neshaoct 9584 Posted December 7, 2019 AutoTopNL video: Mercedes AMG CLA 35 na Autobanu 2.0 Turbo sa 306 konja i 400 Nm, pogon na svim točkovima. Iz mesta do ''stotke'' za 4.9 sekundi, maksimum na 250 Km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 8, 2019 RedlineReviews video: Test 2020. Mercedes AMG CLA 35 Mercedes koji treba da privuče mlađe ljude, da im ovo bude prvi Mercedes i da onda nastave da ga kupuju ceo život. Dakle, ovo treba da bude ulaz u Mercedes svet. Model na testu je ''najslabiji'' AMG sa 300 konja i pogonom na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 12, 2019 RoadShow video: Test 2020 Mercedes AMG CLA 35 Iako CLA 35 stiže do ''stotke'' za malo manje od 5 sekundi, ipak je on samo ulaz u AMG svet automobila jer Mercedes nudi i još jači AMG CLA 45: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 31, 2020 CarGurus video: Test 2020. Mercedes CLA Ljudi žele luksuzan auto, ali ako im je to prvi auto koji treba da kupe onda takoreći šanse nema da im to bude neki veliki model jer toliko novca nemaju. Kako ipak ne bi otišli i kupili nešto od nekog drugog brenda, Mercedes nudi ulaznicu u svoj svet - CLA. Moderniji, atraktivniji od A klase sedan, malo skuplji ali može da pruži ljudima ono što žele kada im je osnovni kriterijum da auto bude luksuzan, ili barem da liči na njega, da bude dostojan znaka: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 8, 2020 Testosteeron video: Mercedes CLA 200 vs Honda Civic 1.5T Ko je brži? Mercedes CLA 200 vs Honda Civic 1.5T - drag na Knaufu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 25, 2020 PetrolHeads video: Mercedes CLA 200 AMG Edition 1 Mercedes za mlade? Prva Mercedesova limuzina sa pogonom napred, ''Edition 1'' znači da je iz prve godine proizvodnje jer je logično posle više nije bilo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 2, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG CLA 45 S 0-270 km/h 2.0 Turbo sa pogonom na svim točkovima, na koje ide 420 konja i 500 Nm - do stotke za okruglo 4 sekunde i maksimum na 270 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 12, 2020 VreleGume video: Test Mercedes CLA Šminka ili pravi sportista? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 19, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG CLA 45 S Na Autobanu sa 2.0 Turbo motorom koji pravi 420 konja i 500 Nm, pogon na svim točkovima, okruglo 4 sekunde do stotke i maksimum na 270 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 25, 2020 Vrele Gume test: Mercedes CLA200 Coupe Čini se da razvoj Mercedesove game modela gotovo nema granica. Prisutni su u svim automobilskim segmentima, od Smarta do Maybaha, rekao bih bez izuzetka. Jedan od onih koji ''svrdlaju'' kroz uzanu tržišnu rupicu kupe segmenta u C klasi je upravo na testu. Mercedes CLA200 pa još Coupe. Teoretski gledano, nije mu baš sjajna tržišna perspektiva, ne samo što je trozapreminska limuzina (gotovo uništen segment), već je i kupe a sve skupa prilično daleko od premijum segmenta u kojem je Mercedes ribica u vodi. Kako bilo, rečeno je u video testu ali da ponovim, CLA Coupe je nastao na platformi najmanjih Mercedesa A klase, uz činjenicu da je za čak 14 cm duži od direktnog prethodnika u sedan verziji. Produženje karoserije bi već moglo puno da znači po pitanju komfora, ali o tome nešto kasnije. Za sada da se zadržimo na spoljnom dizajnu. Primetio sam da ga mnogi u direktnom susretu doživljavaju kao model za klasu ili dve iznad one u kojoj se nalazi i često ga na prvi pogled mešaju sa CLS. Zapravo, što se dizajna tiče CLA Coupe je pogodak ''u sridu''. Utisak dodatno pojačavaju veliki točkovi od 19 cola i vrlo zanimljiva maska sa LED farovima. Poseban štos je svakako odsustvo rama na vratima, što samo govori u prilog činjenici da se Mercedes oko ovog modela baš potrudio. Iako sam po godinama i navikama daleko od njegove ciljne grupe, odlična ocena dizajna (5-) bi bila potpuno prikladna. Što se motorizacije tiče, ovaj CLA Coupe po svemu nalikuje ''katici za sve''. Pokreće ga čitava paleta agregata od 116 pa dao 431 KS. Nama na testiranje je zapao agregat o kojem nikada ne bih razmišljao u automobilu dužem od 4 metra. Šta reći a ne slagati? Realno sa 1.332 ccm agregat se nije snašao u svom okruženju, iako mu fabričke performanse nisu loše. Finih 8.5 sekundi do stotke i 229 km/h krajnje brzine, subjektivno me nije zadovoljilo mada na papiru deluje sjajno. Malolitražni agregat uparen sa automatskim 7 G-DCT menjačem, u svim režimima vožnje osim samog starta, neodlučan je i nesinhronizovan. Menjač je na mukama kako izvući potencijale motora uz prečesto lutanje prilikom ubrzanja ili vožnje na uzbrdicama. Preticanja do brzina od 70-80 km/h su glatka, preko toga zahtevaju prilično vremena, obrtaja i strpljenja vozača budući da preko 2.500 obrtaja njegova snaga nema više izlazni trend. Prosečna potrošnja od 7.2 litre na testu nije mnogo izvan okvira, ali nas uvek vraća na isto pitanje: čemu male zapremine agregata i njihova srazmerno velika snaga ako je potrošnja kao kod dvolitarskih agregata. Moderan, kvalitetan, dobro organizovan enterijer (ako izuzmemo kontra logiku komandi u Mercedesa) uz to još i komforan. Zahvaljujući produženju karoserije uz solidnih 2.8 metara međuosovinskog rastojanja, CLA Coupe pruža izneđujuće više prostora od očekivanog. Sedišta su kvalitetna, čvrsto drže telo, ali i nešto tvrđa. Kao i sam automobil i njegovo ogibljenje. Prtljažnik sa 468 litara zapremine je upotrebljiv, uz napomenu da mu je utovatni prag vrlo visok a otvor uzan za kabastiji teret. Mercedes CLA200 Coupe nastoji iz sve snage da pomiri sportske pretenzije i svakodnevnu upotrebljivost. Suštinski su u tome uspeli, jer nudi odličan osećaj vozaču, precizno upravljanje i sasvim solidnu gradsku okretnost. Celokupan stajling i duh CLA Coupe su mnogo više sportski od onog što bi se očekivalo u Mercedesu ovog tržišnog segmenta. Izvanredan automobil pre svega za mlađe vozače koji još imaju svoju duhovnu slobodu (neženje) ali i materijalnu nezavisnost (menadžeri). Osnovna cena od oko 36.000 evra nije mala. Testirani model košta oko 50.000 evra sa dodatnom opremom i u ''Edition 1'' opciji, što baš neće obradovati racionalno usmerene kupce. Što se mene tiče, uvek bih racionalnost podredio uživanju (kada mogu i koliko mogu), a u tom slučaju znači Mercedes AMG CLA45 i ni za dlaku ispod toga! Čemu štednja? Gledajući kroz korona virus prizmu, nikada se zapravo ne zna gde su nam životni limiti. Plus: dizajn, enterijer, stil, komfor, kvalitet, upravljivost, stabilnost . Minus: nedovoljno snažan agregat, nefunkcionalan prtljažnik, potrošnja, udobnost, cena. Tekst: Miodrag Piroški Fotografije: Lara Piroški preuzeto sa - vrelegume.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 2, 2020 Testosteeron video: Mercedes CLA 200 Edition 1 K'o bi rek'o da je ispod haube ovog Mercedesa isti motor koji ide i u Daciu - a, pravi ga Renault - 1.3 TCe: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 21, 2020 AutoTopNL video: Mercedes AMG CLA 45 S 4Matic+ 420 konja i 500 Nm iz 2.0 turbo-benzinca: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 29, 2020 Test 2020. Mercedes CLA 250 Malo produžena A klasa, više sportska, malo niža i više KS u odnosu na parnjaka A klase: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 9, 2020 TopSpeed test: Mercedes CLA 200 Prisniji odnos sa mlađim kupcima jedan je od imperativa za Mercedes, a model CLA ispostavio se kao efikasno sredstvo za ostvarenje tog cilja. Druga generacija elegantnog kupea sa četvora vrata nastavlja uspešnu misiju tako što rapidno podiže standarde. Veliki deo automobilskih proizvođača odavno je pokrenuo poteru za kupcima na sve strane, zalazeći i u one segmente gde ranije nisu bile njihove interesne sfere. Motiv je evidentan - bespoštedna borba za svako pa i najmanje parče sve većeg i uvek ukusnog tržišnog kolača. Tako je gigant iz Štutgarta danas prisutan sa čitavom plejadom kompaktnih modela, od A i B-klase, preko SUV-a GLA do CLA druge generacije, koji je ponuđen u dve karoserijske forme, kao kupe sa četvora vrata i karavan Shooting Brake. Namera Daimlera bila je da promeni odnosno dopuni imidž Mercedesa i da trokraku zvezdu približi mlađoj populaciji. U tome su uspeli. Statistika pokazuje da su u Evropi vlasnici CLA među najmlađima u celokupnom Mercedes portfoliju, dok je u doba najvećeg interesovanja za ovaj model u Americi dve trećine njegovih kupaca bilo lojalno nekom drugom brendu. Novi CLA druge generacije stigao je prošle godine sa zadatkom da nastavi ovu ambicioznu i nadasve uspešnu misiju. Poput prethodnika, novitet se predstavlja za kompaktni kupe sa četvora vrata. Postavljen je na platformu nove A-klase i potpuno je jasno da ovom prilikom nije prošao selidbu u neku višu klasu uprkos ozbiljnom rastu dimenzija. Dugačak je 4.688 mm, širok 1.830 mm i visok 1.439 mm, što znači da je porastao cirka 5 centimetara u dužinu i isto toliko u širinu, dok mu je visina neznatno redukovana, za 2 mm. Ipak, evidentno da je novitet napravio kvantni skok u svemu ostalom. Ponajviše na polju dizajna i visokotehnološke ''obučenosti''. Kao svaki kupe i ovaj je dizajniran sa ciljem da naprečac zavede svojim izgledom. Mercedes CLA to nepogrešivo čini. Ne pamtim da nam je na test došao jedan automobil sa samo 163 konjske snage, koliko poseduje CLA 200, a da je izazvao takvo interesovanje cele redakcije. Gotovo svi su odmah poželeli da ga vide, da opipaju kokpit , ali i da ga isprobaju u vožnji. Tečno formulisanim linijama i odlično odmerenim proporcijama istovremeno je postignuta dinamična i elegantna silueta. Prednji deo je definisan motivom ajkulinog nosa, iza se proteže duga hauba sa grebenima, a kabina je pomerena unazad. Sve u svemu, Mercedes CLA odlikuje impozantna atletska građa. Automobil deluje kao umanjeni CLS, posebno kada se posmatra s boka i otpozadi, gde su implementirana dvodelne i sužene LED svetlosne grupe. Posebnu draž testiranom modelu daje Edition 1 paket opreme, dostupan isključivo u prvoj godini prodaje. Ko želi ovu ekskluzivu, mora da izdvoji dodatnih 7.690 evra, a zauzvrat dobiće spektar posebnih detalja koji do maksimuma pojačavaju atraktivnu pojavu - aluminijumske felne od 19 inča, narandžaste ukrase, AMG aero-paket, LED prednja svetla… Unutrašnjost je tek posebna priča. High-tech arhitektura sa velikim digitalnim ekranima, koju poznajemo iz A-klase, oplemenjena je sportskim sedištima i upravljačem, kontrasnim štepovima, finijim patosnicama, aluminijumskim aplikacijama, ambijentalnim osvetljenjem… Umesto klasične instrument table ovde imamo opcionu digitalnu koja se doplaćuje oko 600 evra i pruža tri grafička prikaza (Classic, Progressive, Sport) a na sve to vozač po svojoj želji može konfigurisati svaku od tri celine. Na vama je da odaberete da li i gde želite da postavite prikaz navigacije, muzičke reprodukcije, broja obrtaja, merača G sila, obrtnog momenta, EKO indikatora vožnje, referentnih vrednosti bord kompjutera, itd. A sve to preko dva minijaturna ''tač peda'' smeštena na levom i desnom paoku upravljača koji je sportski profilisan i lepo leži u rukama. Desno je veći centralni displej koji iziskuje doplatu gotovo 900 evra, a specifičan je po tome što se njime može upravljati i pomoću malenog tač peda. Sve ovo, kao i inteligentni sistem glasovnih komandi MBUX garantuje najviši nivo interakcije između vozača i automobila. Ukratko, originalni ambijent, zabava i servilnost su zagarantovani, ali jednako je važno pitanje kakvu interakciju možete očekivati u vožnji? U slučaju testiranog CLA 200, prednje točkove pokreće 1.3-litarski benzinski turbo-motor razvijen u kooperaciji Daimlera i Renaulta, dostupan u nekoliko verzija snage, a ovde oslobađa 163 KS pomoću sedmostepenog automatskog menjača sa dvostrukim kvačilom (doplata 2.335 evra) koji radi brzo, a ko od njega traži više preciznosti može da se osloni na manuelni mod preko ručica za promenu stepeni prenosa. E sad, tačno je da će mala zapremina mnoge na prvi pogled obeshrabriti, ali ne treba prejudicirati stvari. Performanse koje servira CLA 200 sasvim su u redu, pa i više od toga!? Do stotke poteže za 8.2 sekunde i kadar je da potera do čak 229 km/h! Ovako visoka maksimalna brzina je nagrada za izuzetne aerodinamičke vrednosti - koeficijent otpora vazduhu spušten je na 0.23 Cd što je rekordna vrednost u klasi. Agregat je, dakle, prilično živahan i potentan, posebno ako se ima u vidu skromna zapremina, ali bi usklađenost sa menjačem mogla da bude bolja. Naime, u normalnom odnosno komfornom modu (dostupni i Sport, Eco i Individual) pri polasku sa malo jačim pritiskom na pedalu gasa automobil neprijatno poskakuje napred. Drugim rečima, teško je izdozirati optimalan gas prilikom kretanja iz mesta - ili će mileti ili žestoko potegnuti, a to stvara posebnu nelagodnost pri manevrisanju na malom prostoru, ali i parkiranju unazad. U pogledu komfora nelagodnosti nema, ako se zna da je ovo kupe sa četvora vrata. Uistinu nazad se malo teže ulazi zbog padajuće linije krova ali mesta ima dovoljno da bez teskoba mogu sedeti i putnici prosečnog stasa. Sve dok se ne smesti treći. Nisu nas preterano očarala ni sportska prednja sedišta. Sa integrisanim naslonima za glave i produživim sedalnim delom izgledaju odlično, ali neće pogodovati iole korpulentnijim osobama. Sa druge strane, prtljažnik sa 460 litara zapremine je za nijansu ispod vrednosti koje deklarišu limuzine više klase, tako da mesta za ozbiljnije zamerke na račun funkcionalnosti i nema. Ono što će pogodovati većini jeste vozna dinamika koja se ogleda u veoma dobroj upravljivosti koja ne kompromituje udobnost. Upravljač je direktan, a automobil poslušan, delom i zbog multilink zadnjeg oslanjanja koje takođe doprinosi udobnosti, kao i smanjenju buke i vibracija u vožnji. Posebno impresivan utisak noću ostavljaju Multibeam LED svetla, koja efikasno i daleko osvetljavaju put, a pritom ne zaslepljuju ostale učesnike u saobraćaju. I ne propuštaju da otpozdrave prilikom pokretanja motora, izvodeći svojevrstan svetlosni ''ples'' u vremenskom intervalu od nekih pet sekundi na taj način što pred očima korisnika blještave kockice zaigraju na površini koja se u datom trenutku zadesi ispred vozila. Uz tzv. Driving Assistance paket vredan 2.000 evra, koji se sastoji od aktivnog asistenta rastojanja Distronic i tempomata, te aktivne asistencije upravljanju i PRE SAFE sistema, prepoznatljiv osećaj sigurnosti svojstven za marku Mercedes neće izostati. Naravno, ako želite sve to neće izostati ni prilično jaka cena. U slučaju testiranog automobila ona iznosi 53.000 evra, što je znatno više od početne koja je u Srbiji određena na 31.248 evra. Ko želi dopadljivu pojavu, autentičan stil kao lični pečat, te prestiž u kombinaciji sa obiljem tehnoloških pomagala, a sve to začinjeno eminentnim znakom trokrake zvezde, sasvim opravdano će morati da zavuče ruku duboko u džep. Automobil kao što je Mercedes CLA razbija monotoniju i čini da se njegov vlasnik izdvoji iz mase. ▲ Fenomenalan stil spolja i unutra, visok tehnološki nivo. ▼ Prednja sedišta suviše profilisana, nagli prenos snage pri kretanju. Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed Fotografije: Aleksandar Savin preuzeto sa - topspeed.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 15, 2020 Autogefuhl video: Test Mercedes CLA Shooting Brake Stilizovani karavan - napravljen da bude lepša, ne i praktičnija verzija. Iste je dužine kao CLA Coupe, ali je zadnji kraj rešen poput ''karavanskog kupea'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 20, 2020 Autobytel video: Test 2020. Mercedes CLA250 Druga generacija CLA se pojavila 7 godina posle prve (prvi CLA je svetu predstavljen 2013. godine). Ovaj auto sada mnogo više izgleda premium, iako i dalje ima zadatak da bude jedan od najjeftinijih Mercedesa i da tako privuče nove kupce. Ali ti novi kupci moraju više nego sa prvom generacijom da vide šta je to Mercedes kako bi ostali verni za naredne kupovine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 11, 2020 RedlineReviews video: 2020. Mercedes AMG CLA 35 U ponudi je dosta ''hothatch''-eva, pa ako želite neki od modela koji ''vrišti'' da je takav onda je najbolji izbor verovatno Civic Type R. Ali, ne žele svi toliku upadljivost u dizajnu, a opet žele performanse, kvalitet...pa im treba ''hothatch'' koji odgovara njihovoj starijoj životnoj dobi - ko drugi nego Mercedes misli na takve kupce kada im nudi AMG CLA: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 12, 2020 Mercedes ponudio novi aero paket za CLA 35 i 45 AMG U Mercedesu su odlučili da ponude novi paket opreme za sportske modele AMG CLA 35 i CLA 45 kao i 45 S. Reč je o tzv. aero paketu plus koji donosi atraktivne aerodinamične dodatke koji podižu automobil na drugi nivo i dodatno naglašavaju agresivni nastup. U konkretnom slučaju - kupci dobijaju novi spliter, karbonske dodatke na braniku, kao i agresivni difuzor. Ono što je izazvalo najviše reakcija je svakako fiksni spojler na zadnjem delu. I dok je on do sada u običnom aero paketu bio diskretan i integrisan sa poklopcem prtljažnika, ovoga put je masivan i ne možete da ga ne primetite. Naravno, brojni ljubitelji marke na društvenim mrežama su krenuli da negoduju, tvrdeći da spojler izgleda kao da je deo ''uradi sam'' projekta, a ne element sa oznakom AMG-a. Ipak, ne sumnjamo da će biti izuzetno popularna stavka među kupcima koja se pritom plaća 2.737 evra. Ko ne želi spojler može da dobiti aero paket po ceni od 1.487 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 18, 2020 AlexOnAutos video: 2020. Mercedes AMG CLA 35 Do skoro je bio najjeftiniji AMG, sada tu titulu ima klasična A klasa koja je par hiljada evra jeftinija: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 3, 2020 CarWOW video: Mercedes AMG CLA 45 S Za ljude koji žele performanse i zabavu vožnje AMG A45 S, ali ne žele istovremeno da ih doživljavaju kao napaljene klince u hothatch-u. Mercedes nudi isti motor i sve ostalo ali u formi ovakve kupe-limuzine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 29, 2020 CarGurus video: Test Mercedes AMG CLA 45 S Hatchback AMG A45S, ali sa elegantnim zadnjim delom = CLA 45S: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 15, 2020 KelleyBlueBook video: Test 2020. Mercedes CLA Pogledajte detaljnije o nekada najjeftinijem Mercedesu, koji sada dolazi u drugoj generaciji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 15, 2020 MotorWeek video: Test 2020. Mercedes AMG CLA 35 Atraktivnija A klasa sedan, lepša: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 14, 2020 CarExpert video: Test Mercedes AMG CLA 35 I on ima 2.0 turbo, ali dosta slabiji od onog u CLA 45 S: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 15, 2020 TheStraightPipes video: Test 2020. Mercedes AMG CLA45 4Matic+, sa lažnim zvukom motora u kabini preko zvučnika. Motor mu daje 382KS/480 Nm. To je isti 2.0 sa 4 cilindra koji u Evropi daje 421KS, a modeli koji ga imaju nose i dodatno slovo ''S'' posle broja 45. Glavni rivali su mu BMW M235i Gran Coupe, BMW M2 Competition, Audi S3, ili Audi RS3: Quote Share this post Link to post Share on other sites