svađaju što se u praksi jako puno dešava iako je servis bio unapred spreman da izađe u susret..DOGOVOR SVE REŠAVA.

Edited by Majstor_Paja

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Goran Zemun said:

Ne bi se mesao u pravila i garancije drugih servisa. Ja sa mojim musterijama uvek napravim dogovor i niko nije ostao nezadovoljan. A ako treba da trazimo pomoc od udruzenja potrosaca i inspekcija.....onda je za sve kasno.

 

Nisu to pravila servisa. To su zakonom regulisana prava.

Što se tvog servisa tiče samo reči hvale sam čuo i žao mi je što je daleko od mog grada pa nisam u mogućnosti da koristim usluge servisa.

Hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Goran Zemun said:

  Koliko ce vremena morati da prodje da shvatite da normalan razgovor sve resava a ne djon.....

 

Totalno istina, problem je sto ljudi nikad ne polaze od toga kako bi meni bilo da sam na mestu onog drugog. Normalan razgovor obicno navede obe strane da razmisle o tome. Nazalost sve vise ljudi veruje da se svet vrti oko njih.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi su navikli na dunđere prevarante i to isto mora da se razume..Nisu navikli na profesionalnost u našoj državi..Uvek smo pod teorijom zavere da svako hoće da nas sjebe, zemlja je ravna ploča, oće da nas istrebe itd..
Jednostavno, treba upoznati i dati šansu onoj "drugoj" strani ali bez pesimizma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam, problem je bio ovde na okruglom delu gde stoji gumeni prsten.On je ispao i zato kvačilo ima dosta lufta jer se kreće napred nazad u celom prečniku..Kada se ubaci druga guma ili kuvana plastika, neće više šetati.
Image result for cilindar kvačila lancia kappa

Share this post


Link to post
Share on other sites



Uvek smo pod teorijom zavere da svako hoće da nas sjebe, zemlja je ravna ploča, oće da nas istrebe

Chemtrail, Haarp...@Asterix







Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kad se ne daj bože nešto desi na automobilu, ili posumnjam da je nešto neispravno, odem do prvog majstora da se konsultujem. Što, čini mi se, ovde nije bio slučaj.
Ovde je preovladala panika i neiskustvo.
Vlasnik Kappe je još i dobro prošao. Da je otišao za Bg I da su ustanovili da nije do samog seta......... Odoše novci, živci..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

To se sve desilo kasno popodne..Zvao sam nekoliko majstora koji su mi odmah rekli da je vrlo verovatno druk prosvirao kroz korpu..Iako mi je bilo teško da poverujem takvi su bili simptomi..Zato sam morao da dođem ovde i pitam za vaša iskustva vezana za reklamacije jer mi se ovo prvi put dešava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ok, kapiram te skroz, svako je dobrodošao da pita.
Meni se slično desilo upravo za praznik koji je trajao pet dana, niko živi nije radio a meni auto preko potreban upravo tad.

Na žalost, većina majstora danas, čast izuzecima, gleda samo da uzme što više novca, retko ko će ti reći ajde dođi da pogledamo, možda nije druk ležaj i slično.
Bitno je da si rešio problem i poštedeo se daljeg maltretiranja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštedeo i sebe i servis zajebancija i muka..Danas sam išao da sredim auspuh, sa uživanjem se vozim, auto ide kao raketa i opet mi se vraća onaj osmeh na lice..To je najvažnije :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...