Jump to content
FAS Goran
Ivan BG

Koliko brzo je ok, a kada postaje prebrzo? / Koliko snage je dovoljno? Može li biti previše?

Recommended Posts

50/90/130 su generalna ogranicenja kod njih (naravno, ako znakom nije drugacije definisano).

43 minutes ago, Kuvalja said:

@Ivan onaj citirani deo bas zvuci po principu ako ja ne mogu e onda ne treba ni ostali u suprotnom su ubice

To mi nije bilo ni na kraj pameti, bar me ti i licno poznajes ;) .

Ako jos jednom procitas, cak se moj prvi komentar uopste nije ni odnosio na brzinu, vec na bahato ponasanje i nekolegijalnost pomenutih na putu. I od toga je cela prica krenula, pa se sa vozaca sluzbenih vozila prebacila na generalnu pricu o brzini. Nisam ja nikakva ni referenca ni etalon da odredjujem, ima ko da se bavi sa tim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U naseljenim mjestim ogranicenje je 50, na pojedinim mjestima 70. Izvan naseljenih mjesta 90, ceste rezervirane za promet motornih vozila (cetverotracne ceste nizeg ranga od autoputa) 110, autoput 130. Do 100 km/h tolerancija je 10 km/h, i necete dobiti kaznu ako vozite 60, a iznad toga tolerancija je 10% dozvoljene brzine. Inace, presretaci ne zaustavljaju one koji voze do 150 km/h na autoputu. Iznad toga lupaju dobro po dzepu.

Edited by maximus80

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, The Punisher said:

I posle se pitaš što je firma propala, kad ste stalno patosirali te jadne kombije...

Firma bolje da je ugradila GPS pratnju u svako vozilo sa praćenjem prekoračenja, onda bi videli...

Ako bas hoces da znas,zena je ubacila svoja vozila za firmu team express u Cacku.Medjutim team express je presao da radi za aks,sto ona nije prihvatila i povukla svoja vozila.Tako da tvoj odgovor nema bilo kakve veze sa propadanjem firme.

Po prici dva Ivana ispadao sam bahat?Sto sam vozio na otvorenom putu preko ogranicenja i nikoga nisam ugrozio?Jedino gde sam bahat sa firminim vozilom to je ovo:Probaj da mi izletis a nemas prvenstvo prolaza,onako na kvarno,sigurno cu te udariti i pri tome mozda malo pipnuti kocnicu.
Iskreno dosta mi je tih ljudi sto pricaju o bezbednosti saobracaja.Samo govore brzini.Po meni najvise o bezbednosti u saobracaju zavisi koliko vozac prati put,retrovizore i misli na volan,a ne na neke druge stvari.

@Ivan BG to kako je covek vozio po snegu,ne trebas da se opterecujes.Zna znanje jednostavno.Evo moj cale vozi oko 25 god slepera,normalno je da ce brze voziti po snegu,ISKUSTVO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S Kuriri nemaju radno vreme,pa bih ja tebe pitao kada bi radio isti posao da li bi milio 30 ili 50.Jos uz to svaki dan neka budala se nadje da te iznervira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se vodim pravilom da vožnju treba prilagoditi uslovima puta, što znači u dobrim uslovima nema smisla držati se ograničenja kao pijan plota...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, danijel55 said:

 

@Ivan BG to kako je covek vozio po snegu,ne trebas da se opterecujes.Zna znanje jednostavno.Evo moj cale vozi oko 25 god slepera,normalno je da ce brze voziti po snegu,ISKUSTVO.

 

Znaci ti znaš bolje od mene pošto si ti bio ispred njega, a ne ja?

I odakle znaš da ja nemam iskustva u voznji po kiši/snegu/ledu, bilo danju ili nocu?

Eto ja zbog posla godišnje predjem ~30.000 km (plus privatna kilometraza, odmori, posete rodbini-prijateljima, švrćkanja tamo-'vamo...), i itekako umem da se nadjem na kraju radnog vremena (koje je u 16h, a prekovremeni rad se ne plaća), na 100-150-200 km od kuće, pa mi to ne daje za pravo da idem "kroz" druge učesnike u saobraćaju, zato što se meni žuri kući i zato što sam danas "zaglavio" na poslu.

 

4 hours ago, danijel55 said:

P.S Kuriri nemaju radno vreme,pa bih ja tebe pitao kada bi radio isti posao da li bi milio 30 ili 50.Jos uz to svaki dan neka budala se nadje da te iznervira.

 

Promeni posao, nadji neki sa normalnim radnim vremenom.

A budale koje ce da te nerviraju ces svuda da imas, jbg, takav je život.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja da vidim dostavno vozilo na nasoj magistrali kako me stize sa 150km/h, samo bih se pomerio i gledao da bude sto dalje od mene jer je pitanje vremena kada ce da se slupa.

Bez obzira na ogranicenja i ovu pricu, treba kontrolisati toliku natovarenu tezinu po krivinama i kada izleti traktor, pijanac, auto sa prikolicom iz sela pored,...

 

Jeste ogranicenje u Bavarskoj 100km/h na putu, ali:

  1. Postoji prilaz svakom selu, a ne desava se da se iz naseljenog mesta izlazi na magistralu
  2. Magistrala je potpuno nenaseljena
  3. Svuda ima bankina
  4. Bolji je put i daleko bolje obelezen
  5. Svi traktori imaju toliku signalizaciju da se vide kilometar ispred, a neretko se transportuju u prikolicama
  6. Krivine su daleko blaze nego kod nas i pocetnik ce lagano da ih savlada

Bez obzira na to koliko bio neko spretan vozac, treba misliti i ko je sa druge strane. Meni daleko vise znaci da sacuvam glavu i onda kola nego da stignem 5min negde ranije, pokazem da li sam u pravu ili da opletem kola jer mi je zanimljivo.

 

Inace, redovno srecem kola kurirskih sluzbi na autoputu i retko se desi da mi nesto smetaju. Uglavnom svi voze po propisima i krajnje korektno. Da li zbog ugradjene kontrole ili vozacke kulture - ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, danijel55 said:

Po prici dva Ivana ispadao sam bahat?Sto sam vozio na otvorenom putu preko ogranicenja i nikoga nisam ugrozio?Jedino gde sam bahat sa firminim vozilom to je ovo:Probaj da mi izletis a nemas prvenstvo prolaza,onako na kvarno,sigurno cu te udariti i pri tome mozda malo pipnuti kocnicu.
Iskreno dosta mi je tih ljudi sto pricaju o bezbednosti saobracaja.Samo govore brzini.Po meni najvise o bezbednosti u saobracaju zavisi koliko vozac prati put,retrovizore i misli na volan,a ne na neke druge stvari.

Ne znam odakle ti takav zaključak :lol:

Kad god vozim Ibarskom, starim mladenovačkim ili drugim regionalnim putem ne može da prođe vožnja a da me ne obiđe neki kombi iako vozim na granici dozvoljene brzine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, vozim oko ograničenja, u fucking Stepojevcu idem 50-55, i obilaze me šleper i autobus. Vozim negde pre Ljiga 80, noć, pada kiša, i šleper pretiče 3 automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato ja obilazim Ibarsku u sirokom luku, kad idem za Cacak koristim Mladenovac - Topolu, nov put u odlicnom stanju i mnogo zanimljiviji. Ako treba da idem npr za Valjevo, sto je jako retko desava, onda cu koristiti Obrenovac - Ub...Ibarska ne hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, danijel55 said:

Po prici dva Ivana ispadao sam bahat?

Ako i ti prodjes kroz moja 2 posta, videces da te nisam nigde pomenuo, jer nisam suvozac i ne tefterim kako se ponasas na putu ;) . Vec pricam generalno svoje iskustvo, da se prilicno "profesionalaca" tako ponasa, a masa ljudi ce to i potvrditi.

Apropo brzine (na koju se sad prica iskljucivo prebacila), nemam nista protiv ako neko brzo, a dobro i sigurno vozi. Cak imam i visok prag tolerancije na bilo ciju snalazljivost jer i sam tako vozim. Ali mi smeta kada to prelazi u otvoreni bezobrazluk i bahatost jer se vozi nesto vece od putnickog automobila, a mogu da navedem gomilu takvih primera.

Vezano za tvoje slike, cisto dobronamerno kazem da bi ih radije sklonio, da ne pricam sto mi tek ne bi palo na pamet da kacim onako nesto. Ako je vama OK da se dostavnjak u ko zna kakvom stanju vozi 150 km/h, na putu gde je ogranicenje 80, sa nalepnicom od verovatno 80, sa nasim voznim parkom kakav jeste, na "putevima" kakvi jesu, ili tera niz Rudnik sa 140 km/h, nemam ni ja nista protiv, samo da nisam u blizini.

Jedino sto je meni iskreno upalo u oko i o cemu upravo i pricam je ono sto je Nesa izvukao iz konteksta, a ostalo je u predstavljanju Lybre:

On 15/01/2018 at 5:55 PM, danijel55 said:

Naravno lancia se ne satire kao firmina vozila :D:D:D

 

9 hours ago, danijel55 said:

Jedino gde sam bahat sa firminim vozilom to je ovo:Probaj da mi izletis a nemas prvenstvo prolaza,onako na kvarno,sigurno cu te udariti i pri tome mozda malo pipnuti kocnicu.

Kao i svakome, zelim ti svako dobro i puno bezbednih kilometara ;) , a ovde smo da zajedno i drugarski procaskamo o raznoraznim stvarima, eventualno izvucemo neki koristan zakljucak... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa najbahatiji su presretaci nasi divni koji ti se nabiju u dupe stiskaju te i teraju da napravis prekrsaj ili ne daj Boze uspanicis se i napravis jos neko sra*e. Bahati su i ovi sa sluzbenim kolima sto prase po AP 200km/h i niko da ih kazni.

Ako on hoce da vozi na putu gde nema nikoga 130 a ogranicenje 50 neka vozi.. Samo sebe ugrozava a to je vec njegov izbor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo ove "bahatosti", ja se vec dugo nosim mislju da, kada bismo svi imali za primarni cilj bezbednost svih ucesnika u saobracaju, da bi bilo daleko manje nesreca.

Ne znam koliko puta sam cuo od ljudi da namerno nisu kocili jer su bili u pravu sto je meni strasno. Sta ako je dete u drugim kolima?
Ili i da te briga za ovog u drugim kolima, valjda brines o svom zivotu i automobilu?! Realno bas me briga ko je bio u pravu ako cu posle toga da vozim krpljen auto.


Pre par dana prolazim kroz kruzni relativno brzo (sa jedno 50km/h) i zena, ocigledno ne znajuci pravila saobracaja, ulazi u kruzni kada sam nailazio, shvata sta je uradila i staje. Ja kocim, bezim u desno i stajem na, bez preterivanja, 10cm od njenih vrata.

Kaze ona "Jel se ljutite?" Ja rekao kakva ljutnja, ja srecan sto sam sacuvao LED farove :D

 

Sa isterivanjem ko je u pravu sam mogao lagano da izazovem nesrecu i da budem 100% u pravu jer  je drugi automobil usao u kruzni nepropisno i presekao mi put.
Ali sta imam od toga?

 

Kada bismo svi spustili loptu i ne isterivali ko je u pravu, cak i sa brzom voznjom bi bilo daleko bezbednije.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, igor0511 said:

Ne znam koliko puta sam cuo od ljudi da namerno nisu kocili jer su bili u pravu sto je meni strasno. Sta ako je dete u drugim kolima?

Eno ti slicnih maltene svaki dan nasadjenih jedni na druge na autoputu kroz Beograd... Bas smo pisali pre neki dan, svi brzi i nervozni jedni drugima na braniku, gledajuci samo onog ispred sebe. Ne daj Boze tek da se slucajno neko ukljuci iz srednje trake, dovoljno jedan da omane sa reakcijom i od treceg, cetvrtog su vec u redaljci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, dekirs said:

Pa najbahatiji su presretaci nasi divni koji ti se nabiju u dupe stiskaju te i teraju da napravis prekrsaj ili ne daj Boze uspanicis se i napravis jos neko sra*e.

Nisam ovo razumeo, kako neko ko je tebi odpozadi može da te natera da napraviš prekršaj?

U globalu, kako bilo ko može da te natera da napraviš prekršaj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene ne, ali znam par ljudi koji su u zelji da se sklone u desnu traku ubrzali i napravili prekrsaj.. Posle par sekundi su ih zaustavili i pisali kaznu.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti recimo se nalazis u levoj traci vozwci 120 obilazeci sleper, odjednom ti se.nabija u gepek veliki crni zatamnjeni audi jako agresivno I pocinje da blica.

Jako mucna situacija, a da se ne lazemo neces mu zakociti, dakle vrse psihicki pritisak da ubrzas da im se sklonis, pogotovo ako ides vec malo brze, tako da u neku ruku teraju ljude.na prekrsaj.

A,hoce recimo I da kilave, pa ih obidjes.pa oni tebe pa opet kilave ispred tebe I tako dok te.ne isprovociraju da napravis neki prekrsaj.

Sent from my KIW-L21 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato što provociraju i stvaraju nebezbedne situacije. Ponašaju se isto kao i govnari u zatamnjenima audi i slično, nabije se u dupe i blica ti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, igor0511 said:

Apropo ove "bahatosti", ja se vec dugo nosim mislju da, kada bismo svi imali za primarni cilj bezbednost svih ucesnika u saobracaju, da bi bilo daleko manje nesreca.

Ne znam koliko puta sam cuo od ljudi da namerno nisu kocili jer su bili u pravu sto je meni strasno. Sta ako je dete u drugim kolima?
Ili i da te briga za ovog u drugim kolima, valjda brines o svom zivotu i automobilu?! Realno bas me briga ko je bio u pravu ako cu posle toga da vozim krpljen auto.


Pre par dana prolazim kroz kruzni relativno brzo (sa jedno 50km/h) i zena, ocigledno ne znajuci pravila saobracaja, ulazi u kruzni kada sam nailazio, shvata sta je uradila i staje. Ja kocim, bezim u desno i stajem na, bez preterivanja, 10cm od njenih vrata.

Kaze ona "Jel se ljutite?" Ja rekao kakva ljutnja, ja srecan sto sam sacuvao LED farove :D

 

Sa isterivanjem ko je u pravu sam mogao lagano da izazovem nesrecu i da budem 100% u pravu jer  je drugi automobil usao u kruzni nepropisno i presekao mi put.
Ali sta imam od toga?

 

Kada bismo svi spustili loptu i ne isterivali ko je u pravu, cak i sa brzom voznjom bi bilo daleko bezbednije.

Ja kocim kad sam sa svojim auto.Kada sam sa kombijom briga me,a pravo da ti kazem niko se nije usudio da izleti.Znaci ljudi to svesno rade,nece izleteti ispred kombija,autobusa ili kamiona ali recimo hocu ispred novog seata ili lepog sredjenog auta,kocice on,cuva svoj auto.Iskreno svestan si da vozis dete,pa samim tim svako bi trebao da vodi racuna kako se ukljucuje u saobracaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...