Jump to content
FAS Goran
Majstor_Paja

Kvačilo otkazalo nakon 12.000km od ugradnje.Šta dalje?

Recommended Posts

Do petka je važilo sve, faktura je bila na 9.2.2017 a kvačilo otkazalo 10.2.2018..Iz servisa kažu da će oni pokušati da od dobavljača nešto srede ali teško jer su i do sada imali problema sa delovima i u garanciji..Kažu ako dobavljač ne prizna garanciju onda ne priznaju ni oni.

Edited by Majstor_Paja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar nije zakonska garancija na delove 24 meseca?

Šta bi bilo u slučaju da su oni taj set kvačila kupili od dobavljača recimo maja 2016. a ugradili ga februara 2017?

Edited by Joker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li bi to značilo da ja ipak imam prava na reklamaciju? U servisu su mi rekli da nemam jer je prošlo godinu dana..E sad oni treba da se natežu sa dobavljačem a dobavljači su im idioti koji su ih zajebavali i za delove u garantnom roku a kamoli mene koji se javio posle godinu dana i....2 dana.,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovoljno je da oni izadju u susret da ruke budu dz, jos ako moze I rabat na novi set da se izboksuje, ali kada se sve zameni da bude bez zvukova I vibracija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji datum je na tvom računu?

Koliko znam garancija za novu robu je 24 meseca, na outlet tj. polovnu minimum 12 meseci. Najbolje bi bilo da se to sve dogovorom reši. 

Javiće se neko ko je možda bolje upućen u tu materiju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Datum na računu je 9.2.2017 
Kvar je nastao 10.2.2018 a mi smo se njima javili 12.2.2018 što znači da gubim pravo.
 

1 minute ago, vagenovac said:

Dovoljno je da oni izadju u susret da ruke budu dz, jos ako moze I rabat na novi set da se izboksuje, ali kada se sve zameni da bude bez zvukova I vibracija.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
 

Ništa od toga nisam tražio, problem je što će dolazak i odlazak da me košta barem 80e
Oni su pristali da sve urade o svom trošku ukoliko se dokaže da je problem u setu ali pošto su istekla 2 dana od garancije, ne može..Haha kakva ironija..Videću sa zaštitom potrošača šta oni imaju da kažu na ovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zeznut datum isteklo je godinu dana,u principu ako je garancija 1 god onda moras sam da  sredjujes.Gde su kupljeni delovi u njihovoj prodavnici ili je uzeto sa strane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rečeno mi je upravo u telefonskom razgovoru da oni dok ne vide šta je sa vozilom ne mogu da kažu ništa..Oni mogu da mi skinu kvačilo, ustanove kvar i da čekaju odgovor od dobavljača..Ukoliko dobavljač kaže NEMA, oni meni naplaćuju skidanje i vraćanje menjača..Dakle ovo je jedna KOCKA jer oni od dobavljača dobijaju garanciju u trajanju od jedne god.

Rekli su mi da sigurno neće kupovati novo kvačilo ukoliko dobavljač ne prizna.

Svi su se oni lepo ogradili a što je čovek dao 30.000 to nema veze.biiip ti Srbiju 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma sta se tebe tice odnos servis-dobavljac? Da li pise negde napismeno 2 godine ili koliko god da vazi garantni rok? Ako je godinu dana onda je njihova dobra volja a ako nije odes ostavis auto i cekas da ti odrade posao. Simple as that i cao.

Ja za sve sto ide garancija uzimam napismeno iako sam sa majstorom u "drugarskom" odnosu...ali zbog svoje zsstite tako radim.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tome je trebalo da se razmišlja još tada kada se auto uzeo iz servisa..Ja sam ga kupio pre nedelju dana..Da se ja kerembečim sa njima, nema od toga ništa..Jednostavno odustajem, uradiću set ovde u ovlašćenom i to je to.

Evo i lepog računa..150.000 dinara ostavljeno i neće da preuzmu na sebe loše montirano kvačilo jer sigrno kad budem tamo otišao oni će reći kako to nije do njih.mislim...

IMG_20180128_124640.jpg.431f7fd8bbc7faecc551b58991003d83.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imas bilo kakav garantni list za sam set? Da li je jednu ili dve godine? Ne znam kako ide zakonski ali bi trebalo da je 2. Pitaj starog vlasnika da ga nije zaturio negde mozda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa nemam kod sebe..To servis preuzima na sebe jer su oni ugradili set koji je kod njih kupljen..Garantni list ne posedujem kod sebe, samo ovo što se vidi na slici.Vlasnik kaže da je ovo datum prijema što se vidi na slici i da je auto preuzet u martu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako je kod vas ali kod nas u CG je zakonom regulisano da je garancija 24mj na bilo sta novo ako imas dokaz-racun+garanciju. Ako osporavaju onda se treba kontaktirati inspekcija ili prodavcu predociti da si upoznat sa zakonom i da ces se obratiti inspekciji. Ne vjerujem da je i kod vas drugacije...raspitaj se.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa oni su mi i rekli da se žalim inspekciji ako smatram da su moja prava ugrožena, rečeno mi je da od dobavljača dobijaju tih godinu dana..U praksi se zakon i ne sprovodi kako piše.

Edited by Majstor_Paja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno imaju razlog zbog kog se ne plaše...Pošto nam država funkcioniše strogo po zakonu.

Evo kratke prepiske :

 

Quote

Poštovani,
 
Pre godinu dana sam kod vas došlepao neispravnu Lanciu Kappu 2.0 20v turbo. Stavljen je nov set kvačila, urađeni servisi, otvoren i sređen motor. Prošle nedelje sam prodao auto dečku iz Aleksinca da bi mu se posle par dana javio isti problem sa kvačilom. Pređeno je oko 12000km od ugradnje, pa me zanima postoji li mogućnost reklamacije. U prilogu vam šaljem sliku računa uz napomenu da sam imao prigovor kad sam došao na zamenu ulja 700km posle ugradnje da pedala kvačila ima luft u prvih 5-6cm hoda, tada ste mi rekli da je to normalno.
 
Hvala unapred, pozdrav

Quote


Postovani,

Vozilo mozemo da primimo, odnosno pregledamo 20.februara u 8:30.
Vreme koje je potrebno za konstataciju kvara nije stvar dogovora ili zahteva, i ne moze se predvideti. Mozemo da kazemo da cemo se maksimalno potruditi da defektazu uradimo sto brze jer je to interes obe strane.
Cim izvrsimo defektazu, odnosno konstatujemo kvar situacija ce biti jasna, pa se tada moze predvideti okvrno vreme popravke vozila.
Vreme zadrzavanja vozila u servisu ne zavisi samo od nase brzine rada vec i od pratecih stvari, kao na primer dostupnost i vreme nabavke potrebnih delova, kao i trajanje eventualne provere odnosno odobrenja reklamacije od strane ovlascenog lica.

Molim Vas da nas obavestite da li Vam odgovara ponudjeni termin.

S poštovanjem,

 

 

Quote

Imamo problem sa datumom na računu. Piše 09.02, a to je datum kada sam ostavio auto, preuzeo sam ga 09.03, sećam se sigurno, datum mi je zapao za oko jer je ravno u dan mesec dana stajao kod vas. Ne znam imate li neku evidenciju kada ste kupovali delove ali reklamacija bi morala da važi.

Quote

 

Da li Vam termin odgovara?
Ukoliko Vam odgovara dodjite da konstatujemo kvar.
Ne pokusavamo da izbegnemo nasu odgovornost i apsolutno stojimo iza nasih radova.
Mislim da je jasno da u ovom trenutku ne znamo ni mi a ni Vi sta urokuje poteskoce prilikom promene stepena prenosa.

S poštovanjem,

 

 

Quote

Termin odgovara, problem je to što dečko treba da dođe iz Aleksinca gotovo bez kvačila pa mora da zna da li ćete uvažiti garanciju pod uslovom da je stvarno kvačilo problem. Bio bih Vam zahvalan da se izjasnite po pitanju ove tvrdnje da je 09.02. datum kada sam ostavio auto a 09.03. je datum kada sam ga preuzeo. Da li imate evidenciju datuma nabavke delova i šta to znači za garanciju?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao me je gazda, Kića..Rekao mi je da odem i da skinem zvono menjača , da slikam ceo set i da to kvačilo pošaljem..On će o svom trošku da reši to kvačilo ukoliko je kvar u kvačilu..On veruje da je možda pukla viljuška u menjaču koja vuče druk lager i on košta 10e..Ukoliko ima bilo kakvih oštećenja na kvačilu i najmanjih, on će o svom trošku poslati drugi set a garanciju će ostvarivati kasnije jer to može dosta da potraje..Sve u svemu ovo je najboolji scenario pogotovo što ne moram da vozim auto u BG jer je vlasnik servisa upozorio da zvono može da pukne..
Na kraju imam reči hvale za ovo, zaista sam prijatno iznenadjen..To je kad pričaš sa pravim čovekom, odnosno gazdom.

Edited by Majstor_Paja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na meni samo ostaje da proverimo ako ima oštećenja na samom setu..Ukoliko je pukla viljuška mada čisto sumnjam, onda ja o svom trošku to sve popravljam i to je pošteno

Edited by Majstor_Paja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...