ivica su 150 Posted January 23, 2018 44 minutes ago, dellas said: Clio je ok, vozio sam 2015.god tce i ozbiljne kilometre napravio u njemu ali se i u njemu kao u svim tim manjim vozilima previsoko sedi za moj ukus. Dobra stvar kod clia su jako siroka sedista. Ovo! Kao što sam gore naveo u prvom postu, kog GP-a kao da su sedišta za fiću... na kratkim relacijama ne smetaju, dok na dužim ubijaju... Nekad su meni i sedišta u Jugu odgovarala, ali sam bio 15 godina mlađi i 20kg lakši Meni na prvu deluju da su u novijim francuzima (2010 +) šira sedišta (i u Cliu i u C3), pa sam zato i pitao jedino da negde rentiram pa da probam da odem na duži put Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 970 Posted January 23, 2018 a jesi li probao sedeti u GP sa sport sedištima? razlika je nebo i zemlja! nakon 8sati vožnje izađeš kao da nisi ni vozio a pre sa standardnim sedištima posle 2sata treba masaža! Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5293 Posted January 23, 2018 Zima... cica ubica. C3 Picasso Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 23, 2018 Zima Sta te toliko plasi kod brava? Ne znam sta si toliko procitao ovde, sve sto je bilo lose bilo je vezano za 2.0mjt i eventualno za 1.6mjt. Kupi 1.9 i nemas problema a opet taj auto ne moze da se poredi sa npr kliom i sl.Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pluto 448 Posted January 23, 2018 Pežo 308? 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 150 Posted January 23, 2018 4 hours ago, Zvezdo said: a jesi li probao sedeti u GP sa sport sedištima? razlika je nebo i zemlja! nakon 8sati vožnje izađeš kao da nisi ni vozio a pre sa standardnim sedištima posle 2sata treba masaža! Jedno vreme sam ih tražio, obično u oglasima bila ili 3v varijanta, ili nešto totalno uništeno Moraću malo češće da pratim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MickeyS 32 Posted January 23, 2018 (edited) ja imam Sportinga sa troja vrata i pravih 240.000 km, nravno sa pomenutim sedistima Mislim da su bolja od svih sporting sedista koje sam video kod nas (za vreme kupovinem a i ovako nakon toga). Skoro kao nova su. Mislim na to da nisu izlomljena i da je tkanina bez ostecenja, imaju dobru strukturu i super drze telo. Dakle u dobrom stanju su, ali i ona osrednja sport su bolja od obicnih. Sedista su super udobna, jedini problem je tvrdje oslanjanje jer auto skace na svaku neravninu. Opet ni to nije katastrofa neudobno napred ali ko sedi pozadi... bice mu bas skakutavo. vise puta sam vozio po 5/6h i nikakvih bolova ni u ledjima ni u nogama nesam imao velika preporuka za sporting sedista Punto evo ima neku kombinaciju klasicnih i sport sedsita. Nisu ista kao na Grandeu. Tako da mozda neko prepakivanje moze da resi problem udobnosti Edited January 23, 2018 by MickeyS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted January 23, 2018 Ja bih ti licno savetovao Bravo ili 500L,da ne menjas mehanicara,elektricara itd..kakav klio kakvi bakraci 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5951 Posted January 23, 2018 ja sam posle GP seo u Brava 1.9 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 970 Posted January 23, 2018 4 hours ago, MickeyS said: Punto evo ima neku kombinaciju klasicnih i sport sedsita. Nisu ista kao na Grandeu. Tako da mozda neko prepakivanje moze da resi problem udobnosti Ja koliko znam to je vise manje isto kao na grandeu. Evo takodjer ima sport sedista ista kao i GP sport samo je razlika u materijalima i boji ali naci eva sa sport opremom je retko i tesko! U eva se mogu staviti sport sedista sa GPa sa troja ili pet vrata. Dakle ako bas hoces noviji GP onda uzmes sport sedista i sa njima kod tapetara pa odluci hoces li ih popraviti (ako treba) ili presvuci u kozu ili tkaninu... S tim sto je ovjes isti kao na GPu. Bravo isto ima obicna i sport sedista i ova standardna su isto sr... kao i u GPu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted January 25, 2018 Ja ne znam zasto su vasa Sport sedista udobnija od mojih.. Meni su na primer sedista uzasna sto se tice udobnosti. Vec nakon 2 sata voznje donji deo ledja me ubija. Uvek kad idem na duzi put obavezno nesto naguram iza trtice da se tako izrazim i tek tada su mi sedista ok. Inace nesto posebno ne odisu ni sirinom, pa su mi gore u predelu "latsa" poprilicno uska i neudobna. Ona sa podesavanjem lumbalnog dela su za niansu bolja upravo zbog te potpore. Po meni na primer Alfa GT ima fantasticna sedista, mnogo ozbiljnija od ovih Grandovih. O udobnosti auta nema smisla ni pricati. Toliko nevidljivih rupa sam odvalio da covek misli tocak ce otpasti, a istim delom prodjem sluzbenom Skodom Roomster i na tom mestu u stvari ima samo mala razlika u visini puta sto se jedva skonta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted January 25, 2018 Vozim i ja sluzbenog Roomstera 1.6Tdi, dosta dobar auto,udoban, tih, jako lepo ide a na 240 000 koliko ima skoro da nema tragove habanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted January 25, 2018 Da i ja sam odusevljen sa njim sto se udobnosti tice. Kod mene je 1.2 51kw i nosi tu karoseriju skroz lepo. Mala registracija, nije bucan, ne trosi mnogo (gas naravno 8-10L), odrzavanje smesno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted November 25, 2018 (edited) On 1/23/2018 at 10:22 AM, ivica su said: Ovo! Kao što sam gore naveo u prvom postu, kog GP-a kao da su sedišta za fiću... na kratkim relacijama ne smetaju, dok na dužim ubijaju... Nekad su meni i sedišta u Jugu odgovarala, ali sam bio 15 godina mlađi i 20kg lakši Meni na prvu deluju da su u novijim francuzima (2010 +) šira sedišta (i u Cliu i u C3), pa sam zato i pitao jedino da negde rentiram pa da probam da odem na duži put Pa nije tacno,to je tvoje subjektivno misljenje.Meni je recimo GP skroz ok,isao sam do Grcke i nazad bez problema.Ocigledno nisi vozio Fabiu,500 l , Rapid,e to ubija na duzim relacijama. Edited November 25, 2018 by Goksi1980 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 150 Posted November 26, 2018 @Goksi1980 Subjetivno meni ne odgovaraju, što ne znači da nekome drugom nisu ok Kao što rekoh, imam 100 kg i verovatno da imam 20kg manje, ne bih imao ama baš nikakvih problema + radim za računarom po 12-13h dnevno, pa mi leđima treba malo bolji tretman.... Išao ja sa njim 4x na more i još nekoliko puta na duže relacije (Nemačka i sl.)... Može, nije da ne može, ali uz češće pauze i istezanje... Sedneš u recimo 207-icu (što je ista klasa), ili 307-8-icu i baš baš se oseti razlika, pogotovo na bočnim podrškama i gornjoj širini za leđa. Trenutno se štede pare za C4 mkII, zato je malo odložena kupovina... ne žuri se, kad bude bude... GP lepo služi, već par godina bez i jedne jedine greške, da ga ne ureknem zato otpada kupovina nekog starijeg auta, da ne bih sebi stvarao probleme koji mi ne trebaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted November 26, 2018 6 hours ago, ivica su said: @Goksi1980 Subjetivno meni ne odgovaraju, što ne znači da nekome drugom nisu ok Kao što rekoh, imam 100 kg i verovatno da imam 20kg manje, ne bih imao ama baš nikakvih problema + radim za računarom po 12-13h dnevno, pa mi leđima treba malo bolji tretman.... Išao ja sa njim 4x na more i još nekoliko puta na duže relacije (Nemačka i sl.)... Može, nije da ne može, ali uz češće pauze i istezanje... Sedneš u recimo 207-icu (što je ista klasa), ili 307-8-icu i baš baš se oseti razlika, pogotovo na bočnim podrškama i gornjoj širini za leđa. Trenutno se štede pare za C4 mkII, zato je malo odložena kupovina... ne žuri se, kad bude bude... GP lepo služi, već par godina bez i jedne jedine greške, da ga ne ureknem zato otpada kupovina nekog starijeg auta, da ne bih sebi stvarao probleme koji mi ne trebaju. Naravno,slazem se.Sva ta francuska udobnost ima posle svoju cenu.Na primer ja sam platio remont dizni 180e,a komsija 400e na svojoj 307-ici(mada je on isao na neku najskuplju varijantu) itd ..koliko para toliko muzike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Filip MK 4 Posted February 6, 2019 On 1/23/2018 at 9:06 PM, bane1321 said: ja sam posle GP seo u Brava 1.9 Zdravo, dali moze da preneses utiske, pozitivne i negativne strani pri ovoj promeni od GP u Bravo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted February 6, 2019 Isto mesta pozadi . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted February 6, 2019 1 hour ago, Filip MK said: Zdravo, dali moze da preneses utiske, pozitivne i negativne strani pri ovoj promeni od GP u Bravo? Gepek od 400l:-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 140 Posted February 7, 2019 Covek vozi auto od 1.3,a neki mu ovde nude auto od 1.9? A razlika u registraciji nije zanemarljiva,drugo razlika u ceni odrzavanja u odnosu na francuze je ocigledna. Ja npr kad menjam auto gledam da bude u istom nekom rangu kao prethodni,naravno nista manje,ali moze da bude -isto ili slicno. Ako mi je dovoljno 1.3,nikad ne bi isao na 1.9 a i zasto bi. Moj predlog je GP EVO,koga i sam planiram da zamenim za ovaj moj. (sin hoce Bravo,ali jbg "ne mere" u garazu ,tako da i to ima uticaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 8, 2019 Pa zavisi i ko koliko ina zivota u sebi Nije ista voznja u 1.3 i 1.9, ni oprema, ma nista , a nekom treva auto samo koliko da ne ide peskeПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока 1 bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5951 Posted February 8, 2019 (edited) @Filip MK Razlika između GP i Brava je u sledećem: GP manji, čini mi se okretniji u gradu, sa većim klirensom (dobro za ivičnjake), Evo ima i prelepu unutrašnjost, sedišta su ista, volan isti, gepek manji za 105l... Bravo veći, udobniji, bolja zvučna izolacija i naravno sve druge prednosti klase iznad: diskovi umesto doboša, kvalitetnija plastika... I recimo problem koji se meni javljao, GP sam redovno zaglavljivao u snegu, tipa parkiran se i posle ne mogu da krenem bez kopanja, čišćenja, podmetanja patosnica, dok sa Bravoom nikad taj problem nisam imao! @mitros Ja imam nick, nisam neko! Samo sam naveo svoju situaciju! Ako gledaš na registraciju i veličinu kupiš pandu 0.9 i mož' dve da staviš u garažu! Apropo sedišta, posle Bravoa sam vozio i Toyotu, kojoj su takođe sedišta katastrofa, mada je sam auto mekši od Bravoa! Najbolja sedišta u koja sam seo su ona u lounge opremi u novom 500L nakon redizajna! Edited February 8, 2019 by bane1321 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted February 8, 2019 Najbolje da sedne u bravo, proba da se namesti kako mu odgovara, i da ga provoza. Imamo i na forumu više ljudi koji su vozili GP i Bravo novi, i tvrde da GP ima bolja sedišta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 8, 2019 Grande Punto je po meni ukupno bolji i kvalitetnije odradjen auto.Prednji diskovi su im isti ako se sećam dobro, imaju dve varijante 257mm za slabije motore i 284mm za jače motore, a Grande Punto je dosta lakši, te samim tim za svoju masu ima ozbiljnije kočnice jer im je 2/3 težine u nosu svakako.Grande već sa 1.3 jtd od 90ks dobija veće diskove 284mm, dok bravo dobija takve kocnice tek sa 1.9 motorom.Grande sa 1.4tjet i 1.9mjet dobija diskove nazad koji su veći, bolji i kvalitetniji nego na najjačem bravu, 264mm naspram 251mm.Meni je lepši i direktniji osećaj na volanu kod grandea, rekao BiH da je trap bolje odradjen.Ne mislim da je bravo loš, ali je definitivno mogao biti mnogo bolju da Fiat nije tad bio u problemu i škrtario gde god je mogao.Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 8, 2019 Vozio sam i EVO i Bravo. Pored toga sto je EVO bio u predobroj opremi u Bravo se covek oseca sigurnije i bezbednije. Kvalitet zavrsne obrade je isti na oba auta, ako su u visem paketu opreme, svakako, postoji i Bravo sa 1.6 motorom koji je vise nego ok sa 120ks za tu tezinu. Potrosnja po grafu izmedju 1.3 i 1.6 je nekih 1L ali zato na otvorenom kada je rec o preticanjima i osecaju u voznji su neuporedivi. Posle 600km u GP i 600km u Bravo bez stajanja kada izadjes isto se osecas, oba su udobna, samo eto kazem, pre bih uzeo Bravo da biram. Sent from my SM-N950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites