Majstor_Paja 92 Posted February 11, 2018 (edited) Pre par dana kupio sam auto na kome je urađeno sve zajedno sa setom kvačila, velikim servisom, osvežavanjem motora itd itd. Juče sam na otvorenom putu hteo da prebacim iz treće u četvrtu, odjednom je kvačilo postalo teže i teško je upao u brzinu.Pošto sam bio skoro blizu kuće, stigao sam nekako, pogledao nivo tečnosti ,sve ok, pogledao oba cilindra, sve ok, poluga se na menjaču kreće najnormalnije.Zaprvo, kvačilo je radilo najnormalnije do tog pritiska.Kada je auto ugašen auto normalno upada u brzine, kada ga upalim, neće, oseća se čavrljanje u papučici i čuje se druk lager. S'obzirom da je kvačilo sa svim ovim ugrađeno u V&B Auto centru, dobio sam sve račune sa trenutnom kilometražom, datumom ugradnje, potpisom i pečatom..Samo kvačilo je tada plaćeno 30.000 dinara i prosto je NEMOGUĆE da se tek tako odjednom pokvari.Posledica nasilne vožnje ili nepravilnog korišćenja je moglo da ošteti ili spali lamelu, ali set korpu u druk ležaj ne teško..Drugo, auto niti je nasilnički vožen jer dugo nije mogao ni da se popravi do prekjuče kad sam ja to sredio i normalno posle toga isprobao kako poteže.. Prethodni vlasnik je odmah nakon ugradnje zapazio da auto trese kada kreće i luft u papučici kvačila, pitao ih je zašto je to tako oni su mu rekli da je to normalno..Prošlo je godinu dana od tada, auto je sada sa pokvarenim kvačilom nakon 12.000km. E sad, koja su moja prava? Da li moraju da mi zamene set s'obzirom da se od starta radilo ili o nestručnoj ugradnji ili lošim delovima? Šta ako odbiju saradnju? Nadam se da sam postavio topic na pravom mestu, ako ne, izvinjavam se unapred moderatorima Edited February 11, 2018 by Majstor_Paja Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 11, 2018 Koji je set ugrađen?Prava ćeš vrlo teško da ostvariš,zato što će da tvrde da je sve drugo u pitanju osim loših delova i ne stručne ugradnje.Sa druge strane i vozači znaju da s.ebu kvačilo u suštini pitanje je koji je pravi uzrok kvara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 11, 2018 Ugrađen je Valeo po kataloškom broju, na računu piše sve..Tamo je kupljen i tu su ga ugradili sa njhovom preporukom..Već im je još tada rečeno da nešto nije u redu ali su odbili da pogledaju i rekli da je to normalno..Pri normalnoj vožnji se sve ovo odigralo, kvačilo jednostavno nije moglo više da izdrži jer ili nije lepo namešteno ili se radi o lošem kvalitetu druk ležaja koji više ne odvaja..Moguće je i da je korpa..Uglavnom, ne bi smelo da bude ovakvih problema nakon 12.000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 11, 2018 17 minutes ago, petarcirjanic said: Koji je set ugrađen?Prava ćeš vrlo teško da ostvariš,zato što će da tvrde da je sve drugo u pitanju osim loših delova i ne stručne ugradnje.Sa druge strane i vozači znaju da s.ebu kvačilo u suštini pitanje je koji je pravi uzrok kvara. Ti poznajes ljude u ovom servisu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 11, 2018 Gorane, jedno pitanje za vas, šta bi ste vi u praksi uradili u ovom slučaju pošto imate servis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 11, 2018 (edited) 16 minutes ago, Majstor_Paja said: Gorane, jedno pitanje za vas, šta bi ste vi u praksi uradili u ovom slučaju pošto imate servis? Isto ono sto ce uraditi svaki posteni servis u zemlji SRBIJI. Odete u servis...i iznesete Vas problem...pokazete racune i sacekate da cujete njihovo misljenje. Da li ste se vec obratili serviseru? Edited February 11, 2018 by Goran Zemun Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 11, 2018 Problem se desio juče u Subotu kasno popodne..Nisam mogao da ih zovem zbog radnog vremena a danas je nedelja..Ja želim da se pripremim i tražim pomoć oko toga na šta imam pravo a na šta ne u slučaju da imam a oni ne prihvate. Radi se o tome da sam ja u Aleksincu kao i automobil a servis je u BG..Ne bih mogao da idem tamo sa autom i da mi nakon skidanja kvačila traže novac za ugradnju novog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 11, 2018 34 minutes ago, Majstor_Paja said: Problem se desio juče u Subotu kasno popodne..Nisam mogao da ih zovem zbog radnog vremena a danas je nedelja..Ja želim da se pripremim i tražim pomoć oko toga na šta imam pravo a na šta ne u slučaju da imam a oni ne prihvate. Radi se o tome da sam ja u Aleksincu kao i automobil a servis je u BG..Ne bih mogao da idem tamo sa autom i da mi nakon skidanja kvačila traže novac za ugradnju novog. Svakako ako zelite da reklamirate deo i ostvarite garanciju pozovite servis i pitajte sta da uradite. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 11, 2018 Hvala na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 11, 2018 2 hours ago, Goran Zemun said: Ti poznajes ljude u ovom servisu? Ne poznajem ljude u tom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted February 11, 2018 Proleteo ti je druk kroz korpu sigurno, desava se jbg probaj da reklamiras svakako je zeznuto i ako prihvate morace da te slepaju do BG-a... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 12, 2018 Isto sam i ja mislio, da je prošao druk kroz korpu..Auto može da se vozi samo teže upada u brzine pri kretanju ali dok se vozi upada lakše..Valjda ne bi trebalo da se išta desi do Beograda autoputem u petoj konstantno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 12, 2018 10 hours ago, petarcirjanic said: Ne poznajem ljude u tom servisu. Kako onda bez ikakvog dokaza govorite da ce tesko ostvariti prava i sta ce reci serviser? 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 12, 2018 Šta će da kaže srviser to niko nezna,a paja je i tebe kao servisera pitao šta bi uradio,pa nije dobio direktan odgovor.U celoj stvari niko i nemože da mu kaže dok se skine menjač(ako je do kvačila) a kad skinu menjač onda je pitanje kako će serviser da bude siguran sta je uzrok kvara-loši delovi,nestručna ugradnja,vozač nezna da vozi pa upropastio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 12, 2018 Meni jedino bode oci da su navodno rekli da je normalno da trese nakon zamene.Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 12, 2018 Tako je i meni rekao debil Malinić iz Ostružnice, kaže normalno je da trese i škripi. Inače, Valeo ni brisače, evo još jednog dokaza zašto (pukao mi je plastični nosač na novim valeo brisačima), a pre toga, pisao sam 101 put, proklizao nov valeo set kvačila. Sachs koji je ugrađen posle toga se još uvek drži sa 40% više snage i 50% više obrtnog momenta, sada je na nekih 80.000km od ugradnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 12, 2018 Ako mi budu priznali reklamaciju doplatiću za LUK ako treba ili Saschs....Čim sam ukucao kataloški broj i video Valeo odmah sam znao zašto je i tresao odmah, zašto imao luft i zašto je crklo nakon 12k kilometara.. Druga stvar, kad sam ukucao izašlo mi je da samo JTD Kappa 2.4 ima ovaj set?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted February 12, 2018 (edited) Ej, prolazi ti radni dan polako... Telefon u ruke i delaj. Pa izveštavaj. Svašta je moguće, ne zna niko dok ne skine i pogleda, ako je pod garancijom meni se dešavalo da dozvole da skinem i slikam pa prihvate da pošaljem delove brzom poštom sa kopijom računa, saobraćajne i lične karte a da onda odmah pošalju novo. MOŽDA će i tebi dozvoliti isto s' obzirom da si 200km daleko. Ako se auto vodi na prethodnog vlasnika, ne moraš spominjati kupoprodaju i promenu vlasnika. Napominjem da se u mom slučaju NE radi o ovom servisu... Edited February 12, 2018 by PremieRacing Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 12, 2018 Vlasnik je već rekao da je auto prodao meni i da se ovo desilo par dana nakon prodaje.Nismo hteli ništa da lažemo pošto nemamo šta da krijemo, kvačilo je otkazalo u normalnim uslovima vožnje. Vlasnik je već poslao pismenu reklamaciju putem email-a i nakon poziva su rekli da će odgovoriti..Sada se čeka njihov odgovor mada možda bi bilo bolje da ih ja pozovem jer je auto kod mene i objasnim šta se dešava..Gledam da ne zabrljam nešto. 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted February 12, 2018 Sad gledas, kad si kupio Kapu!? Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 12, 2018 Uzeo sam je u utorak, pre 6 dana.Sve je bilo normano, odjednom se sve desilo pri normanim uslovima vožnje..Pokušavam da ih dobijem ali je non stop zauzeto Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted February 12, 2018 Dobro, znači kolega koska asistira mada nije morao... Za pohvalu. Evo šta sam našao za taj servis: "Ukratko da kažem o mom iskustvu o servisu koja se bavi automobilima FIAT-grupacije, odnosno Fiat, Alfa i Lancia. Radi se o servisu V&B Autocentar u Beogradu na Bežaniskoj kosi. Imam samo reči hvale za ovaj servis. Maksimalno su korektni, rade odličan posao i cene su pristojne. Čak kad sam jedan put dao Alfu da mi zamene napred diskove i pločice i da urade mali servis kad posle nekog vremena me zovu kažu da ne moram da menjam diskove i pločice narednih 20.000 km (pločice menjane pre 30.000 km). Dosta sam uštedeo... Ivan je osnovao ovaj servis pre neku godinu, inače ranije je radio u Delti. Ulica Beogradskih ilegalaca, broj telefona 065/397-36-53" Opušteno sad, rešićeš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 12, 2018 Upravo sam se čuo sa njima, jako profesionalno sa njihove strane je da ukoliko je kvačilo pokvareno imam pravo na zamenu o njihovom trošku.Ukoliko se ispostavi da je kvar u nečemu drugom što nije menjano, onda će popravka biti snošena o mom trošku odnosno, ukoliko se ja sa tim složim. Zakazan mi je odlazak u utorak 20tog u 8:30 samo molim boga da auto izdrži do tamo a imam vremena da vidim da li je to bolje popeti na prikolicu. U svakom slučaju zadovoljan sam odgovorom, na googlu imaju 80 pozitivnih ocena, samo reči hvale o njima tako da sam prijatno iznenadjen nakon raznoraznih iskustava sa dundjerima ovde..Ja ću u međuvremenu pregledati cilindre ponovo pošto su mi rekli da je vrlo moguć neki sitan kvar, mada to što trese i što se čuje druk mi govori da je tu problem u samom setu. Još je dodao čovek, vidim ja ovde koliki je račun, apsolutno ćemo sve učiniti što je do nas, haha car. I sad me zvao kaže faktura glasi 9.2.2017 i da je vrlo verovatno da će veleprodaja da odbije reklamaciju........... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 12, 2018 Nema ništa od garancije..Zakasnio sam 1 dan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted February 12, 2018 Jel me zajebavas. Kako da zoves juce kad je nedelja bila. Danas je 12. Sad sam ustao. Quote Share this post Link to post Share on other sites