milan-jtd 319 Posted February 6, 2018 Jel moze malo detaljnije o simptomima overboost ventila, kako se čuje i u kojim situacijama? I ako znate, da li je takav isti i kod mene na Z17dth motoru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted February 6, 2018 Jedini simpton je kod mene bio da kada se zatvori hauba krene da zuji, da li je isti to već ne znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 7, 2018 12 hours ago, stefankmn said: Jedini simpton je kod mene bio da kada se zatvori hauba krene da zuji, da li je isti to već ne znam Zar nije bili lakše da ne otvaraš/zatvaraš haubu nego da potrošiš 4.850 din???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted February 7, 2018 10 hours ago, milan-jtd said: Jel moze malo detaljnije o simptomima overboost ventila, kako se čuje i u kojim situacijama? I ako znate, da li je takav isti i kod mene na Z17dth motoru? Po kataloskom broju nije za 1.7 motore. Moze na 1.3, 1.9 i 2.0. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 7, 2018 OK, hvala, meni je majstor isto pomenuo rasteretni ventil, tj overboost ventil, ali se meni cuje blago pistanje ili sistanje, nesto izmedju, na 3000+ obrtaja. Ja sam mislio da je neko crevo na usisu, interklueru ili tako nesto... Ali mi je rekao i da teram tako i da se ne opterecujem, pa tako i radim za sada Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted February 7, 2018 @milan-jtd Kod kojeg majstora ideš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 7, 2018 @Pluto šta si uradio sa polugicom na turbini? Je l' bila zaglavljena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 7, 2018 @Pluto AG Stevanovic na Ledinama, privatno znam vlasnika i zadovoljan sam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted February 7, 2018 @Dezurni pa i nije, malo jeste ali čim sam je ja izudarao šrafcigerom bila je skroz ok i sledeći dan isto tako. najverovatnije overboost ventil, ali ni jedan majstor nije utvrdio 100% Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted February 7, 2018 Imaš na YT kako da ispitaš ispravnost senzora pritiska. Ako imaš unimer možeš malo da se poigraš i sam da utvrdiš ispravnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted August 9, 2019 Da li moze da crkne overboost ventil a da ne prijavljuje gresku ? Meni se desava da jedan dan auto ide extra pa dva dana ne ide nikako,i tako u razlicitim intervalima,nevezano za temperaturu motora.Pogotovo jedva ubrzava sa manjih obrtaja,na vecim ide malo bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted August 9, 2019 Koji auto? mislim da na stilu npr.ne prijavljuje gresku konstantno nego samo kada ne odradi to sto treba, lupam u petoj brzini na 3000rpm izbaci gresku malo i ugasi je, nekad ode u safe ali ga brzo iskljuci. Greska ostaje u memoriji ali nema na tabli upozorenja ako na to mislis. To tvoje mi vise lici na protokomer, ovako laicki da pricamo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted August 9, 2019 Doblo 1.9jtd 74kw Pratio sam i live podatke prilikom ubrzavanja i obične vožnje i bas nista ne izbaci od grešaka, što me jako nervira. Stavio sam polovan protomomer (čovek tvrdi da je ispravan ali ponovo to je polovna stvar) i isto se desava, čak i kada isključim protokomer isto se desava, možda za nijansu i slabije vuce. Da sam 100% siguran da je Maf sutra bih kupio nov, ali ovako mi se ne bacaju pare uzalud. Jedino što kada pratim dijagnostiku i vrednosti za Maf su jedno 10 puta manje u odnosu na traženu vrednost (čitao sam bas na forumu da neke verzije Ecu-a prikazuju takve vrednosti čak i kada je Maf ispravan) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted August 9, 2019 Ako nema razlike sa njim i bez njega onda ga ne diraj, nesto je drugo u pitanju. Kakve su druge gluposti, egr, vakumi, senzori..? 1 skydive11 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshShomy 114 Posted August 9, 2019 Proveri overboost ventil da li radi, dovedi plus i minus na kontakte, nebitno na koji, ako cakne znaci da radi, vise puta ga proveravaj posto kazes da ponekad izgubi snagu 2 skydive11 and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted August 9, 2019 Egr blokiran,map sam cistio i nikakvih razlika nema,pratio sam pritisak goriva preko dijagnostike u voznji , i on je bas kako i treba da bude(trenutni i trazeni pritisak su skoro identicni) Proveravao sam gornje i donje crevo interkulera i dobra su,proveravao sam ona tanka creva sto dolaze na overboost ventil i ona su cela. Provericu danas ako stignem overboost ventil da li cakce ili ne pa se javljam...I da,npr juce sam isao autoputem i terao ga bez problema 160-170,ali uopste nema ubrzanja kao sto je ranije bilo,pogotovo kada mu potopis gas sa 1500obrtaja pa da onako lepo povuce...Kod mene kada mu das pun gas u drugoj brzini sa 1500 obrtaja jedno sekund -dve ne reaguje pa tek onda polako krece da se dizu obrtaji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 9, 2019 Takodje jos jedna provera overboosta, drzi sipku na aktuatoru turbine a neko neka ti upali kola, ako se sipkica pomera znaci da overboost odradi svoje 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted August 10, 2019 (edited) Ali kod mene na turbini uopste ne vidim sipku akutora(nije ista turbina kao na primer na stilo jtd i na 147 jtd,kod njih se vidi akutor,kod mene ne,jedino da skinem onaj zastitni lim sto ide preko izduvne grane,da vidim da li nije tamo?(i feel stupid smile ) Edited August 10, 2019 by skydive11 Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted August 10, 2019 Sigurno je tamo Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites