Jump to content
FAS Goran
Majstor_Paja

Kvačilo otkazalo nakon 12.000km od ugradnje.Šta dalje?

Recommended Posts

Pre par dana kupio sam auto na kome je urađeno sve zajedno sa setom kvačila, velikim servisom, osvežavanjem motora itd itd.
Juče sam na otvorenom putu hteo da prebacim iz treće u četvrtu, odjednom je kvačilo postalo teže i teško je upao u brzinu.Pošto sam bio skoro blizu kuće, stigao sam nekako, pogledao nivo tečnosti ,sve ok, pogledao oba cilindra, sve ok, poluga se na menjaču kreće najnormalnije.Zaprvo, kvačilo je radilo najnormalnije do tog pritiska.Kada je auto ugašen auto normalno upada u brzine, kada ga upalim, neće, oseća se čavrljanje u papučici i čuje se druk lager.

S'obzirom da je kvačilo sa svim ovim ugrađeno u V&B Auto centru, dobio sam sve račune sa trenutnom kilometražom, datumom ugradnje, potpisom i pečatom..Samo kvačilo je tada plaćeno 30.000 dinara i prosto je NEMOGUĆE da se tek tako odjednom pokvari.Posledica nasilne vožnje ili nepravilnog korišćenja je moglo da ošteti ili spali lamelu, ali set korpu u druk ležaj ne teško..Drugo, auto niti je nasilnički vožen jer dugo nije mogao ni da se popravi do prekjuče kad sam ja to sredio i normalno posle toga isprobao kako poteže..
Prethodni vlasnik je odmah nakon ugradnje zapazio da auto trese kada kreće i luft u papučici kvačila, pitao ih je zašto je to tako oni su mu rekli da je to normalno..Prošlo je godinu dana od tada, auto je sada sa pokvarenim kvačilom nakon 12.000km.

E sad, koja su moja prava? Da li moraju da mi zamene set s'obzirom da se od starta radilo ili o nestručnoj ugradnji ili lošim delovima? Šta ako odbiju saradnju? 

Nadam se da sam postavio topic na pravom mestu, ako ne, izvinjavam se unapred moderatorima :) 

Edited by Majstor_Paja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je set ugrađen?Prava ćeš vrlo teško da ostvariš,zato što će da tvrde da je sve drugo u pitanju osim loših delova i ne stručne ugradnje.Sa druge strane i vozači znaju da s.ebu kvačilo u suštini pitanje je koji je pravi uzrok kvara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugrađen je Valeo po kataloškom broju, na računu piše sve..Tamo je kupljen i tu su ga ugradili sa njhovom preporukom..Već im je još tada rečeno da nešto nije u redu ali su odbili da pogledaju i rekli da je to normalno..Pri normalnoj vožnji se sve ovo odigralo, kvačilo jednostavno nije moglo više da izdrži jer ili nije lepo namešteno ili se radi o lošem kvalitetu druk ležaja koji više ne odvaja..Moguće je i da je korpa..Uglavnom, ne bi smelo da bude ovakvih problema nakon 12.000km 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, petarcirjanic said:

Koji je set ugrađen?Prava ćeš vrlo teško da ostvariš,zato što će da tvrde da je sve drugo u pitanju osim loših delova i ne stručne ugradnje.Sa druge strane i vozači znaju da s.ebu kvačilo u suštini pitanje je koji je pravi uzrok kvara.

Ti poznajes ljude u ovom servisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Majstor_Paja said:

Gorane, jedno pitanje za vas, šta bi ste vi u praksi uradili u ovom slučaju pošto imate servis?

Isto ono sto ce uraditi svaki posteni servis u zemlji SRBIJI. Odete u servis...i iznesete Vas problem...pokazete racune i sacekate da cujete njihovo misljenje. Da li ste se vec obratili serviseru?

Edited by Goran Zemun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem se desio juče u Subotu kasno popodne..Nisam mogao da ih zovem zbog radnog vremena a danas je nedelja..Ja želim da se pripremim i tražim pomoć oko toga na šta imam pravo a na šta ne u slučaju da imam a oni ne prihvate.
Radi se o tome da sam ja u Aleksincu kao i automobil a servis je u BG..Ne bih mogao da idem tamo sa autom i da mi nakon skidanja kvačila traže novac za ugradnju novog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Majstor_Paja said:

Problem se desio juče u Subotu kasno popodne..Nisam mogao da ih zovem zbog radnog vremena a danas je nedelja..Ja želim da se pripremim i tražim pomoć oko toga na šta imam pravo a na šta ne u slučaju da imam a oni ne prihvate.
Radi se o tome da sam ja u Aleksincu kao i automobil a servis je u BG..Ne bih mogao da idem tamo sa autom i da mi nakon skidanja kvačila traže novac za ugradnju novog.

Svakako ako zelite da reklamirate deo i ostvarite garanciju pozovite servis i pitajte sta da uradite. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proleteo ti je druk kroz korpu sigurno, desava se jbg probaj da reklamiras svakako je zeznuto i ako prihvate morace da te slepaju do BG-a...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto sam i ja mislio, da je prošao druk kroz korpu..Auto može da se vozi samo teže upada u brzine pri kretanju ali dok se vozi upada lakše..Valjda ne bi trebalo da se išta desi do Beograda autoputem u petoj konstantno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, petarcirjanic said:

Ne poznajem ljude u tom servisu.

Kako onda bez ikakvog dokaza govorite da ce tesko ostvariti prava i sta ce reci serviser?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta će da kaže srviser to niko nezna,a paja je i tebe kao servisera pitao šta bi uradio,pa nije dobio direktan odgovor.U celoj stvari niko i nemože da mu kaže dok se skine menjač(ako je do kvačila) a kad skinu menjač onda je pitanje kako će serviser da bude siguran sta je uzrok kvara-loši delovi,nestručna ugradnja,vozač nezna da vozi pa upropastio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je i meni rekao debil Malinić iz Ostružnice, kaže normalno je da trese i škripi. Inače, Valeo ni brisače, evo još jednog dokaza zašto (pukao mi je plastični nosač na novim valeo brisačima), a pre toga, pisao sam 101 put, proklizao nov valeo set kvačila. Sachs koji je ugrađen posle toga se još uvek drži sa 40% više snage i 50% više obrtnog momenta, sada je na nekih 80.000km od ugradnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mi budu priznali reklamaciju doplatiću za LUK ako treba ili Saschs....Čim sam ukucao kataloški broj i video Valeo odmah sam znao zašto je i tresao odmah, zašto imao luft i zašto je crklo nakon 12k kilometara..

Druga stvar, kad sam ukucao izašlo mi je da samo JTD Kappa 2.4 ima ovaj set?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej, prolazi ti radni dan polako... Telefon u ruke i delaj.

 

Pa izveštavaj.

 

Svašta je moguće, ne zna niko dok ne skine i pogleda, ako je pod garancijom meni se dešavalo da dozvole da skinem i slikam pa prihvate da pošaljem delove brzom poštom sa kopijom računa, saobraćajne i lične karte a da onda odmah pošalju novo. MOŽDA će i tebi dozvoliti isto s' obzirom da si 200km daleko. Ako se auto vodi na prethodnog vlasnika, ne moraš spominjati kupoprodaju i promenu vlasnika. Napominjem da se u mom slučaju NE radi o ovom servisu...

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlasnik je već rekao da je auto prodao meni i da se ovo desilo par dana nakon prodaje.Nismo hteli ništa da lažemo pošto nemamo šta da krijemo, kvačilo je otkazalo u normalnim uslovima vožnje.
Vlasnik je već poslao pismenu reklamaciju putem email-a i nakon poziva su rekli da će odgovoriti..Sada se čeka njihov odgovor mada možda bi bilo bolje da ih ja pozovem jer je auto kod mene i objasnim šta se dešava..Gledam da ne zabrljam nešto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam je u utorak, pre 6 dana.Sve je bilo normano, odjednom se sve desilo pri normanim uslovima vožnje..Pokušavam da ih dobijem ali je non stop zauzeto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, znači kolega koska asistira mada nije morao... Za pohvalu.

 

Evo šta sam našao za taj servis: "Ukratko da kažem o mom iskustvu o servisu koja se bavi automobilima FIAT-grupacije, odnosno Fiat, Alfa i Lancia. Radi se o servisu V&B Autocentar u Beogradu na Bežaniskoj kosi. Imam samo reči hvale za ovaj servis. Maksimalno su korektni, rade odličan posao i cene su pristojne. Čak kad sam jedan put dao Alfu da mi zamene napred diskove i pločice i da urade mali servis kad posle nekog vremena me zovu kažu da ne moram da menjam diskove i pločice narednih 20.000 km (pločice menjane pre 30.000 km). Dosta sam uštedeo...

Ivan je osnovao ovaj servis pre neku godinu, inače ranije je radio u Delti.

Ulica Beogradskih ilegalaca, broj telefona 065/397-36-53"

 

Opušteno sad, rešićeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam se čuo sa njima, jako profesionalno sa njihove strane je da ukoliko je kvačilo pokvareno imam pravo na zamenu o njihovom trošku.Ukoliko se ispostavi da je kvar u nečemu drugom što nije menjano, onda će popravka biti snošena o mom trošku odnosno, ukoliko se ja sa tim složim.
Zakazan mi je odlazak u utorak 20tog u 8:30 samo molim boga da auto izdrži do tamo a imam vremena da vidim da li je to bolje popeti na prikolicu.
U svakom slučaju zadovoljan sam odgovorom, na googlu imaju 80 pozitivnih ocena, samo reči hvale o njima tako da sam prijatno iznenadjen nakon raznoraznih iskustava sa dundjerima ovde..Ja ću u međuvremenu pregledati cilindre ponovo pošto su mi rekli da je vrlo moguć neki sitan kvar, mada to što trese i što se čuje druk mi govori da je tu problem u samom setu.

Još je dodao čovek, vidim ja ovde koliki je račun, apsolutno ćemo sve učiniti što je do nas, haha car.

I sad me zvao kaže faktura glasi 9.2.2017 i da je vrlo verovatno da će veleprodaja da odbije reklamaciju...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...