bojan_ejbrealobre 7 Posted February 9, 2018 Danas sam menjao termostat na punto 2 1.2 16v, kako sam krenuo da odvijam srafove sa njega tako je jedan sraf pukao bez ikakvog zapinjanja, i nazalost deo je ostao u bloku motora.. probao sam sa diht masom, termostat se ne mrda i nema curenja sa strane ali curi na mestu gde je bio taj sraf tj kroz navoj.. da li ima spasa ili se to mora razbusavati sve ? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 9, 2018 Ako šraf viri iz glave ili ako je makar ravan sa glavom, stavi se matica preko tog šrafa i onda se to sve zavari. Toplota otpusti slomljen šraf i onda možeš da ga odvrneš. Taj postupak uglavno pomogne. Ako ne pomogne, onda jbg, mora da se razbušuje. 1 bojan_ejbrealobre reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 9, 2018 (edited) Viri iz glave skoro 1.5cm.. koliko moze da me kosta to razbusavanje, hvala Edited February 9, 2018 by bojan_ejbrealobre Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 9, 2018 Ako viri toliko uradi ovako kao sto je dezurni rekao ili probaj sa 2 matice pa odvijПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока 1 bojan_ejbrealobre reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 9, 2018 Uradio sam kako je receno veliko hvala Vama momci, ali doslo je do problema sledeceg.. posto je termostat zamenjen, auto je lepo radio i krenuo da dize temperaturu cim je dostigao radnu temperaturu kazaljka je pocela da divlja, vratila se na dno pa na sredinu i tako opada i raste svake sekunde.. da li je u pitanju davac temperature? 1 Dezurni reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted February 9, 2018 Uradio sam kako je receno veliko hvala Vama momci, ali doslo je do problema sledeceg.. posto je termostat zamenjen, auto je lepo radio i krenuo da dize temperaturu cim je dostigao radnu temperaturu kazaljka je pocela da divlja, vratila se na dno pa na sredinu i tako opada i raste svake sekunde.. da li je u pitanju davac temperature?Ozraci sistem pravilno. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 10, 2018 Cim dam kontakt ventilator krene da vrti i onda stane posle par sekundi Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 10, 2018 EDIT: Temperatura dodje do radne i auto sam sebi da manji gas i kazaljka za temperaturu se spusti skroz pa se podigne i tako svaki sekund.. nema majoneza na sipci i na cepu, voda je na maksimumu i cista je.. ventilator zavrti par sekundi na kontaktu i posle ga ugasi i ne pali ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 10, 2018 Da li znaš postupak za ozračivanje sistema za hlađenje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 10, 2018 Problem je to sto na slavini koja je na hladnjaku ne izlazi nista, dok na onoj iza motora krenu balonicic i kad krene da curi tecnost tad je zatvorim, auto poludi kad dostigne radnu temperaturu mislim da sam sebi malo gasa i krene kazaljka temp da divlja.. grejanje radi normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 10, 2018 Mora da krene antifriz na hladnjaku. Nešto ne radiš dobro. Ja otvorim oba čepa i onda prstom držim gornju rupu, dok na hladnjaku ne krene antifriz. Onda zatvorim čep na hladnjku i onda sklonim prst sa gornje rupe. Kada krene antifriz i na toj gornjoj, onda zavrnem šraf. Naravno sve ovo kreneš da radiš dok je motor hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 10, 2018 kasd das kontakt i ukljuci ventilator na kratko ako se to desava na hladnom motoru onda je davac u problemu ili nesto drugo.zakaciti dijagnostiku i videti koliku temperaturu ocitava davac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted February 10, 2018 2 hours ago, Dezurni said: Mora da krene antifriz na hladnjaku. Nešto ne radiš dobro. Ja otvorim oba čepa i onda prstom držim gornju rupu, dok na hladnjaku ne krene antifriz. Onda zatvorim čep na hladnjku i onda sklonim prst sa gornje rupe. Kada krene antifriz i na toj gornjoj, onda zavrnem šraf. Naravno sve ovo kreneš da radiš dok je motor hladan. Ovako smo uradili kod mene kad si onomad ubacio novi termostat. Jedino sam sutradan dodao nekih 100ml tečnosti da bude čantra na MAX i od tada ne mrda nivo i temperatura ostane zakucana na pola čim dostigne radnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 10, 2018 (edited) Kada crevo stisnem cuje se klokotanje u samom crevu, nakon sto temperatura krene da se podize i spusta ja ugasim auto.. i kad dam kontakt upali se crvena lapmica i krene ventilator da vrti.. da li je to zbog vazduha i davaca? Desava se kad god dam kontakt zavrti ga na par sekundi i prekine Edited February 10, 2018 by bojan_ejbrealobre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 10, 2018 Uradi ono što ti je Petar rekao. Proveri davač temperature. Verovatno ćeš njega menjati. I onda opet ozrači sistem. 1 bojan_ejbrealobre reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojan_ejbrealobre 7 Posted February 11, 2018 Hvala kolege pomogli ste puno, sistem je lepo ozracen zamenjen davac temperature, evo ako bude nekome trebalo i naleti na ovu temu, kosta 1300din, skine se konektor sa starog davaca, najbolje je sa dubokom gedorom 19 zbog manjka prostora, skida se samo crevo koje ide do leptira da bi se dobilo na prostoru, skine se stari usrafi novi i bocne se konektor i to je to. Temperatura ne prelazi pola voda je okej.. Hvala ! Quote Share this post Link to post Share on other sites