Jump to content
FAS Goran
ivica su

Šta uzeti posle Grande Punta?

Recommended Posts

Vidis da smo se obojica zaje*ali, kud ne uzesmo Pandu :lol: ...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/8/2019 at 7:19 AM, bane1321 said:

@Filip MK

Razlika između GP i Brava je u sledećem:

GP manji, čini mi se okretniji u gradu, sa većim klirensom (dobro za ivičnjake), Evo ima i prelepu unutrašnjost, sedišta su ista, volan isti, gepek manji za 105l...

Bravo veći, udobniji, bolja zvučna izolacija i naravno sve druge prednosti klase iznad: diskovi umesto doboša, kvalitetnija plastika... I recimo problem koji se meni javljao, GP sam redovno zaglavljivao u snegu, tipa parkiran se i posle ne mogu da krenem bez kopanja, čišćenja, podmetanja patosnica, dok sa Bravoom nikad taj problem nisam imao! 

 

@mitros

Ja imam nick, nisam neko! 

Samo sam naveo svoju situaciju! Ako gledaš na registraciju i veličinu kupiš pandu 0.9 i mož' dve da staviš u garažu!B)

 

Apropo sedišta, posle Bravoa sam vozio i Toyotu, kojoj su takođe sedišta katastrofa, mada je sam auto mekši od Bravoa! Najbolja sedišta u koja sam seo su ona u lounge opremi u novom 500L nakon redizajna! 

Pricamo od razlici 1.3 i 1.9 a ti mi pominjes Pandu?,dobro da nisi pomenuo Topolino.
Zasto mislis da bi me neciji nick trebao da zanima? Zanima me ŠTA neko piše.a ne KO piše.

On 2/8/2019 at 1:01 AM, MS PK said:

Pa zavisi i ko koliko ina zivota u sebi :D Nije ista voznja u 1.3 i 1.9, ni oprema, ma nista , a nekom treva auto samo koliko da ne ide peske

Naravno da nije ista,nije ista ni u 3.0 pa opet ne vozimo svi 3.0...hehe sve ima svoje. i naravno zavisi kolko godina ima vozac,mlad ,sredovecan i sl.
Npr sto se tice garaze,moj drugar je prvo kupio auto ,pa onda gledao dal moze da stane u garazu...naravno pogodite sta je bilo:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, marko.jovanovic said:

Hehe, i šta je drugar na kraju uradio? Modifikovao vrata? 

Ne,nego je modifikovao zid iza ,koji se naslanja na komsijski podrum,trebalo je videti te pregovore i moljakanja i zamene podruma,jer svaki komsija misli da hoces nesto da ga zeznes.Bio cirkus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahaha, car. Razmišljao sam u dobrom pravcu :D

Bolje što je prepravio zid nego vrata, moglo je da mu se desi ovo:

IMG_2128.jpg  IMG_2130.jpg

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mitros

Ne proizvodi se, u Italiji prestala proizvodnja u avgustu prosle godine, u Indiji krajem 2018. mada jos uvek moze da se kupi sa lagera.

U Brazilu ga zamenio Argo.

13 godina je zaista previse, drugi izbace 3-4 modela za taj period.

Mada, da su prebacili proizvodnju u Kragujevac po ceni od 7-8 hiljada, ja bih ga prvi kupio! ;)

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm, ne znam da l je covek u medjuvremenu kupio auto, ali bas ovih dana probao sam Bravo, Pezo 308, cak i Citroen C 3 Picasso pominjani, te Roomster, ranije sam vozio u firmi jedan grande. Probao sam kola od prijatelja jer i sam imam slicne troumice. Evo nisam probao-vozio, pa ne bih komentarisao. Napisacu, mozda moze da pomogne.

 

- Bravo je prostraniji napred od GP-a za mene znacajno, visok sam 1,90 m i to mi je bio prvi subjektivni utisak. Sedista kod Bravoa bi mogla imati duzi sedalni deo, naslon za ruku je prilicno dislociran, da se saljivo izrazim, takodje ako je unutrasnjost u sivoj golubijoj boji, deluje nekako odvratno da budem iskren, i menja utisak celog enterijera. Znacajno, boljle sam se osecao u drugarevom sa sport sedistima, lajnom spolja kod vrata kao aluminijumskom ukrasnom itd. To je vec jedan fin autic.

 

Rekao bih da je i nesto tvrdji GP od Bravo-a, al Bravo ima i provereni 1.9 motor sa 120 ks, koji jos uvek predstavlja koliko toliko sigurnu dizelasku kupovinu.

 

Probao sam i Pezo 308, i to od 2012. dakle redizajnirana mu je prednja maska, minimalno ili gotov nikako promenjena unutranjost, i tu je odnos sedista i naslona jako lepo uparen, i po tvom opisu nekako mi vise lici da bi ti 308 legao, jer razumem sta ti je neudobno u GP, sam sam ga vozio par puta na dalje i smorio se. Ko u Fabiji neudobno. 308 se lepo vozi, i udoban je, sedista su stvarno ok. Citroen C 3 Picasso je jako zanimljiv auto, sedista su dovoljno mekana, i visoko se sedi, pa se onako fino funkcionise u tom autu u tom predelu ergonomije volan, naslon, sedista. Ok je udobnost i lako se manevrise auto, narocito u gradu. Na autoputu taj Citroen C 3 Picasso (motorizacija 1.6 od 90 konja je bio) naravno ne moze da se poredi sa Bravom, pa ni 308, jer se ovi narocito bolje ponasa na otvorenom, ali C3 Picasso je skroz zanimljiv auto i za malo para moze da se nadje znatno novije godiste. Jedino sto mi je smetalo u njemu, sem sto je nazad (meni ne i od napred) gadnjikav auto jeste ono ludilo gde obrtomer i sve ne stoji kao kod klasicnih automobila koje sam do sada vozio, pa sam onako bio malo inferioran i bilo mi je jasno da ne sedim u Alfi :P Sto se tice Roomstera, neko je pomenuo, to je iznenadjujuce izdrzljiv i udoban auto, iako je prakticno skoda fabia - samo se dizajner zaneo, ali je daleko udobniji od Fabije, sto generalno nije tesko je je ova majstor da ti napravi isijalgiju i na 200 km voznje, a kamoli na 500. Da taj Roomster nije toliko ruzan, jer je nit Fabija, nit Yeti, ja bi ga pazario prvi. Ima i dobar izbor motorizacije cak.


Ali zna se ako se zeli prava udobnost, onda se gleda citroen c 5, Croma, ako ti tako nesto radi posao, mada to je ogromni prelaz sa malog gradadskog ne veliki putnicki. U golf klasi, mislim da C 4 /308/C3 Picasso bivaju dobri takmaci, pa i neki Bravo od toga sto sam probao i sto su drugi pominjali. Moje skromno misljenje i iskustvo. I isto bih se slozio sa covekom da je GP jako neudoban, i meni je bio isti utisak, a nisam se malo vozio u istom.

 

 

 

 

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/8/2019 at 8:14 AM, marko.jovanovic said:

Imamo i na forumu više ljudi koji su vozili GP i Bravo novi, i tvrde da GP ima bolja sedišta. 

svaki auto ima bolja sedista od onog vw :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nidza Savin said:

Sto se tice Roomstera, neko je pomenuo, to je iznenadjujuce izdrzljiv i udoban auto

kazem ja, odlican auto, samo ga na AP 'ebe aerodinamika

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Nidza Savin said:

hm, ne znam da l je covek u medjuvremenu kupio auto...

 

U golf klasi, mislim da C 4 /308/C3 Picasso bivaju dobri takmaci, pa i neki Bravo od toga sto sam probao i sto su drugi pominjali. Moje skromno misljenje i iskustvo. I isto bih se slozio sa covekom da je GP jako neudoban, i meni je bio isti utisak, a nisam se malo vozio u istom.

 

Nisam još, eno prodajem Grandića, pa kad ode, krećem u kupovinu :D

 

Što je najveći fazon, upravo sam sveo izbor na ova tri što si naveo, uz par dilema... Jako mnogo sam čitao i raspitivao se sve ovo vreme, bila me čak prolazila i volja. Shvatio sam da GP zapravo i nije tako loš auto. Ranije sam mislio da je svaki auto u C segmentu bolja opcija, ali to nije tako. I drugi auti su dosta tvrdi, i drugi imaju problema sa prostorom, al je GP bar viši i veoma prostran za svoju klasu. Probah Hyundai i30 (2013.), pa ono je niži auto od GP-a, jedva uđem u njega :D isto i Astra J.... Izbor upšte nije lak kako sam mislio.

 

Izbor je pao na C4 druge generacije ili 308... VIiše naginjem na C4, 308, iako mi po svemu odgovara, sada mi već deluje malo "outdated". Ipak je to model iz 2007. Čak ni restajling nije baš puno pomogao. Prednost je što mi se čini da ima zaista odličnih primeraka po oglasima. Kod C4 suprotno, ono mi deluje da su većinom već pregaženi auti... No videćemo kad dođe vreme kupovine, u svakom slučaju, gledaću oba.

 

C3 Picasso, jako sumpatičan auto. Mislim da bi mi jako lepo legao. Njega se jedino malo "bojim". Ne volim MPV segment, ne sviđaju mi se ni Meriva (zapravo dupruzi se ne sviđa), ni B-max, ni Scenic, ali ovo mi se sviđa (a i supruzi).  Mali izbor po oglasima, malo ih je na putevima, retko ko može da podeli neko iskustvo jer ga je retko ko imao / vozio. Ne znam ni sam. Malo me brine i što po testivima često pominju da se loše ponaša na putu, da je bučan, pa se malo i toga bojim. Kad već kupujem (opet za narednih 5 godina minimum), hoću da mi sve bude idealno :D

Edited by ivica su

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ivica su kolega forumski sve te razumem, i mi trazimo auto i nije lako.

 

Prosao sam isto od svega, Bravo/159, 308/c3 picasso, Croma, pa cak i neki Suzuki Sx4/Sedici/Hyndai I30, naprosto gledam sve sto moze da se nadje u tom nekom rangu, 5.000, 5.500, max sest soma, takodje da se vozi narednih min 3 godine. Da je pouzdan, koliko toliko udoban, sve ono sto trazimo. E sad, za takvu kupovinu neki benzin + plin je posao, sam benzin je ipak velika potrosnja ako gazi preko 15.000 godisnje, ili neki provereni dizel. Iskreno, koliko sam citao i vozio, a i cuo od majstora, takvi totalno provereni dizeli ne postoje, jer mi ipak uzimamo auto a da ne znamo kako ga je neko odrzavao, sem u retkim slucajevima. Te price da je 1.9 tdi, recimo, neunistiv, jeste, da, ali ako znas kako je odrzavan, ako ti se zalomi nekmi krs vrlo je neizdrzljiv. Takodje, opste dobro stanje citavog automobila, u smislu da nije udaran, da dobro drzi cestu, da je enterijer ocuvan, da je trap ok,ne znaci nuzno i da je neko tamo preko ili ovde pazio motor i nije silio isti i na vreme menjao i odrzavao isti. Uverio sam se u to i sam da u malim procentima cak i takvom, na oko, perfektnom automobilu motor moze da duva itd, trosi ulje. Plus sto su nasi placevi rodjenoj majci skloni krs da uvale.

 

Ali ipak imamo motore koji su se jako dobro pokazali su 1.9 mjtd iskljucivo sa 120 ks, mnogo jednostavnija i pouzdanija masina. Ok se tera i 2.0 HDI, kao i 2.0 dci sa 150 ks Nissanov motor, ima ga naravno i u Renaultu. E, pa bas je jedan kolega na forumu kupio nedavno takav jedan odlican primerak sa slika u Laguni. I tu je 1.3 fiatov dizel. Kazu da je 1.6 hdi

nije los, ali da ume da dpf-ise, da diznama pravi problem itd. I tu treba sto se tice dizela traziti srecu.

 

E sad, od svega pobrojanog najteze ces naci dobrog c 4 za malo para. Jako se jos uvek dobro cene preko, mislim na tu drugu generaciju i to ulazno godiste. 308 mozes naci sa kilometrazom do 150 000 1.6 hdi u dobrom stanju do nekih 3.500 e tamo tu neko 2007-2009. max 2010. godiste. Sto bi znacilo da ovde mozes da ga uzmes za 5.000 soma, pa cak malo ispod teoretski s tom km. Najlakse u toj manjoj kilometrazi, a tu smatram sve do nekih 150 iljada za dizele, mozes naci upravo Citroen C3 Picasso, njih ima jako puno preko sa veoma malom ili pristojnom kilometrazom do nekih 160.000 za neke novce oko 3.000 plus minus tamo, ali on je daleko losiji auto od 308 na autoputu narocito, ali i po svim parametrima, sem udobnog sedenja, tu su negde. Medjutim, kao sto si rekao za razliku od 308, iako je to sve ista motorizacija, C3 Picasso nije toliko vozen ovde. 308 je skroz ok auto, ne pricam napamet, vozio sam se puno puta i vozio ga. Udobniji je od GP-a, prostraniji prirodno, ima i nazad ok mesta cak i hatch verziji, a karavan je pun prostora. Sa tih 1.6 hdi nije trkac ali lepo ide. I generalno za te novce je ok kupovina.  I mislim da je to mozda nesto i sto trazis, cak karavan moze biti opcija, ako je potreban prostor i udobnost.

 

Sad ja kao savetujem i pomazem tebi, a usput i sebi, jer sam se vozio u komsijinoj Opel M|erivi B, to je jako ok auto. Ovo je bio 1.4 turbobenzinac, ide super, a potrosnja nije bauk. Ali ima ta Meriva B i sa fiatovim koliko znam 1.3 dizelom, sto je pouzdan motor. A auto je fino sklopljen, znatno bolje nego C3 Picasso recimo. Meni je utisak takav bio, a vozio sam se i probao i jedna i drugi. Sustinski Meriva B je kada se radi o enterijeru samo prepakovana Astra J. A Astra J tek posebno nije los auto ;) Nazalost, Fiat se malo pogubio i u tom godistu, 2009-2011 drugi proizvođači dalju više izbora. Bravo je tu, Croma je veliki auto, iako odlican, ali tebi verovatno nije zanimljiva. GP vec imas :) I jeste on super auto, u toj klasi, meni cak bolji do pola bio sve do neke 2010. kad je POlo napravio mali pomak, ali je neudoban i meni bio isto jako GP.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta uzeti posle prodaje Grande Punta...

Potreban mi je veći auto,5 vrata...

Budžet je negde oko 5k.

Ako neko ima predloge i iskustva za odredjene modele...neka piše.

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, ode i nas Grande pa smo u potrazi za necim vecim i komfornijim(dvoje male dece), pa nam je za oko zapala Lancia Delta konkretno 1.4 Tjet 120ks.

Misljenja, iskustva, saveti su dobrodosli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rage_man

Zasuci rukave, pa polako :) :

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...