Jump to content
FAS Goran
bojan_ejbrealobre

Fiat Punto mk.2 1.2 16v - pukao šraf termostata

Recommended Posts

Danas sam menjao termostat na punto 2 1.2 16v, kako sam krenuo da odvijam srafove sa njega tako je jedan sraf pukao bez ikakvog zapinjanja, i nazalost deo je ostao u bloku motora.. probao sam sa diht masom, termostat se ne mrda i nema curenja sa strane ali curi na mestu gde je bio taj sraf tj kroz navoj.. da li ima spasa ili se to mora razbusavati sve ? :(

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako šraf viri iz glave ili ako je makar ravan sa glavom, stavi se matica preko tog šrafa i onda se to sve zavari. Toplota otpusti slomljen šraf i onda možeš da ga odvrneš. Taj postupak uglavno pomogne. Ako ne pomogne, onda jbg, mora da se razbušuje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradio sam kako je receno veliko hvala Vama momci, ali doslo je do problema sledeceg.. posto je termostat zamenjen, auto je lepo radio i krenuo da dize temperaturu cim je dostigao radnu temperaturu kazaljka je pocela da divlja, vratila se na  dno pa na sredinu i tako opada i raste svake sekunde.. da li je u pitanju davac temperature?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uradio sam kako je receno veliko hvala Vama momci, ali doslo je do problema sledeceg.. posto je termostat zamenjen, auto je lepo radio i krenuo da dize temperaturu cim je dostigao radnu temperaturu kazaljka je pocela da divlja, vratila se na  dno pa na sredinu i tako opada i raste svake sekunde.. da li je u pitanju davac temperature?
Ozraci sistem pravilno.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDIT: Temperatura dodje do radne i auto sam sebi da manji gas i kazaljka za temperaturu se spusti skroz pa se podigne i tako svaki sekund.. nema majoneza na sipci i na cepu, voda je na maksimumu i cista je.. ventilator zavrti par sekundi na kontaktu i posle ga ugasi i ne pali ga 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je to sto na slavini koja je na hladnjaku ne izlazi nista, dok na onoj iza motora krenu balonicic i kad krene da curi tecnost tad je zatvorim, auto poludi kad dostigne radnu temperaturu mislim da sam sebi malo gasa i krene kazaljka temp da divlja.. grejanje radi normalno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora da krene antifriz na hladnjaku. Nešto ne radiš dobro.

Ja otvorim oba čepa i onda prstom držim gornju rupu, dok na hladnjaku ne krene antifriz. Onda zatvorim čep na hladnjku i onda sklonim prst sa gornje rupe. Kada krene antifriz i na toj gornjoj, onda zavrnem šraf.

Naravno sve ovo kreneš da radiš dok je motor hladan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kasd das kontakt i ukljuci ventilator na kratko ako se to desava na hladnom motoru onda je davac u problemu ili nesto drugo.zakaciti dijagnostiku i videti koliku temperaturu ocitava davac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dezurni said:

Mora da krene antifriz na hladnjaku. Nešto ne radiš dobro.

Ja otvorim oba čepa i onda prstom držim gornju rupu, dok na hladnjaku ne krene antifriz. Onda zatvorim čep na hladnjku i onda sklonim prst sa gornje rupe. Kada krene antifriz i na toj gornjoj, onda zavrnem šraf.

Naravno sve ovo kreneš da radiš dok je motor hladan.

Ovako smo uradili kod mene kad si onomad ubacio novi termostat. Jedino sam sutradan dodao nekih 100ml tečnosti da bude čantra na MAX i od tada ne mrda nivo i temperatura ostane zakucana na pola čim dostigne radnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada crevo stisnem cuje se klokotanje u samom crevu, nakon sto temperatura krene da se podize i spusta ja ugasim auto.. i kad dam kontakt upali se crvena lapmica i krene ventilator da vrti.. da li je to zbog vazduha i davaca? Desava se kad god dam kontakt zavrti ga na par sekundi i prekine

Edited by bojan_ejbrealobre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala kolege pomogli ste puno, sistem je lepo ozracen zamenjen davac temperature, evo ako bude nekome trebalo i naleti na ovu temu, kosta 1300din, skine se konektor sa starog davaca, najbolje je sa dubokom gedorom 19 zbog manjka prostora, skida se samo crevo koje ide do leptira da bi se dobilo na prostoru, skine se stari usrafi novi i bocne se konektor i to je to. Temperatura ne prelazi pola voda je okej.. Hvala ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...