Jump to content
FAS Goran
Bruno

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - cima, trza u vožnji

Recommended Posts

Stanje je sledece.

 

Otisla je jedna dizna, ona skroz sa leve strane.

 

Obzirom da sam u guzvi ne stizem da odem do majstora ali radim na tome do kraja vikenda da bude gotovo. Auto ne vozim da ne napravim belaj.

 

Treba mi savet. Da li da probam da nadjem polovnu diznu ili da kupim novu a ostale tri da ocistim?

 

P.S. Kako voznja na konstantnoj rezervi utice na dizne? Kad je auto kod tasta uvek bude na rezervi I to skoro dok se ne isprazni rezervoar do kraja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio sam sve 4 dizne. Stavio polovne i ociscenje. Sad imam 3 u rezervi a auto prede kao macak i ide kao zmaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saznacemo narednih dana. Tek sam jutros promenio. Auto ce biti kod tasta par dana pa cu vrvtno tek sledece nedelje imati jasniju sliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,imam problem sa fiat puntom 1,2 8v 2004 god. . . Poceo je da trza u voznji. Svecice stavljene nove,zamenjeni kablovi i bobina. . . Racunar proveren i radi bez problema,potrosnja je ogromna preko 15l.

da li neko ima slican problem i kako da se resi to?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ispitana i moja stara a i stavljena nova sonda ista prica. . .

Ne prijavljuje nikakvu gresku. . .

Stavljeni novi kablovi,svecice. Stavljena bombina,proveren racunar i nista.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora dijagnostikom da se provere parametri u radu. Nesto ce da se nadje ili da nabrajamo napamet

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro ste mislili :) mada uglavnom uvek na dijagnostici izbaci "izostanak paljenja" ili ti "misfire" kada ga struja zeza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako trza na malim obrtajima vise nego na velikim znaci da naliva neka dizna.Proveri dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad me zvao lik sto sam mu oterao kola i kaze da ne zna sta je. . . Proverio je, DIZNE KLAPNU SONDE SVECICE KABLOVE BOMBINU RACUNAR KATALIZATOR cak i da li je zupcenje ok i ok je

Ako tvoj drug prvi resi problem napisi sta je leba ti :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, dizne mogu da se provere jedino na mašini. Pogotovo kada imaš takav problem. Sve ostalo je samo nagađanje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto hoce da zatrese na nizim obrtajima i izmedju brzina u gradu. Inace lepo povlaci, ne trokira, ne gusi se, samo ti trzaji. Majstor pri pregledu rece da je otisao glavni nosac motora. Moze li od toga? Sta jos moze biti? Inace je 1.2 8v cist benzin.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17.7.2019. at 7:55 AM, John Wicked said:

Auto hoce da zatrese na nizim obrtajima i izmedju brzina u gradu. Inace lepo povlaci, ne trokira, ne gusi se, samo ti trzaji. Majstor pri pregledu rece da je otisao glavni nosac motora. Moze li od toga? Sta jos moze biti? Inace je 1.2 8v cist benzin.

 

 

Dok se ne javi neko stručniji, pre nego što je krenulo sa tim problemima, je l bilo nekih nagoveštaja, neobičnih zvukova ? Recimo samo kad krećeš pa ubaciš u prvu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...