Driv3r 24 Posted February 10, 2018 Pozdrav forumasi,malo je poduzi tekst ali nadam se vasoj pomoci..imam veliki problem sa mojim Thesisom..u pitanju je motor 2.4 mjtd 129 kw,u toku voznje kad je na radnoj temperaturi,pa kad se malo zgazi pocinje da raste nivo rashladne tecnosti skroz do cepa boce,creva tvrda kao kamen,ne dize temperaturu,ne mesa vodu i ulje,ne trosi vodu,dakle i voda i ulje su cisti,nema nikakvih tragova u njima,izduvni gasovi su normalni nema belog dima itd,u nekom momentu u toku voznje skala temperature podivlja,skoci pa se vrati na radnu,tu sam primetio da u tom momentu izgubi grejanje,pa kad se vrati na radnu ponovo dobij grejanje... Menjali smo antifriz kompletan,5-6 puta ozracivali i opet isto...ozracivali smo na hladnjaku,na onoj magistrali blizu motora,i na crevima grejanja do kabine i uvek je bilo vazduha... Premostili smo i creva od izmenjivaca temperature(valjda se tako zove) koji je vezan sa egr-om cini mi se,posto je majstor posumnjao na njega,ali idalje sve isto... Takodje proveren i termostat otvara itd.. Majstor tvrdi da je ili dihtung glave ili je pukla glava,pa sam hteo da se posavetujem sa vama pre nego sto ga raskupusamo... Auto normalno ide,odlicno vuce,ne trosi ulje,vodu itd..normalno pali... U leru moze da radi do ujutru i uopste ne stvara pritisak,takodje i u nekoj laganoj voznji od 7-8 km sve dok se malo ne optereti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 10, 2018 Uradi test na izduvne gasove u sisistemu za hladjenje,radi se sa hemijom,stavi se alat na bocu rashladne tecnosti ako tecnost u alatu promeni boju ima izduvnih gasova u sistemu za hladjenje,onda je naj verovatnije dihtung ili glava u problemu. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted February 10, 2018 Uradio bih ali niko to nema u mojoj blizini,pokusavao sam da nadjem ali dzabe...a da ga vozim negde dalje ne smem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 10, 2018 Majstor koji ti radi moze da kupi taj alat za nekih 60tak evr uradi ti test naplati 20evr i ostaje mu alat,skidati glavu napamet tpo mi je malo avanturisticki predlog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted February 23, 2018 Pukla glava,uradjen hidro test. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 24, 2018 @Driv3r E, jbg-a Ima li po otpadima druga glava? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted February 24, 2018 Trazi od 166-ce glavu, trebalo bi da su isti motoriПослато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Driv3r 24 Posted February 25, 2018 (edited) 19 hours ago, neshaoct said: @Driv3r E, jbg-a Ima li po otpadima druga glava? Slabo,i ako ima traze za glavu po 300€,ako ima neko neku preporuku neka pusti broj na pm :-) @zunto jel moze neko da mi potvrdi u koje modele se jos ugradjivao ovaj motor? Edited February 25, 2018 by Driv3r Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted February 25, 2018 Samo Lancia i Alfa, 156/166 i Thesis. Imas lika u Osecini koji rastura samo 166/Thesise. ALEX V6 mu je nick na arcsПослато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites