Jump to content
FAS Goran
ivica su

Šta uzeti posle Grande Punta?

Recommended Posts

Molio bih vas za savet i mišljenje. 3 godine sam vlasnik Grande Punta 1.3 mjet 90ks 2006. godište. Planiram da ga u narednom periodu menjam za nešto mlađe.

 

Šta mi smeta kod Grande-a, pa neudobnost. Zadovoljan sam motorom, zadovoljan sam potrošnjom i pouzdanošću, dosta sam novca u njega uložio na održavanje (sve je besprekorno kod njega), ali me sve više nervira što jako loše podnosi naše loše puteve (koji će po svemu sudeći u narednom periodu biti još lošiji), dok mi se na dužim putovanjima javljaju bolovi u nogama i leđima. Malo sam krupniji, oko 100 kg i 183 visine i deluju mi sedište preuska, a sam auto suviše tvrd. Opcije o kojima razmišljam su godišta oko 2010-2013. i ne preterano velik motor, od 1.3 do 1.6 dizel, B segment jer mi veće ne treba (90% gradska vožnja i poneka duža):

 

Punto Evo (mislim da baš ne dobijam mnogo)

Fiat Bravo

 

ili da batalim Fiat, tipa:

 

Citroen C3

Ford Fiesta

Renault Clio (ili možda Megane)

Novija Opel Meriva (mada mislim da cenovno ne mogu toliko dobaciti)

 

...i to je to. Nemam baš prilike da lično probam, pa bih voleo da mi da neko savet ko je koristio i jedno i drugo. Ne bežim od starog auta, ali želim da pravim plan šta dalje. 

 

Unapred hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reno clio III vozim na poslu, odlican auto, rupe ne oseca i prilicno je udoban

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek uvek kupuje veci auto od prethodnog....S obzirom na tvoju visinu nista bez C5.C3 je takva plastika i sirotinja da je GP za njega TadzMahall.Clio je dobar,al mali za tebe.Ne verujem da mozes da das 10000 za novi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio i C3 i C4, slazem se da C3 ima losiji plastiku ali samo na delu oko menjaca, nije nesto sto ce se raspasti a posle nekog vremena prestane da se obraca paznja. C3 Picasso je dosta dobro preradjen model koji nudi dosta vise mesta kako u kabini tako i u prtljazniku i mislim da ako je dobar model ne mozes da pogresis. C5 je par klasa iznad po svemu...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,taj je stvarno ok.Jedino sto covek kaze da bi nesto mladje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

C5 nikako, to je preveliko :D jednom imao sedan (Astru koja je čak i manja od C5) i rekao nikad više. To je jednostavno overkill za grad + muke sa parkiranjem. Gornja granica bi mi bila bravo/megan/astra... Za Astru J se nema para (da je dobar naravno), ostaju Bravo ili Megan III.

 

Znači od ovih manjih jedino Clio pruža malko veći komfor? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

c4, honda jazz, nissan note, pomenuta meriva, b-max...

 

Mislim da su i clio i fiesta mali, tj da je grande punto komforniji. Pogotovo fiesta, nekako mi skuceno sve unutra. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican je polo, ali uzasno skup, ako hoce I po pitanju motora upgrade tek jace verzije pola su skupe kao otrov.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jbg, neka uzme neki najslabiji TDi ili TSi, reče da mu ne treba pocket rocket. Lupam, mislim da su posle 2011 izlečili boleštine oko teglenja lanca na 1.2 i 1.4 TSi.

Možemo da se ljutimo do sutra, ali kada iz GP sedneš u pola isto godište, razlika je ko dupe i oko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne slazem se nikako, kada je izasao GP lagano I lepo je parirao polu, tek je noviji model pola sto je izasao 2010 osetno bolji, ali ni tu ne bih pricao o dupe oko razlici.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, jocifer93 said:

Ako te taj auto lepo sluzi ne vidim razlog za prelazak na drugi auto istog segmenta samo zato sto je mladji.

Kao što rekoh ne žuri mi se, ali ipak ne bih da zaglavim sa njim i na kraju da mu toliko padne cena da mi se više zamena uz doplatu ne isplati. Znači menjao bih ga dok još vredi nešto, pa da opet budem jedno vreme miran.

 

Ali onda opet, možda sam ja u zabludi da je neki 5 godina mlađi auto iste kategorije i udobniji za vožnju :( 

 

 

Prominente,

 

Za Polo ne znam (nisam ih ni uzimao u razmatranje zbog cene), ali evo mogu slobodno da kažem da je meni čak i Fabia udobnija od GP, ne puno, nijanse su u pitanju... ali je sam izgled na strani GP, i to baš dosta i zbog toga ga nikad ne bih menjao za Fabiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam vozio GP, da mogu direktno da uporedim.

Vozio sam obican punto 2 (ne znam koja je razlika u odnosu na GP) oko 6 godina, i kad sam seo u Bravo, kao da sam seo u avion.

A bravo bas nije pojam udobnosti. Meni je punto bio kao sprava za mucenje.

Sve zavisi od tela, i sta kome odgovara.

Moj cale vozi svoj punto jos uvek, i pojma nema o cemu pricam.

 

Ja bih ti predlozio da prvo odredis do koliko kesa mozes da dobacis, pa da odlucis hoces li C segment, ili mali gradski.

Odnosno veci komfor, ili lakse parkiranje. I da onda vidis sta je u stvari dostupno.

I kad svedes izbor na dva-tri modela da onda pogledas sta je pametnije, eventualno probas, da vidis udobnost, ali i subjektivni osecaj u autu.

Ovako ces lutati.

Ako prvo gledas udobnost, pogledaj francuze, megan, a narocito C4, kao u fotelji.

Naslon za ruku bas na pravoj visini, sto kod Brava bas i nije slucaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto se profini guz*ca vremenom :D

Ja sam nekad Juga vozio bez problema, a Astra mi je bila pojam luksuza.

Sada sednem u tu istu Astru i nedostaje mi naslon za ruku, tempomat, volan prevelik, nema odmoriste za nogu, sedista nedovoljno profilisana, previsoko sedenje, mrzi me da pomeram ruke da bih promenio radio stanicu,...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko nije vozio ladu sa zadnjim pogonom (2105, 2106, 2107...), ne zna šta je patnja. Naročito Riva - 2107 sa visokim sedištima. Sedište kao banana, leđa se provale, volan daleko, menjač isto, ne možeš lepo da ubaciš u 4 i 5 brzinu. Leva noga ti otekne od kvačila, nema servo volan, ajnšlag na sreću malo manji nego kod AR 156 :D

Jugo mi je bio odmor posle Lade Rive, ne šalim se :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neki misle da ako se radi o francuzu da je automatski  udoban ali se zavaravaju.

Imam Megane III i on u voznji nije nista udobniji od Golfa IV koji je u mom vlasnistvu godinu dana.

Iz mog ugla gledanja i sam sam vozio GP a sledeci auto mi je bio Bravo u kom sam dobio na sirini prostora ali ne i vise prostora za kolena na zadnjoj klupi.

Gepek je bio veci i to je svakako plus jer GP nema veliki gepek.

Pre neki dan je istovaren Bravo 1,6 Mjet Emotion 2010 sa 122000km u neverovatno dobrom stanju  ali ne znam ko ga je uzeo i za koliko ce ga prodavati.Meni je bio poskup  pa se nisam nasao u njemu  dok je bio samo na ponudjenom spisku ali kad sam ga video dao bih te pare jer bolji jos nisam video ali je vec bio prodat nekom drugom prodavcu.

Mislim da bi ti to bio dobar auto kao sledeci jer je  udobniji svakako a ako si vec naucio na Fiat to je logican sled.

Mogu se raspitati ko ga je uzeo i za koliko para  ce ga dati.

Ja sam tako  nekolicini drugara nabacio  auto koji nije  bio moj jer znam da ja nemam da im ponudim to sto traze  a znam da ima kod drugih i sto onda da propuste brutalan auto. Oni odvedu na rucak i svi budemo srecni i zadovoljni.

Naravno,ne zna se koliko si para spreman da odvojis  a i dali trazmisljas da  prodas GP ili da ga nudis u zamenu jer danas ce se lakse prodati ovakav Bravac u bordo metalik boji nego GP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule 021,

 

Da budem iskren nisam još ni skupio novac, negde sam na pola puta... zbog toga sam i postavio pitanje, da znam koji model bar otprilike da ciljam... između ostalog nit imam vremena, niti bih sebi dozvolio tako nešto, da sad idem i kao "lažni" kupac gledam i isprobavam aute :D

 

Znači raspitam se, nađem ciljani model, skupim para koliko mi treba, moj prodajem (ili menjam) i to je to... otprilike sam, tj. ću biti, spreman da doplatim 2000e, mada posle ovih odgovora nisam toliko optimističan koliko sam bio :(

 

Za sada nisam ništa pametniji, ja sam baš upravo bio zagrejan za Bravo-a, ali posle komentara (i čitanja po internetu) sam se malo ohladio... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko je naci mali kompaktan auto koji nudi udobnost i prostor koja tebi treba....mozda C4 nije los izbor. Ali ja bih ti preporucio da ides na visu klasu kad se jednom navikses nije ni parking vise toliki problem. Konkretno najudobniji auto koji sam ikad vozio C5 2010 sa hydroactive vesanjem i polukoznim kadicama, imao sam jako udobnu e39-ku u to vreme ali ovaj c5 je cak i za njega bio pojam udobnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio megan III ,Kakva plastika i sirotinja.Clio je za njega salon.C4 je spolja lep al unutrasnjost plasticna i ravna.Sad...ko voli lep auto spolja il udoban iznutra???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clio je ok, vozio sam 2015.god tce i ozbiljne kilometre napravio u njemu ali se i u njemu kao u svim tim manjim vozilima previsoko sedi za moj ukus. Dobra stvar kod clia su jako siroka sedista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...